Do góry

LGBT: Edynburg chce zerwać współpracę z Krakowem

Zastępca przewodniczącego rady Edynburga Cammy Day zamierza złożyć do rady miasta wniosek o dokonanie przeglądu umów o współpracy szkockiej stolicy z władzami miast w innych państwach.

Jeden z najwyższych rangą polityków Edynburga wzywa władze miasta do poważnego przemyślenia relacji z państwami, w tym z Polską i Chinami, ze względu na ich „opresyjne traktowanie” mniejszości.

Obecnie Edynburg współpracuje z ponad dziesięcioma miastami na świecie, w tym z Florencją, Kijowem, Niceą, Monachium, Krakowem oraz Xi’an w Chinach. Zakres współpracy jest różny, od edukacji, ochrony zabytków po gospodarkę i kulturę.

Zaledwie w ubiegłym roku Edynburg odnowił swoją umowę partnerską z Krakowem, którą podpisał w 1994 roku i od tego czasu jest potwierdzana co pięć lat.

„Polska wroga wobec LGBT”

Właśnie na współpracę z Krakowem i sytuację w Polsce zwrócił szczególną uwagę Edinburgh Evening News, który w artykule z 24 lipca poinformował, że „Polska, jej politycy, jak i poszczególne samorządy stają się coraz bardziej wrogie obywatelom LGBTQ+”. Szkoccy dziennikarze przypominają też wypowiedzi prezydenta Andrzeja Dudy z kampanii wyborczej, gdy mówił, że „ideologia LGBT” jest gorsza od bolszewizmu i przyrzekł bronić przed nią polskie dzieci.

W intrnetowym wydaniu gazety można przeczytać: „Około 100 samorządów w Polsce, w tym te obejmujące Kraków, zadeklarowały się strefami wolnymi od LGBT”.

Z tego powodu nadszedł czas, aby przemyśleć, czy umowa o współpracy z Krakowem nadal powinna być utrzymana

– mówi Cammy Day i dodaje:

Dotąd myślałem, że Polska jest tą postępowa częścią Europy, ale wygląda na to, że cofa się w kwestiach równościowych o 100 lat. Nie powinniśmy utrzymywać współpracy z samorządami, które nie wspierają swoich społeczności LGBTQ+. Mam nadzieję, że uda nam się poznać w Polsce ludzi, z którymi wypracujemy takie zasady współpracy, które pomogą społecznościom LGBTQ+ i obronią je przed samorządami, które są im wrogie.

Stanowisko Daya popiera Michael Richardson, który w radzie Edynburga zajmuje się kwestiami równego traktowania.

Richardson wysłał już nawet maile do radnych miasta z propozycją, aby Edynburg zerwał więzi z Krakowem, „aby pokazać wsparcie dla osób LGBT+ mieszkających w Polsce”.

Kraków do osób LGBT: Tu jest wasz dom!

Sprawa wygląda jednak na grube nieporozumienie. Chodzi bowiem o to, że władze Krakowa nigdy nie przyjęły uchwały mówiącej, że miasto staje się „strefą wolną od LGBT”.

Na informacje zamieszczone w Edinburgh Evening News zareagowały już krakowski magistrat.

Zdementowaliśmy informację, jakoby w Krakowie wprowadzono „strefę wolną od LGBT”, a także poinformowaliśmy o działaniach podjętych przez nas na rzecz równego traktowania

– podkreśla Dariusz Nowak, rzecznik urzędu miejskiego. Wśród wspomnianych działań wymienia m.in. powołanie rok temu w mieście Rady ds. Równego Traktowania.

Prezydent Jacek Majchrowski wystosuje do władz Edynburga oraz wszystkich miast partnerskich list, w którym przekaże stanowisko władz Krakowa wobec takich homofobicznych działań, jakimi były deklaracje o „strefach wolnych od LGBT” – zapowiada biuro prasowe Urzędu Miasta w Krakowie.

Małpolska to nie Kraków

Faktem jednak jest, że kilka małopolskich samorządów, w tym sejmik Małopolski, przyjęło tego typu deklaracje. Wiosną 2019 roku radni sejmiku województwa małopolskiego poparli uchwałę w sprawie „zagrożenia dla tradycyjnej rodziny”, jakie ich zdaniem niesie ze sobą „ideologia ruchów LGBT”. Podobnie zrobiło kilkadziesiąt miast, gmin, powiatów oraz trzy inne województwa, głównie z Polski południowo-wschodniej, czyli bastionów PiS.

Warto zaznaczyć, że spośród ponad 40 polskich miast i innych jednostek samorządowych, które współpracują z brytyjskimi miastami i hrabstwami, żadne do tej pory nie zadeklarowało się jako „strefa wolna od LGBT”.

Inne polskie samorządy, które przyjęły deklaracje anty-LGBT spotkały się już z reakcją miast partnerskich z zachodniej Europy. Niektóre z nich, np. z Francji, Holandii i Niemiec, zawiesiły współpracę w polskimi samorządami.

W tym tygodniu Komisja Europejska poinformowała, że sześć polskich miast nie otrzyma dofinansowania z Unii Europejskiej. Powodem są przyjęte przez władze tych miast deklaracje mówiące, że są one „strefami wolnymi od LGBT”.

Cztaj na Emito.net

Polacy w brytyjskiej policji: Ludzie reagują na nas pozytywnie

Polacy protestowali pod konsulatem RP w Edynburgu

Komentarze 230

Infidel
12 104
Infidel 12 104
#130.07.2020, 07:15

Bedzie sie dzialo. 192 wpisy minimum. Zycze wszystkim milego dnia.

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#230.07.2020, 07:52

Dzień dobry.

Również życzę miłego dnia.

Kataryna
4 081
Kataryna 4 081
#330.07.2020, 08:11

Ostro pojechali Delira, chyba ze to fejk. Osobiscie najbardziej podoba mi sie kawalek o kosciele i sakramentach :) jakie to ironiczne :)

kijevna
18 118
kijevna 18 118
#430.07.2020, 08:16

Nazwa miejscowosci powinna brzmieć: Tu Szur Narodowy, ale moze są tam też normalni ludzie.

mam.to.gdzies
583
#530.07.2020, 08:36

300 wpisow i 4 bany do wieczora....

iwo
6 236
iwo 6 236
#630.07.2020, 09:05

Ideologia LGBT.. co to właściwie jest?

mam.to.gdzies
583
#730.07.2020, 09:09

@6

poczekaj na pisowskie trole jak wroca z odprawy wszytsko Ci wytlumacza.....

iwo
6 236
iwo 6 236
#830.07.2020, 09:40

Hehehe

robert4543
678
#1030.07.2020, 09:51

Hahahaha! Ale sie usmialem :D z Grojcem niech podpisza umowy.

iwo
6 236
iwo 6 236
#1130.07.2020, 09:51

Swoją droga to rząd mógłby zaoferować jakieś pakiety repatriacyjne dla obywateli RP uciekających z lewackich krajów.. ja to już się boje co to będzie z tymi małymi dziećmi wystawionymi na ideologie LGBT.. niszczy nasze piękne polskie wartości ten zepsuty Zachód:)

W latach 60tych to wszędzie było Peace and no war hippisowskie a w PL gonili Żyda:)

W 40tych tez się goniło Żyda z jakiś powodów glownie na wschodzie PL, ale po co by tam się do tego przyznawać:)

Dziś się goni LGBT

Naród wybrany, katolicki i miłosierny :) Ze świętym Papieżem :)

dziś gdyby JP2 żył miałby 42 lata rządzenia kościołem (i dalej by nic nie wiedział o pedofili w kosciele)

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#1230.07.2020, 09:55

kijevna 18 077

#4Dziś - 08:16

"Nazwa miejscowosci powinna brzmieć: Tu Szur Narodowy"

Piękne zbiegi okoliczności: Podkarpacie, gmina Tuszyn Narodowy, a wójt nazywa się Głaz. "Tu jest Polska". ;D

Infidel
12 104
Infidel 12 104
#1330.07.2020, 10:17

Islam ma racje co do LGBT wiec, moze jak adaptacja Islamu bedzie wieksza na zachodzie to prawa mniejszosci seksulanych beda bardziej pilnowane.

iwo
6 236
iwo 6 236
#1430.07.2020, 11:05

Przy islamie warto wspomnieć, ze Iran do lat 70tych był całkiem normalnie rozwijającym się krajem. W imię walki przeciw Westernizacji (jak się tłumaczy westernizację?)

