Do góry

Polak złamał Szkotowi palec. Musi zapłacić odszkodowanie

68-letni stolarz Ireneusz Piotrowski pracował na jednej z budów na terenie Leith, czyli portowej dzielnicy Edynburga – czytamy w Edinburgh Evening News. W pewnym momencie podszedł do niego pracujący na tej samej budowie 31-letni Kyle McKechnie. Miał zwrócić Piotrowskiemu uwagę na źle wykonaną pracę i kazać mu ją poprawić. Miał też stwierdzić, że Piotrowski jest za stary, by pracować na budowie.

Zaproponowałem mu pojedynek na palce, ponieważ mówił, że jestem za słaby, żeby pracować na budowie

– relacjonował Piotrowski.

McKechnie przedstawił inną wersję wydarzeń. Piotrowski był zły, że młody Szkot zwrócił mu uwagę. Zdenerwowany chwycił nagle za jego środkowy palec i go złamał.

Zaczął wskazywać na swój biceps i mówić „myślisz, że jestem głupi, ale jestem silnym mężczyzną”. Potem złapał mnie za palec i pociągnął. Wszystko, co usłyszałem, to trzask. Później zszedłem na dół, żeby zadzwonić po karetkę

– opowiadał McKechnie.

Obrażenia okazały się dość poważne. Szkot przeszedł operację dłoni. Lekarze wstawili mu dwa metalowe pręty. Później miesiąc spędził na rehabilitacji. Wciąż odczuwa ból w dłoni, co dla budowlańca stanowi poważny problem.

Rozstrzygnięcie sprawy powierzono szeryfowi. Frank Crowe nie uwierzył w wersję wydarzeń przedstawioną przez Piotrowskiego i uznał go za winnego napaści na McKechniego.

Piotrowskiemu nakazano zapłacenie 500 funtów odszkodowania.

Komentarze 46

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#118.08.2019, 08:17

Oj,dlugo on bedzie ten ból odczuwal.

Zeby sie tylko pózniej nie pomylil na która to reka....

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#218.08.2019, 08:20

A swojá drogá,70-cio letni dziadek zrobil krzywde 30-latkowi.

Ach ci jukejowscy menszczyzni.

I jak tu teraz monstera chwycic?

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#318.08.2019, 09:06

Za stary na budowe?

Dobrze, ze tylko zlamal mu palec.

Moze by ktos zalozyl mu strone gofundme, chetnie dorzuce £10 do puli.

Profil nieaktywny
Noji
#418.08.2019, 09:10

Aby dostać odszkodowanie Szkot nie mógł się przyznać, że odwalił "pojedynek na palce" tylko, że go Polak zaatakował. Może i słaby ten Szkot ale nie głupi ;)

camperboy
208
camperboy 208
#518.08.2019, 09:10

A co za problem złamać palec? To nie pręt zbrojeniowy. Ja mysle ze doszło do wymiany zdań. Szkot zwyzywał Polaka, ze robi chujowa robote, stary dziadek nauczony ze w Polsce okazuje sie szacunek starszym ludziom nie wytrzymał i chwycił go za palca i ot efekt.

Profil nieaktywny
jozek.
#618.08.2019, 12:04

Skoro juz i tutaj pojawil sie ten artykul to moze i ja sie wypowiem.Szkot Kyle wcale nie zadzwonil po karetke,to jeden z szefow zawiozl go swoim samochodem do szpitala,a szpital zawiadomil policje.

TuneUp
78 452
TuneUp 78 452
#718.08.2019, 12:04

Co jest faktem? Zlamany palec wspolpracownika. Cala reszta to 'mial zwrocic uwage', 'mial stwierdzic'... nie wiadomo na pewno, kto co powiedzial I jakim tonem.

Nie lamie sie ludziom palcow za kare, bo sie odezwali do nas nieuprzejmie.

