Do góry

„Polish out” przed domem Polaka w Bristolu

Jordan Jugiel jest managerem w jednym z bristolskich Tesco. Ciężko pracuje, ma rodzinę, nigdy nikomu nie zrobił niczego złego. W dzielnicy Knowle West, do której przeprowadził się dwa lata temu nie dano mu odczuć, że jest niemile widziany. Aż do soboty, 5 sierpnia.

Wróciłem z pracy około 1:00 nad ranem w sobotę. Zjawił się mój sąsiad i spytał, czy to widziałam. Byłem zszokowany. To musiało być napisane koło 22:00 wieczorem. To jasne, że napis był skierowany do mnie. W części ulicy, na której mieszkam nie ma innych Polaków

– opowiada Jordan w rozmowie z The Bristol Post.

Jordan Jurgiel z Bristolu przed napisem „Polish out”. Fot. Screen z The Bristol Post.

Napis „Polish out” ktoś wysmarował czarnym sprayem na drewnianym ogrodzeniu tuż pod oknami Polaka.

Czuję się, jakby ktoś mi napluł w twarz. A wydawało mi się, że mam dobre relacje ze wszystkimi na mojej ulicy. Nigdy wcześniej nic podobnego mi się nie przytrafiło. To naprawdę wstrętne

– nie kryje oburzenia.

Na szczęście moje dzieci są w tej chwili na wakacjach i nie widziały tego napisu.

Jordan poinformował już spółdzielnię, której podlegają budynki i ich otoczenie. Ma nadzieję, że napis szybko zostanie usunięty.

Jak podaje The Bristol Post, to nie pierwszy raz, gdy w Knowle West pojawia się napis skierowany do imigrantów. Do podobnych przypadków doszło miesiąc po ubiegłorocznym referendum w sprawie Brexitu. Wówczas antyimigranckie treści były pisane w okolicach zamieszkałych przez Polaków i Nigeryjczyków. Odpowiedzią na ksenofobię było zorganizowanie pikniku, w czasie którego rodowici Brytyjczycy wyrazili swoją solidarność z imigrantami.

Komentarze 109

Kataryna
2 340
Kataryna 2 340
#109.08.2017, 12:26

A ten pan to w korpusie NATO pracuje? Tak tylko pytam...

suzi123
5 002
suzi123 5 002
#209.08.2017, 13:00

Ee tam..Ja czesto w Polsce widywalam napisy: "Zydzi won". Zydzi tez sie pewnie czuli nieswojo.

kijevna
11 401
kijevna 11 401
#309.08.2017, 13:29

Dorysowałabym buteleczkę zmywacza;)

Infidel
6 807
Infidel 6 807
#409.08.2017, 14:15

Bo go zolnierze wysmieja, nie powinien biegac dla picu ubrany woodland, co inego jak ktos sie w airsofty bawi.

Infidel
6 807
Infidel 6 807
#509.08.2017, 14:18

Wzialby dopisal ...-numbered but never outgunned lol

pozyczona
3 113
pozyczona 3 113
#609.08.2017, 16:09

Co za znaczenie jak ten gosc ubrany.....

Fioletowa bransoletka np. oznacza bulimie ...;)

Sokole
2 627
Sokole 2 627
#709.08.2017, 16:18

#6 ma znaczenie na wojnie i to duze.

Kataryna
2 340
Kataryna 2 340
#809.08.2017, 16:28

Czyli mamy zolnierza wykletego z bulimia ;)

Sokole
2 627
Sokole 2 627
#909.08.2017, 16:33

osiem postow i jeszcze nikt nie przyczepil sie do jego imienia. Jestem z nas dumny.

pozyczona
3 113
pozyczona 3 113
#1009.08.2017, 16:37

W erze Brajankow i Dzesik, to mnie juz malo Jordany dziwia ....;)

Infidel
6 807
Infidel 6 807
#1109.08.2017, 17:08

Co za znaczenie jak ten gosc ubrany.....

Takie jakbym ja sie ubral w stroj kominiarza, fartuch pielegniarki, sutanne albo gajerek gornika z helmem piorkowym, takie to ma znaczenie dla mnie.

pozyczona
3 113
pozyczona 3 113
#1209.08.2017, 17:14

Prawdopodobnie to bylo tylko do zdjecia, chcial zaznaczyc swoja polska tozsamosc, nie sadze by tak chodzil ubrany na co dzien....