Wartości religijne i kulturowe przyświecały rewolucji 79 (i „pomocna” reka USA).

Żeby w PL nagle się nie okazało ze cofniemy się kilka wieków:) Ordo Iuris (jakkolwiek to się pisze) już o to zadba.. czy oni nie wyszli z jakimiś konsultacjami żeby zabronić rozwody?

Iblis
60
Iblis 60
#1530.07.2020, 11:28

żeby zabronić rozwody?

Rozwody w Polsce mają się dobrze... nawet kościelne, wystarczy kilkadziesiąt tysięcy złotych dla księdza i należeć do PiSu. A już nazywać się Kurski lub Marta Kaczyńska to nawet po 3 razy można brać rozwody... :)

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#1630.07.2020, 11:58

kijevna 18 077

#4Dziś - 08:16

"ale moze są tam też normalni ludzie."

Niewielu. Wyniki wyborów wójta:

https://nowiny24.pl/wybory-samorzadowe-kandydaci-wyniki/wy/210

Pan Głaz zdobył ponad 67% głosów.

Zbychu_zPlebani
5 200
#1730.07.2020, 12:03

Kraków winny bo jakieś gminy w Polsce walczą z LGBT. Pytanie do ekspertów.

Nie podchodzi to pod odpowiedzialność zbiorową, która jest zakazana przez prawo międzynarodowe i karana przez wszelakie

Zbychu_zPlebani
5 200
#1830.07.2020, 12:04

wszelakie trybunały?

Bastekkk
1
#1930.07.2020, 12:05

Swoją droga to rząd mógłby zaoferować jakieś pakiety repatriacyjne dla obywateli RP uciekających z lewackich krajów.. ja to już się boje co to będzie z tymi małymi dziećmi wystawionymi na ideologie LGBT.. niszczy nasze piękne polskie wartości ten zepsuty Zachód:)

W latach 60tych to wszędzie było Peace and no war hippisowskie a w PL gonili Żyda:)

W 40tych tez się goniło Żyda z jakiś powodów glownie na wschodzie PL, ale po co by tam się do tego przyznawać:)

Dziś się goni LGBT

Naród wybrany, katolicki i miłosierny :) Ze świętym Papieżem :)

dziś gdyby JP2 żył miałby 42 lata rządzenia kościołem (i dalej by nic nie wiedział o pedofili w kosciele)

No, to ma sens. I ci Żydzi od 700 lat chcieli mieszkać w tej Polsce gdzie ich mordowano, palono, gwałcono i wymyśl sobie co tam jeszcze :)

A w tych latach 60 był taki peace and love na zachodzie, że pederastów zamykano do więzień za bycie pederastą. W Polsce jak wiemy zawsze tak robiono, no i teraz przecież non stop geje są zamykani do więzień, odbiera się im prawa i w ogóle grasują bojówki nazistów bijących i gwałcących gejów. Czy dodałem że nie mają też praw wyborczych?

Ostatnio ktoś w Warszawie dokonał aktu wandalizmu na pomnikach, jakieś kolorowe, tęczowe flagi. Ciekawe kto to, bo na pewno nie dyskryminowana grupa społeczeństwa. :)

iwo
6 236
iwo 6 236
#2030.07.2020, 12:18

Akt wandalizmu = powieszenie flagi na pomnikach? O ten wandalizm chodzi?:;)

Co do odpowiedzialności zbiorowej przypomnę mądrości cytowane na tym forum tez. Nie każdy (Razem lub osobno pisane) muzułmanin jest zamachowcem ale każdy zamachowca jest muzułmaninem:)

Nie kazde miasto polskie jest Strefa wolna od LGBT ale kazde miasto ze strefa wolna od LGBT jest w Polsce:)

iwo
6 236
iwo 6 236
#2130.07.2020, 12:21

A bastekOk spróbuj nast razem jakoś zorganizować wpis lepiej bo ciężko wyróżnić co napisałeś..

robert4543
678
#2230.07.2020, 12:48
kijevna
18 118
kijevna 18 118
#2330.07.2020, 13:13

ad 17 - a czy miasta muszą mieć jakiś konkretny powód, żeby wypowiedzieć sobie współpracę? Czy jedną stronę można przymusic do tego 'małżeństwa'?

zarodnik
2 678
zarodnik 2 678
#2430.07.2020, 13:28

Wy wiecie dobrze co ja mysle o ideologi LGBT, ale opisac to to jak wyhaczyc bana, wiec po co? Po katolach, moherach, mozna jechac ile wlezie, taka nastala polityczna poprawnosc...

Zbychu_zPlebani
5 200
#2530.07.2020, 13:28

#23

Kraków wyraźnie mówi że jest przyjazny osobom LGBT.

Jak byś się czuła gdyby jakiś kontrahent odmówił współpracy z tobą bo jesteś z Polski? Powodem tego byłoby że na zadupiu Polski walczą z LGBT.

Sokole
5 603
Sokole 5 603
#2630.07.2020, 13:35

J..c USA i cywilizacje zachodnia.

Rosja i kraje muzulmanskie podzielaja polska niechec do LGBT.

Trzeba sie zwrocic w tamtym kierunku.

Kataryna
4 081
Kataryna 4 081
#2730.07.2020, 13:36

Jakie zworcic, jakie zwrocic. Kaczorowi juz tylko pletwy wystaja z du.y Putina

Kataryna
4 081
Kataryna 4 081
#2830.07.2020, 13:37

#25 Krakow ma pecha ze lezy tam gdzie lezy. Oberwal rykoszetem

iwo
6 236
iwo 6 236
#2930.07.2020, 13:44

Zarodnik spróbuj wyrazić się bez bana..

Wolność słowa jestem ciekawa Twojego punktu widzenia.

Powiedz w jaki sposób czujesz się zagrożony para homoseksualna? Albo nauka seksualna prowadzona bez księdza..

Po kosciele można jechac merytorycznie, obłuda i podwoje standardy (wspomniane wielosluby PiS), pedofilia (chyba nie potrzebujemy przykładu), seksizm i rola kobiety w kosciele, AIDS w Afryce:) i dla mnie wystarczy:) Pranie beretów Parafian na wioskach

Sokole
5 603
Sokole 5 603
#3030.07.2020, 13:44

tylko skad ta obraza na caly swiat ze nie podziela "polskich wartosci"?

Jesli Tuszow Narodowy chce byc wolny od LGBT niech sobie bedzie, tylko niech sie nie obraza ze zachod chce byc strefa wolna od Tuszowa.

kijevna
18 118
kijevna 18 118
#3130.07.2020, 13:50

ad 25 - mam mocne przypuszczenia, że to się zdarzyło;) Przykre, ale działa w dwie strony.

Co do miast - jesli Kraków nie ma nic na sumieniu to może się jednak dogadają? No chyba, że nie przebaczą Dudowego wykształcenia na UJ;)

Kataryna - parskłam z płetw w du*ie Putina;)

kijevna
18 118
kijevna 18 118
#3230.07.2020, 13:51

dudowego*

Profil nieaktywny
kwitol2581
#3330.07.2020, 13:59
Zbychu_zPlebani
5 200
#3430.07.2020, 14:02

# Czyli akceptujesz zakazaną odpowiedzialność zbiorową?

Iblis
60
Iblis 60
#3630.07.2020, 14:04

#33

TVPinfo... to stąd czerpiesz całą wiedzę! Aha... :/ Rewelacja, no ale czego można było się spodziewać po wyborcach Dudy?

iwo
6 236
iwo 6 236
#3730.07.2020, 14:06

No ale dlaczego LGBT jest pomyłka? Nie można powiedzieć ze to bo to i już... można się podzielić jak do tego doszedłeś?

