Do góry

Polak skazany na prawie 17 lat za porwanie modelki

30-letni Łukasz Herba został skazany na 16 lat i 9 miesięcy więzienia. Sąd w Mediolanie uznał go winnym porwania 20-letniej brytyjskiej modelki Chloe Ayling.

Pochodzący ze Szczecina, a mieszkający na stałe w Birmingham Herba 11 lipca ubiegłego roku pod pozorem sesji zdjęciowej miał zwabić Chloe Ayling do wynajętego studia w Mediolanie. Przybyłej na miejsce dziewczynie wstrzyknął ketaminę – silny środek stosowany do znieczulenia przedoperacyjnego. Gdy ofiara była nieprzytomna, włożył ją do dużej walizki i wywiózł w bagażniku samochodu do stojącego na pustkowiu domu w okolicy Turynu.

Według ustaleń włoskich śledczych, modelka była przetrzymywana przez tydzień. Porywacz próbował za nią zdobyć okup. Od menadżera i rodziny modelki żądał 300 tysięcy euro płatnych w elektronicznej walucie - bitcoinach. Gdy mu się to nie udało, zorganizował w internecie licytację, oferując dziewczynę jako seksualną niewolnicę. Jako cenę wyjściową licytacji także podał 300 tysięcy euro.

Wtedy nastąpił nieoczekiwany zwrot akcji. Modelka wyznała porywaczowi, że jest matką dwuletniej córki. Po tej informacji Herba zdecydował się wypuścić dziewczynę. Zawiózł ją pod konsulat brytyjski w Mediolanie i tam zostawił.

Po uwolnieniu Ayling udzieliła wielu wywiadów telewizyjnych i prasowych. Jej kariera nabrała rozpędu.

Adwokatka Polaka Bożena Katia Kołakowska wnosiła o jego uniewinnienie, podkreślając, że czyn, o który został oskarżony, nie miał miejsca. Starała się przekonać sąd, że porwanie zostało upozorowane przez Herbę i Ayling w celu zdobycia przez nią sławy. – Wiele razy miała możliwość ucieczki, ale tego nie zrobiła - argumentowała obrończyni. – Sąd nie wziął też pod uwagę okoliczności łagodzącej, jaką było uwolnienie kobiety bez okupu. Gdyby okoliczność ta została uwzględniona, wyrok mógłby wynieść osiem lat.

Media informowały, że Ayling i Herba znali się wcześniej. Mało tego, w czasie, gdy Ayling miała być przetrzymywana, oboje widziano w jednym ze sklepów w pobliżu Turynu.

Wyrok nie jest prawomocny.

Komentarze 91

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#113.06.2018, 08:40

W artykule jest blad redakcjo...napisaliscie modelka.

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#213.06.2018, 09:11

A co? ZLY spelling? ;P

Harpagon
828
Harpagon 828
#313.06.2018, 10:06

Ale sie uwzięli na tych Polaków :/ ze zabieramy prace, ze sie nie myjemy ze porywamy. Nie taka jest rola Polaków i Popski, Jezusa i zbawiciela wszystkich narodów.

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#413.06.2018, 10:08

I matkiboskiepolunskiej... Zapomniales grzeszniku! :))

astroman
8 078
astroman 8 078
#513.06.2018, 10:39

No i żadne łabędzie się juz w londyńskich parkach nie ostały ;).

TuneUp
78 452
TuneUp 78 452
#613.06.2018, 10:53

i babka stala sie slawna a jej kariera nabrala rozpedu...

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#713.06.2018, 11:42

I bardzo dobrze, chociaz jedna cos zyskała na tym masakrycznym w jej zyciu wydarzeniu, miliony kobiet nic nie miały z bycia ofiarą, oprócz wyzwisk i wyrzutów.

TuneUp
78 452
TuneUp 78 452
#813.06.2018, 11:52

miliony? napisz od razu miliardy, albo biliony. i podkresl ze to kobiety sa ofiarami a faceci katami, zawsze. itp bzdury...

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#913.06.2018, 11:56

Tak, sa ich miliony. Zreszta jesli sa miliony ofiar ksiezy - jak twierdziles na emito, a ksieza stanowia maly odetek spoleczenstw... To w sumie i ta liczba dot. kobiet to mize byc malo... Gdyby brac z proporcji;>

jola1
67
jola1 67
#1013.06.2018, 12:11

ona jest współwinna skoro zeznała że to wszystko było ukartowane.dla zdobycia sławy.

