Do góry

Milioner rozwiódł się z żoną. Jest teraz z polską modelką

Kosztowny finansowo i psychicznie rozwód, niepewność o losy firmy i pytanie, jak na to wszystko zareaguje nowa partnerka? Te rozterki to dla Tima Steinera już historia. Właściciel firmy Ocado znów rośnie w siłę. Właśnie zgarnął kilkadziesiąt milionów funtów na zwyżce akcji swojej firmy. Jego romans z 30-letnią polską modelką też kwitnie.

Tim Steiner i Patrycja Pyka. Fot. Screen z YouTube

Historia 49-letniego Tima Steinera i o niemal dwie dekady młodszej Patrycji Pyki przypomina bajkę o Kopciuszku i księciu. Milionerowi trzeba przyznać, że wobec byłej już żony do końca zachowywał się przyzwocie. Z nową partnerką zaczął pokazywać się publicznie dopiero po tym, gdy małżeństwo było już w separacji.

Steiner zamieszkał z Patrycją w wartej 15 milionów funtów rezydencji w Highate na północy Londynu. A że on był bogaty, a ona piękna, zdjęcia pary pojawiały się we wszystkich mediach. Tuż obok zamieszczano zdjęcia samej Patrycji w bieliźnie, którą reklamowała. Otaczał ich luksus, na który mogli sobie pozwolić dzięki fortunie zarobionej przez Steinera.

Z banku do sklepu z pietruszką

Tim Steiner na uniwersytecie w Manchesterze studiował ekonomię i finanse. I to z zapałem, co zaprocentowało w przyszłości. Najpierw jednak przez długie lata pracował w prestiżowym banku Goldman Sachs w Londynie, Nowym Jorku i Hong Kongu. Wraz z początkiem XXI wieku postanowił zaryzykować – porzucił dobrze płatne zajęcie i ze znajomymi z czasów studenckich stworzył firmę Ocado, umożliwiającą zakup towarów spożywczych online.

Ich internetowy sklep okazał się strzałem w dziesiątkę. Nie od razu i nie wszyscy tak uważali. Nawet wielu przyjaciół przestrzegało Steinera przed totalną klapą. – Porywasz się z motyką na słońce – mówili znajomi. On jednak trwał przy swoim. Nawet wtedy, gdy dotarła do niego informacja, że podobne przedsięwzięcie w Stanach Zjednoczonych zakończyło się bankructwem. Steiner przekonywał, że Wielka Brytania to nie Ameryka, tu jest większa gęstość zaludnienia i pomysł musi wypalić. Okazało się, że miał rację. Steiner i jego wspólnicy osiągnęli ogromny sukces. Klapą zakończyło się za to jego małżeństwo.

„Niewłaściwe” zachowanie żony

Tim swoją przyszłą żonę Belindę poznał jeszcze przed powstaniem Ocado. Kilkanaście lat później fakt ten okaże się bardzo ważny. Ślub odbył się w 1999 roku, kilkanaście miesięcy przed założeniem firmy. Mówiono, że była to wielka miłość, zakończona małżeństwem. Szybko pojawiła się czwórka dzieci, ale zaczęły się też nieporozumienia.

Według wścibskich dziennikarzy, Steiner miał pretensje do żony, że „niewłaściwe”, jak to ujęto w dokumentach rozwodowych, się zachowuje. Nieoficjalnie mówiono, że kobieta nie stroniła od alkoholu. Nie wiadomo, ile w tym prawdy.

Nie to było jednak ważne, bo kiedy Tim uznał, że jego związek stał się już fikcją, postanowił rozejść się z żoną. Jego pozew rozwodowy trafił do sądu i dopiero wtedy, jak zgodnie utrzymywał on sam i jego bliscy, poznał piękną Patrycję. Ci sami znajomi Steinera mówili, że decyzję o rozwodzie Tim bardzo odchorował.

Tim Steiner i Patrycja Pyka. Fot. Facebook

Kosztowny rozwód i polska dziewczyna

Steiner wiedział, że żona nie pozwoli mu odejść ot tak. Belinda nie dopuszczała nawet myśli o rozwodzie, a gdy stało się to nieuniknione, to zamierzała walczyć o podział majątku zdobytego w trakcie trwania małżeństwa. A było o co walczyć. Do podziału było około 120 milionów funtów. Dlatego Tim powierzył sprawę rozwodową Fionie Shackleton. To bardzo doświadczona i przebojowa prawniczka, pomagała między innymi Paulowi McCartneyowi rozejść się z Heather Mills.

