Do góry

Tak się bawią polscy neonaziści w UK

Chodzi o nagrania z koncertu w Londynie z marca 2017 r. Widać na nim, jak uczestnicy unoszą ręce w hitlerowskim pozdrowieniu, śpiewając: „Biały honor, biała duma, biała walka”. To przebój polskiego nazi rocka z repertuaru nieistniejącego już zespołu Konkwista 88 – czytamy na stronie wyborcza.pl.

Jak informuje autor materiału Maciej Czarnecki, wśród osób tłoczących się pod sceną byli członkowie Stowarzyszenia Patriotycznego „Ogniwo”, które na swojej stronie na Facebooku promuje głównie treści historyczne oraz zakazanej w niektórych krajach (np. Niemczech czy Hiszpanii) neonazistowskiej grupy Blood & Honour. Jednym z nich był Michał Nalepka, skazany w listopadzie 2017 r. na 20 miesięcy w zawieszeniu za udział w starciach z antyfaszystami w Liverpoolu w 2016 r.

Na koncercie pojawił się też Krzysztof Jastrzembski z Komitetu Obrony Polski, organizator zeszłorocznego Marszu Niepodległości w Peterborough, w którym obok Polaków maszerowali narodowcy z wielu stron Wielkiej Brytanii.

Cały materiał wraz z nagraniem fragmentu koncertu jest dostępny na stronie wyborcza.pl.


Czytaj na Emito.net

Brytyjscy i polscy ekstremiści jednoczą siły. „To wyraz desperacji”

Polskie szkoły w UK mają związki ze skrajną prawicą

BBC oskarża ambasadę RP o finansowanie skrajnej prawicy

Polscy „neonaziści” na odsłonięciu pomnika polskich uchodźców

Komentarze 121

omegan
3 509
omegan 3 509
#122.02.2019, 08:44

tak sie bawi, tak sie bawi praaawiiicaaa!

GuildWars
14
#222.02.2019, 08:48

Co to jest nazi rock? Nie ma czegoś takiego jak już jest WP music...

GuildWars
14
#322.02.2019, 08:54

Nie bym bronił lecz nie rozumiem dlaczego tu taki artykuł się ukazał? A redakcja wie że kryminalista i propagator tzw. tolerancji (jednostronnej) w końcu został skazany? Chodzi mi o przestępczą działalność organizacji przestępczej z przestępca na czele. Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych i prezes ich... Rafał Gaweł..

Delirium
5 296
Delirium 5 296
#422.02.2019, 08:56

Fajni chłopcy, tacy uśmiechnięci, delikatni, tak pięknie się przytulają. Wrażliwi na sztukę, kochają muzykę, ten w górnym rzędzie, drugi od prawej, przybiegł na spotkanie prosto z pracy na planie teledysku do "YMCA" Village People. Po szczegółowej analizie zdjęcia wnioskuję, że nie lubią kobiet.

Delirium
5 296
Delirium 5 296
#522.02.2019, 08:58

Po szczegółowej analizie zdjęcia wnioskuję, że nie lubią kobiet.

Taka strata, taaaka strata. :(

fenekszuja
61
#622.02.2019, 10:42

Ja zaczalbym od wiarygodnosci zrodla. Gazeta Wyborcza nigdy nie byla dla mnie wiarygodnym zrodlem informacji,zwlaszcza po incydencie kiedy to rzekomo w Polsce neonazisci swietowali urodziny Hitlera, ktory to okazal sie calkowita ustawka szanownej GW. Brzmi bardzo podobnie,jak dla mnie kolejna ustawka.

omegan
3 509
omegan 3 509
#722.02.2019, 10:47

hehehehe :)

to juz nie byla to ustawka TVN24?

ciezko nadarzyc za tymi wszystkimi klamstwami, co?

Profil nieaktywny
Hooligan
#822.02.2019, 11:00

#6

"Gazeta Wyborcza nigdy nie byla dla mnie wiarygodnym zrodlem informacji."