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#1113.06.2018, 12:17

Ona zeznala?

Zbychu_zPlebani
7 835
#1213.06.2018, 12:28

#1 przyponiala mi się scena z '' Falling down''' z Michaelem Douglasem

Nick: Why don't they call you guys officer-esses?

Sandra: I beg your pardon?

Nick: You know, like actress. Something to signify... You know.

Sandra: Oh. I guess they feel a police officer is a police officer. Not a... You know.

Nick: Okay then. Sorry I couldn't have been helpful, Officer-ess

harrier
10 848
harrier 10 848
#1313.06.2018, 13:14

'jej kariera nabrala rozpedu'

No i kariera Polaka tez nabrala zawrotnego rozpedu, bo trafil do ciupy. I stal sie slawny, wczoraj wszedzie jego buzke pokazywali :P

harrier
10 848
harrier 10 848
#1413.06.2018, 13:20

'chociaz jedna cos zyskała'

Nie wiem, co konkretnie juz zyskala, ale moze zyskac, i to sporo, jesli pozwie o odszkodowanie klamczuszkow z mediow, ktorzy ja wstepnie oczerniali. Zdaje sie, ma taki zamiar. Tak ze kalumnie na temat Chloe to raczej u cioci na imieninach, ostatecznie na emito. Bo oficjalnie, to moze drogo kosztowac mizoginiczne paple ;)

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#1513.06.2018, 13:25

Prawnik mowi, ze jej kariera modelki legla w gruzach, ale za to jakies wywiady dawala, nie wiem, bo nie sledze. I nie chce mi sie sprawdzac, ale na pewno amatorzy kobiecych ksztaltow sprawdzili, ze zrobila kariere wzdluz i wszerz- jak zwykle, takze wiesz komu wierzyc;)

harrier
10 848
harrier 10 848
#1613.06.2018, 13:31

Jesli zarobila na wywiadach, to bardzo dobrze, bo media tez niewasko zarabiaja na wstepnym obsmarowywaniu ofiar. Niech sie dziela zyskami chociaz!

pozyczona
11 711
pozyczona 11 711
#1713.06.2018, 15:38

17 lat, nawet jesli to prawda co ona mowi, to gruba przesada, za morderstwo dostaje sie mniej a on jej przeciez nic zlego nie zrobil, w sensie uszczerbku na zdrowiu, wiec ja nie rozumie tak wysokiego wyroku…..

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#1813.06.2018, 16:30

Powiedz to Wlochom, moze cie posluchaja ;p

SlawekEdynburg
1 536
#1913.06.2018, 17:14

17 lat..? Przed chwilą czytałem że jakiś facet dostał 6.5 roku za zabicie dziecka. Paranoja.

Profil nieaktywny
jozek.
#2113.06.2018, 19:10

pytanie retoryczne.Ktos jeszcze wierzy w Brytyjskie sady i sprawiedliwosc?i nie tylko Brytyjskie.Paranoja.Brytole za morderstwo tyle nie dostaja,ze o gowniarzach to juz nie wspomne.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#2213.06.2018, 19:18

Biedna - nie wiem, na konto jej nie zagladam, ale wyrokiem sadu zostala uznana ofiara porwania. Tyle faktow.

Profil nieaktywny
jozek.
#2313.06.2018, 19:25

Daje sobie reke uciac,jak by to zrobil Brytyjczyk nie dostal by nawet polwy tego co Polak.

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#2413.06.2018, 19:50

Polakow przesladowania zywot ciezki... Jak nie brytole to tera makaroniarze :) swiat sie na nas uwzial:(

harrier
10 848
harrier 10 848
#2513.06.2018, 19:57

Sokole, ze Jozek nie blyszczal nigdy inteligencja, to juz trudno.

Ale TY naprawde lubisz, jak obrazony durny sheen ( mam wklejac jego kompomitujace teksty) wyzywa od idiotek babki, przed ktorymi sie zblaznil?!

Rozczarowujesz mnie tym lajkiem dla blazna :P

harrier
10 848
harrier 10 848
#2613.06.2018, 20:00

20

No on przeciez ofiara, Polak nasz kochany!

Po sklepach z nim chodzila, myslal, ze mu fufajke kupi, a tu szok! Do ciupy powlekli!