Jak dokładnie wyglądał podział fortuny, nie wiadomo, bo sąd tego nie upublicznił. Mówiono tylko, że rozwód bardzo uszczuplił fortunę Steinera. Musiał się z Patrycją wyprowadzić z Highgate. Zamieszkali w wynajętym apartamencie płacąc za niego 80 tys. funtów miesięcznie. Steiner stracił też domek narciarski we francuskim kurorcie Courchevel. Do tego sporo akcji oraz gotówki. Brytyjczyka to jednak nie złamało. Wprost przeciwnie. Znów zarabia miliony. W maju prasa donosiła, że na sprzedaży drożejących akcji Ocado zarobił prawie 50 milionów funtów. To w dużej mierze efekt umowy podpisanej przez Steinera z Marksem & Spencerem oraz amerykańskim gigantem sprzedaży detalicznej Krogerem.

Tim Steiner i jego polska partnerka nie mają więc powodów do trosk. Od czasu do czasu pokazują się na różnych imprezach. Wyluzowani, uśmiechnięci, trzymają się za ręce. Trzeba też przyznać, że zarówno w czasie sprawy rozwodowej, jak i teraz brytyjska prasa nie obarczała Polki winą za rozbicie małżeństwa Steinerów. Nie pisano też, że jest pazerna na pieniądze swojego partnera, a niedługo być może męża.

Komentarze 86

NNnn88
50
NNnn88 50
#120.08.2019, 08:11

Brawo Ty Pati:) szczesciara

ChaoticBiker
2 807
ChaoticBiker 2 807
#220.08.2019, 08:12

kolejny sukces polskiego emigranta / emigrantki

ChaoticBiker
2 807
ChaoticBiker 2 807
#320.08.2019, 08:30

Powyzsze brzmi zgryzliwie wobec pani Patrycji, a nie tak mialo byc. Mialo byc zgryzliwie, ale w do Emito, ze za duzo miejsca jest poswiecone Timowi, a za malo Patrycji. Wyglada to przez to tak, jakby bycie dodatkiem do milionera bylo sukcesem.

Praca modelki jest w ooj ciezka i pelna wyrzeczen, ale calkiem dobrze platna, zwlaszcza gdy juz ma sie wyrobiona renome. Wiem, jak to wyglada, bo mam kuzynke - modelke, ktora jezdzi na kontrakty po calej Europie.

Amitorybka1987
10 790 57
Amitorybka1987 10 790 57
#420.08.2019, 09:15

szczęściarze, ze odnaleźli siebie. :)

Infidel
11 174
Infidel 11 174
#520.08.2019, 09:39

Co ja pacze.

Ogarnijta sie w redakcji.

Takie pudelkowe artykuly to na dailymirror sa.

zbytnik
11 563
zbytnik 11 563
#620.08.2019, 09:41

jaka ona tam piekna…? twarz jak u konia...to, ze ma sucha dope, nie czyni ja od razu pieknoscia...

starykon
2 540
starykon 2 540
#720.08.2019, 09:48

"Milionerowi trzeba przyznać, że wobec byłej już żony do końca zachowywał się przyzwocie. do końca zachowywał się przyzwoicie. Z nową partnerką zaczął pokazywać się publicznie dopiero po tym, gdy małżeństwo było już w separacji."

Chciałbym mieć takiego tatę. Na pewno kupiłby mi wszystko o co bym poprosił :)

Noji
191
Noji 191
#820.08.2019, 09:49

Można by powiedzieć, że "stosunki" polsko-angielskie mają się coraz lepiej ;)

Amitorybka1987
10 790 57
Amitorybka1987 10 790 57
#920.08.2019, 09:51

#5 na emito tez mogą być, wszystko może byc. :)

Infidel
11 174
Infidel 11 174
#1020.08.2019, 09:54

Tu tylko na powazne tematy dywagujemy.

Nie jakies tam sugardaddy klimaty, czy ploteczki, plotusie, plotunienki.

Amitorybka1987
10 790 57
Amitorybka1987 10 790 57
#1120.08.2019, 09:55

No tak, szczególnie na te gdzie ktoś komuś palca złamał, czy język odgryzł.

