Do góry

Ograniczenia mogą potrwać pół roku, a nawet dłużej

Zastępczyni głównego lekarza Anglii Jenny Harries wskazała, że upływa dopiero pierwszy tydzień od wprowadzenia zapowiedzianych na co najmniej trzy tygodnie restrykcji, więc jest jeszcze za wcześnie, by oceniać, czy po tym czasie będzie można je złagodzić.

Nie będzie wolno nam wtedy nagle wrócić do normalnego trybu życia, to byłoby niebezpieczne. Jeśli się zatrzymamy, wszystkie nasze wysiłki pójdą na marne i potencjalnie możemy zobaczyć drugi szczyt (zakażeń)

– powiedziała Harries.

Przez jakiś czas, prawdopodobnie przez najbliższe sześć miesięcy, będziemy dokonywali przeglądu co trzy tygodnie, aby zobaczyć, dokąd zmierzamy. Musimy utrzymać te ograniczenia, a następnie stopniowo będziemy mogli dostosować niektóre z działań na rzecz społecznego dystansu i stopniowo wracać do normy

– wyjaśniła.

Harries powiedziała, że wyraźny wzrost liczby zgonów w ostatnich kilku dniach jest zgodny z przewidywaniami.

Niestety odpowiedź brzmi: tak, jest to zgodne z przewidywaniami. Nie jest łatwo stanąć tu i powiedzieć, że spodziewamy się śmierci dużej liczby ludzi, ale to pandemia, zdarzenie bez precedensu.

Ostrzegła, że liczba zgonów może nadal rosnąć przez tydzień lub dwa, po czym - jeśli ludzie będą przestrzegać zaleceń dotyczących utrzymywania dystansu - spodziewa się ona, że zacznie spadać.

W podobnym tonie wypowiedział się minister ds. społeczności lokalnych Robert Jenrick.

Nikt nie będzie twierdził, że to się skończy za kilka tygodni. Ale, jak powiedział premier i ja dziś powtórzę, jeśli wszyscy wypełnimy swoje role, jeśli wszyscy zastosujemy się do bardzo jasnych zaleceń medycznych, to możemy zatrzymać postęp wirusa.

Komentarze 51

szalony_mustang
4 814
#129.03.2020, 23:15

ktora linia lotnicza padnie pierwsza?

Profil nieaktywny
Murzyn
#229.03.2020, 23:18

Wizz air

xlady
2 664
xlady 2 664
#330.03.2020, 05:19

Zeby wirus wagasł totalnie na Świecie to potrzeba około 1.5 do 2 lat roku według startstyk.

elcomendante
2 479
elcomendante 2 479
#530.03.2020, 07:40

I imigracja zatrzymana? Zatrzymana.

A jak to wszystko wyjdzie na prostą,to tu będzie taki kibel,ze mało kto będzie zainteresowany przyjazdem.

Zresztą,nie będzie czym,bo linie lotnicze popadają.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#630.03.2020, 07:52

Tak apropos imigrantow. Bardzo mnie interesuje , czy ci z nas, ktorzy sie rochoruja, nie beda traktowani jak drga kategoria . Taki untermensch

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#830.03.2020, 08:28

Literowki . Jak takis czepialski . Rozchoruja , druga .

elcomendante
2 479
elcomendante 2 479
#930.03.2020, 08:39

#6

Cóz,w kolejce do respiratora pewnie bedziemy drudzy.

Kataryna
4 432
Kataryna 4 432
#1030.03.2020, 09:15

Jprdle, naprawde nie wiem co wy tu robicie...Moje jeszcze sie zalapiecie na jakis LOT do domu?

damian18
122
damian18 122
#1130.03.2020, 09:28

Najlepiej wszystkich zamknac w piwnicy

elcomendante
2 479
elcomendante 2 479
#1230.03.2020, 09:31

Wyluzuj Kaśka ;)

Profil nieaktywny
zbytnik
#1330.03.2020, 09:48

Ty sie zastanow Kataryna, gdzie jest Twoj dom ?

elcomendante
2 479
elcomendante 2 479
#1430.03.2020, 09:54

Tam dom twój,gdzie serce twoje.