Idz, blaznie, paczke mu wyslij :))

Sokole
10 592
Sokole 10 592
#2713.06.2018, 20:22

#26 zgadzam sie z ogolnym sensem jego wypowiedzi, ale masz racje- epitety powinny dyskwalifikowac calego posta.

sheen dostal lajka , bo byl jedynym zdecydowanym glosem ze ta cala sytuacja to nieudana ustawka. Nie wylapalem prywatnego podtekstu jego wypowiedzi.

harrier
10 848
harrier 10 848
#2813.06.2018, 20:44

27

Alez ja nie mam nic przeciw temu, zeby ktos sie nie zgadzal ze mna.

Mozna sie nie zgadzac i pisac na poziomie :)

TuneUp
78 452
TuneUp 78 452
#2913.06.2018, 20:47

więc mamy nieudaną ustawkę (która jednak ustawiła rzekomą ofiarę) vs bycie jedną z milionów ofiar mężczyzn. spory rozstrzał :)

Profil nieaktywny
jozek.
#3013.06.2018, 20:52

Tomek jak dla kogo nie udana ustawke.Jej sie udalo.Na niesady nie ma co liczyc.Pozostaje tylko wierzyc ze karma ja dopadnie.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#3113.06.2018, 20:53

Jesli to ustawka, to to jest fascynujace co najmniej jak do tego doszło? 20 letnia przedstawicielka płci uchodzacej za słabsza i glupszą, za emocjonalną, histeryczną, nie myślaca logicznie i co tam jeszcze i 30 letni przedstawiciel płci uchodzacej za silniejszą, inteligentniejszą, przewidującą, logiczną, kierująca się rozumem spotykaja się, żeby uknuc plan... jak to sie stało, że on kończy w wiezieniu z masakrycznym wyrokiem i zasądzoną kasa do płacenia, a ona odchodzi wolno ku blaskowi bijacych funciaków i karierze?

pozyczona
11 711
pozyczona 11 711
#3213.06.2018, 20:56

Moze ma IQ 160 I chciala zawsze byc kucharka…:)

TuneUp
78 452
TuneUp 78 452
#3313.06.2018, 20:56

27

Jeszcze o ustawce. Nie wyglada mi to na ustawke, zwlaszcza ze w swietle podwazania tego, co mowila kobieta, w mediach, juz tam sie dobrze sprawie przyjrzano ( prawnicy obu stron, sedzia itd.)

''Herba admitted he had invented the gang and that his brother, Michal, was helping him in the scheme agreed by Ayling''

No wiec jak? Wymyslil gang? Po co niby, skoro babka sie zgadzala na porwanie?

Profil nieaktywny
jozek.
#3413.06.2018, 20:57

kijevna idac twoim tokiem myslenia.A ilu siedzi w wiezieniach facetow(nie mam na mysli Polakow)za wrobienie faceta w gwalt?nawet nie masz o tym pojecia.

harrier
10 848
harrier 10 848
#3513.06.2018, 20:59

A co ma do powiedzenia jego adwokatka?

'During closing arguments, his lawyer, Katia Kolakowska, cited an email she received from a US film producer who pointed out that Ayling’s story closely matched the plot of the film By Any Means, which was released a few weeks before the kidnapping'

Ze dostala jakis email i ze to historia jak z filmu! Smiech na sali. Gdzie sa argumenty, ze to byla ustawka?

Profil nieaktywny
jozek.
#3613.06.2018, 21:00

27@czyli uwazasz ze media sobie wymyslily zeby napisac ze ofiara byla widziana z porywaczem w sklepie?pomysl troche.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#3713.06.2018, 21:01

Około 100 kobiet w uk jozek -o ile dobrze pamiętam - teraz idź i poszukaj ilu facetów siedzi za gwałty...

Ale naprawdę pokusił sie ktos z was o szczera odpowiedź na pytanie co poszlo nie tak?

harrier
10 848
harrier 10 848
#3813.06.2018, 21:03

36

Jozek, nie kloc sie z Sokole, on uwaza, ze to ustawka :P

Fakt, ze ktos jest z porywaczem w sklepie, nie dowodzi, ze porywacz nie jest porywaczem.

pozyczona
11 711
pozyczona 11 711
#3913.06.2018, 21:07

To na poczatku nie byla ustawka, ale pozniej doszlo do porozumienia ofiary z porywaczem….jemu sie to wymknelo spod kontroli...taka jest moja opinia….

harrier
10 848
harrier 10 848
#4013.06.2018, 21:17

39

Troche to karkolomne, ale:

jesli kogos pozbawiaja przytomnosci, woza w bagazniku, gdzies tam przykuwaja i strasza, ze bedzie sprzedany jako niewolnik, to jak najbardziej warto probowac sie ratowac i udawac 'dogadanie sie' z porywaczem.