Infidel
6 807
Infidel 6 807
#1309.08.2017, 17:17

Watpie, koszule z patchami kupujesz osobno wiec byl to zamierzony zakup, watpie, ze do zdjecia.

pozyczona
3 113
pozyczona 3 113
#1409.08.2017, 17:18

Mowie o ubieraniu sie a nie o zakupach....:)

sheen1
1 870
sheen1 1 870
#1509.08.2017, 17:21

już chyba nie wiek żeby się w żołnierzyka bawił, śmiesznie to wygląda, aaa może za mundurem babki sznurem, tu go mamy, dziś chyba za policjanta będę robił. ;-)

Kataryna
2 340
Kataryna 2 340
#1609.08.2017, 17:25

#12 tego nie wiemy, moze tak - moze nie

pozyczona
3 113
pozyczona 3 113
#1709.08.2017, 17:26

Zamiast wspolczuc rodakowi, ze go nie chca na dzielni, to sie czepia, ze sie ubral w koszule z pagonami..... typowe polskie imigranty ...:(

Kataryna
2 340
Kataryna 2 340
#1809.08.2017, 17:29

Bo siare robi to sie czepiam.

Moze sa powody ze sie go na dzielni czepiaja?

sheen1
1 870
sheen1 1 870
#1909.08.2017, 17:29

napis jak napis, a może go tak lubią że to napis proponujące oddzielne tyko wyjście dla niego, życie chcą mu na dzielni ułatwić a tu pożyczona od imigrantów i to jeszcze polskich wyzywa.

pozyczona
3 113
pozyczona 3 113
#2009.08.2017, 17:34

Jaka siare Kataryna...? Popatrz sie na inne nacje, nie bede sie zreszta powtarzac z innych tematow, jak siebie nie bedziemy szanowac nawzajem, to jak wymagac szacunku of tubylcow...?

cegielka
51 23
cegielka 51 23
#2109.08.2017, 17:35

Jakie ma znaczenie imię oraz ubiór?

Kataryna
2 340
Kataryna 2 340
#2209.08.2017, 17:47

Siare, stary byk bawi sie w zolnierzyka. Nie jest to raczej normalny ubior.

Szanowac kogos tylko za to ze jest Polakiem, czy Szkotem, czy jeszcze kims innym? Znam wielu Polakow nie zaslugujacych na szacunek, wiec wg ciebie mam ich szanowac? Wielu zaslugujacych zreszta tez. Jak moge szanowac czy nie kogos kogo nie znam? Moze jest wspanialym czlowiekiem ale ktos kto sie tak ubiera nie wzbudza mojego zaufania.

pozyczona
3 113
pozyczona 3 113
#2309.08.2017, 17:58

Ja tez go nie znam ale z powodu tego jak sie ubral, mysle, ze jest dumny z bycia Polakiem, pracuje itd....., nie rozumie hejtu z powodu koszuli......

Infidel
6 807
Infidel 6 807
#2409.08.2017, 18:00

Jaki kurcze hejt? Mam dosc cholernych platkow sniegu - zadaj pytanie albo zakwestionuj cos - jestes hejterem! Lepiej byc hejterem niz zerem.

pozyczona
3 113
pozyczona 3 113
#2509.08.2017, 18:07

O kim mowisz Infidel? O tym panu, czy o mnie ....?

pozyczona
3 113
pozyczona 3 113
#2609.08.2017, 18:13

Nie ubierajcie sie w patriotyczne koszule, nie wywieszajcie flag, w miejscach publicznych nie mowcie po polsku, co jeszcze....?

Zachowujcie sie jak zaszczute zwierzeta, to wtedy moze Was polubia? Tak...?

Infidel
6 807
Infidel 6 807
#2709.08.2017, 18:18

A ty zacznij czytac, ze zrozumieniem.

Dr_Chaotica
878
#2809.08.2017, 18:21

"Jordan Jurgiel - Actor, Model"

https://www.starnow.co.uk/jordanjurgiel/

Patrząc na fotki to gość się zachowuje jakby co najmniej ten Bristol okupował.

kijevna
11 401
kijevna 11 401
#2909.08.2017, 18:23

Nie widziałam nigdzie u mnie na dzielni Szkotów w ubrankach patriotycznych ani wywieszonych biało-niebieskich flag - poza paradą i wyborami, po szkocku tez niektórzy tutaj nie mówią zresztą heh...

Mówisz, że są zaszczuci? Ciekawe przez kogo...muszę zapytać:)

kijevna
11 401
kijevna 11 401
#3009.08.2017, 18:25

Aktor i model??? Ou maj...

