Do góry

Dziś kolejne rejsy w ramach akcji „LOT do domu”

Dziś w ramach akcji „LOT do domu” samoloty odlecą z Londynu, Reykjaviku, Stambułu, Bukaresztu, Moskwy, Budapesztu, Genewy, Oslo i Bergen, Buenos Aires i Sydney – podało w środę MSZ.

Na jutro zaplanowane są loty m.in. z Londynu, Edynburga i Dublina.

Operacja “LOT do domu” rozpoczęła się 15 marca. W jej ramach organizowane są specjalne rejsy czarterowe w różne regiony świata, aby umożliwić powrót do domu obywatelom polskim i uprawnionym do tego cudzoziemcom. Jak informował szef KPRM Michał Dworczyk, zakończenie akcji planowane jest do 5 kwietnia, jednak w dalszym ciągu będą się odbywały na mniejszą skalę pojedyncze loty.

Od uruchomienia akcji do Polski wróciło prawie 42 tysiące osób.

Daty i miejsca lotu można sprawdzić na stronie internetowej lotdodomu.com. Na stronie internetowej można też dokonać rezerwacji biletu.

Za powrót do Polski organizowanym przez LOT specjalnymi lotami podróżujący płacą zryczałtowaną stawkę – od 400 do 800 zł w granicach Europy i 1600-2400 zł za przelot dalekiego zasięgu. Pozostałą kwotę dopłaca polski rząd.

Z uruchomionej przez nas na Facebooku sondy wynika, że do Polski zamierza wrócić w najbliższym czasie około 10 proc. Polaków.

Wciąż można głosować klikając wcześniej „on Saturday”.

Komentarze 151

szalony_mustang
3 809
#101.04.2020, 12:19

To Prima Aprilis czy naprawde ktos jest az tak glupi by wracac do Polski? :)

jacek05
Redakcja
235
jacek05 235
#201.04.2020, 12:27

Ad#1,

Widzisz mustang, niektórzy w Polsce mają rodzinę, przyjaciół, dom.

elcomendante
1 621
elcomendante 1 621
#301.04.2020, 12:29

Hehehe,a potem będzie, że wracający emigranci przyczynili sie do wzrostu bezrobocia w Polsy.

szalony_mustang
3 809
#401.04.2020, 12:30

wykupione miejsce na cmentarzu i zalatwiony zasilek z MOPSa, fajnie. Bardzo odpowiedzialnie przy okazji, zamiast grzecznie siedziec na doopie, lepiej latac do "domu", narazac zdrowie i zycie obslugi lotniska, czlonkow zalogi a i samej rodziny... brawo

elcomendante
1 621
elcomendante 1 621
#501.04.2020, 12:32

A to aby prawda chociaż?

Może zwykła propaganda, że rząd tak dba o obywateli którzy są poza krajem.

Kataryna
4 138
Kataryna 4 138
#601.04.2020, 12:37

#3, 4 dokladnie - nie dosc ze bezrobocie przez emigrantow wzrosnie (a wzrosnie tak czy tak) to jeszcze bedzie ze wirusa przywiezli.

Ja bym raczej nie chciala takiego prezentu Maminie sprawic, brat tez siedzi na dupsku w Niemczech.

harrier
9 580
harrier 9 580
#701.04.2020, 12:49

No ale przeciez nikt nikogo nie wciaga sila do samolotu do Polski?

Sama mam powody, zeby zostac, gdzie jestem, ale ciesze sie, ze zawsze jest mozliwosc wrocic. Nigdy nie wyjechalabym z Polski, gdyby to mialo byc bez mozliwosci powrotu.

Co do zagrozenia: z tego, co wiem, po przylocie do Polski obowiazuje kwarantanna. Dlatego ja juz leciec, to nie na 2 tygodnie - zeby je przesiedziec w izolacji - tylko na dluzej. Niekiedy na bardzo dlugo, a niekiedy moze na zawsze. Nikt nie jest za noge uwiazany do miejsca, gdzie teraz sie znajduje ;)

harrier
9 580
harrier 9 580
#801.04.2020, 12:50

*jak juz leciec

omegan
7 883
omegan 7 883
#901.04.2020, 13:00

Niektorzy byli w UK w gosciach i na stale mieszkaja w PL. Im nie bardzo moglo pasowac siedzenie u kogos na garnuszku w obcym kraju

szalony_mustang
3 809
#1001.04.2020, 13:00

Nikt nie jest za noge uwiazany do miejsca, gdzie teraz sie znajduje

a powinien. Powinien tez byc swiadomy tego, ze "kwarantanne" bedzie odbywal w domu rodzinnym, narazajac tym samym innych domownikow na potencjalne zarazenie. I jeszcze sporo takich "powinien", ale harrier i jej podobnych i tak to nie trafi. Oni wiedza swoje, jak umrzec to w "domu" i wraz z rodzina.

harrier
9 580
harrier 9 580
#1101.04.2020, 13:04

Sa okreslone sytuacje, gdzie pomimo wprowadzonych obostrzen masz jak najbardziej prawo przemiescic sie - o to nie jest tylko pojscie do sklepu czy apteki. Wiec nie bzdurz. I nie kazdy ma 'domownikow' w Polsce, w sensie przymusu odbywania kwarantanny z nimi na kupie. Wiec tym bardziej nie bzdurz.

zbytnik
8 672
zbytnik 8 672
#1201.04.2020, 13:05

A dlaczego mustang zakladasz, ze przyjezdzajacy z zagranicy jest zarazony koronawirusem? Rownie dobrze sasiad z Polski Ci go moze sprzedac...Ja jestem bardzo zadowolony z postawy polskiego rzadu, ze umozliwia rodakom powrot do kraju w tym trudnym okresie I mozliwosc przebywania z rodzina...