Amitorybka1987
10 790 57
Amitorybka1987 10 790 57
#1220.08.2019, 09:56

o pardon, o języku to chyba w metro czytałam :)

zbytnik
11 563
zbytnik 11 563
#1320.08.2019, 09:57

To jest piekna kobieta I sama he he do wszystkiego doszla…:)

starykon
2 540
starykon 2 540
#1420.08.2019, 10:02

Małżenstwo jako umowa cywilnoprawna służąca zabezpieczeniu ewentualnych roszczeń majątkowych. Co tam jakaś odpowiedzialność za człowieka. Niech spie*dala jeśli nie potrafi się ogarnąć. Tom to prawdziwy bohater naszych czasów.

starykon
2 540
starykon 2 540
#1520.08.2019, 10:07

... a może faktycznie Belinda była świnią czarną. Nie wiem. Moja zgryźliwość odnosi się raczej do entuzjazmu wobec sytuacji "na zgliszczach". To taka historia - żeby szczęśliwy był ktoś, ktoś musi za to odcierpieć. Zastanawiam się, jak czują się te 4 dzieciaki...

harrier
8 043
harrier 8 043
#1620.08.2019, 10:13

'Szybko pojawila sie czworka dzieci' - jak te kroliczki z cylindra, hyc, hyc, hyc, hyc. Przy tej szybkosci dziecenia sie trudno zauwazyc niewlasciwe zachowania polowicy :P

harrier
8 043
harrier 8 043
#1720.08.2019, 10:14

Jak juz pleciemy o ojcach czworga dzieci, to pamietacie Kaza z Izabel (?)w Wenecji ( mignela mi gdzies okladka, piekna byla z nich parka)?

starykon
2 540
starykon 2 540
#1820.08.2019, 10:18

No... Kazo tera unika komornika, któren upomina się o elementy na rzecz Izabel.

(bo w pisie był :)))

zbytnik
11 563
zbytnik 11 563
#1920.08.2019, 10:23

no jak juz pleciemy to na calego harrier...czy Ty przypadkiem nie zostawilas ojca swoich dzieci I ucieklas na garnuszek do jakiegos Szkociny ? :)

starykon
2 540
starykon 2 540
#2020.08.2019, 10:25

Każdy przypadek jest indywidualny i niejednokrotnie lepsze "mniejsze zło". Poza tym harrierowe dzieci zdaje się były już wtenczas stare (jak na dzieci)?

Zbychu_zPlebani
4 429
#2220.08.2019, 11:42

czasami jak tak nie umie spac to se mysle:

"ten zenski modeling to jest jakis fenomen"

zarabiaja wiecej niz modele. niby piekne, a co spytasz jakiegos menzczyzne to odpowiedz. wez pan daj spokuj. chude to, kosci mam piescic.milionery na nie leca jak muchy na gowno. i co ciekawe feministki jakos cienko stekaja o przedmiotowym traktowaniu kobiet w tym fachu.

Delirium
6 471
Delirium 6 471
#2320.08.2019, 12:11

zbytnik 10 361

#6Dziś - 09:41

"jaka ona tam piekna…? twarz jak u konia...to, ze ma sucha dope, nie czyni ja od razu pieknoscia..."

Cóż, wychodzi na to, że nawet "suchotniczki" są poza twoim zasięgiem. :P

Poka swoją fotę, lovelasie. ;P

Infidel
11 174
Infidel 11 174
#2420.08.2019, 12:15

Badzmy szczerzy, zlamac palca na budowie moze kazdy...ale nie kazdy ma wdzieki do zaoferowania.

Sokole
4 614
Sokole 4 614
#2520.08.2019, 12:31

#24 nie tak kazdy. Jozek napisal , ze nikt nie lamie palcow jak pan Ireneusz.

Trzeba docenic wirtuozerie w kazdej dziedzinie.

kwitol2581
243
#2620.08.2019, 14:04

Piękna nie piękna kwestia gustu

Za to założę się ze nie sztuką kulinarną zdobyła jego serce

Noji
191
Noji 191
#2720.08.2019, 14:11

Tak się skojarzyło ;)

Infidel
11 174
Infidel 11 174
#2820.08.2019, 14:38

Za to założę się ze nie sztuką kulinarną zdobyła jego serce

Zaserwowala mu pierozka.

Zbychu_zPlebani
4 429
#2920.08.2019, 14:51

ja tam wierze w milosc. gosc z taka kasa to se moze pierozki konsumowac z nie jednej pieknej miski. tu chodzi o charakter, milosc, motylki w brzuchu i cos tam jeszcze.