Nadal ofiara pozostaje ofiara, a porywacz - porywaczem.

Zbychu_zPlebani
7 835
#4113.06.2018, 21:23

300k za seksualna niewolnice, hehe. ciekaw jestem co za jelen by ja kupil za taka kase?

za 1k euro, polskie damy z instagramu biora klocka od araba na twarz i to nie sa jakies anonki tylko celebrytki blyszczace w mediach.

pozyczona
11 711
pozyczona 11 711
#4213.06.2018, 21:23

No dobra, niech tak bedzie, spojzmy na efekty, mogl ja przynajmniej zgwalcic, nie zrobil tego, podobno sam sie zadowalal, obserwujac jak ona brala prysznic, mogl wiele innych rzeczy zrobic zlych, ale wzial ja na sniadanie do kawiarni I kupil nawet buty….cos tu bardzo nie halo...

Sokole
10 592
Sokole 10 592
#4313.06.2018, 21:24

Jesli to nie byla ustawka to wytlumaczenie moze byc tylko jedno- porywacz nalezal do Gangu Olsena. Musial wzorowac sie na dunskiej produkcji a nie wspomnianym wyzej filmie amerykanskim.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#4413.06.2018, 21:26

Skąd masz takie informacje Zbychu?

Profil nieaktywny
jozek.
#4513.06.2018, 21:41

kurcze nie chodzi mi o to czy to byla ustawka czy nie.Nie zgadzam sie tylko z wyrokiem sadu.Tyle to sie za morderstwo nie dostaje,a jej wlos z glowy nie spadl.

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#4613.06.2018, 21:43

Wloskie prawo, twarde prawo... Zamanifestujmy! Tydzien bez makaronu, powinni zmieknac.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#4713.06.2018, 21:49

kurde no, nie lubie wyrzucac jedzenia!

harrier
10 848
harrier 10 848
#4813.06.2018, 22:03

Ukaszkowi wyslemy makaron, bo go ta paskuda namowila, a teraz sie smieje mu w nos :P

harrier
10 848
harrier 10 848
#4913.06.2018, 22:27

Sokole, a jak to byla ustawka jednak… niech pomysle:

Polak mowi: choc, porwe cie i zaplacisz mi okup.

Modelka: Ale ja nie mam kasy.

P.: No to porwe cie i sprzedam maniakom seksualnym za kase.

M.: Ale ja sie boje.

P.: No to porwe cie, oddam, ty zarobisz na wywiadach, a ja sobie w wiezieniu posiedze.

M.: Dobra.

Sokole, przekonales mnie! Ustawka!

harrier
10 848
harrier 10 848
#5013.06.2018, 22:28

* chodz

Sokole
10 592
Sokole 10 592
#5113.06.2018, 22:35

Bardzo sie ciesze ze nie myslisz jak przestepca ,harrier.

To najglupsze, nie trzymajace sie kupy porwanie w historii.

Syn miejscowego rzeznika bylby lepszym lupem i obyloby sie bez fleszy i miedzynarodowego rozglosu.

pozyczona
11 711
pozyczona 11 711
#5213.06.2018, 22:37

Mowisz o Olejniku..?

co100
347
co100 347
#5313.06.2018, 22:45

Ma słaby gust, ale poświęcił się dla sławy i potencjalnego blasku .... Bitcoin :-(

Przez jakiś czas będzie miał, jakby dochód pasywny. :-(

Zbychu_zPlebani
7 835
#5413.06.2018, 22:47

#44

Jakis reporter śledczy GW napisal ksiazke o prostytucji polkich celebrytek. ''Dziewczyny Z Dubaju'' jakoś tak to lecialo.

Na forach zostały zidentyfikowane, większość na 100%.

Pozatym amerykańskie trolle ujawniły maile i esy w tej sprawie. Mialo sie oprzec o proces o zniesławienie, za rada madrych ludzi dziewczyny poszly na wyciszenie sprawy. Jak cie tak sprawa ciekawi to spróbuj poszperac w sieci, bo ja teraz jajecznice robie.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#5513.06.2018, 22:48

tak, o tym słyszalam, ale kasa się nie zgadza;)

co100
347
co100 347
#5613.06.2018, 22:55

@44 tylko nie przypał, jajecznicy ;-)

co100
347
co100 347
#5713.06.2018, 22:58

Nie Przypal bo była by niesmaczna. Jak te głośno- dajki walutowe :-(

annx90
1 058
annx90 1 058
#5813.06.2018, 23:59

Niesamowite ... wyrok skazujacy na prawie 17 lat za porwanie modelki. Ale za morderstwo wyroki są śmiesznie i żenujące... Niewiem na jakiej podstawie wygłasza się wyroki. Sędzia robi wyliczanki czy ciągnie slomki?!