omegan
7 883
omegan 7 883
#1301.04.2020, 13:07

Ty zawsze jestes zadowolony z dzialalnosci rzadu, pod warunkiem ze jest to marionetkowy rzad jarka k.

zbytnik
8 672
zbytnik 8 672
#1401.04.2020, 13:12

Wiesz co oznacza slowo marionetkowy Tomus? Nie osmieszaj sie do reszty…;)

szalony_mustang
3 809
#1501.04.2020, 13:21

A dlaczego mustang zakladasz, ze przyjezdzajacy z zagranicy jest zarazony koronawirusem

moze dlatego ze wg ekspertow ponad polowa populacji UK juz zlapala wirusa a prawie 80% nie bedzie miec zadnych lub bardzo lekkie objawy bedac przy tym nosicielami? kazda nacja reaguje inaczej na wirusa, zarazeni Chinczycy czesto cierpieli jedynie na rozwolnienie i brak apetytu, a w Polsce zaobserwowano u wielu zarazonych ze jedynym symptomem jest zapalenie spojowek.

Profil nieaktywny
jozek.
#1601.04.2020, 13:22

A to aby prawda chociaż?

Może zwykła propaganda, że rząd tak dba o obywateli którzy są poza krajem.

Tak,propaganda,ludzie tez czekaja na propagandowy lot.

Co za ludzie,no nie dogodzisz.

zbytnik
8 672
zbytnik 8 672
#1701.04.2020, 13:24

He ? Jakies rewelacje mustang tu wklejasz, jacy to eksperci? Mowisz, ze ponad 25mln Brytyjczykow juz ma wirusa I tylko tylu zmarlo ?

elcomendante
1 621
elcomendante 1 621
#1801.04.2020, 13:29

#16

Oj Józefie,lubie niektóre twoje wpisy,bo wydajesz się być inteligentna chłopina,ale trzeba oczy otworzyć trochę szerzej. Mi sie ostatnio otworzyły, i zacząć czytać pomiędzy wierszami.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#1901.04.2020, 13:31

chca to leca, po prostu mustanga nikt by nie chcial w Polsce, tak samo Kataryny..

Profil nieaktywny
jozek.
#2001.04.2020, 13:35

No mnie sie tez oczy otworzyly,No ale jak moze byc propaganda w takim czyms?przeciez ludzie to moga potwierdzic czy jest taki lot.

sam nie wierze we wszystko co powie zarzad,czyt.pis.no ale takiego czegos nie moga zrobic propaganda.Bardziej bym podejrzewalem ze to taki zarcik,na prima aprilis.

kijevna
18 264
kijevna 18 264
#2101.04.2020, 13:37

taaa... w Polsce zauważono u wielu zarazonych tylko zapalenie spojówek hehehe, jak w Polsce się nie robi testów... tym bardziej osobom bez objawów! ja jego... hiena jak zwykle bredząca.

Dołożyć 'rzad marionetkowy' kolegi - czegoscie sie nacpali?

Profil nieaktywny
jozek.
#2201.04.2020, 13:46

Z tym koronawirusem to tez przegiecie,tyle ludzi umiera rocznie,i umieraly na rozne choroby,rak,tarczyca,serce,cukrzyca itd.

A teraz sie wpisuje CORONAVIRUS,pacjent mial wczesniejsze choroby przewlekle.Ale to nie jesrt wazne,wazne jest to ze umarl wlasnie na CORONAVIRUS.

Tylko po co tak manipulowac ludzmi?ano po to,ze zastraszony,zdezoriwntowany czlowiek szybciej ulegnie,w tym przypadku szczepionce.Ot i cala tajemnica.

elcomendante
1 621
elcomendante 1 621
#2301.04.2020, 13:53

#22

Cos w tym jest.

Na samo slowo "koronawirus" czlowiek na chwile zamiera.

A przeciez mozna by mówic,ze to poprostu wirus grypy.No bo w sumie jest.

Ale dali mu imie,zrobili z niego kogos w rodzaju "serial killer" i tak jak józek pisze,ludziska wszystko oddadzá,byleby KORONAWIRUSA sie pozbyc.

omegan
7 883
omegan 7 883
#2401.04.2020, 14:04

Wiesz co oznacza slowo marionetkowy Tomus?

Nie wiem co to jest marionetkowy Tomus, natomiast ja i miliony Polakow wiemy ze PO prezydenta to marionetka. A wraz z nia niemal cala tzw zjednoczona tzw prawica :)

Profil nieaktywny
jozek.
#2501.04.2020, 14:08

23@Wiesz,z tego co wujek Gates mowil on nic nie chce za to szczepionki,on jest taki dobry ze daje szczepionki za darmo,tylko ludzie musza sie zaszczepic co do jednego,dla tych bardziej ociagajacych sie z decyzja bedzie zmuszony to zrobic,np,jesli sie nie zaszczepi to ta osoba nie dostanie darmowej pomocy w szpitalu,no bo jak skoro sie nie zabezpieczyla szczepionka,nie zabezpieczyles sie to plac z wlasnej kieszeni za leczenie.(to jest tylko takie moje przypuszczenie)

Taki ci on dobry,ten nasz wujek Gates z cala swoja elita.

omegan
7 883
omegan 7 883
#2601.04.2020, 14:08

O, gluptasek tez nie wie co oznacza slowo marionetkowy. Wiesc niesie ze twoje kolezanki nie tylko chodza nacpane, ale i maja wlasne uprawy zielska, pewnie stad twoje przekonanie co do tego ze cpanie jest powszechne :)

elcomendante
1 621
elcomendante 1 621
#2701.04.2020, 14:10

Ale o co chodzi z tymi szczepionkami?