A jak sie trafi ktos "bez serca"?

Bezdomny then?

tojaon1
77
tojaon1 77
#1530.03.2020, 10:08

Tak jak normalnie nikomu smierci nie zycze, to jedanak mam szczera nadzieje ze niektore, wrecz nagminne trole z tego forum ulegna temu wirusowi i juz nigdy nic wiecej z ich notorycznych i psychopatycznych wypocin nie uslyszymy i to forum nabierze w koncu jakosci i przejdzie na wyzszy poziom/wymiar ;) Swiry zamiast isc do psychologa albo zostac zmakniete w psychuszkach doslownie cale zycie, dzien w dzien spedzaja, na tym forum, piszac takie brednie ze to juz nie mi chce sie rzygac tylko moim rzygom chce sie rzygac jak to czasami mam pecha i nieszczescie przeczytac to co oni tu non stop codziennie wypisuja...

Dovahkiin
87
#1630.03.2020, 10:11

Nie będzie wolno nam wtedy nagle wrócić do normalnego trybu życia, to byłoby niebezpieczne. Jeśli się zatrzymamy, wszystkie nasze wysiłki pójdą na marne i potencjalnie możemy zobaczyć drugi szczyt (zakażeń)

Nie ma problemu. Człowiek się dostosuje tylko co z praca, finansami. Żyć jakoś trzeba

tojaon1
77
tojaon1 77
#1730.03.2020, 10:16

I bardzo dobrze jak sie przetrzebi spoleczenstwo i co poniektorzy starsi, zacietrzewieni pracodawcy kopna w kalendarz, to moze w koncu zaczna lepiej pracownikow traktowac i w ogole poprawia sie warunki pracy, itd. Do boju wirus zajeb ich wszystkich. Swiat musi isc do przodu. Chocby po trupach.

Dovahkiin
87
#1830.03.2020, 10:19

#17

A co wtedy powiesz kiedy ty zachorujesz, albo ktoś ci bliski?

elcomendante
2 479
elcomendante 2 479
#1930.03.2020, 10:24

#17

Ś ty głupi, aż miło popatrzeć.

Profil nieaktywny
zbytnik
#2030.03.2020, 10:27

Ten tojaon to nawet nie troll, to jakis trolejbus…:)

szalony_mustang
4 814
#2130.03.2020, 10:42

mnie nasunelo sie jedno niewinne pytanie, czy ci ktorzy dopuscili do wycieku zarazy nie powinni wyplacic innym narodom reparacji powirusowych?

Delirium
20 450
Delirium 20 450
#2230.03.2020, 10:54

#15, tojacośtam,

ja natomiast próbuję zrozumieć tych, którzy w knajpie z menu dłuższym niż papier do dupy Andrex, zamawiają dania, których szczerze nienawidzą.

Internet to spore miejsce - jak ci tu źle, to po kiego wafla tu włazisz? :)

Delirium
20 450
Delirium 20 450
#2330.03.2020, 10:57

szalony_mustang 2 385

#21Dziś - 10:42

"mnie nasunelo sie jedno niewinne pytanie, czy ci ktorzy dopuscili do wycieku zarazy nie powinni wyplacic innym narodom reparacji powirusowych?"

Nie. Rządy tych "innych narodów" miały dwa miesiące na podjęcie działań prewencyjnych, ale to olały, bo kto by się tam jakimś chińskim mikrobem przejmował.

szalony_mustang
4 814
#2430.03.2020, 11:01

niby tak, ale to juz nie pierwszy raz gdy Chinczycy probuja wykonczyc wszystkich na swiecie, malt kopniak finansowy moze w koncu uswiadomilby im ze kazda akcja niesie za soba reakcje, a ta duuuzo kosztuje. Zaczynam rozumiec znaczenie Wielkiego Muru, on nie mial bronic Chin przed innymi nacjami, on mial bronic inne nacje przed Chinczykami.