Nie wspolczuje porywczemu panu Ireneuszowi, na drugi raz moze nie bedzie taki krewki.

Profil nieaktywny
Noji
#818.08.2019, 12:08

#6

To ty byłeś tym budowlancem co mu palece połamał? ;) ;)

Profil nieaktywny
jozek.
#918.08.2019, 12:16

Nie,ja nie jestem taki nerwowy jak Irek.Ale akurat pracowalem z Irkiem na tej budowie.I wiem co nieco wiecej.Emito skopiowalo artykul z innego zrodla te same bzdury.

Profil nieaktywny
Noji
#1018.08.2019, 12:19

#9

No ale w końcu grali w te "palce" czy nie?

Profil nieaktywny
jozek.
#1118.08.2019, 12:34

Hmm.Jak by ci to powiedziec.Irek nie znal dobrze angielskiego,Dagadujac i przekrzykujac sie Irek zaproponowal walke na palce,wiedzac ze z latwoscia go pokona(byl w tym dobry,i osobiscie nie znam zadnego goscia ktory by go przeciagnal na palce)(Irek myslal ze sie dogadali,Szkot Kyle nie wiedzial o co chodzi.)Irek nie myslac dlugo chwycil go za palec i zaczal konkurencje,no i niechcacy zlamal mu palec.

Profil nieaktywny
Noji
#1218.08.2019, 12:43

Dzięki. To jest rzetelna odpowiedź. Więc jednak to nie był celowy atak - a nieporozumienie. Z akcentem na "nieporozumienie" :)

Profil nieaktywny
Noji
#1318.08.2019, 12:46

A nie powinieneś być świadkiem w sprawie?

Profil nieaktywny
jozek.
#1418.08.2019, 12:51

Tak,to nie byl celowy atak,to bylo nieporozumienie.Glupia sprawa,a skonczylo sie w sadzie.

harrier
10 843
harrier 10 843
#1518.08.2019, 14:14

Kolezanka mi w pracy dogadala, ja proponuje pojedynek na krzesla ( dobra jestem w okladaniu sie krzeslami). Ona nie kuma, o co chodzi, bo ten pojedynek proponuje w polowie na migi. W koncu mnie to wnerwia, wiec zaczynam pojedynek: wale kolezanke po lbie krzeslem. Nie wiem, czemu tyle krzyku o to, wygralam pojedynek ;)

Profil nieaktywny
jozek.
#1618.08.2019, 14:21

no dokladnie harrier.Tak to mniej wiecej wygladalo.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#1718.08.2019, 16:13

Czyli nieznajomosc języka kraju, w którym się mieszka kosztuje?

harrier
10 843
harrier 10 843
#1818.08.2019, 16:20

No jakby pan Irek znal jezyk, to w ogole zabawy by nie bylo.

Zapytalby: Kyle, czy ty chcesz miec zlamany palec?

A Kyle by sie namyslil I powiedzial: Nie.

No I teraz wez zlam komus palec, jak on nie ma honoru I nie staje do pojedynku na lamanie palcow!

Sokole
10 583
Sokole 10 583
#1918.08.2019, 16:24

Z tego co jozek pisze to strata czasu i pieniedzy podatnikow. Szkot nie byl podpierdolka tylko szef zrobil co do szefa nalezy.

Irek nie jest jakims psychopata czychajacym na obce palce.

Reszta to didaskalia. Nie ma co historii dorabiac.

harrier
10 843
harrier 10 843
#2018.08.2019, 16:30

Nieno, w porzasiu przeciez, Sokole.

Ktos Ci zapyskuje w pracy, to naturalna koleja rzeczy lamiemy mu palec, zeby mial operacje I dwa prety, to mu sie odechce pyskowania na drugi raz.

Gosciu ze zlamanym paluszkiem nie jest 'podpierdolka', to ladnie, ale mogl sie sam zoperowac I wetkac se te prety, to nie byloby straty czasu I pieniedzy.

