Do góry

Polakowi pomyliły się kraje. Wypił za dużo i jechał prawą stroną

O kompletnie pijanym Polaku, który w miejscowości Chard w hrabstwie Somerset doprowadził do kolizji pisze somersetlive.co.uk.

Gdy 50-letniego Dariusza Cebulę zatrzymali policjanci ledwo trzymał się na nogach. Chwilę wcześniej jadąc własnym renault uderzył w stojące na ulicy bmw. Nie od razu był w stanie wyjaśnić, co się stało, gdyż pierwsze co usłyszeli od niego policjanci, to było „No English”.

Dopiero po chwili, podtrzymywany przez funkcjonariuszy, zaczął tłumaczyć, że chwilę wcześniej pił z kolegą. Wypił „jakieś sześć czy siedem butelek polskiego piwa” oraz „butelkę Lambrini”. Ponoć dzień wcześniej też sporo wypił. Łamaną angielszczyzną miał też policjantom wyjaśniać, że nadmiar alkoholu sprawił, że zaczęło mu się wydawać, że znajduje się w swoich rodzinnych stronach w Polsce. Stąd miała wynikać jazda prawą stroną. Przynajmniej tyle byli w stanie zrozumieć policjanci.

Po badaniu wyszło, że Polak przekroczył trzykrotnie dopuszczalny limit alkoholu w wydychanym powietrzu.

Sąd zakazał mu prowadzić pojazdy przez 28 miesięcy. Został też skazany na 180 godzin prac społecznych. Do tego dostał mandat na 85 funtów i drugie tyle nawiązki dla właściciela zniszczonego auta.

Komentarze 84

Kataryna
4 739
Kataryna 4 739
#107.06.2017, 09:44

A to cebulak :))) Ktorzy to krzyczeli ze w UK takie wysokie kary wala Polakom a tubylcom tylko prace spoleczne czy zawiasy?

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#207.06.2017, 10:18

Szczerze? Też deporcik by sie przydał, nagłosniony w celach profilaktycznych. Dziś BMW, jutro ludzie na przystanku... a nie on jeden wykazuje się taka fantazją.

Profil nieaktywny
bofort
#307.06.2017, 10:26

To Lambrini mu zaszkodzilo, kto by widzial by po kilku polskich piwach tak sie wyglupiac.

Kijevna moze Tobie deporcik, np. za szerzenie nienawisci do rodakow ?

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#407.06.2017, 10:28

Ależ ja rodaków kocham - ten np. tęsknił po alkoholu za Polską, no to chyba by mu deporcik dobrze zrobił? Jak masz jakies inne moje wypowiedzi na mysli to wklejaj cytaty:)

Profil nieaktywny
bofort
#507.06.2017, 10:38

Tak? Ale sugerujesz jakies przystanki rozjezdzane przez naszych rodakow.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#607.06.2017, 10:44

Nie sugeruję - takie wypadki juz były.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#707.06.2017, 10:45

Zakończone tragicznie i parę innych z okazji jazdy po pijaku.

Profil nieaktywny
bofort
#807.06.2017, 10:48

Ten nikomu nic zlego nie zrobil, ze porysowal jakas beemke to i dostal te 28 miechow bez prawka by przemyslec, wydaje mi sie, ze kara jest adekwatna do czynu.

Kataryna
4 739
Kataryna 4 739
#907.06.2017, 11:05

Sorki, ja tez uwazam ze za jazde po pijaku, czy ze skutkiem smiertelnym czy bez, powinny byc wyzsze kary. Tym bardziej ze limity tu sa i tak wysokie. Jak ktos sie decyduje wsiadac za kolko po alkoholu to powinien sie liczyc z konsekwencjami. Moze nie od razu deportacja ale na pewno wyzsze kary pieniezne i dluzszy okres bez prawka.