Zbychu_zPlebani
7 835
#5914.06.2018, 05:51

W UK to zależy od humoru sędziego.

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#6014.06.2018, 06:41

A co ma uk sedzia wspolnego z wloskim wymiarem sprawiedliwosci? :)

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#6114.06.2018, 06:56

W szoku jestem patrzac na na komentarze, ile ludzi wierzy, ze to bylo porwanie. Szkoda, ze nie ma calego nagrania CCTV ze sklepu ale po zdjeciach, to ofiara nie wyglada na przerazona, wrecz z zadowoleniem smiga miedzy regalami...no chyba, ze jej sie tryb kobieco-sklepowy zalaczyl;) zwykly szlauf z instagrama, ktory za wszelka cene chcial zarobic, szkoda tylko goscia, bo jego ewidetnie wydymali...ona dalej bedzie nikim a za 10 lat znajda ja na prochach lub calkiem sie oszpeci skalpelem.

sheen1
2 942
sheen1 2 942
#6214.06.2018, 08:20

17 lat za przewiezienie pustaka w walizce, jak widać to jeden z przypadków gdy dupa gościowi oczy przysłoniła.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#6314.06.2018, 08:44

Zwykły szlauf z insta co przerobił starszego i rzekomo mądrzejszego kawalkiem cycka...

Dlatego mówię - jestescie za prości, za łatwi, żeby powierzać zycie w wasze ręce i ufać waszym decyzjom, bo byle kawal ladnego, kobiecego ciała potrafi siać spustoszenie.

Oczywiście zakładając, że wasza teoria jest prawdziwa.

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#6414.06.2018, 09:09

Nie no, prosze was, jakby koles mial wtyki do organizacji ktora ja rzekomo porwala, to sprawa by ucichla a on mial status swiadka koronnego.

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#6514.06.2018, 09:10

Moral z tej historii prosty nawet jesli jest kilka opcji wydarzen... Jak bawicie sie w porywanie to sprawdzcie na zas w ktorym kraju mozna dostac najmniejsza kare w razie wpadki:))

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#6614.06.2018, 09:14

...w zadnym, prawie w kazdym kraju oprocz jakis 3cio swiatowych za porwania sa maksymalne wymiary kar.

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#6714.06.2018, 09:17

"Prawie"... Tym bardziej kwestia wyboru miejsca takich zabaw jest wazna

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#6814.06.2018, 09:21

ad 65 i kwity na wszystko, w sumie w takich wypadkach pomaga jak ktos nie docenia 'przeciwnika'

TuneUp
78 452
TuneUp 78 452
#6914.06.2018, 10:03

to zabawne jak latwo sie pisze o facetach (wszystkich w domysle) negatywnie, na podstawie jednostkowego przypadku, wyjatkowo niejasnego zreszta, i jak z drugiej strony probuje sie budowac pozytywne mity o kobietach, rowniez na podstawie wyjatkowych, czesto zle zrozumianych i zmanipulowanych historii

propaganda bardzo prymitywna, ale tak to z propaganda bywa :)

lapia sie na nia tylko glupcy oraz ci ktorzy uzywaja takich historii jako podporki do swoich irracjonalnych pogladow-wierzen

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#7014.06.2018, 10:07

tak łatwo jak łatwo sie pisało np: o kk, o ofiarach metoo i o innych stereotypowych bzdetach o kobietach - nie ośmieszaj się juz bardziej swoja hipokryzją:)

TuneUp
78 452
TuneUp 78 452
#7114.06.2018, 10:11

mentalnosc w typie - porwal - wina faceta, zostal w krecony w porwanie - wina faceta, bo glupi ze dal sie w to wkrecic...

wszystko jedno co sie dzieje - samiec twoj wrog, jest glupi i zly.

radosc bijaca z postow, w ktorym facet trafil do pierdla - winny czy nie...

brak elementarnego poczucia sprawiedliwosci, etyka na poziomie zerowym - jak to u fanatykow...

smutne to

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#7214.06.2018, 10:36

Bzdura, nic nie rozumiesz. Jakbyś nie histeryzował, to moze byś coś wiecej zakumał. Faceci sa rózni - tak jak kobiety - wiele razy to powtarzalam, dlatego drazni mnie uogolnianie, które jakże chętnie i czesto stosujesz... O wyższości jednych nad drugimi. Bo zycie często pokazuje, że jest odwrotnie.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#7314.06.2018, 10:38

Ale śmiesznie się burzysz jak sie ten sam zabieg zastosuje w stosunku do facetów;)

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#7414.06.2018, 10:49

Histeryzujesz, Tomek. Glupota nie zna plci.