Ja nie mówię, ze moja ideologia jest lepsza niż twoja. Chce wiedzieć czemu myślisz ze Twoja jest lepsza od mojej:)

Zbychu_zPlebani
5 200
#3830.07.2020, 14:06

Szkoccy dziennikarze przypominają też wypowiedzi prezydenta Andrzeja Dudy

Niech przypomną jak Trzaskowski lekką ręką wycofał się w czasie kampanii wyborczej z wspierania osób LGBT.

Iblis
60
Iblis 60
#3930.07.2020, 14:09

#38

LGBT nie trzeba jakoś specjalnie wspierać, sami sobie radzą... im nie można rzucać kłód pod nogi jak to robi Duda z Pisem... wieć zamilknij jak nie wiesz nawet co kopiujesz z netu... genialny jesteś.

Iblis
60
Iblis 60
#4030.07.2020, 14:10

*więc

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#4130.07.2020, 14:15

robert4543 675

#22Dziś - 12:48

"Co tam jakies HDMI itd itp. T jest cos ciekawszego"

Nie jest. Jakby było, to bym w to kliknął.

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#4230.07.2020, 14:18

zarodnik 2 288

#24Dziś - 13:28

"Wy wiecie dobrze co ja mysle o ideologi LGBT, ale opisac to to jak wyhaczyc bana, wiec po co? Po katolach, moherach, mozna jechac ile wlezie"

Można tylko po cymbałach.

kijevna
18 118
kijevna 18 118
#4330.07.2020, 14:22

ad 34 - nie:)

Ale zastanawiam sie jak to jest czemu czasem podnosi sie głos o odpowiedzialnosci zbiorowej - a w innych wypadkach nie? W tych miastach ze strefami wolnymi od LGBT tez na pewno sa normalni ludzie, nie słyszałam sprzeciwu, żeby im takich stref nie ustanawiac, bo może sobie nie życzą ponosic odpowiedzialności? Nie słyszałam płaczu, że tez poniosa konsekwencje, chociaz nic nie zrobili... a może własnie dlatego, że nic nie zrobili, albo za mało?

Ale fajnie by było, żeby Kraków i Edynburg się dogadały:) Byc może nastapi tam jakaś 'promocja LGBT';)

Iblis
60
Iblis 60
#4430.07.2020, 14:23

zarodnik

#24Dziś - 13:28

Wy wiecie dobrze co ja mysle o ideologi LGBT, ale opisac to to jak wyhaczyc bana, wiec po co? Po katolach, moherach, mozna jechac ile wlezie, taka nastala polityczna poprawnosc...

Zgłaszać chama i homofoba do moderacji!

kijevna
18 118
kijevna 18 118
#4530.07.2020, 14:33

Bo 'jechanie' po katolach i moherach nie kończy sie tak: https://noizz.pl/lgbt/mariusz-jest-gejem-na-wsi-sasiedzi-groza-mi-smierc...

zarodnik
2 678
zarodnik 2 678
#4630.07.2020, 14:33

#44 To za myslenie tez mozna zlapac bana, bo jeszcze nic nie napisalem..

Profil nieaktywny
kwitol2581
#4730.07.2020, 14:40

#37 tak jak napisałem nie tolerują nikogo po za sobą... Znamy juz takich z historii .... rozpętali ww2

mam.to.gdzies
583
#4830.07.2020, 14:41

@46

ten typ bana ci nie grozi bo nie myslisz :D

Profil nieaktywny
kwitol2581
#4930.07.2020, 14:53

#46 można to się nazywa "myślozbrodnia"

Orwell juz o tym pisał w swojej książce

Profil nieaktywny
kwitol2581
#5030.07.2020, 14:56

#36 tvp tvn nie oglądam ale cenie sobie wypowiedzi tego pana

Rafał Otoka polecam ... zdąża się ze go do tvpis i tvpo zaproszą

zarodnik
2 678
zarodnik 2 678
#5130.07.2020, 15:01

Jestem homofobem i co z tego? Nie lubie tez owsianki ani towarzystwa osob ja jedzaca, rzygac mi sie wtedy chce jak widze, jak ktos zre owsianke...

mam.to.gdzies
583
#5230.07.2020, 15:04

@51

:*

moze sobie pojdziesz w pis-du.. :D

Kataryna
4 081
Kataryna 4 081
#5330.07.2020, 15:06

#51 - I to nie jest problem, mozesz sobie nie lubic owsianki. Ale jak zaczniesz mnie wyzywac czy starac mi sie miske z ta owsianka wytracic, tudziez odmawiac ludziom prawa do jedzenia owsianki - wtedy juz problem jest.

Ale nie ludze sie ze zrozumiesz i od razu napisze ze dyskutowac z toba nie zamierzam.

iwo
6 236
iwo 6 236
#5430.07.2020, 15:07

Ale chyba Nie plujesz na każda owsiankę w sklepie, Nie walczysz Żeby jej nie produkowali, co więcej nie idziesz na wojnę i próbujesz zakazać sprzedaży tejże owsianki.. Nie obraza cie z ktoś idzie i je owsiankę albo ma owsiankę wydrukowana na koszulce.

Zwyczajnie jesz kluski lane i poruszasz się dalej w swoim życiu..

iwo
6 236
iwo 6 236
#5530.07.2020, 15:08

No to co Kataryna mówi ahhaha

kijevna
18 118
kijevna 18 118
#5630.07.2020, 15:09

Do dzis nikt nie wiedział, że srup nie lubi owsianki, ale wielu wiedziało, że jest homofobem. Jak to sie stało? Tak jak napisała Kataryna i Iwo.

zarodnik
2 678
zarodnik 2 678
#5730.07.2020, 15:11

#53#54 Nie, jesli owsianka mnie atakuje z kazdego miejsca, ze sklepu, z radia, z telewizji, jesli jest promowana nawet przez lekarzy i nauczana w szkolach , ze jest lepsza alternatywa od mleka z kluskami to,to jest problem dla mnie i calej mojej rodziny, nieowsiankowcow...

kijevna
18 118
kijevna 18 118
#5830.07.2020, 15:15

Jaki problem? Nadal jej nie jesz.

Kataryna
4 081
Kataryna 4 081
#5930.07.2020, 15:17

Srup sie boi ze nagle wszyscy zaczna jesc owsianke i nie bedzie mial z kim tych klusek jesc. Niestety i tak ja wsuwa na wlasna reke ;)

iwo
6 236
iwo 6 236
#6030.07.2020, 15:18

Ojciec jadł kluski z mlekiem dziad jadł i sam Jezus tez jadł, wiec wszyscy do końca życia musza teraz jesc kluski z mlekiem

Kataryna
4 081
Kataryna 4 081
#6130.07.2020, 15:23

Ale najgorsze jest to ze ta owsianka, od zarania dziejow, zawsze byla calkiem popularnym daniem. Nawet jak niektorzy wypierali sie jej ja zaba blota a po cichu zajadali. Szczegolnie w kosciele jest wielu smakoszy..

Sokole
5 603
Sokole 5 603
#6230.07.2020, 15:27

ale owsianka osmielila sie twierdzic ze jest niegorsza od kluskow, a tego juz prawdziwy kluskozerca nie zniesie.

Kataryna
4 081
Kataryna 4 081
#6330.07.2020, 15:28

Pewnie ze nie zniesie, szczegolnie ten ktoremu owsianka sni sie po nocach :)

Sokole
5 603
Sokole 5 603
#6430.07.2020, 15:30

#47 wzruszylem sie.

Chyba pojde do Konfederacji i przedstawie sie jako niewierzacy gej-Zyd.