Jednak za recydywe (np ktos jedzie po alkoholu a juz ma prawko zabrane, w PL zdaza sie to sie dosc czesto) powinno grozic bezwarunkowe wiezienie. O przepadku samochodu nie wspomne.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#1007.06.2017, 11:09

ad 8 - ciekawe czy masz podobne podjeście do radykalizujących się islamistów, którzy jeszcze tez nic nie zrobili;)

Profil nieaktywny
bofort
#1107.06.2017, 11:17

He, he ale mialem dzis switanca rano i tez nikogo nie zgwalcilem ;)

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#1207.06.2017, 11:20

@9 dokladnie, mozna to nazwac prewencjo; kare powinien dostac taka, zeby juz nigdy nie wsiadl za kolko nachlany, czy to z 3-krotnym, 2-krotnym czy 1,5-krotnym przebiciem limitu; jak nastepnym razem zaparkuje na wozku z niemowlakiem, to sie dopiero podniosa glosy, ze trzeba bylo mu dac 'lekcje' za pierwszym

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#1307.06.2017, 11:22

malo tego... wtedy to on sam bylby zalowal, ze nie 'dopieprzyli' mu porzadnie za pierwszym razem (chyba, ze jest psychopata)

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#1407.06.2017, 11:23

Akurat w 'przemyślenie' sprawy nie za bardzo wierzę musiałby przestać pić w ogóle. Ponieważ po alkoholu może sie okazac, że przemyślenia diabli wzieli, kontrolę przejęła znowu ułańska fantazja.

Profil nieaktywny
bofort
#1507.06.2017, 11:34

Dwa lata i cztery miesiace bez prawka dla kogos kto uzywa samochodu na co dzien, to bardzo dotkliwa kara, czasami moze sie laczyc ze zmiana pracy .

TuneUp
78 452
TuneUp 78 452
#1607.06.2017, 11:39

o jak to fajnie! pijany rodak sie rozbil, mozna sobie pouzywac...

osoba polskiego pochodzenia i do tego jeszcze facet! o lubosci!

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#1707.06.2017, 11:40

Dzizas, Tomek, popros redakcje, zeby pisali o pijanych Szkotach :)

Kataryna
4 739
Kataryna 4 739
#1807.06.2017, 11:40

To pechozol, niech sie cieszy ze nie poszedl do pudla. Jak uzywa samochodu na codzien to tym bardziej nie powinien jezdzic po pijaku. Ja uzywam samochodu na codzien i jakbym stracila prawko tobym stracila tez prace. I co? I nie jezdze po alkoholu - simples!

Kataryna
4 739
Kataryna 4 739
#1907.06.2017, 11:41

#18 bylo do #15

Profil nieaktywny
bofort
#2007.06.2017, 11:52

Oczywiste, ze jazda po pijaku jest zla ale kto jest bez grzechu niech pierwszy rzuci kamien, nie zrobiliscie nic nigdy niezgodnego z prawem?

Koles pokozaczyl, spotkala go dotkliwa kara i tyle a nie od razu przerzucanie na cala nacje czy tez co to on by jeszcze mogl zrobic, ocenia sie czyny a nie mozliwosci popelnienia.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#2107.06.2017, 11:53

Nie no pewnie, biedny misiu.

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wypadek-marszalkowska-pijany-kierow...

http://autokult.pl/872,najtragiczniejsze-wypadki-pijanych-kierowcow

http://www.lublin112.pl/lagodny-wyrok-pijanego-kierowcy-ktory-zabil-dzie...

Poczytaj sobie o nastawieniu niektórych kierowców i recydywie...

I przytocz może cos o resocjalizacji takich kierowców? Ilu z nich przestało pić np? Ilu wsiadło ponownie po pijaku za kierownice, a ilu nie?

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#2207.06.2017, 11:53

20

jest roznica, kiedy naciagniesz zeznanie podatkowe, a kiedy ryzykujesz, ze kogos zabijesz - dla mnie kolosalna

Profil nieaktywny
bofort
#2307.06.2017, 11:55

A kiedy palisz i pijesz w czasie ciazy ? ;)

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#2407.06.2017, 11:57

wtedy mozesz uszkodzic swoje dziecko - ty bedziesz sie nim zajmowac przez reszte jego zycia... sam sobie wyznaczasz kare

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#2507.06.2017, 11:58

dalej nie widzisz roznicy?

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#2607.06.2017, 12:00

Własnie skąd to się bierze, że jeden się napije i nie kozaczy i nie wsiądzie za kierownicę, a drugi i owszem? I czy taka kara coś w tym układzie zmieni? To nie ma nic wspólnego z grzechem... tylko tym co gdzies tam najgłębiej się kryje pod kopułą, a na to tylko by chyba esperal pomógł.