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#7514.06.2018, 10:51

Ja mysle, ze powinniscie, sie spotkac i pomolestowac filizaneczkami.

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#7614.06.2018, 11:05

Tez tak mysle:)

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#7714.06.2018, 11:29

To nie myslcie;)

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#7814.06.2018, 11:30

Infidel, musimy im spotkanie zorganizowac ;p

TuneUp
78 452
TuneUp 78 452
#7914.06.2018, 11:44

to by bylo ciekawe. skoro plcie sa identyczne, moze na ringu? :P

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#8014.06.2018, 11:57

Jeszcze lepiej! Moznaby zarobic na biletach albo live stream:)

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#8114.06.2018, 12:10

Taka fajna mala restauracje odwiedzilem w edim ostatnio, zjadlem muffinka czekoladowego. Dwie Polki tam pracuja. Kawe dobra robia.

SlawekEdynburg
1 536
#8214.06.2018, 12:44

Infidel: gdzie ta restauracja? :)

Sokole
10 592
Sokole 10 592
#8314.06.2018, 13:20

ale Tomek i kijevna juz sie spotkali.

Nawet wklejalem filmik.

A co mi tam wkleje jeszcze raz:

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#8414.06.2018, 13:38

Musialbym na mape zerknac, bo nie moje strony. Jak odnajde to napisze, tam niedaleko tego Rockstar budynku

macmac
415
macmac 415
#8514.06.2018, 13:49

Jakis czas temu byla sprawa o gwalt szejka arabskiego na Brytyjce-niezbite dowody np. slady spermy szejka w pochwie brytyjki ale zostal uniewiniony bo adwokat wyjasnial ze mogl potknac sie przechodzac obok i upasc na lezaca dziewczyne.Podobnie z ta sprawa-dobry adwokat ,pieniadze moglby zostac uniewiniony lub dostac wyrok w zawieszeniu.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#8614.06.2018, 14:10

ad 80 - Selma, ty, ty no... typowa baba, tylko o kasie mysli;););)

macmac
415
macmac 415
#8714.06.2018, 16:07

Polacy po zatrzymaniu przez policje lubia klepac jezykiem a to zazwyczaj utrudnia obrone.Najpierw widzenie z adwokatem-najlepiej dobrym tubylczym(bo zna on specyfike sadownictwa lokalna i w danym kraju i moze miec dojscia w danym sadzie)

Potem przygotowanie linii obrony a nastepnie przesluchanie i zeznania.

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#8814.06.2018, 20:23

#86 rasowy babsztyl ze mnie, ale do walizki nie bede wskakiwac nawet za £300k:)

FifaRafa
602
FifaRafa 602
#8915.06.2018, 06:35

kijevna 13 819

#3113.06.2018, 20:53

Jesli to ustawka, to to jest fascynujace co najmniej jak do tego doszło? 20 letnia przedstawicielka płci uchodzacej za słabsza i glupszą, za emocjonalną, histeryczną, nie myślaca logicznie i co tam jeszcze i 30 letni przedstawiciel płci uchodzacej za silniejszą, inteligentniejszą, przewidującą, logiczną, kierująca się rozumem spotykaja się, żeby uknuc plan... jak to sie stało, że on kończy w wiezieniu z masakrycznym wyrokiem i zasądzoną kasa do płacenia, a ona odchodzi wolno ku blaskowi bijacych funciaków i karierze?

Ty masz jakiś uraz do mężczyzn albo Cię Twój chłop dawno, tak dobrze, nie wypukał...

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#9015.06.2018, 08:03

A ty nie mysl, bo ci nie idzie:l no chyba, ze potrafisz odpowiedziec na pytanie? ;)

co100
347
co100 347
#9115.06.2018, 13:48

@83 wygląda na kawalera nie mającego dłuższego kontaktu z życiem codziennym, wyjaśnia brak "oddania besposredniego ciosu", typu "dobranoc kochanie" ;-)