Infidel
11 174
Infidel 11 174
#3020.08.2019, 15:11

I swieze pierozki.

kwitol2581
243
#3120.08.2019, 15:46

Pierożka zapewne pokazała

Tak jest miłość motylki itd ....to się nazywa zauroczenie nie miłość

harrier
8 043
harrier 8 043
#3220.08.2019, 16:39

19,20

my wielcy przyjaciele bylismy I zostalismy, nigdy bym chlopeczka nie obgadywala, ze sie 'niewlasciwie zachowywal'... chociaz moj Szkot mi tu mowi, ze to taka prawnicza gadka, no cos trzeba w papierach napisac, jak rozwod.

Ja tak tylko mysle: a czemu nigdy starszy biedny panoczek nie wpadnie w oko jakiejs mlodej, slicznej bogaczce, a?

Znacie jakas historie o prawdziwej milosci, a nie tylko kasa I kasa w kolko?

starykon
2 540
starykon 2 540
#3320.08.2019, 16:47

Nie, no jasne że na samą kasę lecą pustaki. Jak mawia moja koleżanka, musi mieć "tocoś", a kasa to tylko inwentarz. Niewątpliwie miało to miejsce w przypadku powyższym, o czym świadczy zacne a chitre spojrzenie Pati.

zbytnik
11 563
zbytnik 11 563
#3420.08.2019, 16:49

a ja mysle, ze w tym przypadku to kwestia lingwistyki, wiadomo, ze modelki znaja jezyki I tutaj francuski odegral najglebsza role...

harrier
8 043
harrier 8 043
#3520.08.2019, 17:01

No ale pytam sie: znacie przypadek, ze biedny bezzebny dziadulek przypadl do serca pieknej, bogatej lasencji?

Albo ze mlody, hozy milioner oszalal na punkcie ubogiej, starszej, koslawej babiny?

Oczekuje propozycji :)))

Infidel
11 174
Infidel 11 174
#3620.08.2019, 17:11

Albo ze taka mu sysala palca u stopy?

Noji
191
Noji 191
#3720.08.2019, 17:12

Albo ze mlody, hozy milioner oszalal na punkcie ubogiej, starszej, koslawej babiny?

Emmanuel i Brigitte Marcon. On słynny polityk ona zwykła nauczycielka. Może być? :)

Noji
191
Noji 191
#3820.08.2019, 17:35

*Macron

Amitorybka1987
10 790 57
Amitorybka1987 10 790 57
#3920.08.2019, 18:20

piękne love story, dajcie spokój :) ładna dziewczyna, fajny facet - są szczęśliwi, czego chcieć więcej.

Amitorybka1987
10 790 57
Amitorybka1987 10 790 57
#4020.08.2019, 18:25

#32 znam przypadek, z mojej wsi, gdzie ładna starsza bogata kobiecina zakochała się w ubogim młodzieńcu, z wzajemnością :)

Amitorybka1987
10 790 57
Amitorybka1987 10 790 57
#4120.08.2019, 18:28

A jeżeli chodzi o pare z artykułu to przecież ona uboga raczej nie jest, a może to właśnie żona była z nim tylko dla kasy, kto wie.

Broncocsx
64 383
Broncocsx 64 383
#4220.08.2019, 18:49

Amitorybka, nienienie… bogata kobiecina zakochana w ubogim mlodziencu z wzajemnoscia, to znam! Nawet o mlodziankach poslubiajacych starowinki ( bogate) slyszalem.

Daj przyklad starego, bidnego czlowieka, w ktorym zakochal sie piekny, mlody, bogaty czlowiek. Juz pal szesc plec. To by byl nius dopiero!

A takie, ze modelka z biznesmenem - a co dziwnego, nieslychanego? Glownie chyba modelki z biznesmenami, a nie spocone I upaprane pomywaczki? Kopciuch tez musial sie odstrzelic w ladny ciuch, zeby w ogole na bal wpuscili!