Profil nieaktywny
bofort
#2707.06.2017, 12:01

#25 No nie za bardzo, czym sie rozni uszkodzenie swojego dziecka a czyjegos. Mowisz, ze pijani Polacy poluja na Twoj wozek z dzieckiem ;)

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#2807.06.2017, 12:06

Za uszkodzenie swojego ponoisz kare całe zycie, za uszkodzenie cudzego i zabicie dwóch dostajesz 8 lat i masz spokój. Poczytaj linki.

suzi123
5 295
suzi123 5 295
#2907.06.2017, 12:07

#21 no a jak...biedny misiu...strony mu sie pomylily a tak sie go czepiaja sukinsyny...

A ze wypil to juz szczegol nie warty wspominania...Kuffa..Dac mu jeszcze jaki order na oficjalne przeprosiny za tak jawna niesprawiedliwosc

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#3007.06.2017, 12:08

bofort, jesli kogos przejedziesz po pijaku, wtedy zrozumiesz; jesli bedziesz bil ciezarna po pijaku (czy na trzezwo) tez zrozumiesz, jesli Polak, Szkot czy Francuz wjedzie w Twoje dziecko, tez zrozumiesz; poki co mozesz dalej promowac haslo 'pij i siadaj za kierownice, byle po lewej'

suzi123
5 295
suzi123 5 295
#3107.06.2017, 12:09

Boforta zawialo

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#3207.06.2017, 12:10

jo, w ciesnine znowu :)

Profil nieaktywny
bofort
#3307.06.2017, 12:13

Drogie kobity, alez ja w zadnym zdaniu nie pochwalam jazdy po pijaku, dziwie sie jedynie Wam, ze oczy czerwienieja i piana sie toczy z pyska, ze to Polak i mezczyzna, jak mowil Tomek.

W Bangladeszu dziewczynki 13letnie kosztuja 500$ nad tym trzeba rozpaczac.

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#3407.06.2017, 12:15

to przytocz, ktora z nas mowi, zeby kolesia karac 'za bycie Polakiem'

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#3507.06.2017, 12:18

jak napiszesz artykul o handlu zywym towarem, to bedziem o tym dyskutowac; jak napiszesz artykul o zmuszaniu zgwalconych dziewczynek do porodow, to tez bedziemy dyskutowac :)

...no chyba, ze czegos nie doczytalam w tym artykule :)

Profil nieaktywny
bofort
#3607.06.2017, 12:18

#34 Caly ten topik, ilu Szkotow jezdzi po pijaku? Wcale nie mniej.

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#3707.06.2017, 12:20

caly ten Dariusz Cebula... moze to byc i Szkot (jak na moje) ...choc nazwisko brzmi raczej z francuska... bez roznicy

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#3807.06.2017, 12:21

ad 36 - pokaż dane.

Profil nieaktywny
bofort
#3907.06.2017, 12:22

#38 Przeciez nie masz danych na temat pijanych Polakow to po co ten hejt ?

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#4007.06.2017, 12:23

no wlasnie, po co, bofort? :)

Profil nieaktywny
bofort
#4107.06.2017, 12:25

Zamieszczasz jakies stare linki do wypadkow w Polsce to ja Ci moge do wypadkow lawinowych w Peru.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#4207.06.2017, 12:25

Ty postawiłeś tezę, że tylu Szkotów jeździ po pijaku co Polaków - więc proszę o dane nie o wykręty. Skadś to przecież wiesz?

Profil nieaktywny
bofort
#4307.06.2017, 12:26

Z obserwacji.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#4407.06.2017, 12:27

Linki są do wypadków w Polsce, bo to Polak jeździł pijany, a w Polsce jest też łagodne podejście do tego typu 'wypadków'. Także do picia i wsiadania po pijaku za kierownicę. Skądś mu się to wzięło, że sobie pozwolił? Czy nie z tej naszej kultury przyzwalającej na takie zachowania?

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#4507.06.2017, 12:29

A ja nie wdziałam pijanego Szkota wsiadającego za kierownicę i co teraz z tymi obserwacjami?