Mam nadzieje ze mi zeber nie polamia swoimi serdeczanymi usciskami akceptacji.

kijevna
18 118
kijevna 18 118
#6530.07.2020, 15:38

Nie zniesie, a przyjechał do kraju sniadaniowych owsiankożerców!

omegan
7 456
omegan 7 456
#6630.07.2020, 15:53

wkleje tutaj, bo watek newsowy zostal zasrany bzdurami

Wielka Brytania chce wprowadzić dodatkowy podatek dla osób powyżej 40. roku życia

Opieka społeczna miałaby zostać zasilona z pieniędzy z nowego podatku. Pomysł taki przedstawił rząd Borisa Johnsona. "The Guardian" podaje, że takie podatki obowiązują, chociażby w Niemczech, czy Japonii. Brytyjski rząd argumentuje wprowadzenie nowej daniny zmianami demograficznymi, jakie zachodzą na wyspach. Społeczeństwo się starzeje, a system zdrowia został drastycznie nadwątlony przez epidemię koronawirusa, która bardzo mocno uderzyła w Wielką Brytanię. Zachorowało tam ponad 300 tys. osób, z czego przeszło 46 tys. zmarło na COVID-19. To trzeci najgorszy wynik na świecie, po USA i Brazylii.

Gabinet Johnsona jest na etapie analizy propozycji nowego podatku. Wśród rozwiązań proponuje się obowiązkowe ubezpieczenie, zwiększenia stawek na ubezpieczenie społeczne, a nawet podwyższenie podatku dochodowego dla osób po 40. roku życia. Nie wiadomo, jak długo Brytyjczycy będą musieli ponosić dodatkowe koszta.

Sokole
5 603
Sokole 5 603
#6730.07.2020, 15:59

a mozna wybrac na ktorych dziadkow i babcie sie placi?

Jak tak, to ja przekazuje moj podatek dla tych:

Sokole
5 603
Sokole 5 603
#6830.07.2020, 16:00

#67 sorry harrier, chyba ze umiesz tak grac i palisz cygara.

omegan
7 456
omegan 7 456
#6930.07.2020, 16:00

robercik jest homofobem, niezly coming out.

napisz, czego wlasciwie sie boisz? podrywu ze strony geja? czy moze tego ze sam jestes kryptogejem, a to "nie po bozemu"?

Profil nieaktywny
kwitol2581
#7030.07.2020, 16:12

#66 petarda gwarantuję ze system emerytalny padnie za 20 lat bo nie będzie na niego kasy

Ah jak cudownie się zyje w państwie socjalistycznymi ... chociaż Szkocję pod rządami Nicoli S zaliczył bym juz do komuny

omegan
7 456
omegan 7 456
#7130.07.2020, 16:17

nie do konca rozumiem sens tego ze nowy podatek mieliby placic tylko ludzie w wieku 40+. no dobra, wcale tego nie kumam :)

harrier
9 509
harrier 9 509
#7230.07.2020, 16:20

sorry harrier, chyba ze umiesz tak grac i palisz cygara.

Nic jakos nie umiem, ale za piniondze psa idzie nauczyc czytac. Bende grac i palic, jak mus :/

Profil nieaktywny
kwitol2581
#7330.07.2020, 16:37

Najlepsze ze tak jak i maseczek nikt tego nie kwestionuje ... Trzeba sie pomalu zwijać z tego tonącego statku tzn z Europy

Tęczowa inteligencja przejęła myslenie

Patrząc na to trzeźwo to jest jakiś większy plan bo nikt przy zdrowych zmysłach nie zajmował by się takimi pierdolami globalnie

To tak jak PiS z PO

Pis mial wygrane wybory na 100% wiec zamiast Kidawy PO wsadzilo RT za pozwoleniem PIS gdzie legalnie bez żadnych konsekwencji mogli powiedzieć Nie

Kto o zdrowych zmysłach cos takiego robi..??

No ale w zamian jak ludzie skaczą sobie do gardeł

To samo z lgbt

Od wieków istnieją i istnieć będą

Ale nagle zachciało im sie regulacji adoptowania dzieci małżeństw ba zmiany płci sponsorowanej przez podatników i do tego to co wkur...ia najbardziej parasola ochronnego pod postacią mowy nienawiści

Aż Izrael się oburza bo to przecież oni mieli pierwszeństwo jesli chodzi o nietolerancję

BLM tez chce kawałek dla siebie ugrać ....klawo jak cholera :)

Profil nieaktywny
kwitol2581
#7430.07.2020, 16:39

#71 bo poniżej 40 juz emerytur nie dostaną

kijevna
18 118
kijevna 18 118
#7530.07.2020, 16:41

Czego nikt nie kwestionuje kwitol?

Profil nieaktywny
kwitol2581
#7630.07.2020, 16:45

Podatków ... Gdzieś tam coś tam w necie ktoś coś burknie a w sejmie przechodzi i tak co zechcą

kijevna
18 118
kijevna 18 118
#7730.07.2020, 16:57

Czekaj, jak ty pożeniłeś 'myslenie tęczowej inteligencji' z tym co odwala Borys i jego konserwa w parlamencie? Tutaj się juz mało kto tematem zajmuje (tutaj - w Anglii czy Szkocji), bo te prawa są.

A miejscowi mają ogólnie taki spolegliwy stosunek do tego, co postanowi rząd, raczej rzadko bojkotuja nawet zwykłe zalecenia.

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#7830.07.2020, 17:03

Bastekkk 1

#19Dziś - 12:05

"Ostatnio ktoś w Warszawie dokonał aktu wandalizmu na pomnikach, jakieś kolorowe, tęczowe flagi. Ciekawe kto to, bo na pewno nie dyskryminowana grupa społeczeństwa"

Niom, a "nieostatnio" jakieś krasnoludki wielokrotnie podpalały tęczę na placu Zbawiciela, bo im się z dupą kojarzy.

Profil nieaktywny
kwitol2581
#7930.07.2020, 17:16

Kijevna za jakich rządów kwitnie tęczowa tolerancja i socjalizm

Jeśli Pis czy ekipa Borysa to prawicowyc to Kopernik tez była kobietą

iwo
6 236
iwo 6 236
#8030.07.2020, 17:22

Podatek od 40+ a co na to equality act? A nie czekaj nie ma przecież dyskryminacji:)

No chyba ze białemu hetero każą płacić ;) to wtedy krzyk:)

omegan
7 456
omegan 7 456
#8130.07.2020, 17:23

znowu bierzesz? ostrzegalem...

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#8230.07.2020, 17:28

Zbychu_zPlebani 5 193

#38Dziś - 14:06

"Niech przypomną jak Trzaskowski lekką ręką wycofał się w czasie kampanii wyborczej z wspierania osób LGBT"

Dlaczego mają to robić? To nie Trzaskowski rządzi tamtym krajem.

kijevna
18 118
kijevna 18 118
#8330.07.2020, 17:32

ad 79 - nie wiem, czy kwitnie, raczej normalnie sobie egzystuje, bo te prawa są tu od dawna. Borys sie tego nie czepia, bo nic by nie ugrał.

Profil nieaktywny
kwitol2581
#8430.07.2020, 17:36

Od jak dawna? ....czy to nie tu karano za homoseksualizm ? W tym jakże tolerancyjnym kraju

W Polsce takich praw nie ma i nie było

Ale jakoś krzyk wielki jacy to my nietolerancyjni

iwo
6 236
iwo 6 236
#8530.07.2020, 17:38

Populisci maja się dobrze niestety w Europie. Nie pamietam żeby na populizmie się daleko zajechało.

Najpierw uchodźcy teraz LGBT, kto następny W kolejce kobiety?:)

W tym kontekscie Wypowiedzenie konwencji ma sens:)

kijevna
18 118
kijevna 18 118
#8630.07.2020, 17:39

ad 84: Bo sporo osób jest nietolerncyjnych. A tu sobie z problemem jednak mniej więcej poradzono juz jakis czas temu. Osobiście nie wiem jak dawno - na pewno odkąd tu jestem.