Tak z grubsza.Nie sledze tematu i poprostu nie wiem.

kijevna
18 264
kijevna 18 264
#2801.04.2020, 14:10

Nie, akurat ty nie wiesz - znowu problemy z językiem:)

Rząd jest Morawieckiego akurat i tak sie to powinno opisywac - moze byc sterowany przez Kaczyńskiego. Dlatego to, co napisałeś jest bzdurą:)

szalony_mustang
3 809
#2901.04.2020, 14:15

chca to leca, po prostu mustanga nikt by nie chcial w Polsce, tak samo Kataryny..

to fakt, carolina, srednia inteligencja elektoratu nie moze przeciez wzrosnac, narod ma pozostac tepy i slepy, dlatego tylko "inteligentnych inaczej" przyjmuja z otwartymi ramionami :)

omegan
7 883
omegan 7 883
#3001.04.2020, 14:16

Oj gluptasku, gluptasku :)

Za slownikiem jezyka polskiego PWN:

marionetka

1. «lalka w teatrze lalkowym poruszana za pomocą nitek lub drutów przyczepionych do jej kończyn i głowy»

2. «człowiek pozostający całkowicie pod czyimś wpływem lub na czyichś usługach»

Jakbys miala choc troche honoru i poczucia przyzwoitosci, przeprosilabys. Ale wiadomo ze na to nie ma co liczyc. O roberciku nie wspomne.

Ach, jaka piekna wtopa. Do kolekcji ;*

• marionetkowy

szalony_mustang
3 809
#3101.04.2020, 14:19

He ? Jakies rewelacje mustang tu wklejasz, jacy to eksperci? Mowisz, ze ponad 25mln Brytyjczykow juz ma wirusa I tylko tylu zmarlo ?

zbytnik, poczytaj troche czegos innego niz "danych" serwowanych przez kapusia-kijewne

pierwszy artykul z brzegu, a jest ich cala masa

https://www.ft.com/content/5ff6469a-6dd8-11ea-89df-41bea055720b

kijevna
18 264
kijevna 18 264
#3201.04.2020, 14:27

No dokładnie - człowiekim pozostającym pod czyims wpływem, czy na kogos usługach jest Morawiecki, a dodatkowo on stoi na czele rządu:) NIe musiałeś potwierdzać swojej kompromitacji jest oczywista:)

szalony_mustang
3 809
#3301.04.2020, 14:32

jedyna osoba ktora wlasnie po raz kolejny kompromituje sie publicznie jestes ty, dRZoana. Caly Polski rzad, od gory do dolu jest marionetkowy.

kijevna
18 264
kijevna 18 264
#3401.04.2020, 14:36

Zapomniałeś dodać - rząd Kaczyńskiego:)

szalony_mustang
3 809
#3501.04.2020, 14:39

nie, dRZoana, rzad RP. Skacza tak jak im amerykanie graja.

omegan
7 883
omegan 7 883
#3601.04.2020, 14:43

oj, gluptasku, wciaz nie kumasz?

rzad nie jest kaczynskiego, jest rzadem Morawieckiego. to on jest premierem. a raczej figurantem. to samo dotyczy Du.y. Zostal wybrany na prezydenta RP, czyli wszystkich Polakow a jest tylko MARIONETKA jarka.

jasniej sie nie da :)

sprawa jest oczywista, ale wiem ze teraz bedziesz kluczyc i uciekac, przerabalismy to tyle razy ;*

gluptasek

kijevna
18 264
kijevna 18 264
#3701.04.2020, 14:46

brawo - wreszcie do tego doszedłeś!:)

Ciesz sie, że w twoich czasach nie było kwarantnany, by byłbyś chyba pierwszą ofiarą homeschoolingu;) takich tepych dzieci to ze świeca jednak szukac.

Delirium
16 429
Delirium 16 429
#3801.04.2020, 16:16

"Z uruchomionej przez nas na Facebooku sondy wynika, że do Polski zamierza wrócić w najbliższym czasie około 10 proc. Polaków."

...korzystających na co dzień z Facebooka. ;)

elcomendante
1 621
elcomendante 1 621
#3901.04.2020, 17:14

W dodatku "zamierza"

Ja od dobrych 10-ciu lat zamierzam.

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#4001.04.2020, 17:27

Ale przeciez omegan zle napisales z tym marionetkowym rzadem jarka k. To po co brniesz w to?

omegan
7 883
omegan 7 883
#4101.04.2020, 17:29

jasne mariuszku. zakochales sie w joasi ostatnio? ona bredzi, a ty jej klaszczesz :)

troche to glupio wyglada

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#4201.04.2020, 17:34

Tak samo jak ty w autystycznej.

Przestan chlopie kompromitowac sie.

Rzad marionetkowy jarka k. Czyli kogo on ma nad soba co pociaga ze sznurki? Dasz rade?

Rzad marionetkowy Morawieckiego, za sznurki pociaga Jarek K. Ogarniasz?

Rząd Tymczasowy Rzeczypospolitej Polskiej – rząd marionetkowy powołany formalnie przez KRN, faktycznie decyzją polityczną Józefa Stalina... Dajesz rade? Za sznurki pociagal Stalin, a nie premier Edward Osobka-Morawski.

szalony_mustang
3 809
#4301.04.2020, 17:44

aha, biore popcorn, coraz ciekawszy temat :D wlasnie wypowiedzialo sie dwoje swiatowej klasy ekspertow od wszystkiego, dRZoana i jmariusz z cyckami :)

kabareton lepszy niz w Opolu :D

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#4401.04.2020, 17:45

ziewwwww

omegan
7 883
omegan 7 883
#4501.04.2020, 17:46

rzad jest Morawieckiego. jako premier jest szefem rzadu, oficjalnie. nadążasz?

faktycznym szefem tzw premiera i Du.y jest jarek. dlatego jest to rząd marionetkowy. oczywista oczywistość

geez.

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#4601.04.2020, 17:47

buhahha

Dalej brniesz.