Infidel
6 807
Infidel 6 807
#3109.08.2017, 18:27

PLOT THICKENS

Sokole
2 627
Sokole 2 627
#3209.08.2017, 18:30

#28 i w kuchni ma nie posprzatane.

Jakbym taka fote opublikowal i matka by zobaczyla gdzies w necie to bym mial przej.... Z testamentu wykreslony.

Infidel
6 807
Infidel 6 807
#3309.08.2017, 18:36

"Jordan Jurgiel - Actor, Model"

harrier
4 050
harrier 4 050
#3409.08.2017, 18:37

'Zachowujcie sie jak zaszczute zwierzeta, to wtedy moze Was polubia?'

Chyba zaszczutego zwierzecia nie widzialas. Ja zreszta tez nie. Ale na moje oko i ucho to Polacy w okolicy smialo gadaja w miejscach publicznych glosno ( no i luz, ja tylko nie lubie polskiego kurwowania). Tylko takich mundurkow nie maja, Jordan sie chyba zestroil do zdjecia ;)

pozyczona
3 113
pozyczona 3 113
#3509.08.2017, 18:42

#34 Miejscowym wszystko jedno przeciez, czy oni kurwuja, czy nie, bo nie znaja polskiego ale jak ostatnie wypadki pokazuja, jest to powod by skopac czy tez zabic.....

Infidel
6 807
Infidel 6 807
#3609.08.2017, 18:42

Tak naprawde to byly komandos JWK, 10 lat w gromie i byl operatorem w Afghanistanie. Prawdopodobnie, wszyscy w miescie sa juz na celowniku.

Raz.

Dwa.

Trzy.

http://i.makeagif.com/media/8-02-2015/18ZMj-.gif

Z rak Jordana giniesz TY!

Sokole
2 627
Sokole 2 627
#3709.08.2017, 18:43

U mnie w robocie jestem jedynym Polakiem to sie ucza pojedynczych slowek po Polsku zeby bardziej mnie zaszczuc.

Ja do nich "how are you" a oni "podaj maslo prosze" albo " jak sze masz" czuje sie jak zaszczute zwierze bo zadnego masla do roboty nie nosze.

pozyczona
3 113
pozyczona 3 113
#3809.08.2017, 18:44

Wielu ludzi ma militarne fascynacje, to nie powod by goscia gnoic ....

Infidel
6 807
Infidel 6 807
#3909.08.2017, 18:45

...tez mam i z uwagi na przeslosc i z uwagi na obecne ..hobby ale takiej siary bym sobie nie robil, koszulki z orlami, PW / Husaria OK ale nie camo kurcze.

Sokole
2 627
Sokole 2 627
#4009.08.2017, 18:46

tu sie zgodze pozyczona

#4109.08.2017, 18:48

Znjaomego synowi bo brexicie tak dokuczano,ojciec nie wiedzial dlaczego niechce chodzic do szkoly niechcial powiedziec,ktoregos dnia jego syn przyszedl ze szkoly z poobijanymi oczami,i pekl i powiedzial ze paru uczniow z jego klasy bo napastuje,i gnebi,ojciec z kolega poszli do szkoly gadali z dyrektorem,nawet z tymi co go gnebili,bylo 2 tyd spokoju i dalej to samo,wkorzyli sie i zjechali do Polski.To bylo w szkole w Airdire.

#4209.08.2017, 18:49

Ja pamietam ze po brexicie niektorzy moi sasiedzi jak mnie widzieli mieli takie miny jakby chcilei powiedziec,jeszcze tu jestes.

Infidel
6 807
Infidel 6 807
#4309.08.2017, 18:50

Airdrie, Motherwell, Coatbridge to jedna wielka patologia.

Sokole
2 627
Sokole 2 627
#4409.08.2017, 18:51

A mnie to wszystko poki co ominelo.

Nie bede mial czego wnukom opowiadac

Dr_Chaotica
878
#4509.08.2017, 18:55

@38. Nie, no spoko. Każdy ma, albo powinien mieć, jakieś hobby czy zainteresowania. Ale jak już bym udawał modela czy aktora to nie zakładałbym munduru startrekowego do każdego możliwego zdjęcia bo na tym by się chyba moja kariera skończyła.

A żeby pozować w kombinezonie na tle zasyfionej kuchni i wstawiać takie coś na jakimś "branżowym" portalu, to już trzeba mieć chyba trochę bałagan pod kopułą.