To może "Gość Niedzielny"?

omegan
3 509
omegan 3 509
#922.02.2019, 11:13

stawiam na niezalezna. od faktow i logiki oczywiscie

bies
400
bies 400
#1022.02.2019, 11:23

ad 6

oczywiscie ze zrodla informacji sa wazne

rowniez trzeba zaznaczyc ze GW ma zdecydowane przesuniecia

ideologiczne i jej wiarygodnosc w wielu tematach jest mocno dyskusyjna

ale patrzac na temat to nie rzucalbym haslami o kolejnych probach

nieetycznych zachowan dziennikarskich

neonazizm nie urodzil sie wczoraj i tez niekoniecznie w Polsce

z tymi nacjonalistycznymi ruchami spotkac sie mozna chyba praktycznie od Yokohamy przez Paryz az po San Francisco

harrier
7 705
harrier 7 705
#1122.02.2019, 11:39

'Nie bym bronił lecz nie rozumiem dlaczego tu taki artykuł się ukazał'

No tez nie wolno? O councilowcach i przemocy domowej wczoraj- ale po co.

O 'bialej dumie' dzisiaj - ale po co. Moze ino przepisy kulinarne i porady sercowe dawac?

omegan
3 509
omegan 3 509
#1222.02.2019, 11:56

mysle ze desperacko brakuje kolejnego artykulu o mniej czy bardziej watpliwym sukcesie kobiety, ktora przebila sie pomimo okropnego szowinistycznego swiata.

Infidel
10 964
Infidel 10 964
#1322.02.2019, 12:17

Jag sie tam zapisac, czy nusse miec koszulke czarna?

harrier
7 705
harrier 7 705
#1422.02.2019, 12:19

taki masz czarny pasek se nakleic na lep, jak chopaki majo na zdjenciu

tomaszwszkocji
353
#1522.02.2019, 12:25

Dzieki Emito juz wiem jak bawia sie neofaszysci w UK

Strach sie bac.

zbytnik
8 590
zbytnik 8 590
#1622.02.2019, 12:33

no wlasnie, odspiewali piosenke, pozdrowili sie cesarskim gestem I pozamykac ich na kilka lat...

Infidel
10 964
Infidel 10 964
#1722.02.2019, 12:41

Po fryzurach widac, ze to komunisci.

Infidel
10 964
Infidel 10 964
#1822.02.2019, 12:43

A teraz serio.

Jakim kurna imbecylem trzeba byc, zeby dac swoj pyszczek fotografowac na takiej imprezie.

Boziu droga, gdzie ci faszysci ktorych potrzebujemy? A mamy tylko faszystow na jakich zaslugujemy.

Profil nieaktywny
Polelum
#1922.02.2019, 12:51

Która impreza lepsza u tych czy u tamtych ?

"Najwyższy mufti Arabii Saudyjskiej: Śmiertelnie głodny mężczyzna może zjeść swoją żonę"

http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2016-03-21/mezczyzna-moze-zjesc-swoja...

https://polskatimes.pl/najwyzszy-mufti-arabii-saudyjskiej-smiertelnie-gl...

Ktoś się z tego śmieje , ale są tez tacy co robią / będą robić na co im wielki przywódca religijny .

zbytnik
8 590
zbytnik 8 590
#2022.02.2019, 12:58

nagonka jest robiona I szukanie taniej sensacji przez Wybiorcza, co z tego, spotkali sie we wlasnym gronie, nie publicznie, nawiazali znajomosci itp. juz gorsze sa parady wolnosci...

nshadow.
3 344
nshadow. 3 344
#2122.02.2019, 13:02

"Oświadczenie muftiego zostało skrytykowane w świecie arabskim. Przeciwko postawionym tezom zaprotestowało wielu myślicieli i intelektualistów z Bliskiego Wschodu."

Kazdy kraj ma takiego swojego muftiego. A potem sie ludzie dziwia, ze nagle taka Godek sie gdzies tam pojawia i ktos jej slucha.