Czytaj az zrozumiesz :D

Rząd Tymczasowy Rzeczypospolitej Polskiej – rząd marionetkowy powołany formalnie przez KRN, faktycznie decyzją polityczną Józefa Stalina... Dajesz rade? Za sznurki pociagal Stalin, a nie premier Edward Osobka-Morawski.

szalony_mustang
3 809
#4701.04.2020, 17:49

omegan, dRZoana i jmariusz z cyckami i tak tego nie ogarna :D zbyt duzy przeskok myslowy :D

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#4801.04.2020, 17:50

co ty szkapa tomaszkowi tak zlodzisz? Zakochales sie w nim ostatnio?

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#4901.04.2020, 17:51

To jak z tym rzadem bylo?

Rząd Tymczasowy Rzeczypospolitej Polskiej – rząd marionetkowy powołany formalnie przez KRN, faktycznie decyzją polityczną Józefa Stalina... Dajesz rade? Za sznurki pociagal Stalin, a nie premier Edward Osobka-Morawski.

kijevna
18 264
kijevna 18 264
#5001.04.2020, 17:51

Wyobrażam sobie wypracowanie tomusia o wszystkich rządach marionetkowych Stalina:)

kijevna
18 264
kijevna 18 264
#5101.04.2020, 17:51

Siadaj, dwója, a tomus w ryk, bo nie kuma ca co:)

szalony_mustang
3 809
#5201.04.2020, 17:54

jmariusz z cyckami, nie wracasz moze do Polski w najblizszym czasie? LOT jeszcze bedzie organizowal "powroty do domu". Idealnie wpasowalbys sie w kryteria wracajacych, obnizylbys srednia IQ elektoratu :D:D:D

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#5301.04.2020, 17:55

ziewwww

szalony_mustang
3 809
#5401.04.2020, 17:55

Wyobrażam sobie wypracowanie tomusia o wszystkich rządach marionetkowych Stalina:)

ja sobie twojego nie wyobrazam, to musialaby byc masakra :D:D:D:D

kijevna
18 264
kijevna 18 264
#5501.04.2020, 17:58

zakochałeś się w tomusiu? współczuję:)

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#5601.04.2020, 18:00

dobra, nie ma co sie juz znacac nad tomusiem i szkapa. Do moderacji temat zglosza, jak zawsze kiedy becki dostaja, a potem na innych zrzycaja wine. buhahhah

szalony_mustang
3 809
#5701.04.2020, 18:09

no dRZoana, posluchaj podnozka, bo dobrze radzi, zglaszaj jak najszybciej moderacji :D to umiesz najlepiej :D

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#5801.04.2020, 18:10

powiedzial tomaszkowy dupoliz mustang , buhahhaha

omegan
7 883
omegan 7 883
#5901.04.2020, 18:12

najsmieszniejsze jest to ze mariuszek nie kuma ze wlasciwie to samo co ja pisze. tam za sznurki pociagal stalin, tutaj jarek. oba rzady byly marionetkowe. ale bedzie brnal, dla gluptaska. taki z niego rycerzyk :D

szalony_mustang
3 809
#6001.04.2020, 18:12

tomaszewk przynajmniej umie obronic swoje twierdzenia, wy za to wygladacie jak para szympansow probujacych zrozumiec calki :D

omegan
7 883
omegan 7 883
#6101.04.2020, 18:13

zjezdza coraz nizej. argumentow nie ma, zaczynaja sie inektywy. a gluptasek w skowronkach :)

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#6201.04.2020, 18:14

czytaj do skutku glupatsku tomoszku buhahha

Rząd Tymczasowy Rzeczypospolitej Polskiej – rząd marionetkowy powołany formalnie przez KRN, faktycznie decyzją polityczną Józefa Stalina... Dajesz rade? Za sznurki pociagal Stalin, a nie premier Edward Osobka-Morawski.

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#6301.04.2020, 18:16

...wy za to wygladacie jak para szympansow...

omegan

#61Dziś - 18:13

zjezdza coraz nizej. argumentow nie ma, zaczynaja sie inektywy...

ladnie podsumowal cie szkapa tomus

szalony_mustang
3 809
#6401.04.2020, 18:17

to bylo do ciebie, ale zbyt glupi jestes by to dostrzec :D:D

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#6501.04.2020, 18:18

czyli zjezdzasz coraz nizej, nie masz argumetow, zaczynasz inwektywy...

szalony_mustang
3 809
#6601.04.2020, 18:20

alez ja tu jestem widzem, tego tez nie zauwazyles? :D:D:D

omegan
7 883
omegan 7 883
#6701.04.2020, 18:20

daj spokój mustang. mariusz wpadł w korkociąg bredni i bełkotu i pikuje na pełnej prędkości. niech sobie samotnie pocałuje glebę.

szalony_mustang
3 809
#6801.04.2020, 18:23

psujesz mi przyjemnosc ogladania pary szympansow miotajacych sie w klatce :D:D:D

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#6901.04.2020, 18:23

co tam szympansy? Argumenty pokonczyly sie? buhahha

jak tam tomus, gluptasku, zrozumiales tekst?

Rząd Tymczasowy Rzeczypospolitej Polskiej – rząd marionetkowy powołany formalnie przez KRN, faktycznie decyzją polityczną Józefa Stalina... Dajesz rade? Za sznurki pociagal Stalin, a nie premier Edward Osobka-Morawski.