#4609.08.2017, 19:15

Powiem wam ze znajomi jak tu przyjechali na poczatku mowili jak tu jest wspaniale jacy ludzie mili nie to co w polsce,a jakis czas temu z nimi rozwawialem to same psy wieszaja na szkocji,prawie wszyscy mowili ze szkot z toba gada i sie usmiecha,a za plecami cie obgaduje i by ci noz w plecy wbil.Cos w tym jest.W kazdym razie nie jest tu tak rozowo ja sie wydaje tym co jeszcze w Polsce sa i chca tu przyjechac.

sheen1
1 870
sheen1 1 870
#4709.08.2017, 19:57

#43 jak już w te strony poszedłeś to Bellshill/Bellshit ich królestwo.

suzi123
5 002
suzi123 5 002
#4809.08.2017, 20:12

"Ja tez go nie znam ale z powodu tego jak sie ubral, mysle, ze jest dumny z bycia Polakiem, pracuje itd....., nie rozumie hejtu z powodu koszuli......"

Pozyczona..Jakiej koszuli??? Jakiej koszuli???On ma tez gatki moro!!No szok i niedowierzanie! Idem napisac na moim blogu modowym.Toz to zamach na dobry styl

pozyczona
3 113
pozyczona 3 113
#4909.08.2017, 20:19

No ale ten Jordan, nie wystepuje w tym artykule jako ikona mody, tylko jako ofiara ksenofobicznego ataku....

sheen1
1 870
sheen1 1 870
#5009.08.2017, 20:55

pożyczona ty może pomylona jesteś? wcześniej piszesz o pagonach nie znając słowa tego znaczenia teraz piszesz o niczym, piszesz bo piszesz, mnie to jako byłego żołnierza obraża tak samo jak ubiór i postawa tego klowna, ale Ty tego nie zrozumiesz.

Infidel
6 807
Infidel 6 807
#5109.08.2017, 20:55

Pozyczona, tu masz porade od kolejnego "mundurowego"

pozyczona
3 113
pozyczona 3 113
#5209.08.2017, 21:05

Szowinizm w czystej postaci a nie odpowiada Wam koszula goscia, jestescie gorsi of kobiet ....;)

Dr_Chaotica
878
#5309.08.2017, 21:13

Masz rację... Zgłaszam sprawę do Związku Zawodowego Aktorów i Modeli. Zaraz zrobią z tym porządek.

#5409.08.2017, 21:14

Co wy tego Jordana tak sie uczepilscie,moze to patryiota dlatego ma taki mundur.

sheen1
1 870
sheen1 1 870
#5509.08.2017, 21:20

noszenie munduru jest zabronione dla samozwańczych patriotów. Popełnia przestępstwo, wojak jeden.

suzi123
5 002
suzi123 5 002
#5609.08.2017, 21:21

@50,51

No dobra...To i ja sie dolacze do tego kolka rozancowego

Pozyczona..

@49 A wiesz co? Ja jak widze zdjecie Geslerowej z kurczakiem to nie komentuje jej tylko kurczaka.W sensie ze mnie tam kurczak jest lepszym tematem do rozmow

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#5709.08.2017, 21:24

Chlopa chca wygonic z miasta a wy sie koszuli czepiacie.

Problem lezy zupelnie gdzie indziej,ten czlowiek musi sie zmierzyc z rasizmem w miejscu swojego zamieszkania i na ta okazje moim zdaniem swietnie sie ubral:P

pozyczona
3 113
pozyczona 3 113
#5809.08.2017, 21:28

No ja tez jestem w szoku, ze taka znieczulica, czepiaja sie koszuli, zamiast wspolczuc, co niektora napisala, ze pewnie zasluzyl ...:(

suzi123
5 002
suzi123 5 002
#5909.08.2017, 21:30

Nikt go nie chce wygonic.Ot jakies bezrobotne zafajdance miejscowe mu zazdroszcza ze ma prace w Tesco.

sheen1
1 870
sheen1 1 870
#6009.08.2017, 21:30

bardzo świetnie się ubrał, jakby kibic celtc wlazł w pochód rangers w biało zielonej koszulce, to żeś ci strategia,

kobiety może jednak innym tematem się zajmiecie.

pozyczona
3 113
pozyczona 3 113
#6109.08.2017, 21:34

Jakimi np.? Ja sie wlasnie interesuje aktorami i modelami....;)

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#6209.08.2017, 21:44

A ja rasizmem.

sheen1
1 870
sheen1 1 870
#6309.08.2017, 21:55

może warto zaniechać takich płytkich zainteresowań i pomyśleć o egzystencji? po coś (niby) Was stworzono.

pozyczona
3 113
pozyczona 3 113
#6409.08.2017, 21:57

Spytaj sie mamy, kto kogo stworzyl.....