Delirium
20 450
Delirium 20 450
#2530.03.2020, 11:04

Niby tak, ;) ale po tej akcji nie było żadnej reakcji, za to Boris i Trump umocnili swoje pozycje niekwestionowanych gwiazd internetuff. ;)

tojaon1
77
tojaon1 77
#2630.03.2020, 11:04

Chociazby po to zeby takie stare zacietrzewione no life zjeby nie mialy non stop prymu i nie zasmiecaly swoimi gowno wypocinami dzien w dzien chociazby tego bogu ducha winnego forum. W minionych wiekach starsi ludzie stanowi skarbnice wiedzy i doswiadczenia. Obecnie sa zwyklymi pasozytami spolecznymi, ktorzy zeruja na mlodych pokoleniach i blokuja ich rozwoj. A jak ja zachoruje, czy ktos z moich bliskich - to uj mi i im w dupe. Zycie nie jest jakas swietoscia jezeli nie ma odpowiedniej jakosci. A walka non stop ze staruchami w miejscach pracy i traktowanie sily roboczej jak gowno od dziesiatek juz lat napewno nie zalicza sie do jakosciowego zycia. Jedne pokolenia zyja w pokoju, drugie w wojnie. Taki juz jest ten swiat.

Delirium
20 450
Delirium 20 450
#2730.03.2020, 11:09

tojaon1 56

#26Dziś - 11:04

"Chociazby po to zeby takie stare zacietrzewione no life zjeby nie mialy non stop prymu i nie zasmiecaly swoimi gowno wypocinami dzien w dzien chociazby tego bogu ducha winnego forum"

Czyli misję taką masz. ;)

Nie zrozum mnie źle, ale... proszę cię. ;)

Kataryna
4 432
Kataryna 4 432
#2830.03.2020, 11:21

#13 ja dobrze wiem gdzie jest moj dom, a ty?

harrier
9 967
harrier 9 967
#2930.03.2020, 13:26

elcomendante, irysh

Emigracja tak dlugo bedzie atrakcyjna az sie nie wyrownaja poziomy, jak w naczyniach polaczonych. Ograniczenia z wyjazdami to byly za peereelu. Teraz to jest nic - pol roku bez samolotow? Dla mlodych emigrantow? Co to jest pol roku bez wyjazdu gdzies tam?

Co do bycia traktowanym jak druga kategoria: ja sie zgadzam byc nawet traktowana jak piata kategoria, ale z usmiechem, zyczliwie, z szacunkiem, kiedy melduje sie w przychodni czy tam szpitalu. Tak mnie tu traktowano, zawsze, od 11 lat. A w Polsce to bylo roznie.

Ze strachem szlam, zwlaszcza 'na NFZ', ze strachem i w nerwach moim bliskim towarzyszylam, kiedy potrzebowali pomocy w Polsce. Nie chodzi mi jedynie o leczenie, tylko o stosunek do pacjenta i jego krewnych.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#3030.03.2020, 13:34

Ad29 .Wspomnialem cos , gdzies , o jakichs wyjazdach , lotach lub...nielotach . Zadalem pytanie , ktore mnie nurtuje . Juz teraz mamy rownych i rowniejszych.

Powiadasz 11 lat.

Ups...sporo...

Za krotko do co niektorych.

harrier
9 967
harrier 9 967
#3130.03.2020, 13:45

Spoko, ja rozumiem Twoje obawy, irysh.

Ale cos mi sie widzi, ze tu nawet druga klasa jedzie wygodniej niz pierwsza klasa w biedniejszym kraju ;)

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#3230.03.2020, 13:53

Ach . Opisze cos(a propos , byc moze nie). Moja zona ma kilkanascie godzin w strazy pozarnej . Wrocili z akcji,szesciolatek w namiocie tlenowym , ledwie zywy . Roztrzesiona i zaplakana. Gdzie topik,zapytasz? Te chlopaki w bazie maja gorsza apteczke niz ja w swoim warsztaciku 20m. Ok, maja na wozach . K. pociecha . Dalej,policja to nie key workers . Wiec-rowni i rowniejsi.