Na szczęście każdy kraj ma tez " mysliceli i intelektualistów "

omegan
3 509
omegan 3 509
#2222.02.2019, 13:02

tia. co moze byc zlego w domoroslych faszystach/nazistach? heh

to juz nie sa to lewicowcy, a swojskie chlopaki? hehehehe

pestek
129 4
pestek 129 4
#2322.02.2019, 13:03

konkwista !!! to jeszcze tego sie slucha?

Infidel
10 964
Infidel 10 964
#2422.02.2019, 13:06

Kiedys yo bylo, faszysci to byli wyksztalceni ludzie, z charyzma, budzety byly a teraz...teraz Panie bida jakas.

zbytnik
8 590
zbytnik 8 590
#2522.02.2019, 13:11

nie ma sprawiedliwosci w lewackich spoleczenstwach, np nikt nie robi afery z powodu swietowania urodzin Stalina, chociaz zabil wiecej ludzi niz Hitler...

Infidel
10 964
Infidel 10 964
#2622.02.2019, 13:12

Leopolda 2 tez sie nie wspomina hehehe.

omegan
3 509
omegan 3 509
#2722.02.2019, 13:13

ktos w Polsce swietuje urodziny Stalina?

Infidel
10 964
Infidel 10 964
#2822.02.2019, 13:14

Tak, ci od Sputnik News pewnie.

zbytnik
8 590
zbytnik 8 590
#2922.02.2019, 13:25

ktos w Polsce swietuje urodziny Stalina?

teraz pewnie malo osob, ale gdyby to Wybiorcza by tego nie naglosnila bo wujek Michnika sam skazal kilku patriotow na smierc...

omegan
3 509
omegan 3 509
#3022.02.2019, 13:25

no, a w Polsce? ;P

omegan
3 509
omegan 3 509
#3122.02.2019, 13:27

a wujek jarka to nie?

zreszta, co to za licytowanie sie kto zabil wiecej ludzi? jak dzieci w piaskownicy ;P

zbytnik
8 590
zbytnik 8 590
#3222.02.2019, 13:31

no wlasnie, potrzebne sa setki lat by z perspektywy popatrzec, Aleksander Macedonski to wielki zdobywca a Pizzaro I Cortez to mordercy I barbarzyncy. Punk widzenia zalezy od punktu siedzenia, taki banal...

Tak samo jest z Hitlerem I Stalinem...

Delirium
5 296
Delirium 5 296
#3322.02.2019, 13:34

W Polsce jest za to bardzo powszechne świętowanie rocznicy śmierci bossa syndykatu gwałcicieli. No i?

zbytnik
8 590
zbytnik 8 590
#3422.02.2019, 13:36

mowisz o Hipokratesie? faktycznie duzy odsetek pedofili jest wsrod lekarzy...

Profil nieaktywny
Polelum
#3522.02.2019, 13:43

#23

Krytyka krytyką , a przyzwolenie pozostało :-/

Ale tu jest lepsze , ha ha ha !

"Operation Constrain"

Brytyjski rząd pomaga Brytyjczykom z Syrii powrócić do domu .

"Powracającym bojownikom ISIS należy zaoferować domy opłacane przez podatników i doradztwo w celu powstrzymania ich przed atakami w Wielkiej Brytanii"

https://www.dailymail.co.uk/news/article-5027683/Council-house-bribes-UK...

https://www.standard.co.uk/news/uk/jihadis-suspected-of-fighting-in-syri...

https://www.telegraph.co.uk/news/2017/10/29/extremists-returning-jihadis...

Infidel
10 964
Infidel 10 964
#3622.02.2019, 13:57

Na Ukrainie Bandera to bohater narodowy, jakos tam wieliich krzykow nie ma jak wyswietla sie u nich swastyki i organizuje marsze z pochodnianimi...baaaa nawet w Hiszpanii ostatnio wspominali swoje oddzialy faszystowskie z nostalgia i pidziwem dla ich mestwa.