Dobrodziej
20
#6609.08.2017, 22:04

Mama mowi ze Dziadek stworzyl Tate

pozyczona
3 113
pozyczona 3 113
#6709.08.2017, 22:13

No, zdarza sie ale rzadko, mowi sie wtedy, ze "wykapany tata", mi babcia mowila, ze gdyby ona do tej stodoly wtedy nie poszla to, nie mialabym ani taty, ani braci, ani tych wszystkich kuzynow....

Dobrodziej
20
#6809.08.2017, 22:18

To masz fajna Babice :)

pozyczona
3 113
pozyczona 3 113
#6909.08.2017, 22:24

Tez tak mysle, chociaz sie kapnelam, ze aby tych wszystkich kuzynow miec, ona jeszcze raz musiala do tej stodoly zajsc....;)

Dobrodziej
20
#7009.08.2017, 22:34

Moze motyli dostala po pierwszej wizycie w stodole

pozyczona
3 113
pozyczona 3 113
#7109.08.2017, 22:39

W tamtych czasach latwiej bylo o motylice ale ja do teraz sie boje chodzic sama do stodol....;)

Dobrodziej
20
#7209.08.2017, 22:51

To idz.w pole ziemiakow stonke wolisz :)

Dobrodziej
20
#7309.08.2017, 22:52

Smieja sie z jordana ze w moro wyszedł na ryby.

pozyczona
3 113
pozyczona 3 113
#7409.08.2017, 22:57

#72 A Ty wierzby plewic, jakzes taki madrala....

Dobrodziej
20
#7509.08.2017, 22:59

Wole plewic TuJe

pozyczona
3 113
pozyczona 3 113
#7609.08.2017, 22:59

#73 Kilkadziesiat wpisow o jego bluzie i kilka merytorycznych o sytuacji jaka go spotkala....

Dobrodziej
20
#7709.08.2017, 23:00

Zgadzam sie z Tobą w 100%

Dobrodziej
20
#7809.08.2017, 23:01

Takiego moro w primark nie kupi :)

Dobrodziej
20
#7909.08.2017, 23:12

Jordan z Dżungli :)

Infidel
6 807
Infidel 6 807
#8009.08.2017, 23:16

Przede wszystkim to nie jest 'bluza' ma pelen outfit, militwry impostor. Po innych zdjeciach widac, ze ma koles problem.

'moro' 'pagony' jakbym ja sie wypowiadal na temat grawitacji Jowisza.

Co go spotkalo? Nic, ktos napisal na murze, cholera wie czy nawet jego mial na mysli...

Dobrodziej
20
#8109.08.2017, 23:19

Ale to wcale nie jest śmieszne

asbo
10 876 1
asbo 10 876 1
#8209.08.2017, 23:24

pozyczona

#12Dziś - 17:14

Prawdopodobnie to bylo tylko do zdjecia, chcial zaznaczyc swoja polska tozsamosc, nie sadze by tak chodzil ubrany na co dzien....

Niestety, mylisz sie. Do zdjecia, do garow, do wychodka rowniez. Z naszywkami polskimi, ale i UCCP. I poniekad rozumiem oburzenie paru osob tutaj w tej akurat kwestii. Ale napis powinien faktycznie byc zgloszony.

Wyobrazam sobie takiego Ukrainca w jakims Kostrzewie. Codziennie przebranego w moro, ukrainski czapki wojskowe i naszywki wojskowe. I obawiam sie, ze w Kostrzewie napis bylby najdelikatniejsza forma 'te, halo, czlowieku'...

Dobrodziej
20
#8309.08.2017, 23:25

DZORDAN wyjadacz prawdziwkow

asbo
10 876 1
asbo 10 876 1
#8409.08.2017, 23:27

Btw, nie znam sie na mundurach, czy innych takich, nie wiem, co podrobka, co nie. Ale na przesadzie juz troche i owszem :)

bodowy
208
bodowy 208
#8509.08.2017, 23:34

#43 #47 buckfast triangle ;)

Sokole
2 627
Sokole 2 627
#8609.08.2017, 23:46

a ja chlopa popieram w tym jego modellingu.

Pierwsze skojarzenie na slowo "model" to szczuply, przystojny facet a Pan Jordan lamie stereotypy na wszystkich frontach czyniac nas lepszymi ludzmi.