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#4607.06.2017, 12:31

Jesli sie nie myle, ktos, chyba Chaotic, porownywal kiedys statystyki stad i z Pl, i wskazywaly na to, ze statystycznie wiecej jest wypadkow ze skutkiem smiertelnym w Pl; co by mnie nawet nie dziwilo

Profil nieaktywny
bofort
#4707.06.2017, 12:32

Wiecej jest wypadkow(statystycznie) w Polsce ale to wynika z kultury jazdy i jakosci drog.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#4807.06.2017, 12:33

Więcej chyba nawet niż tutaj zabojstw;) Że o zmachach nie wspomnę;)

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#4907.06.2017, 12:33

jakosci drog? :)

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#5007.06.2017, 12:35

znaczy, tutaj sa takie ujowiutkie, ze trzeba wolniej jezdzic? :D

Profil nieaktywny
bofort
#5107.06.2017, 12:36

Nie, sa bardziej dostosowane i przyjazniejsze dla kierowcow ;)

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#5207.06.2017, 12:37

Ten mit jakości dróg mnie rozwala... wystarczy dopasowac prędkość do warunków, czyż nie? W Edku i okolicach niby takie zajebiste drogi są? Chyba nie bardzo, wczoraj ludzie podczas deszczu 40-50 pomykali na obwodnicy... w Polsce ile można, a nawet więcej... I właśnie stan umysłu tego chłopaka był taki typowo polski - wsiądę bo dam radę, bo jestem zajebistym kierowcą, bo kto mi zabroni...

suzi123
5 295
suzi123 5 295
#5307.06.2017, 12:39

#33 synek....tu nie Bangladesz a jemito..Tu siem o rodakach goda a nie ło tych pijonych Dżonach(dobrze albo zle ale siem goda)kumo czy nie kumo?

A ze my kubity piane toczym na faceta to jego wina.Jakby bylo ze Mariola po pijaku drogi pomylila to by my bardziej toczyly piane bo jak wiadomo jedna baba drugiej baby nienawidzi bardziej niz baba faceta.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#5407.06.2017, 12:44

Ja tam nie susi, ale jak sobie przypomne temat np. o wózkowych, jak się tam rzucili klaskać i pluć, to nic dziwnego, że się tutaj trzesa i bronią swojego. A będzie nastepny temat negatywny o kobietach i będzie wielu chętnych, żeby odgryzać się za rzekome ataki nasze;)

Profil nieaktywny
bofort
#5507.06.2017, 12:55

tak,tak nie bede sie juz klocil, tak masz racje, dam Ci na te buty, ide na lunch ;)

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#5607.06.2017, 12:57

Pomyliłeś okienka;) Myśl co piszesz to nie będzie zonka;)

Profil nieaktywny
bofort
#5707.06.2017, 18:26

Nic nie pomylilem, tylko nie chcialo mi sie juz gadac "do obrazu" ;)

Antek_z_Zadupia
7 653
#5807.06.2017, 20:32

ty srup tez siadasz za kierownice po pijaku?

(probuje zrozumiec motywy dla których z uporem maniaka bronisz tego moczymorde)

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#5907.06.2017, 20:37

Juz nie chciałam sugerowac, bo by mnie zapluli, ale sądzac po tym co się tu czasem imputuje w innych tematach to faktycznie możliwe.

pozyczona
11 711
pozyczona 11 711
#6007.06.2017, 20:53

Antek jak szpieg z krainy deszczowcow........

ChaoticBiker
3 048
ChaoticBiker 3 048
#6108.06.2017, 08:05

Tak czytam komentarze i dochodze do wniosku, ze -

jak pijany Szkot (czy inny Francuz) wsiada za kierownice to trza karac surowo,

ale jak Polak to nie wolno ruszac, bo to nasza narodowa tradycja i takie ubogacenie kulturowe wniesione przez nas do UK.

A moze chodzi o to, ze skoro Szkotom zdarza sie wsiasc po pijaku, to Polakom powinna przyslugiwac taryfa ulgowa?

Ale wiecie co, czasem nazwisko pasuje do zachowania.

U mnie na osiedlu ostatnio jest mocne narzekanie na pewnego kutasa, co ciagle nieodpowiedzialnie parkuje na slepym zakrecie na chodniku, zaslaniajac widocznosc i zmuszajac ludzi (w tym matki z dziecmi w wozkach) to zejscia na ulice celem ominiecia tego pojazdu (a jest to duza ciezarowka - cos co w ogole nie ma prawa parkowac na chodniku!) bez mozliwosci dostrzezenia, czy cos nie nadjezdza przypadkiem.