Profil nieaktywny
Noji
#2118.08.2019, 16:32

Ponoć Irek zaprzestał kupowania słonych paluszków Lajkonik w polskim sklepie. Ostatnio paluszki za drogo go wyszły.

Sokole
10 583
Sokole 10 583
#2218.08.2019, 16:33

Mysle ze Policja powinna go monitorowac 24/7. Ewidentnie mistrz zbrodni.

Profil nieaktywny
jozek.
#2318.08.2019, 17:05

Glupia sprawa i tyle.Kyle najpierw zaczal sie do mnie przypierdzielac ze mu gdzies tam zabralem prace,ze to on tam mial isc,a nie ja.No ale ja z glupkiem nie mialem zamiaru sie dogadywac.Pozniej doczepil sie do nas ze zle robimy(poszlo o plasterboard z pianka obrabiany przy oknach dachowych.SZkoci Kyle z drugim w parze robili mieszkanie 2 tyg,i jeszcze nie skonczyli.My z Irkiem w parze zrobilismy to samo mieszkanie w niecaly tydz..

Mniejsza z tym.Zastanawia mnie tylko kto takie pierdoly pisze i nieprawde o tym ze Kyle dzwonil po karetke.Jakis popaprany rasistowski dziennikarz.Umieral w agonii.Opisal to tak jak by dostal pare razy nozem miedzy zebra.No ludzie trzymajcie mnie.

harrier
10 843
harrier 10 843
#2418.08.2019, 17:10

22

Oszczedniej bedzie, jak sam pan Irek bedzie sie monitorowal w pracy. Mysle, ze jak sie zaplaci 500 funtow, to czlowiek chetniej sie monitoruje potem.

Rozsmieszyly mnie pomysly Infidela, zeby uzbierac na kare dla pana Irka. To by znaczylo, ze mozna wyzywac w pracy na pojedynki, ktore moga ( nie musza, ale moga) skonczyc sie zlamaniem palca. A w kazdym razie, ze to jest spolecznie akceptowane. Ze zal nam biedaka, co zlamal komus palec I ze nalezalo sie - tyle albo I wiecej - pyskaczowi ( domniemanemu).

harrier
10 843
harrier 10 843
#2518.08.2019, 17:14

Jozek, 'agony' po angielsku to nie jest 'agonia', tylko wyglada podobnie.

Profil nieaktywny
jozek.
#2618.08.2019, 17:20

Tak harier.Mialo byc cierpial w agonii.Sama wiesz co mam na mysli.

i nawet nie wiem czy ten dziennikarz zgodnie z prawem uzyl imienia i nazwiska do artykulu.

bus_37
Dundee
24 199 114
bus_37 Dundee 24 199 114
#2718.08.2019, 17:26

Suchar aż czeszczy ;)

Profil nieaktywny
Noji
#2818.08.2019, 17:26

#26

i nawet nie wiem czy ten dziennikarz zgodnie z prawem uzyl imienia i nazwiska do artykulu.

Po to, aby znajomi spotykając Irka na ulicy na wszelki wypadek trzymali ręce w kieszeni. ;)

TuneUp
78 452
TuneUp 78 452
#2918.08.2019, 17:28

nie, po prostu, ze go bardzo mocno bolalo, moze I bolalo?

Ja jestem zdania, ze nie nalezy zaczynac pojedynku, na ktory druga strona sie nie zgadza I moze w ogole nie kuma, o co chodzi.

I tez jestem zdania, ze sa na pewno procedury, jak ktos obrazony slownie w miejscu pracy, a nie jakies pojedynki.