Delirium
5 296
Delirium 5 296
#3722.02.2019, 14:02

Na fotografii nie widać żadnego oficjela... czyżby to ten, który robi zdjęcie? ;)

Polskie MSZ lubi sponsorować rozmaite imprezy "patriotyczne":

"W poniedziałek 25 czerwca 2018 BBC Newsnight wyemitowało materiał śledczy o związkach Ambasady RP z polską skrajną prawicą.

Dziennikarze ujawnili, że ambasada wspierała finansowo (dzięki funduszom MSZ) wydarzenia o ksenofobicznym i nacjonalistycznym charakterze."

https://oko.press/ambasada-rp-londynie-manipuluje-w-oswiadczeniu-w-spraw...

NNnn88
42
NNnn88 42
#3822.02.2019, 17:19

Awantura!!! Posłuchajcie sobie tego zespołu,gorąco polecam ;)

NNnn88
42
NNnn88 42
#3922.02.2019, 17:22
GuildWars
14
#4022.02.2019, 17:32

:D :) NNnn88?? NeoNazista neonazista Heil Hitler?? LoL :D :) ?? Nie mam nic do koszulek z Adim bo ich nie widziałem i tak i tak lecz nienawidzę oglądać koszulek z Józefem czy tez Che Guevara lecz jednak to nikomu widać nie przeszkadza i można propagować to :/

robert4543
494
#4122.02.2019, 17:48

omegan

#1Dziś - 08:44

Jaki ty musisz byc ograniczony zaliczajac narodonych SOCJALISTOW do prawicy a hahahahah tak sie bawi tak sie bawi leeeewica jezeli juz :))))))

NNnn88
42
NNnn88 42
#4222.02.2019, 17:54

Moim zdaniem,jeśli się takie coś organizuje to powinny być zabronione telefony i żadnych afer by nie było,bo zawsze jakaś pała się znajdzie i opublikuje

Sokole
4 466
Sokole 4 466
#4322.02.2019, 18:04

Brak cywilnej odwagi zeby bronic wlasnych pogladow.

Heil w knajpie, ale jak ktos zrobi zdjecie i zapyta to "piec piw zamawialem", zalosne.

#41 masz racje, ale jeszcze nigdy nie mialem przyjemnosci poznac planow naszych narodowych-socjalistow co do gospodarki. Zaczynam watpic czy maja jakies. Ten" socjalizm" w nazwie, to chyba zeby zlagodzic"narodowy"

Faun
17
Faun 17
#4422.02.2019, 18:05

Hmm troche to wszystko dziwne .

W imie boga jedynego zginelo wiecej ludzi niz za Hitlera I Stalina razem wzietych a jednak tych zbrodni nikt nie potepia.

omegan
3 509
omegan 3 509
#4522.02.2019, 18:07

ja potępiam ;)

Hryzantema.
198
#4623.02.2019, 07:24

Jeśli będzie jakiś koncert w pobliżu,wybiorę się ze szczerą przyjemnością.

Delirium
5 296
Delirium 5 296
#4723.02.2019, 08:13

Do każdego biletu MSZ dorzuci pięć piw gratis.

Kataryna
3 361
Kataryna 3 361
#4823.02.2019, 09:06

Jakie szambo trzeba mniec miedzy uszami zeby byc nazista w obcym (bylo nie bylo) kraju? We wlasnym zreszta tez wrrr...

Delirium
5 296
Delirium 5 296
#4923.02.2019, 09:13

Myślę, że to wszystko przez kobiety, wyrządziły im jakąś krzywdę. ;(

:p

bus_37
Dundee
22 054 114
bus_37 Dundee 22 054 114
#5023.02.2019, 09:47

@49

Tak, urodziły ich te kobiety.

starykon
2 490
starykon 2 490
#5123.02.2019, 10:02

Faun 6

#44Wczoraj - 18:05

Hmm troche to wszystko dziwne .