Jak nie dajesz rady, to zapytaj sie, to nie wstyd :D

szalony_mustang
3 809
#7001.04.2020, 18:25

a ty czesto "SIE pytasz" :D:D:D powklejaj tekst jeszcze z kilkaset razy, moze w koncu przeczytasz a moze nawet zrozuMISZ :D:D:D

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#7101.04.2020, 18:27

licze ze tomaszek zrozumie. ty jestes ameba, na tobie to juz krzyzyk stoi :D :D :D

szalony_mustang
3 809
#7201.04.2020, 18:28

fajni jestescie, zostawilbym wam po bananie :D ale moze jednak nie, jeszcze uzyjecie ich jako czopki :D:D:D

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#7301.04.2020, 18:29

czopkiem jestes szkapa ? Z czyjej doopy? :D :D :D

kijevna
18 264
kijevna 18 264
#7401.04.2020, 18:29

Przekazałam koleżankom, żeby nastepnym razem nie sprzedawałay wam tak mocnego zioła, pokiwały głowa ze zrozumieniem i stwierdziły, że jeśli faktycznie przepalaliście to wszystko co u nich nabywaliście sami, to mogło sie wam rzucić na mózg, pozdrawiają serdecznie:)

szalony_mustang
3 809
#7501.04.2020, 18:31

jak na konfidenta przystalo powinnas teraz zakapowac je na Policji :D:D a ruda tez jestes? :D:D:D:D

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#7601.04.2020, 18:32

ciekawe jakie wlasy ma kapus autystyczna? :D :D :D

Profil nieaktywny
jozek.
#7701.04.2020, 18:32

OMG.A wy dalej sie przeciagacie

szalony_mustang
3 809
#7801.04.2020, 18:33

zapytaj dRZoany, ona wie wszystko najlepiej :D:D:D:D:D

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#7901.04.2020, 18:35

czyli tyle autystycznej doope lizesz, a nic nie wiesz? :D :D :D :D :D

szalony_mustang
3 809
#8001.04.2020, 18:59

nie mierz innych swoja miara :D to ze ty wlazisz dRZoanie w odbyt po czubek glowy nie znaczy ze kazdy tak robi :D:D:D:D

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#8101.04.2020, 19:01

nie mierz innych swoja miara :D to ze ty wlazisz tomusiowi w odbyt po czubek glowy nie znaczy ze kazdy tak robi :D :D :D :D

szalony_mustang
3 809
#8201.04.2020, 19:03

ty zawsze byles takim tepakiem? w szkole tez nie umiales sklecic jednego zdania i musiales sciagac od kolegow? :D:D:D:D

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#8301.04.2020, 19:07

ty zawsze byles takim tepakiem? nie umiesz czytac? nie rozumiesz tekstu? :D :D :D :D

podpisac sie chociaz umiesz? :D :D :D :D

szalony_mustang
3 809
#8401.04.2020, 19:08

czyli jednak byles tepym cwokiem, i tak ci zostalo :) mam nadzieje ze sie nie rozmnozyles, to bylaby straszna wiesc dla swiata :D

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#8501.04.2020, 19:10

czyli jednak byles tepym cwokiem, i tak ci zostalo :) mam nadzieje ze sie nie rozmnozyles, to bylaby straszna wiesc dla swiata :D

szalony_mustang
3 809
#8601.04.2020, 19:12

brawo, coraz lepiej idzie ci nauka funkcji kopiuj/wklej :D:D:D w nagrode mozesz wychylic sie troszke bardziej z odbytu dRZoany :D:D:D:D:D:D

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#8701.04.2020, 19:14

heheh pisze to tepak co siedzi w tylku u tomusia, i z tego wszystkiego zapomnial jak zakladal tematy na zasadzie kopiuj/wklej :D :D :D :D

szalony_mustang
3 809
#8801.04.2020, 19:19

a tak powaznie, jmariuszu z cyckami, masz dzieci? nie odbiegaja poziomem inteligencji od rowiesnikow? wiec albo odziedziczyly inteligencje po matce, albo nie sa twoje :D:D

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#8901.04.2020, 19:20

a ty masz? tata ich to listonosz?

zbytnik
8 672
zbytnik 8 672
#9001.04.2020, 19:25

Ale Jacek bedzie mial wycinania, chyba, ze sobie odpusci…?

szalony_mustang
3 809
#9101.04.2020, 19:25

podejrzewasz ze twoje, sa tak naprawde listonosza? byc moze :D:D:D

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#9201.04.2020, 19:26

no tak, ty swoich zrobic nie mogles, przeciesz siedzisz w doopie na zmiane, raz u tomaszka, raz u autystycznej :D :D :D

Delirium
16 429
Delirium 16 429
#9301.04.2020, 19:45

kijevna 17 645

#50Dziś - 17:51

"Wyobrażam sobie wypracowanie tomusia o wszystkich rządach marionetkowych Stalina:)"

Niom, ja tak że. :P

Kingcrimson
245
#9401.04.2020, 21:12

Jakas czesc pewnie wraca z koniecznosci, bo byla w UK w odwiedzinach, turystycznie itd. Ale mam wrazenie, ze wiekszosc powrotow wynika ze strachu. ktory wylacza myslenie. Bedze sie jeden z drugim tloczyl na lotniskach, zarazal siebie czy innych i potencjalnie zawozil rodzinie prezent. Byle do mamy.

zbytnik
8 672
zbytnik 8 672
#9501.04.2020, 21:15

Ja jestem ciekawy jak to w samolotach wyglada od strony technicznej, czy klimatyzacja zabija wirusa? Bo wiadomo, ze mamy obieg zamkniety I wszyscy przez te 3 godziny oddychaja tym samym powietrzem...

Kingcrimson
245
#9601.04.2020, 21:23

Nie tyle klimatyzacja, co filtry - w pewnym stopniu ograniczaja. Ale co z tego, kiedy jeden z odleglosci pol metra chucha na drugiego.

Kingcrimson
245
#9701.04.2020, 21:30

Dzisiaj rozmawialem ze znajoma z Londynu. Kombinowala, jak wyleciec do Polski, bo siedzi w chacie. Pytam, po kiego wuja? A bo rodzice starzy itd. I ona sobie zrobi po przyjezdzie kwarantanne, bo osobny pokoj. Nosz k.... takich ludzi sa tysiace.

zbytnik
8 672
zbytnik 8 672
#9801.04.2020, 21:47

No juz ponad 140tys. przyjezdnych do Polski jest na kwarantanie, co ? Hotele maja wynajmowac ?