PolKrycia
5
#3301.04.2020, 15:28

Nie wiem co tu robić? Czekać aż się unormuje, czy wracać? W Polsce szansy na pracy nie ma i kwarantanna, tu wszystko stoi i kiedy ruszy? Głupi jestem :/

Delirium
20 450
Delirium 20 450
#3401.04.2020, 15:32

Nie wszystko stoi. Pracy jest sporo (chociaż nie jest to praca marzeń).

damian18
122
damian18 122
#3501.04.2020, 16:34

W Polsce totalitaryzm zaraz wszystko padnie brak pomocy panstwa dla przedsiebiorcow

Profil nieaktywny
zbytnik
#3601.04.2020, 19:13

Jak sobie tutaj rady nie dajesz, to jak chcesz w Polsce ? Tam trzeba byc bardziej przedsiebiorczym...

PolKrycia
5
#3701.04.2020, 21:03

No chyba jednak ciężko b jakoś nic nie mogę znaleźć. Szukam czegoś w Edynburgu i klapa. Jeśli ktoś coś może podesłać będę wdzięczny.

Profil nieaktywny
zbytnik
#3801.04.2020, 21:05

Przejrzyj tematy na emito, duzo iwo wklejala I kijevna, w sprzedazy potrzebuja, wiem, ze u mnie Iceland, aplikuj przez strone...

Infidel
12 454
Infidel 12 454
#4002.04.2020, 12:10

Patrzac ile pracy idzie w budowe polowych szpitali, w tym SEC Glasgow...nie wydaje mi sie, ze to bedzie miesoac kwarantanny, raczej 6mcy to minimum.

elcomendante
2 479
elcomendante 2 479
#4102.04.2020, 12:17

Jak to naprawde potrwa jeszcze dluzej,to ja do kupieziemie na wspóllokatora pojde.

Infidel
12 454
Infidel 12 454
#4202.04.2020, 12:17

Grzej mi miejsce.

elcomendante
2 479
elcomendante 2 479
#4302.04.2020, 12:20

Tylko jak my wszyscy podzielimy sie tym jednym tabletem?

Profil nieaktywny
zbytnik
#4402.04.2020, 12:22

Ja mam w livingu miejsce dla jednej osoby, ale raczej dla kobiety bo, zeby zarcie umiala zrobic…;)

Delirium
20 450
Delirium 20 450
#4502.04.2020, 12:22

Ja poproszę o azyl Marka z wieżowca. 22 piętro bez windy. Uniezależnię się od nadwyrężonego łańucha dostaw, przerabiając na rosół gołębie srające na parapecie.

Profil nieaktywny
zbytnik
#4602.04.2020, 12:23

Paluszkami, nawet slonymi, za daleko nie zajade ;)

martanosz
12
#4709.04.2020, 15:26

Siedzisz w domu??? Zacznij zarabiać! Nawet 1500zł w dzień 

przez internet na stronie 

  --  https://inwestcrypto.com.pl --

Wystarczy Ci do tego komputer czy tablet.

Nie musisz posiadać żadnej wiedzy! Doradcy zrobią wszystko za Ciebie!

Koszt to jedyne 1000zł zwrot nawet do kilku H!

awojtas39
383
awojtas39 383
#4918.04.2020, 12:19

Bankructwo grozi linią lotniczym Wizzir oraz oraz innym tanim

linią lotniczym

Delirium
20 450
Delirium 20 450
#5018.04.2020, 12:48

Pies je trącał.

Delirium
20 450
Delirium 20 450
#5118.04.2020, 12:49

Skończy się latanie do polski po antybiotyk.