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#8730.07.2020, 17:41

kwitol2581 594

#73Dziś - 16:37

"Ale nagle zachciało im sie regulacji adoptowania dzieci małżeństw"

Cześć, homofobie. :)

Żyjesz w kraju, w którym od kilkunastu lat możliwe jest nie tylko legalizowanie związków jednopłciowych, ale również adopcja dzieci przez takie pary, a osoby dyskryminowane w innych krajach z powodu swojej orientacji seksualnej mogą ubiegać się w UK o azyl. :) Może więc, w ramach protestu, dokonasz jakiegoś malutkiego aktu samospalenia przy Downing Street (obiecuję, że podrzucę ci polskie zapałki)? :) Czy po prostu przyznajesz, że sprzedajesz swoje ideały za parę szeleszczących portretów królowej? :)

iwo
6 236
iwo 6 236
#8830.07.2020, 17:44

Kwitol w tym czasie my mieliśmy ręce pełne roboty z żydami, inteligencja i wrogami systemu.

Piramida maslova potrzeby pierwszego rzędu vs lepsze ja.. wiemy gdzie PL jest i gdzie kraje „rozwinięte”

To jak z mieszkaniem najpierw meblujesz, potem dekorujesz, sprawdzasz użytkowość i ulepszasz. Podczas całego procesu inspirujesz się innymi chatami..

My się inspirujemy grupa wyszechradzka i Islamem

iwo
6 236
iwo 6 236
#8930.07.2020, 17:44

*radykalnym Islamem oczywiście

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#9030.07.2020, 17:46

omegan 7 403

#66Dziś - 15:53

"Pomysł taki przedstawił rząd Borisa Johnsona. "The Guardian" podaje, że takie podatki obowiązują, chociażby w Niemczech, czy Japonii."

"The Guardian" nie podaje, że w Monaco, Kuwejcie, Katarze, Andorze, na Bahamach i Kajmanach nie ma podatku od osób fizycznych, ba! w Andorze nie ma nawet podatku vat. ;)

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#9130.07.2020, 17:47

...i popaCZ, jak bogato. ;)

Profil nieaktywny
kwitol2581
#9230.07.2020, 17:51

Nie wiem czy jest się czym inspirować z Europy zachodniej.... Po za np systemem który również pada podatkowych w uk

Przypominam iz żydzi również mieli jak pączek w maśle do puki nie dostaliśmy się pod ruską komunę

A jeśli dobrze sie przyjrzeć to właśnie dzieje sie np na Szkocji .... Komuna wrócił wolności słowa brak państwo wie lepiej niz obywatel co jest dla niego lepsze

Profil nieaktywny
kwitol2581
#9330.07.2020, 17:52

Delira czasem coś mądrego uda ci się napisać heterofobie

Iblis
60
Iblis 60
#9430.07.2020, 17:54

#92

do puki nie dostaliśmy

póki co, ty już nie pisz... będzie lepiej dla oczu wszystkim...

omegan
7 456
omegan 7 456
#9530.07.2020, 17:54
Profil nieaktywny
kwitol2581
#9630.07.2020, 17:57

Ojoj znów polonist sie pokazal przepraszamy póki ..... już lepiej?

Iblis
60
Iblis 60
#9730.07.2020, 17:59

#96

Jak coś piłeś to nie pisz...ok?

iwo
6 236
iwo 6 236
#9830.07.2020, 17:59

Kwitol2581 jaki system emerytalny mamy w PL w porównaniu do sypiącego się zachodniego:) na czym polega wyższość tego systemu nad innymi?

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#9930.07.2020, 18:02

ad#90: podatku dochodowego od osób fizycznych.

Profil nieaktywny
kwitol2581
#10030.07.2020, 18:21

#98 a kto powiedział że mamy lepszy ?!!

Udowodnij ze zachód ( ò z kreską dla kolegi) się nie sypie

Iblis
60
Iblis 60
#10130.07.2020, 18:25

kwitol2581 właśnie obraca kota ogonem jak Kaczyński wieczorem, bo nie zna odpowiedzi... typowe dla pisowskich trolli.

Profil nieaktywny
kwitol2581
#10230.07.2020, 18:32

Ilbis sorry mam jeszcze życie po za emito

Popraw mnie jeśli się mylę

na chwilę obecną niczym się nie różnią podstawa jest ta sama składka dziś a w wieku emerytalnym może coś dostaniesz

W Pl jak i UK brakuje kasy na emerytury

Profil nieaktywny
kwitol2581
#10330.07.2020, 18:35

Dlatego zmieniany jest wiek emerytalny w całej uni nie pamiętam kto dokładnie ale to system wymyślony przez jakiegoś Niemca chyba w czasach kiedy europa była młoda

Do tej pory nie zostal zmieniony

To tak jak by porównać Swift do Ripple jeśli wiesz o czym mowie

iwo
6 236
iwo 6 236
#10430.07.2020, 18:37

I ciach bajera pozwolimy ci wyjść z twarza:)

Profil nieaktywny
kwitol2581
#10530.07.2020, 18:37

Europejskie systemy emerytalne pochodzą od niemieckiego kanclerza Otto von Bismarcka. W XIX wieku stworzył on system, który polegał na tym, że emerytury wypłacano z pieniędzy podatników.

Sam sobie dalej szukaj ...ten system to dinozaur musi upaść

Profil nieaktywny
kwitol2581
#10630.07.2020, 18:38

#104 wyczuwam sarkazm :)

kijevna
18 118
kijevna 18 118
#10730.07.2020, 18:39

Ten artykuł nie jest o emeryturach, tylko o dodatkowej składce na opiekę podczas starości...

iwo
6 236
iwo 6 236
#10830.07.2020, 18:42

Coś tam z nagłówków wiesz.. ale tyle co w nagłówkach

https://academic.oup.com/gerontologist/article/54/1/5/561938

Profil nieaktywny
kwitol2581
#10930.07.2020, 18:42

Brawo Kijevna :)

Profil nieaktywny
kwitol2581
#11030.07.2020, 18:44

#108 nie ma sie w co zagłębiać

Liczę bardziej na siebie niz emeryturę/ochłapy od państwa

Iblis
60
Iblis 60
#11130.07.2020, 18:55

kwitol ma fajne argumenty w swoich komentarzach: "chyba".

Czyli chyba nie ma pojęcia o czym pisze... :/

Profil nieaktywny
kwitol2581
#11230.07.2020, 19:01

Zacytujesz o błyskotliwy chłopcze ?

Iblis
60
Iblis 60
#11430.07.2020, 19:04

chyba w czasach kiedy europa była młoda

Więc młody... myj ząbki i lulu spać :) Hehehe

Profil nieaktywny
kwitol2581
#11530.07.2020, 19:08

Zgadza się nie bylem pewien więc napisałem chyba ... człowiek wszystkich pierdół nie musi pamiętać

Iblis
60
Iblis 60
#11630.07.2020, 19:09

#115

...wtedy się nie wypowiada.

Profil nieaktywny
kwitol2581
#11830.07.2020, 19:10

"myj ząbki i lulu spać" dużo bym dał żeby do tego wrócić

Iblis
60
Iblis 60
#11930.07.2020, 19:11

To napisz do #117 - wrócisz jeszcze dzisiaj...

Profil nieaktywny
kwitol2581
#12030.07.2020, 19:12

#116

Dlaczego nie? jeśli się mylę ktoś mnie poprawi

A na tym portalu masz to pewne jak.... Z tymi bankami ostatnio to różnie bywa więc sam sobie coś znajdź :)

irysh
676
irysh 676
#12130.07.2020, 19:52

Nudzi mnie to wszystko. Więc.... Wyp.

I tyle.