Kingcrimson
245
#9901.04.2020, 21:52

zbytnik, uscislij, co miales na mysli, nie kumam.

zbytnik
8 672
zbytnik 8 672
#10001.04.2020, 21:53

No mowisz o tej swojej kolezance? Do hotelu miala isc ?

Kingcrimson
245
#10101.04.2020, 21:55

Nosz miala siedziec na dupie a nie bez konkretnego powodu jechac.

zbytnik
8 672
zbytnik 8 672
#10201.04.2020, 21:58

Duzo ludzi jest bardzo przywiazanych do rodziny, samemu w chalupie siedziec na doopie nie jest przyjemnie dla nich...ja to co innego bo kilka lat tylko z kota mieszkam..;)

Kingcrimson
245
#10301.04.2020, 22:07

zbytnik, obawiam sie, ze w Polsce za chwile zacznie sie syf, jakiego dawno nie bylo. Tu w UK wieksza czesc z nas moze liczyc na wsparcie od panstwa - chociaz na pewno nie w nieskonczonosc. Moze lepiej pomoc rodzinie finasowo stad, chocby w skromnym zakresie.

P.S. Baby se poszukaj, malo to chodzi...;-)

zbytnik
8 672
zbytnik 8 672
#10401.04.2020, 22:12

W Polsce tez cos tam dzialaja, sejm uchwalil tarcze antykryzysowa, jest zwolnienie dla malych I srednich firm z zusu I jakies dodatki…

P.S. mialem babe 20 lat, wiem co sie z tym laczy, teraz luzik a jak trza spuscic z krzyza to wiem gdzie..;)

szalony_mustang
3 809
#10501.04.2020, 23:54

dzialaja, dzialaja Zbytnik, sejm przepycha bokiem taka ilosc ustaw, ze senat, ze wzgledu na ich ilosc, przestal juz je czytac, uchwala je jednoglosnie :) a co do zwolnienia ze skladek ZUS, to dotyczy tylko mikroprzedsiebiorcow (zatrudniajacych max 9 osob), tak wiec szalu nie ma.

Delirium
16 429
Delirium 16 429
#10602.04.2020, 01:20

Samozatrudnieni - przychód do max. 15. tys. złociszy z okładem. Przychód, nie dochód. Śmiechłem, gdy to uslyszałem.

Delirium
16 429
Delirium 16 429
#10702.04.2020, 01:23

O jakich hotelach rozmawiacie? Nieczynne, od dzisiaj. Dwa dni na znalezienie innego lokum. Dla wielu to sytuacja bez wyjścia.

zbytnik
8 672
zbytnik 8 672
#10802.04.2020, 11:49

#105#106 poczytajcie, tego jest duzo, nie chce mi sie punktowac…

https://www.wnp.pl/finanse/tarcza-antykryzysowa-gotowa-doplaty-ulgi-poda...

omegan
7 883
omegan 7 883
#10902.04.2020, 13:02

A nam sie nie chce czytac. I tak nikt racjonalnie myslacy niczego pozytywnego dla pracodawcow po tej partii sie nie spodziewa.

omegan
7 883
omegan 7 883
#11002.04.2020, 13:06

Kler wymusil na jarku by do kosciolka jednak mozna bylo chodzic, zbiorowo. Max 50 osob, choc pewnie klecha nikogo z portfelem za drzwi nie wyrzuci ;)

Wiadomo przeciez ze ksiezy zlo sie nie ima, i gwarantowana przez nich boza ochrona do zakazen nie dopusci :D

Delirium
16 429
Delirium 16 429
#11102.04.2020, 13:20

A jest tam, pod tym linkiem, coś o astronomicznych pożyczkach dla przedsiębiorców, w wysokości do 5 tys. złotych?

:D

Delirium
16 429
Delirium 16 429
#11202.04.2020, 13:31

#110:

Oczywiście, że zło się ich nie ima, a i oni sami nie wyrządzają zła, wszak mają "konsekrowane dłonie":

"Podczas mszy nie można się zarazić. Bóg żadnych wirusów nie rozprzestrzenia”, przekonuje ks. prof. Tadeusz Guz, wykładowca KUL. Zaznacza, że „kapłan ma konsekrowane dłonie”.

W dobie epidemii wyraźniej przekonujemy się, że religia jest już nie tylko nierozumna – jest niebezpieczna."

https://natemat.pl/304283,ks-guz-twierdzil-ze-bog-nie-rozsiewa-wirusow-k...

i link do filmu, w którym ksiunc przekonuje, że wkładanie każdemu łapy z wyrobem piekarniczym do dzioba nie jest zagrożeniem:

https://twitter.com/boklazec/status/1244604056632426496?s=20

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#11302.04.2020, 14:41

#108 nie ma zadnego pakietu pomocowego czy tarczy, to jakies pozorne ruchy a nie konkrety. Co to tarcza jak glownym jej celem byla zmiana ordynacji wyborczej? Rzad juz zaczyna zdawac sobie sprawe ze jest w dupie. Pare tygodni temu Morawiecki mowil ze panstwo ma nieograniczone srodki, studnia bez dna. Teraz ze kasa jaka posiada starczy na 5-6 tygodni. Witek mowila miesiac temu ze wirus to szansa dla polskich firm. Ktorych? Tysiace jednoosobowych firm sa juz pozamykane, i jakas ulga na ZUS nic im nie da. Tysiace mikro firm ( do 10 pracownikow ), czyli wszelkie bary, knajpy, warsztaty itd. juz plajtuja. ZUS im tez nic nie da, po prostu nie maja na czynsz, na wypalty dla pracownikow. Mala firma (czyli do 50 pracownikow) tez padaja, bo maja zatory platnicze i nie maja juz na bierzaca dzialalnosc, patrz np firmy meblarskie, gdzies juz cytowalem. Do tego dochodzi to co juz pisal delira i na co zwrocili juz uwage wlasciciele wymienionych firm, niby pomoc rzadu, co nie odroznia przychodu od dochodu (oczywiscie ze odroznia, chodzi aby nie pomoc za bardzo pomagajac :/ )

W tej niby tarczy nic nie ma o i dla firm srednich, czyli 250 pracownikow, i nic nie ma o i dla duzych pracodawcow czyli powyzej 250 pracownikow.