Ten kutas ma swoje nazwisko wymalowane na przedniej szybie i bokach ciezarowki - Mr. Dick.

TuneUp
78 452
TuneUp 78 452
#6208.06.2017, 08:43

Nie wiem skad takie wrazenie. Kazdego nalezy traktowac jednakowo, dlatego irytujace sa ataki harpii dokonywane wylacznie na rodakach. Osoby ktore krzycza o rownosci w kazdym

ChaoticBiker
3 048
ChaoticBiker 3 048
#6308.06.2017, 08:46

ataki dokonywane sa na kazdego, kto zachowuje sie w glupi sposob, czy popelnia durne wykroczenia tudizez przestepstwa. Niezaleznie od jego narodowosci. Nikt nie ma taryfy ulgowej na glupote.

TuneUp
78 452
TuneUp 78 452
#6408.06.2017, 08:48

... temacie, atakuja wylacznie rodakow, traktujac takie artykuly jako pozywke do nienawisci do swojej wlasnej nacji i gatunku meskiego. W takich sytuacjach wyraznie widac ze ich tolerancja dotyczy wylacznie wybrane przez nich grupy, zupelnie przypadkiem pokrywajace sie z targetem mediow z glownego mainstreamu. Jak papugi powtarzaja glupie i szkodliwe slogany manipulatorow, niezdolne do samodzielnego myslenia.

TuneUp
78 452
TuneUp 78 452
#6508.06.2017, 08:50

@63

Zupelnie nie widac tego w wypowiedziach takiej kijewny czy harrier, sorry

ChaoticBiker
3 048
ChaoticBiker 3 048
#6608.06.2017, 08:53

Generalni to fajnie by bylo, zeby kazdy staral sie jakos reprezentowac swoja nacje odpowiednio, bo proste umysly uwielbiaja oceniac cale narody przez pojedyncze przypadki czy anegdoty.

Sa tacy co staraja sie duzo bardziej tu, niz starali sie u siebie.

Ale sa tez tacy, co maja wyebunne. Ci sa w znaczniej mniejszosci, niestety to oni sa najbardziej widoczni.

TuneUp
78 452
TuneUp 78 452
#6708.06.2017, 09:02

w tym zalewie informacji nie sposob czasem uniknac generalizowania i stereotypow, tak po prostu dziala ludzki umysl. problem pojawia sie wtedy gdy 95% wypowiedzi dotyczacych czlonkow wlasnej nacji jest negatywnych i artykuly takie jak te sa tylko pretekstem do atakow zawoalowanych nieudolnie atakami na glupote in general.

ChaoticBiker
3 048
ChaoticBiker 3 048
#6808.06.2017, 09:07

@65 ja ich wypowiedzi nie odbieram w ten sposob.

@67 ale te artykuly czytaja w 99% Polacy, przez Polakow pisane i do Polakow sa kierowane.

Na dowolnej innej stronie polskiej, nieemigracyjnej, tez znajdziesz sporo jazdy w komentarzach na takie zachowania.

A nie dziwi mnie, ze ostrzej moze byc na emigracji, gdzie jak wspomnialem raczej zdecydowanej wiekszosci zalezy na promowaniu jak najlepszego wizerunku naszego narodu, a tymczasem jeden taki gosc moze skutecznie zepsuc opinie, na ktora sie bardzo dlugo pracuje.

TuneUp
78 452
TuneUp 78 452
#6908.06.2017, 09:09

po raz kolejny widac czarno na bialym ze takie rzekome paradoksy w postawach sa powszechne. osoby ktore krzycza ze walcza o rownosc plci nie maja szacunku dla plci przeciwnej i agresywnie promuja wlasna plec. ze o galopujacym seksizmie nie wspomne.

ci ktorzy bronia tzw uchodzcow czy mniejszosci z luboscia rzucaja sie na przedstawicieli wlasnej nacji i probuja ja ponizyc.

wiarygodnosc przez to maja zerowa, tylko oczywiscie hipokryzja, pycha i zacietrzewienie nie pozwala im tego dostrzec.

TuneUp
78 452
TuneUp 78 452
#7008.06.2017, 09:11

@68

na stronach polskich atakuje sie postawy, a nie nacje, taka jest roznica.

trudno mi sobie wyobrazic ze nie dostrzegasz tych postaw ktore opisuje, widac to czarno na bialym, jesli tylko komus chce sie zaglebic w ten jadowity jazgot.