Moze jeszcze zajazdy robic?

harrier
10 843
harrier 10 843
#3018.08.2019, 17:28

29 do 26

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#3118.08.2019, 17:57

"Pociagnij mnie za palec" wersja hard.

harrier
10 843
harrier 10 843
#3218.08.2019, 18:19

Wersja lajt to jest 'sroczka kaszke warzyla' ;)

Profil nieaktywny
Noji
#3318.08.2019, 18:32

#31

Paluszek i główka to budowlańca wymówka. ;)

Profil nieaktywny
zbytnik
#3418.08.2019, 19:19

Ja tez jestem za tym by sie zrzucic na ta kare dla pana Irka, nie bedzie byle szkocina pomiatal polskim budowlancem...

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#3518.08.2019, 20:09

Harier....Mowiac o zabawach z palcem. Wy tez tak macie, ze jak wam ktos sysa duzego palca u stopy to was mrowi w czole?

KaszaGryczana
10
#3618.08.2019, 20:15

Ahahhaha o ludzie, karetka go zabrali to chyba kopa w dupę dostal. Szacunku się nauczy.

Złamałem obojczyk na rowerze w Peebels. Trzech lekarzy mowilo chodź pan z ręką prosto i się zrośnie i lek na wszystko ko ko damol (wersja hard paracetamol). Ale w końcu magik się znalazł i łaskawie zreperował na płytkę i sruby, tak to emigran wykorzystał nhs, za który, domenę płaci.

harrier
10 843
harrier 10 843
#3718.08.2019, 20:26

'Wy tez tak macie, ze jak wam ktos sysa duzego palca u stopy to was mrowi w czole?'

My tak mamy, jak sie obalimy lbem do mrowiska, nie cza nam nawet sysanio ;)

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#3818.08.2019, 21:14

Tobie palca nikt nie syso bo masz halluksy

Profil nieaktywny
kwitol2581
#3919.08.2019, 00:47

Może i tygodniówka w plecy ale dla samej satysfakcji warto było ;)

Onieznajomy
7 377
Onieznajomy 7 377
#4019.08.2019, 03:01

KaszaGryczana

bo praktyka GP jest przede wszystkim dla tego zeby przynosila dochod, leczenie jest czyms przy okazji taka reklama zeby ludzi przyciagnac, leczenie recepta jest jednym z tanszych sposobow leczenia, bo jednym wkladem do dlugopisu mozna leczyc tysiace pacjetow

ja chodze do mojej pani GP dlatego ze jest wyjatkowo ladna i potrafi tez poradzic sobie z moimi dolegliwosciami, jest super fachowcem, wyciagnela mnie pare razy ze sporych poroblemow zdrowotnych, ale tak nieraz mysle ze jak by nie potrafila leczyc to pewnie i tak bym do niej chodzil dla samej przyjemnosci patrzenia na to dzielo sztuki pana Boga

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#4119.08.2019, 17:30

Trzy razy dzis przywalilem lbem w hak od suwniczki , zawsze czyha za moimi plecami , potraktowalbym dziada palnikiem , ale mi szeryf dowali zniszczenie mienia . A jak mu dop...z banki to sie krew poleje(k.mac-moja!) i co takiego mu zrobic , jak skubany palca nie ma . Robcie to konto , tez dyszke dorzuce dla p.Irka

Profil nieaktywny
Hryzantema.
#4222.08.2019, 12:17

Szacun dla P. Irka.

Profil nieaktywny
jozek.
#4322.08.2019, 17:21

Hryzantema,szacun dla P.Irka za to ze wylamal palec Szkotowi?Ja uwazam ze zeby cos napisac na ten temat to trzeba miec wiecej szczegolow. na ten temat,no i poznac P.Irka.

bus_37
Dundee
24 199 114
bus_37 Dundee 24 199 114
#4422.08.2019, 19:45

@40

japierdoole.

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#4522.08.2019, 22:34

Nie narzekaj Bus, moglo byc gorzej. Jak GP to spoko. Jakby na kolonozkopie smigal donniej to inna bajka.

Profil nieaktywny
Hryzantema.
#4629.08.2019, 17:14

@43,tak szacun. Wyłamał... i gitara.