#110 Kasa koscielna swieci pustakami, i nie chodzi mi o koscielna jako calosc, tylko koscielna jako pojedynczy kosciol, parafia, temu 50 osob na mszy. Na przezycie proboszcza moze starczy. heh

omegan
7 883
omegan 7 883
#11402.04.2020, 14:44

dokładnie tak. KK jako całość jest obrzydliwie bogaty. zamiast narażać ludzi, powinni sprzedać parę działek wyłudzonych od państwa polskiego, wystarczyłoby na dłuższy czas posuchy.

Profil nieaktywny
jozek.
#11602.04.2020, 15:05

i link do filmu, w którym ksiunc przekonuje, że wkładanie każdemu łapy z wyrobem piekarniczym do dzioba nie jest zagrożeniem:

Do jakiego dzioba?teraz sie daje do lapy

omegan
7 883
omegan 7 883
#11702.04.2020, 15:06

a co za różnica? dla wirusa żadna. szczególnie że ten wyrób piekarniczy i tak za chwilę ląduje w dziobie

Delirium
16 429
Delirium 16 429
#11802.04.2020, 15:08

Widocznie ten ksiunc lubi dawać owieczkom do dzioba.

omegan
7 883
omegan 7 883
#11902.04.2020, 15:09

nie do końca w temacie, ale nie chce mi się szukać innego wątku:

Porozumienie Gowina nie zgodzi się na przeprowadzenie majowych wyborów w całości drogą listowną, co "niemal na pewno" doprowadzi do dymisji w rządzie - informuje na Twitterze Tomasz Setta z TOK FM. W podobnym tonie wypowiada się dziennikarz RMF FM, Patryk Michalski. - Większość rządząca wisi na włosku - napisał na swoim koncie na Twitterze. Z doniesień obu stacji wynika, że szef Porozumienia miał nie zgodzić się na wybory 10 maja w formie korespondencyjnej, do których mimo epidemii koronawirusa w Polsce dąży PiS.

omegan
7 883
omegan 7 883
#12002.04.2020, 15:09

@118

owieczki z dziobami? zjadające wyroby piekarnicze? dziwaczne stworzenia

szalony_mustang
3 809
#12102.04.2020, 15:10

caly program szumnie nazywany tarcza antykryzysowa moznaby nazwac jednym slowem: odroczenie

odracza sie skladki ZUS, odracza sie zaplate podatku VAT, odracza sie prawie wszystko, ale kiedys kwarantanna sie skonczy, a wtedy trzeba bedzie to wszystko zaplacic. Tylko z czego?

A tymczasem rzad po cichutku przepycha kolejneustawy i zmiany w przepisach, wlasnie teraz do sejmu trafila nowelizacja Kodeksu Pracy, ciekawe zmiany, oczywiscie na rzecz panstwa, nie pracownika. Tyle o tym

omegan
7 883
omegan 7 883
#12202.04.2020, 15:11

polska pisowska trzeszczy i sypie się na szwach. jest szansa że to wszystko niedługo pieprznie. Gowin zaczyna się zachowywać jak gryzoń na tonącym okręcie, wie zdecydowanie więcej niż my

omegan
7 883
omegan 7 883
#12402.04.2020, 15:30

Hartman to bardzo mądry gość i ma sporo racji w tym co pisze. Tylko czy ma sens jest dawanie dobrych rad zgrai degeneratów i złodziei. Niech wezmą odpowiedzialność za katastrofę, która już się dzieje, z ich winy zresztą i niech będzie ona dla nich gwoździem do trumny politycznej.

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#12502.04.2020, 15:42

Jeszcze taka sprawa. Firmy padaja, jednoosobowe, mikro, mniejsze, wieksze... Wiekszosc wlascicieli przelknela by to, trudno ryzyko biznesu. Przeklneli by to jakby Morawicki czy Szumowski, na konferencji powiedzieliby - jest ciezko, bardzi ciezko, robimy co mozemy, ale w tej chwili priorytet to sluzba zdrowia, wszelkie srodki ida na sluzbe itd. Ale oni codziennie blota banialuki, ze w sluzbie zdrowia sie miod malina (tylko za mowienie jak jest i krytyke wylatuje sie pracy) itd. Ale kasy nie ma ani na sluzbe ani na tarcze. Wszelkie fundusze co zbieraly kase, np fundusz niepelnosprawnych, fundusz wypadkowy, dawno zostaly rozgrabione i ich srodki poszly na 13 emeryture, na 500+. A cos co przynosilo dochod np stadniny koni, w cztery lata zostaly zaorane.

I z innej beczki. Srup, brat dostal juz mieszkanie? Nie? ojjjj to bedzie tak jak z ta tarcza. Czekaj tatka latka ;/

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#12602.04.2020, 15:55

I jest jedna firma ktora juz na 100% skorzystala z tarczy ;) Kto wie ktora? I nie tam jakis urzad skarbowy, czy NBP itd. ;)

FifaRafa
595
FifaRafa 595
#12703.04.2020, 12:02

jmariusz3 Glasgow 18 166

#123Wczoraj - 15:25

https://hartman.blog.polityka.pl/2020/04/01/obalcie-kaczynskiego/?nochec...

Tu masz coś o swoim autorytecie Ty zaślepiony nienawiścią kmiocie...

https://www.google.com/amp/s/wiadomosci.dziennik.pl/opinie/artykuly/4710...