Amitorybka1987
10 790 57
Amitorybka1987 10 790 57
#4320.08.2019, 19:26

no to nie wiem o co chodzi :) według mnie to tez zwykły związek i nic nadzwyczajnego. o

Amitorybka1987
10 790 57
Amitorybka1987 10 790 57
#4420.08.2019, 19:34

A gdzie ten stary, biedny człowiek miałby poznać tego pięknego,młodego, bogatego człowieka? Może i są takie przypadki, tylko nie jest o nich głośno

Zbychu_zPlebani
4 429
#4520.08.2019, 19:36

#35

Znam, dwudziestka wyszła za 65 letniego gościa. Tydzień po ślubie zmarła biedaczka. Stwierdzili że zatrula się starymi jajmi.

starykon
2 540
starykon 2 540
#4620.08.2019, 19:51

39 No w sumie też racja

zbytnik
11 563
zbytnik 11 563
#4720.08.2019, 20:00

dalszy przebieg tej "wielkiej milosci" jest znany, ozeni sie z nia, kilka lat I rozwod...

harrier
8 043
harrier 8 043
#4820.08.2019, 20:03

44

Skoro mlode ladne biedaki gdzies poznaja starszych, brzydszych I znacznie bogatszych, to nie mow, ze nie ma szans, zeby stary zdziadzialy nedzarz poznala piekna dziedziczke.

Przyklad: mloda seksowna dziedziczka wysiada z auta, a tam na chodniku siedzi stary skapcanialy zebrak. I naraz coup de foudre, I wielka milosc! To lubie :)

harrier
8 043
harrier 8 043
#4920.08.2019, 20:03

*poznal

Amitorybka1987
10 790 57
Amitorybka1987 10 790 57
#5020.08.2019, 20:33

Ale co to za porównanie. Tim może ma więcej kasy i jest starszy (wiek nie gra roli) ale nie jest brzydalem, całkiem fajny facet. Ona tez nie jest jakaś bidulka. Obracali się pewnie w tym samym towarzystwie i tak się poznali/zakochali. Na jej miejscu za kim byś się rozglądała? Za „skapcialym żebrakiem”?

harrier
8 043
harrier 8 043
#5120.08.2019, 21:09

No dobra, to daj mi przyklad pucatej, lysiejacej, o dwoch podbrodkach srednio atrakcyjnej kobitki ( bardzo milej, usmiechnietej), ktora ma wprawdzie jakas prace, ale kto wie, jak dlugo oraz zakochanego w niej pieknego facia o 20 lat mlodszego, co ma pelno milionow, w kolko zreszta odrastajacych.

To bedzie nius!

( ze pies pogryzl czlowieka to nie jest nius, ze czlowiek pogryzl psa, to juz ciekawsze)

'Wiek nie gra roli', jesli ma sie pieniadze. Jeszcze raz mowie, biedni panowie 50+ nie maja wielkich szans u modelek 20 lat mlodszych. Panowie, poprawcie mnie, jesli sie myle, pochwalcie sie!

harrier
8 043
harrier 8 043
#5220.08.2019, 21:11

'obracali sie pewnie w tym samym towarzystwie'

tak, z pewnoscia… bogaci mezczyzni obracaja sie w tym samym towarzystwie, co biedniejsze, atrakcyjne I znacznie mlodsze od nich panie.

omegan
4 041
omegan 4 041
#5320.08.2019, 21:11

jasne ze nie maja szans. jak jest sie bogatym, nawet w podeszlym wieku, zawsze sie znajdzie taka ktora sprzeda sie za pieniadze. to zdaje sie nazywa sie prostytucja.

harrier
8 043
harrier 8 043
#5420.08.2019, 21:14

ja bym tego nie nazwala prostytucja… po prostu latwiej sie zakochac w bogatym czlowieku, wydaje sie on bardziej atrakcyjny od biedaka, a milosc moze byc jak najbardziej szczera :)

Amitorybka1987
10 790 57
Amitorybka1987 10 790 57
#5520.08.2019, 21:17

musiałoby coś połączyć tych biednych panów po 50tce z tymi młodszymi o 20 lat modelkami, jakieś wspólne zainteresowania, cokolwiek.... nie wiem co by to mogłoby być.

Amitorybka1987
10 790 57
Amitorybka1987 10 790 57
#5620.08.2019, 21:18

Haha weź, jaka prostytucja! :)

harrier
8 043
harrier 8 043
#5720.08.2019, 21:18

tlumacze tylko, ze to nie jest nius… jest mnostwo pieknych Rosjanek, pieknych kobiet z innych biedniejszych krajow, ktore chca poslubic bogatego biznesmena.

harrier
8 043
harrier 8 043
#5820.08.2019, 21:19

55

no a jakie zainteresowania wspolne ma bogaty 50+ z ta modelka?

to takie same moze miec biedak chyba?