Profil nieaktywny
kwitol2581
#12230.07.2020, 20:33

Zainteresuj się krypto to ci się przestanie nudzić

kijevna
18 118
kijevna 18 118
#12330.07.2020, 20:57

krypto na Wawelu? ;) Tam teraz poślubne kolejki;)

Amaya
39
Amaya 39
#12430.07.2020, 21:09
Profil nieaktywny
kwitol2581
#12630.07.2020, 21:35

Tak na Wawelu :)

Profil nieaktywny
kwitol2581
#12730.07.2020, 21:37

#125

Powinna zmienić rodziców

Ale co tam lgbtxyz nadal twierdzą ze nie celują w dzieci i nie promują pedofilii

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#12830.07.2020, 21:40

To jak będzie z tym samospaleniem? Sprzedałeś ideały za polimerowe banknoty z podobizną Elżbiety? :P

Profil nieaktywny
kwitol2581
#12930.07.2020, 21:49

Uderz w stół a Delirium się pokaże

Samospalenie nie dziękuję jeszcze mam parę rzeczy do zrobienia

Tolerancja twoja nie zna granic

Iblis
60
Iblis 60
#13030.07.2020, 21:58

#129

Mondrość, mondrość emanuje z każdego twojego wpisu... czysta mondrość...

Profil nieaktywny
kwitol2581
#13130.07.2020, 21:58

Co do banknotów jakichkolwiek to wszystko wymieniam na te niewidzialne wyimaginowane

Polecam

Profil nieaktywny
kwitol2581
#13230.07.2020, 21:59

Iblis nie dostałeś ostatnio bana pod innym nickiem :)

To ty szalony polonista z misją nauczenia ortografii ?

Iblis
60
Iblis 60
#13330.07.2020, 22:00

#131

Kopiesz łopatą w ogródku Bitcoiny :) :) :)

Profil nieaktywny
kwitol2581
#13430.07.2020, 22:02

Hahahaha warto spróbować przy obecnej cenie;)

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#13530.07.2020, 22:03

Zasady w domu ustala gospodarz - nie goście. Jeżeli gościom nie odpowiadają zasady, mogą się wynosić. :) Jestem tak bardzo tolerancyjny, że bez szemrania zaakceptuję twoją chęć opuszczenia domu gospodarza. :) Nie ma sensu prostytuować się za portrety królowej, wbrew swoim zasadom. ;p

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#13630.07.2020, 22:04

...i regułom ustalonym przez gospodarza. ;)

Profil nieaktywny
kwitol2581
#13730.07.2020, 22:12

Zgadza się czyli mając ziemie

I będąc landlordem tak jakby stałem się gospodarzem

Tak więc płacąc podatki mam prawo wyrazić niezadowolenie z działań rządu

Czy może mam zacząć nosić "maske" jak stado baranów wokół mnie nie zadając pytań po co to i czy to w ogóle działa ?

Delirium trochę godności

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#13830.07.2020, 22:36

kwitol2581 618

#137Dziś - 22:12

"Zgadza się czyli mając ziemie

I będąc landlordem tak jakby stałem się gospodarzem"

Nie. Twoje gospodarstwo kończy się na progu/ przy furtce. Swoją "przegródkę" nabyłeś tylko dzięki zasadom ustalonym przez gospodarza. Głosujesz nie podatkami, a w wyborach parlamentarnych/prezydenckich - takie reguły gry ustalił gospodarz. A z udziałem w owych wyborach jest kiepsko. :P

Twoje podatki nie idą na adopcje dzieci przez pary jednopłciowe i legalizację związków tych osób, które zresztą również płacą podatki, częstokroć wyższe od twoich i znacznie dłużej od ciebie, i mogą posługiwać się tą samą co ty, idiotyczną argumentacją, mając przy tym atut nie do pobicia: są obywatelami tego kraju - ty, nie będąc nim, możesz jedynie grzecznie zabiegać o prawo pobytu. :)

Twoje jakieś tam podatki, twoja praca, to, że (przykładowo) wybudowałeś komuś dom, nie dają ci prawa do szczania po kątach tego domu czy na dywan w salonie gospodarza, ani tym bardziej decydowania o tym, kogo gospodarz może zapraszać do swojej chałupy i czy ten ktoś ma spać w piwnicy, kuchni, sypialni dla gości, czy w wyrku gospodarza. :)

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#13930.07.2020, 22:49

kwitol2581 618

#137Dziś - 22:12

"Tak więc płacąc podatki mam prawo wyrazić niezadowolenie z działań rządu"

Oczywiście. Sęk w tym, że te zasady zostały ustalone ("zadziałane") przed twoim przybyciem, a tutejsze społeczeństwo dojrzewało do nich długie lata. Poza tym nie wyrażasz niezadowolenia z działań rządu, ciebie po prostu "elgjebety" gryzo w dupe. :)

Profil nieaktywny
kwitol2581
#14030.07.2020, 22:58

Delirium nikt tu nie szcza

Idąc twoją drogą mam się zamknąć i dać sobie napluć w ryj ... Super

Nie biegam nie podpalam manifestuje etc

Szczerze to nawet nie głosuje bo przy obecnym systemie gdzie dajemy prawo głosu ludziom żyjącym z zasiłków czy to w pl uk eu tego bagna nikt nie zmieni i mój głos również

Ale jeszcze się nikt nie urodził kto nie pozwolił mi wyrazić mojej opinii czy to sie komuś podoba czy nie czy mam rację czy nie

Ewentualnie możesz spróbować zmienić moje poglądy

Delira zrozum to

ze ty jesteś mniejszością

Ideologia LGBT ten fanatyzm jest mniejszością

To jest oderwane od rzeczywistości

A jednak jakimś cudem z nakładem ogromnej kasy od rządów i prywatnych osób jest promowana czysta pedofilia

Nie mam problemu z gejami lesbijkami zoofilami itd o ile nie sa mieszane w to dzieci

A w tym wypadku ta chora ideologia wchodzi oficjalnie do szkoł .... Naprawdę ten kraj jest tak mało tolerancyjny ze należy prać dzieciom mozgi od małego ?

Ten kraj jest tak tolerancyjny ze tak zwanego tubylca traktują jak szmate tylko dlatego aby nie urazić nowo przybylych

To tez mi się nie podoba

I owszem jeśli przegną... waliza i bye bye z tego kontynentu a są naprawdę blisko aby zaorać samych siebie i zwykłych ludzi takich jak ja swoimi wspaniałymi rządami wolności i tolerancji

Iblis
60
Iblis 60
#14130.07.2020, 23:06

Nie mam problemu z gejami lesbijkami zoofilami itd o ile nie sa mieszane w to dzieci

Ale u księdza na kolanach siedziałeś jak mama kolędę do domu wpuszczała?

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#14230.07.2020, 23:14

kwitol2581 619

#140Dziś - 22:58

"Idąc twoją drogą mam się zamknąć i dać sobie napluć w ryj ..."

"Nie mam problemu z gejami lesbijkami"

Oczywiście że nie masz - masz problem ze sobą. :)

Nikt ci nie pluje w ryj i nie odbiera żadnych praw - to ty uważasz, że niektórzy obywatele tego kraju powinni mieć mniej praw od ciebie, bo raczyłeś tu łaskawie przyjechać z mentalnego zadupia Europy i zapłacić trochę podatków, i to ty wypisywałeś tutaj kocopoły o "elgjebetach" trzęsących krzaczorami pod twoimi oknami. :)

"Delira zrozum to ze ty jesteś mniejszością"

Nieprawda, ale twój umysł uciskany przez ciasną obręcz schematów nie przyjmuje tego do wiadomości, a tymczasem fakty wyglądają tak:

UK

akceptacja małżeństw homoseksualnych (2008) 55%

akceptacji homoseksualizmu (2002) 74%

:)

Homofobia to nie opinia, a ograniczenie umysłu. :)

Ty nawet nie pojmujesz definicji tolerancji. :)

Żyjesz w alternatywnej rzeczywistości. :)

A twojego pierdo$#nia o promowaniu pedofilii nie sposób skomentować, ponieważ to zwykłe pierdo#$nie. :)

"Ewentualnie możesz spróbować zmienić moje poglądy"

Orka na ugorze? Kruszenie betonu młotem pneumatycznym? A daj spokój, mam fajniejsze rzeczy do roboty. :)

Dobranoc.