ChaoticBiker
3 048
ChaoticBiker 3 048
#7108.06.2017, 09:32

rzut oka na pierwsze wygooglowane artykuly o wypadkach w Polsce, chocby nawet z tvn24 czy portali lokalnych.

Bardzo czesto wyzywaja sie tam od "polaczkow" a takze odnosnikow, ktore mysle moglbys odebrac jako ataki na narodowosc, jakoby niejako powodowanie wypadkow po pijaku w starym BMW czy Audi bylo nasza cecha narodowa.

A co do jadowitosci wypowiedzi to nie chce tematu rozwijac, bo sa tu osobnicy ktorzy wypowiadaja sie znacznie ostrzej niz one - wrecz na ogolnym rozrachunku uwazalbym ich wypowiedzi za zupelnie nieszkodliwe, i nie rozumiem, czemu tak mocno bierzesz je do siebie - z punktu widzenia osoby postronnej czasami zdaje mi sie, jakbys kazdy ich wpis traktowal jako osobisty przytyk, a tak przeciez nie jest.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#7208.06.2017, 09:39

A ty szczekasz dalej? Żadnej autorefleksji nad własnym zachowaniem i jego przyczynami?

Nie spodziewałam sie po prawdzie, że będą, ale tez troche instynktu samozachowawczego by sie przydało naczelny hipokryto.

ChaoticBiker
3 048
ChaoticBiker 3 048
#7308.06.2017, 09:49

@72 to moj kot znowu sie nazarl psiej karmy i szczeka.

A moja autorefleksja powoduje zazwyczaj pekanie lustra, zwlaszcza z rana.

harrier
10 851
harrier 10 851
#7408.06.2017, 09:49

'wrecz na ogolnym rozrachunku uwazalbym ich wypowiedzi za zupelnie nieszkodliwe'

Chaotic, skarbulku, Ty to wiesz, jak sie prawi kobitom komplementy :))

ChaoticBiker
3 048
ChaoticBiker 3 048
#7508.06.2017, 09:51

Taki lovelas internetowy ze mnie

TuneUp
78 452
TuneUp 78 452
#7608.06.2017, 09:58

bez komentarza

Profil nieaktywny
bofort
#7708.06.2017, 11:19

Jak zwykle, zeszlo na prywate i osobiste przytyki ale moze faktycznie temat trzeba zakonczyc, bo kazdy wie swoje.

harrier
10 851
harrier 10 851
#7808.06.2017, 11:52

No jak 'zeszlo na prywate I osobiste przytyki'? Jeszcze nie zeszlo, wciaz czekam w napieciu na komentarz do mojego pozycia malzenskiego. W watku o Londynie juz byl, a tu nie widze. Bofort, za co Ci place?

Profil nieaktywny
bofort
#7908.06.2017, 11:55

Juz sluze pomoca, uwazam, ze jest kiepskie bowiem masz taka opinie o facetach jaka masz ;)

harrier
10 851
harrier 10 851
#8008.06.2017, 12:07

Ale to co, mam sie rozwiesc i szukac czeciego menza ?!

ChaoticBiker
3 048
ChaoticBiker 3 048
#8108.06.2017, 12:10

e tam, sa takie kultury gdzie panuje poliandria ;) po co masz sie harrier ograniczac do jednego menza na raz ;)

Profil nieaktywny
bofort
#8208.06.2017, 12:13

#80 Az tak wscibski nie jestem, moze ma inne przymioty, cieply w lozku, piecze pyszne ciasteczka, nie rzucaj jeszcze ;)

harrier
10 851
harrier 10 851
#8308.06.2017, 12:17

No topsz, to jeszcze troche go poczymam, jak ciasteczka I takie tam.

Chopy so mniamusne. A jak juz ktory inteligentny, to kazdych piniendzy wart :))

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#8410.06.2017, 08:49

Tu masz kłamczuszku - jakbys chcial promowac pozytywny wizerunek Polaków za granicą - rozgłaszaj na prawo i lewo, bo warto - obraz przytomnej i dzielnej kobietki za bardzo się w mediach nie przebija, a na pewno może 'odkupic' winy wielu Dariuszów:)

https://www.wprost.pl/zycie/10059144/Polka-uratowala-ludzi-w-barze-podcz...