Amitorybka1987
10 790 57
Amitorybka1987 10 790 57
#5920.08.2019, 21:20

jasne, ze żaden news, zwyczajne love story jakich wiele.

Amitorybka1987
10 790 57
Amitorybka1987 10 790 57
#6020.08.2019, 21:25

ehh.... ty tak specjalnie, harrier? :)

na_pewno
48
#6120.08.2019, 21:25

milosc do pieniedzy, ktora by nie dala dupy milionerowi.. latwe zycie

harrier
8 043
harrier 8 043
#6220.08.2019, 21:29

60

nie, tak sie przekomarzam z Toba przeciez, spoko.

Po prostu lubie biedakow/biedaczki, zwlaszcza jak ludziki bystre I krytycznie myslace, a bogaci ludzie mnie slabia, nie wiem, czemu mam sie nimi interesowac. Wolalabym cos o jakims fajnym, pomyslowym biedaku/biedaczce :)

Amitorybka1987
10 790 57
Amitorybka1987 10 790 57
#6320.08.2019, 21:34

A ja nawet na początku nie zwrocilam uwagi na różnice wieku i to, ze jedno jest bogatsze od drugiego :)

może jakby jej się nie podobał, to by z nim nie była, kurde co z wami ludzie... pieniądze to nie wszystko ;P

zbytnik
11 563
zbytnik 11 563
#6420.08.2019, 21:48

Ile Ty masz lat rybka? 15nascie ? Pieniadze I seks rzadza swiatem od tysiecy lat...

Amitorybka1987
10 790 57
Amitorybka1987 10 790 57
#6520.08.2019, 21:55

nie bez powodu mi gadają, ze zyje w jakimś innym świecie, i nich już tak zostanie :) w moim świecie rządzi pies ;P

zbytnik
11 563
zbytnik 11 563
#6620.08.2019, 21:59

Nie oszukujmy sie, czym mu wieszak na ubrania moze zaimponowac, tylko wygladem I tym co robi w lozku, facet do rozmow o ksiazkach I filozofi ma zapewne kogos innego...

Sokole
4 614
Sokole 4 614
#6720.08.2019, 22:01

Jodie Foster?

zbytnik
11 563
zbytnik 11 563
#6820.08.2019, 22:32

typowy kryzys wieku sredniego u faceta, spelnil sie zawodowo, potrzebuje, w miare atrakcyjnej kobiety by podbudowac swoj prestiz, poza tym seks z zona juz nie daje satysfakcji, jesli juz do niego dochodzi a do burdelu z jego pozycja juz nie wypada chodzic...samo zycie...

Broncocsx
64 383
Broncocsx 64 383
#6920.08.2019, 22:52

tu znalazlam o bogatej szkockiej arystokratce, co zgodzila sie poslubic wiesniaka… tylko ze sie okazale, ze kantuje panna az milo, wiesniak stracil troche kasy, ale moze zyskal na rozumie :)

bride-and-welsh-farmer-collapsed-after-he-accused-her-of-being-a-fantasist-who-lived-in-a-bungalow-and-wed-him-for-a-passport/ar-AAFUdZk?ocid=spartanntp

Broncocsx
64 383
Broncocsx 64 383
#7120.08.2019, 22:56

a, cos mi te linki psoca… z 'Daily Mail' historia 'A Lady...or a liar'

harrier
8 043
harrier 8 043
#7220.08.2019, 22:59

Zbytnik, ale skad wiesz, ze faciu sie nadaje do rozmowy o ksiazkach I filozofii?

On wie, jak firme prowadzic, zeby ludziska klikali I kupowali cos tam, cos tam ( zarcie chyba?).

Infidel
11 174
Infidel 11 174
#7320.08.2019, 23:12

Zazdrosc przez was przemawia.

Dobrej i spokojnej nocy zycze.

omegan
4 041
omegan 4 041
#7420.08.2019, 23:14

nie mialem na mysli tego konkretnego przypadku, bo po prostu nie wiem jak bylo. nazywam tylko rzeczy po imieniu - sprzedawanie siebie, swojego mlodego ciala temu kto dobrze za to zaplaci, to prostytucja, nawet jesli jest sie wiernym jednemu klientowi, nawet jesli nosi sie do tego obraczke.

romantyczne historyjki w podobnych sytuacjach pozostaja niestety najczesciej tylko historyjkami.

nie obwiniam takich kobiet, bo to nic zlego jesli tego wlasnie chca, po prostu warto nazywac rzeczy po imieniu

Infidel
11 174
Infidel 11 174
#7520.08.2019, 23:16

Czekalem na ciebie Tomku.