Dobrodziej
20
#8709.08.2017, 23:53

Zostawcie "pozyczona" przynajmniej szczera kobitka :)

Dobrodziej
20
#8809.08.2017, 23:57

Taki Olisa Bebe w koszulce Polski :D

knapior
1 359
knapior 1 359
#8910.08.2017, 00:43

Przebieraniec i tylko tyle. Prawa nie łamie, rzuca sie jednak w oczy miejscowym. Na odmieńca zawsze patrzy sie podejrzliwie.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#9010.08.2017, 10:46

Ta...z niego taki model jak z koziej dupy traba.

ChaoticBiker
1 948
ChaoticBiker 1 948
#9110.08.2017, 15:09

a co jesli... on sam sobie to na plocie namazial? Wracajac z pracy o 1 am? Dobry troll?

Infidel
6 807
Infidel 6 807
#9210.08.2017, 15:10

Tez mi to przez mysl przemknelo...gdzie by sie lokalnym chcialo i dotego jakos tak nieskladnie hehe.

Kataryna
2 340
Kataryna 2 340
#9310.08.2017, 15:28

Mi tez to przeszlo przez mysl :) Zawsze to sposob na zaistnienie w mediach, dla "aktora i modela" to kuszace.

harrier
4 050
harrier 4 050
#9510.08.2017, 19:24

Moja teoria jest taka, ze sasiady Jordana znowu kco piknik!

Bo jak mazali miesiac po referendum, to potem byl piknik!

Czego to ludziska nie zrobio dla piknika :P

harrier
4 050
harrier 4 050
#9610.08.2017, 19:28

Kolo mnie mieszkaja i Polacy, i Nigeryjczycy. Bardzo fajni. Ale jak nie bedzie zadnej rozrywki, to im napaciam na plotach 'Juzek jezd gupi' a potem sie bendziemy bratac.

Infidel
6 807
Infidel 6 807
#9710.08.2017, 20:06

Ja napisze u siebie "no benefits" i dopiero bedzie zagwozdka.

kijevna
11 401
kijevna 11 401
#9810.08.2017, 21:04

wytropiłaś Judasza Harrier?

kijevna
11 401
kijevna 11 401
#9910.08.2017, 21:05

to Ci dopiszę: "Friends", Infidel;)

Infidel
6 807
Infidel 6 807
#10010.08.2017, 21:51

W sumie ciekawe co by bylo jakby napisac "no heterosexuals!" To by sie dzialo haha

harrier
4 050
harrier 4 050
#10110.08.2017, 23:09

98

Nieobecny usprawiedliwiony.

Antek tez ostatnio nie za wiele sie udziela. Musimy mu napisac na plocie cos o tym jego Zadupiu, to wyleci z widlami :P

pozyczona
3 113
pozyczona 3 113
#10210.08.2017, 23:12

No ja harrier podobnego do Twoich opisow I czytajac jego poezje, obczailam, tzn. tego Judasza, czy to nie Jabberwrocky ?

Podroznik2015
17
#10312.08.2017, 10:41

mysle ze za bardzo sie afiszuje ze jest z polski. miejscowi tego nie lubia. jesli chodzi tak ubrany na codzien lub podobnie to brytole nigdy tego nie zaakceptuja.

Podroznik2015
17
#10412.08.2017, 10:42

Wspolczuje tylko gosciowi jesli to jego wlasny dom. bo ani sie przeprowadzic ani teraz sprzedac...

Kataryna
2 340
Kataryna 2 340
#10512.08.2017, 11:41

Dlaczego Podroznik ani sie przeprowadzic ani sprzedac?

asbo
10 876 1
asbo 10 876 1
#10612.08.2017, 12:40

bo nikt nie kupi z takim pogryzmolonym plotem ;)

Kataryna
2 340
Kataryna 2 340
#10712.08.2017, 12:44

To moze za pare lat jak wyplowieje? Albo sprzedac komus kto nie zna angielskiego, ale nie Polakowi :) Albo jakies pnacze pierdyknac, dzikie wino np :)

asbo
10 876 1
asbo 10 876 1
#10812.08.2017, 12:49

zawsze mozna spuscic jakiemus britain-first-fanowi, jeszcze doplaci, jak sadze :)

harrier
4 050
harrier 4 050
#10912.08.2017, 15:38

Rasistowi niech chate z plotem spszeda. Jest gwarancja, ze zaden Polak nie bedzie niepokoil, no chyba ze czytac nie umie, to taki siem bendzie dobijal.