Ps. Na sto procent kocur od Kaczora dmucha Ci chłopaka.

Bez odbioru

szalony_mustang
3 809
#12803.04.2020, 16:54
szalony_mustang
3 809
#12903.04.2020, 17:24

a na czas po kwarantannie polski fiskus ma juz nowe plany:

W czasie gdy trwa walka z epidemią koronawirusa, Ministerstwo Finansów szykuje nowe uprawnienia śledcze dla Krajowej Administracji Skarbowej. Urzędnicy fiskusa mają zyskać prawo do nieoficjalnego "nabycia sprawdzającego". Według planów mieliby ruszyć do 65 tys. barów, by kupować kanapki, hot-dogi, kebaby, pizzę, a przy okazji sprawdzać, czy transakcje będą nabijane na kasy fiskalne

jmariusz3
18 689
jmariusz3 18 689
#13003.04.2020, 18:35

FifaRafa

#127 kogo obchodza twoje preferencje?

bez odbioru kmiocie.

starykon
2 790
starykon 2 790
#13104.04.2020, 23:40

Hartman to bardzo mądry gość

Oh yeah!

omegan
7 883
omegan 7 883
#13205.04.2020, 11:32

Pisowcy cos ucichli. Wtedy gdy cos ciekawego i waznego moznaby powiedziec, milcza. Ciekawe czemu?

starykon
2 790
starykon 2 790
#13305.04.2020, 15:21

W kościele na mszy wolno do 5 osób nie do 50

Delirium
16 429
Delirium 16 429
#13405.04.2020, 15:30

Do 11 kwietnia. Od 12 kwietnia - 50 osób.

Delirium
16 429
Delirium 16 429
#13505.04.2020, 15:34

Pan Morawiecki miał cynk od coronawirusa, że od świąt ograniczy swoją aktywność w świątyniach, nawrócił się na chrześcijaństwo, a w ogóle to idzie na chorobowe.

omegan
7 883
omegan 7 883
#13605.04.2020, 17:14

@starykon - to juz wszystko co miales do powiedzenia?

omegan
7 883
omegan 7 883
#13705.04.2020, 17:26
omegan
7 883
omegan 7 883
#13805.04.2020, 20:25
starykon
2 790
starykon 2 790
#13905.04.2020, 23:14

Prostuję tylko niektore przekłamania. Ale generalnie zastanawia mnie skąd emigranci stający się powoli Brytyjczykami czerpią niektóre informacje ;)

omegan
7 883
omegan 7 883
#14006.04.2020, 08:33

Nie prostujesz, okazalo sie ze byles niedoinformowany w porownaniu do emigrantow. Nie sadze ze przebywanie w UK robi z kogos brytyjczyka, tak jak i nie czyni go nim mala ksiazeczka z godlem.

Ciekawi mnie opinia kogos kto skrzywdzil swoj kraj glosujac na pis, co do ostatnich ich poczynan. Nawet ogladajac tvpis trudno jest nie zauwazyc jakimi ludzmi sa obecnie rzadzacy.

Kataryna
4 138
Kataryna 4 138
#14106.04.2020, 09:03

Ale w UK tez sie wysyla w jednym liscie karte do glosowania i swoje dane. Ale tu bardziej demokracja...

Delirium
16 429
Delirium 16 429
#14206.04.2020, 09:13

Kataryna, ale co z tego, że "w UK też"? To znaczy, że w PL ludzie mają przerzucić się na fasolkę i rybę z frytkami, bo "w UK też"? ;)

Chodzi o kwestie konstytucyjne oraz o zaufanie do władzy, której przekazujesz swoje dane - żądny władzy mały hitlerek z łupieżem na marynarce i kłakami wiszącymi z nosa, kochający jedynie swojego kota, tego zaufania nie wzbudza u zdrowej na umyśle części społeczeństwa. ;)

Delirium
16 429
Delirium 16 429
#14306.04.2020, 09:47

Jeszcze tak odnośnie artykułu - akcja "LOT do domu" już zakończona, wczoraj odfrunęły ostatnie samoloty.

Kataryna
4 138
Kataryna 4 138
#14406.04.2020, 10:41

#142 Chodzi mi o to ze glosowanie korespondencyjne jako takie to zarabiasta sprawa. Sama to stosuje od lat i jestem super zadowolona. Ale zgadzam sie w kwestji zaufania do wladzy, a raczej jej braku w PL.

omegan
7 883
omegan 7 883
#14506.04.2020, 10:53

no i jeszcze taki drobiazg - w PL jest to sprzeczne z Konstytucja

Kataryna
4 138
Kataryna 4 138
#14606.04.2020, 11:01

Moze i tak, dawno nie czytalam :)

szalony_mustang
3 809
#14706.04.2020, 11:07

#145 to akurat, dla wladzy to zaden argument. PiS nie po raz pierwszy i nie ostatni zlamal konstytucje wprowadzajac ograniczenia dla obywateli do poruszania sie po terytorium RP bez wprowadzenia stanu nadzwyczajnego, (konstytucja RP art 228 ust 3), ale wszyscy skupili sie tylko na glosowaniu korespondencyjnym. Taki Kansas City Shuffle, wszyscy patrzą w prawo, a wladza idzie w lewo :)

martanosz
12
#14809.04.2020, 15:25

Siedzisz w domu??? Zacznij zarabiać! Nawet 1500zł w dzień 

przez internet na stronie 

  --  https://inwestcrypto.com.pl --

Wystarczy Ci do tego komputer czy tablet.

Nie musisz posiadać żadnej wiedzy! Doradcy zrobią wszystko za Ciebie!

Koszt to jedyne 1000zł zwrot nawet do kilku H!

Delirium
16 429
Delirium 16 429
#14909.04.2020, 15:35

#148:

Siema, biustonosz!

Wyszedłeś na warunkowe?