:)

Profil nieaktywny
kwitol2581
#14330.07.2020, 23:26

No i Delirium dostał deliry

Lgbety promują pedofilię kropka to mi wystarczy

I co mnie obchodzą małżeństwa homox?

Delira opanuj się szkoda nerwów :)

Eh to ty żyjesz w bańce oderwany od rzeczywistości w wyczarowanym świecie i zderzenie z ziemią będzie bolało

Dobranoc

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#14430.07.2020, 23:32

kwitol2581 620

#143Dziś - 23:26

"No i Delirium dostał deliry

Delira opanuj się szkoda nerwów" :)

Kolejny absurdalny wniosek oparty na przekonaniu, zrodzony w oparciu o własny stan ducha. :)

Ilu to ja już proroków przeżyłem na tym portalu. Na tę chwilę to ciebie boli zderzenie z rzeczywistością. :)

... chrrrrr... ;P

iwo
6 236
iwo 6 236
#14531.07.2020, 00:04

Coś tam coś tam czemu nosimy maski .. coś tam coś tam po co głosować jak socjal ma głos.. i cos tam dalej A la bzdety

Ludzie myślą ze maja dostęp do jakiejś niesamowitej wiedzy, ze są wyjątkowi bo wiedza więcej:)

Znowu w życiu mi nie wyszło, wiec stworze sobie alternatywna rzeczywistość w której będę mieć wszystjo rozkmninione, pedofilię, ideologie (każda jedna nie tylko LGBT), ktuprowaluty, rynek ropy! Oczywiście błyskotliwość umysłu i umiejętności i plany zbawiania świata zostają jednak blokowaNe przez Iluminatii, 1% bogaczy i Żydów...

Kwitol jesteś wyjątkowy.. jesteś diamentem alfą i omegą!

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#14731.07.2020, 00:10

Priapus, zajmij ty się generatorem memów o Tusku, i za cholerę nie powiem ci, dlaczego. :)

Profil nieaktywny
Priapus202
#14831.07.2020, 00:12
Delirium
17 040
Delirium 17 040
#14931.07.2020, 00:19

iwo 6 213

#145Dziś - 00:04

"Ludzie myślą ze maja dostęp do jakiejś niesamowitej wiedzy, ze są wyjątkowi bo wiedza więcej:)"

...w tym przekonaniu utwierdzają ich rozmaite "wolnemedia", " media narodowe" i inne "najprawdziwsze prawdy", gdzie pryszczate łebki, z którymi nie chce chodzić żadna dziewczyna, marzący o karierze blogera/vlogera, skamląc o datki wypisują/wygadują dyrdymały skopiowane od innego blogera/vlogera, który skopiował je od innego blo-/vlo-, który zerżął je z jakiejś rosyjskiej strony, przetłumaczonej przez kiepski translator.

kijevna
18 118
kijevna 18 118
#15031.07.2020, 01:06

Pedofilie promuja co najwyzej pedofile. Homoseksualisci, ktorzy nie maja takich ciagot tego nie robia. Jak tepym trzeba byc, zeby tego nie rozumiec?!

Iblis
60
Iblis 60
#15231.07.2020, 08:57
Delirium
17 040
Delirium 17 040
#15431.07.2020, 09:52

Topsze, topsze.

Iblis
60
Iblis 60
#15931.07.2020, 10:19

#158

Normalny jesteś? Wklej to jeszcze 5 razy... i jak tu traktować poważnie wyborców Dudy...:/

Profil nieaktywny
kwitol2581
#16031.07.2020, 10:23

O i komentarz mi usunięto :) jak miło

I tak to właśnie rozmawia sie o LGBT :)

Miłego dnia brykam na plażę

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#16431.07.2020, 11:55

Chłopaków nie podglądaj. ;)

;p

zarodnik
2 678
zarodnik 2 678
#16531.07.2020, 12:28

Tak jak juz mowilem wczesniej, wycinanie postow, banowanie(vide priapus) tylko za to, ze sie napisze, ze sie nie lubi owsianki i jest ona niezdrowa, dla prawidlowego rozwoju spoleczenstwa a zwlaszcza mlodych...

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#16631.07.2020, 15:16

Przyczłapał kolejny mazgaj - homofob. :)

zarodnik
2 678
zarodnik 2 678
#16731.07.2020, 16:01

Wiem, Tobie pasuje lewackosc portalu, ale sa tu tez ludzie o innych pogladach...

mam.to.gdzies
583
#16831.07.2020, 16:06

@167

nikt cie tu nie trzyma...

skoro pisprus ma wolny weekend moze by tak moderator dal tez urlop "zarodnikowi" no chyba ze redaktorkowi nie przeszkadza jak zarodnik non stop pokazuje swoje homofobiczne poglady nazywajac je owsianka?

mi jako moderowi by to ublizalo :P

zarodnik
2 678
zarodnik 2 678
#17031.07.2020, 16:09

Za redaktorka, to ja bym Ci dal bana...

mam.to.gdzies
583
#17131.07.2020, 16:12

@170

zwruszylem sie do lez ty skrytoowsiankozerco :)

mam.to.gdzies
583
#17231.07.2020, 16:13

forum to dla mnie zabicie czasu a nie jak dla ciebie robercik cale zycie :)

wiec sie nie boje :)

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#17431.07.2020, 17:03

zarodnik 2 374

#167Dziś - 16:01

"Wiem, Tobie pasuje lewackosc portalu, ale sa tu tez ludzie o innych pogladach..."

To nie ludzie, to ideologia.

omegan
7 456
omegan 7 456
#17531.07.2020, 17:54

pisiory dostaly od Europy tipa: rozwinieciem skrotu LGBT jest - Lubisz Gotowke? Badz tolerancyjny!

omegan
7 456
omegan 7 456
#17631.07.2020, 17:55

Europa pokazala pisowi zolta kartke. Jesli chca byc jej czescia, musza zachowywac sie jak cywilizowany kraj. Jesli nie, beda traktowani jak agresywny przyglup, lejacy slabszych. A taki w koncu zostaje wywalony za drzwi.

zarodnik
2 678
zarodnik 2 678
#17831.07.2020, 20:47

Tu trzeba jak za komuny i walce z cenzura, pewne rzeczy przemycac, robic porownania, metafory, jak wygrac z ideologia owsianki....

mam.to.gdzies
583
#17931.07.2020, 21:46

@177

widze pispapus001 ze jestes taka sama tepa jednostka jak zarodnik, pokazano ci sie ze nie jestes tu mile widziany a wracasz....

musiscie miec obaj wyjatkowo smutne i puste zycie skoro wpisy na tym forum tyle dla was znacza i zakladacie kolejne nicki byle tylko tu byc choc nikt was nie chce....

robert4543
678
#18031.07.2020, 21:51

Kogos bardzo boli ze sie demaskuje klamstwa o HDMI? Kasujecie posty i linki :))))

mam.to.gdzies
583
#18231.07.2020, 21:55

@181

nie bede wchodzil w twoje propagandowe linki ale patrzac na naglowek to dosc dziwne bo w ostatnich wyborach prezydenckich 51,03 % z glosujacych sie wlasnie sprzedalo za pincet zloty i troche obietnic....

mam.to.gdzies
583
#18331.07.2020, 21:56

a pozatym robercie czy nie powinienes szykowac kolacji dla swojego chlopaka zamiast siedziec na forum i wklejac? ;)

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#18501.08.2020, 04:21

#181:

"Sputniknews" - serwis stworzony przez agencję utworzoną dekretem Putina, będącą własnością rosyjskiego rządu.

Japierdykam, ruscy spadochroniarze na Emito. :D

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#18601.08.2020, 05:00

Kataryna 4 080

#330.07.2020, 08:11

"Ostro pojechali Delira, chyba ze to fejk

Fejk? Nie sądzę. To nawet zabawne - w "wolnej od LGBT" gminie Tuszów Narodowy, w której właśnie rozpoczęły się żniwa, uprawia się głównie wazelinę, i to od razu w tubkach:

https://www.korso.pl/wiadomosci/13039,wojt-glaz-goscil-ministra-ziobro-w...