Powinienes celebrowac success a nie tylko narzekac.

omegan
4 041
omegan 4 041
#7620.08.2019, 23:26

czekales na mnie? do tak pozna? jestem zaszczycon.

a jakiz to success twoim zdaniem powinienem celebrowac?

Delirium
6 471
Delirium 6 471
#7721.08.2019, 07:36

"Niewłaściwe zachowanie żony"? Hmmm...

In January 2018, he was part of a scandal involving sexual harassment at a charity evening at the President's Club [5]. He refused to answer journalists' questions about the event."

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tim_Steiner_(businessman)

I link [5]:

https://www.ft.com/content/075d679e-0033-11e8-9650-9c0ad2d7c5b5

Infidel
11 174
Infidel 11 174
#7821.08.2019, 07:38

Co mnoe tu linki wklejasz...nie byles bigdy na businessowej bibie? Gdzie specjalnie zatrudnia sie kuso ubrane hostessy co podaja pyszne maslane buleczki?

Delirium
6 471
Delirium 6 471
#7921.08.2019, 07:39

Nie. Chodziłem tylko na walki gladiatorów. ;)

Delirium
6 471
Delirium 6 471
#8021.08.2019, 07:41

...i gladiatorzyc Dziwne takie jakieś, w kisielu. A lwy siedziały na trybunach. ;)

harrier
8 043
harrier 8 043
#8121.08.2019, 10:49

Faciu sam wyglada jak maslana buleczka, Infidel. Masz haluksy?

malinko0oka
5
#8224.08.2019, 20:47

Szukam miłego i kulturalnego faceta na sex spotkania lub stały zwiazek w wieku od 21 do 45lat.

Mam na imię Monia lat 24, wzrost 169cm,

wiecej moich nagich fotek i kontakt do mnie tu - www.zwiaz24.PL

i wyszukaj mnie po niku: Kasandra napisz do mnie i spotkajmy sie!

CAMELA1
6
#8328.08.2019, 12:55

Jest to świadectwo, które każdy musi przeczytać, jestem tutaj, aby poinformować cały świat o człowieku, który uratował mój związek, a ten wielki człowiek nazywa się Dr. IZOYA. Rzeczywiście wykonał dla mnie świetną robotę, sprowadzając mojego byłego kochanka, który mnie opuścił i obiecuje, że już nigdy do mnie nie wróci. Dzięki temu zdałem sobie sprawę, że podając światu szczegóły dr. IZOYY, przyniosą one wiele korzyści tym, którzy mają zepsute domy lub związki, aby pomóc mu naprawić ten zerwany związek lub małżeństwo. Możesz skontaktować się z nim za pośrednictwem jego adresu e-mail: drizayaomosolution@gmail.com. Skontaktuj się z nim i sprawdź, jak Twój problem zostanie rozwiązany w ciągu 24 godzin. Specjalizuje się również w następujących sprawach ...

(1) Chcesz odzyskać swojego byłego.

(2) Chcesz awansować w swoim biurze.

(3) Chcesz, aby mężczyźni / kobiety podążali za tobą.

(4) Chcesz dziecko.

(5) Jesteś przedsiębiorcą i chcesz wygrywać kontrakty

(6) Chcesz, aby twój mąż był twój na zawsze

(7) Potrzebujesz pomocy duchowej.

(8) Zostałeś oszukany i chcesz odzyskać utracone pieniądze.

(9) Zatrzymaj rozwód

(10) Przywoływanie rytuałów pieniężnych

(11) Wygraj wybory

Infidel
11 174
Infidel 11 174
#8428.08.2019, 13:48

Sprowadzil bylego kochanka? Znajdz se nowego.

harrier
8 043
harrier 8 043
#8528.08.2019, 15:39

Ty mi lepiej powiedz, co to sa te rytualy pieniezne, czy ktos da nam kase z wielkimi ceregielami czy zabierze raczej?

Infidel
11 174
Infidel 11 174
#8628.08.2019, 16:01

Jezeli jestes kobieta to Ty juz dobrze, wiesz co to za rytulaly godowe.