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#18901.08.2020, 10:58

Ten siódmy, niebiański kolor zarezerwowany jest dla księży.

Profil nieaktywny
Priapus20
#19001.08.2020, 11:05

Pedofile go nie lubią dlatego go nie ma na fladze LGBT.

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#19101.08.2020, 11:07

No tak, przecież uosabia nie tyle niebo, co kościelną hipokryzję. :p

Profil nieaktywny
Priapus20
#19201.08.2020, 11:09

Czekam.... na admina. ;D

Profil nieaktywny
Priapus20
#19301.08.2020, 11:09

do wieczora, miłego dnia :))))

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#19401.08.2020, 11:16

I wicek z wersem, jadę w plener, może spadnie deszcz i sfocę tęczę. :p

Profil nieaktywny
emiliano21
#19501.08.2020, 21:23

Opresyjne to jest lgbt, ktore bezczesci symbole wazne dla Polakow, prowokuje specjalnie, zeby przelac czare goryczy i dostac w leb od spoleczenstwa i bedzie moglo pokazac jakie to polskie spoleczenstwo jest nietokerancyjne ot i cala tajemnica

Profil nieaktywny
emiliano21
#19701.08.2020, 21:28

Ideologia lgbt to ogromne niebezpieczenstwo widac to po brytyjskim przegnilym spoleczenstwie, nie pozwolmy by tak sie stalo w Polsce

Sokole
5 603
Sokole 5 603
#19801.08.2020, 21:30

No to nie pozwalajcie.

Tylko sie laskawie odpierdolcie od nas tu w Szkocji.

Profil nieaktywny
emiliano21
#19901.08.2020, 21:31

A cala ta poprawnosc polityczna i mowa nienawisci to zamach na wolnosc slowa i przekonan

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#20001.08.2020, 21:52

#198:

... i w Anglii. ;)

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#20101.08.2020, 21:53

...a najlepiej niech znajdą sobie jakąś wysepkę nad Soliną, i tam niech nie pozwalają do woli. ;)

irysh
676
irysh 676
#20202.08.2020, 09:07

Skrzynia amunicji, kilka łopat, gęsty las...? Problem rozwiązany? Niestety, musimy przyjąć, że świat się zmienia. Nie ma miejsca na "finał solution".

omegan
7 456
omegan 7 456
#20502.08.2020, 11:25

niestety film jest niedostepny dla emigrantow zyjacych za granicami polski, ale priapus tego nie wie, bo pisze(? wkleja!) z bolandii za marne grosiki

zarodnik
2 678
zarodnik 2 678
#20602.08.2020, 12:29

Dlaczego jest usuwany ten link? Przeciez tam nic nie ma niewlasciwego...

https://pl.sputniknews.com/opinie/2020072912822899-wojt-lipinek-strefy-w...

omegan
7 456
omegan 7 456
#20702.08.2020, 12:39

i ty robercik wklejasz filmiki z ruskich szczujni?

jacek05
Redakcja
233
jacek05 233
#20802.08.2020, 12:46

zarodnik,

dlaczego rozpowszechniasz putinowkską propagandę?

jacek05
Redakcja
233
jacek05 233
#20902.08.2020, 12:50

Dla mnie ktoś, kto wkleja linki sputnika jest użytecznym idiotą. No, chyba że płacą mu od linka "30 rubelków". Wtedy jest ruskim agentem.

zarodnik
2 678
zarodnik 2 678
#21002.08.2020, 13:04

Artykul do ktorego link wkleilem, jest na temat LGBT i akcja sie dzieje w Polsce, nic tam nie ma o rosyjskiej dominacji czy tez propagandzie, zreszta kto powiedzial, ze Times jest lepszy, tez ze swojej strony patrzy na rzeczywistosc...

zarodnik
2 678
zarodnik 2 678
#21102.08.2020, 13:06

Btw. jak ktos zna moje poglady to wie, ze daleki jestem od sprzyjania rosyjskim nacjonalizmow i brzydze sie komuna i bolszewizmem ale artykul jak najbardziej na temat...

omegan
7 456
omegan 7 456
#21202.08.2020, 13:13

tym bardziej wpisujesz sie w definicje pozytecznego idioty, rozpowszechniajac propagandowki ze zrodel z ktorymi rzekomo sie nie zgadzasz i im nie sprzyjasz :)

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#21302.08.2020, 13:22

"Sputniknews" to serwis stworzony przez agencję należącą do rosyjskiego rządu. Palisz frana, zbytnik, jesteś idiotą, naprawdę czegoś nie rozumiesz czy po prostu wiarygodność źródeł jest u ciebie warunkowana ślepą wiarą i potrzebą chwili? :)

zarodnik
2 678
zarodnik 2 678
#21402.08.2020, 13:26

No wiem, jakby sputniknews opublikowal artykul o polskiej historii, czy tez polityce, a nawet o Unii to bym nie wklejal linka, ale tu jest tylko o LGBT i jak to widzi jeden wojt z drugiej strony, mi sie to wydaje wiarygodne, jaki by mieli w tym interes by spaczac rzeczywistosc ?

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#21502.08.2020, 13:28

Trzeba było po prostu napisać, że chciałeś pobyć przez chwilę w centrum uwagi.

Dam ci lajka i spadaj. Deal? :P

omegan
7 456
omegan 7 456
#21602.08.2020, 13:29

a nie swita ci w lepetynie ze maja interes w tym by szczuc Polakow na Polakow i promowac postawy ktore sa postrzegane jako nieakceptowalne w UE?

geez, misiu, naprawde nie ogarniasz tak prostych rzeczy?

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#21702.08.2020, 13:31

Ogarniałby jako pozyczona, ale ta jest od lat na banie. ;)

zarodnik
2 678
zarodnik 2 678
#21802.08.2020, 13:32

Pozyczona nie jest na banie, jak chcesz to moge Ci od niej pozdrowienia napisac, he he :)

irysh
676
irysh 676
#21902.08.2020, 16:46

Ech, szanowni. Co ten jeden mi tu pikoli? Tak, cholera, ruskie nowości nam prawdę powiedzą. Kartka za wyrób czekoladopodobny, i tak kłamią.

Sokole
5 603
Sokole 5 603
#22002.08.2020, 17:41

Trzeba przyznac bolszewikom ze maja poczucie humoru.

Nazywac swoje gazety Prawda, Niezalezna Gazeta itp. to trzeba miec dystans do siebie.

irysh
676
irysh 676
#22102.08.2020, 17:56

Tak jak to bylo-niezawisimaja?. Ech, niech mnie szlag.

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#22202.08.2020, 18:22

#220:

No to tak jak w Polszy: Media Narodowe, niezalezna.pl, wolnemedia.net, itede, itepe. ;)

omegan
7 456
omegan 7 456
#22302.08.2020, 18:24

nie zapomnijcie o najlepszym - partii i wyjatkowo dowcipnej nazwie "prawo i sprawiedliwosc"

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#22402.08.2020, 18:26

Możliwe, że nie rozumiemy autoironii. ;)

kijevna
18 118
kijevna 18 118
#227Wczoraj - 14:16

Dudę? Słusznie:)

troll_ejbus
82
#228Wczoraj - 14:22
iwo
6 236
iwo 6 236
#229Wczoraj - 15:57

Żałosny poziom obrazka... jako mowila pani od polskiego „na miarę ‚możliwości„

Delirium
17 040
Delirium 17 040
#230Wczoraj - 16:51

Bo to wójt Tuszowa Narodowego, u którego w trakcie żniw zbiera się z pól wazelinę, od razu w tubkach, a potem zwozi się ją na Nowogrodzką:

https://www.korso.pl/wiadomosci/13039,wojt-glaz-goscil-ministra-ziobro-w...

Możliwe też, że to sam Morawiecki, pseudonim operacyjny "Wójt", skamlący w Brukseli o datki niezbędne do zasypania pustego dna w państwowej kasie.