W imie boga jedynego zginelo wiecej ludzi niz za Hitlera I Stalina razem wzietych a jednak tych zbrodni nikt nie potepia.

Lubię to 3

———————-

Kolejna legenda ludowa :D Zartowalem. Wszak wiadomo ze wujaszek Stalin budujac socjalizm usunal jedynie paru wrogow ludu i postepu. A jak jeszcze powszechniej wiadomo kazden ksiunc to pedofil.

robert4543
494
#5223.02.2019, 10:08

Faun

#44Wczoraj - 18:05

Hmm troche to wszystko dziwne .

W imie boga jedynego zginelo wiecej ludzi niz za Hitlera I Stalina razem wzietych a jednak tych zbrodni nikt nie potepia.-

Absolutne liczby ofiar mordów religijnych są niższe od liczby ofiar Stalina ale procentowo do ilości żyjących ludzi ofiary religijne przewyższają ofiary Stalina.

robert4543
494
#5323.02.2019, 10:14

Faun teraz dodaj reszte tych wybitnych sosjalistycznych przywodcow jak A Hitler plus Chiny Korea itd to raczej pomyliles sie grubo w rachunkach :)))))

Profil nieaktywny
Hooligan
#5423.02.2019, 10:20

#52

Od kiedy ty liczysz zbrodnie religijne, tylko od czasów Hitlera i Stalina? Takich bzdur jeszcze nie czytałem na tym portalu.

Profil nieaktywny
Hooligan
#5523.02.2019, 10:23

Absolutne liczby ofiar mordów religijnych są niższe...

Dawaj te liczby

Hryzantema.
198
#5623.02.2019, 11:15

Wolność wypowiedzi wg.Emito.Post skasowany,tylko dlatego,iż napisałem że chciałbym pójść na taki koncert.

Hryzantema.
198
#5723.02.2019, 11:18

Walcie się na ryj.Skasujcie moje konto na dobre,a nie dajecie mi jakieś śmieszne bany jak dziecku.Jesteście żałośni.SPIERDALAJCIE!

Delirium
5 296
Delirium 5 296
#5823.02.2019, 11:23

O co chodzi? Post jest.

tomaszwszkocji
353
#5923.02.2019, 11:29

Moze napisala dwa takie same posty i jeden skasowali.

harrier
7 705
harrier 7 705
#6023.02.2019, 12:01

Przestancie sie nabijac ze slepawej Hryzantemy

Profil nieaktywny
Hooligan
#6123.02.2019, 12:20

#60

Ślepawego raczej ;) "...napisałem że chciałbym..." Po prostu szybciej przewija niż czyta ;)

harrier
7 705
harrier 7 705
#6223.02.2019, 13:02

Hryzantema jest faciem? Hryzantemi zlocisci w krysztalowym wazonie stali na fortepianie?!

Delirium
5 296
Delirium 5 296
#6323.02.2019, 13:07

"Chryzantemy złociste w półlitrówce po "czystej".

Czego ty słuchasz, harrier. :p

renka9
10
renka9 10
#6423.02.2019, 13:10

Znajdź już dziś przygodę na jedną noc...

A może na więcej?

Wybieraj w milionach profili i znajdź ją..

Niesmiały? Podglądaj na cam lub napisz!

www.randole.pl

harrier
7 705
harrier 7 705
#6523.02.2019, 13:21

Delirka, Ty lepiej pacz 64, renka starczy i masz pszygode calo noc!

Mi by scierpla chyba… ale nie znam sie na niesmialych faciach, oni zawzienci so!

Delirium
5 296
Delirium 5 296
#6623.02.2019, 13:22
Faun
17
Faun 17
#6723.02.2019, 13:41

Oh zatwardziali katolicy, zabolalo ze kosciol wymordowal wiecej ludzi w imie boga jedynego niz wszyscy dyktatorzy razem wzieci.

No coz ,moherowe bereciki sa chyba troszke za ciasne.

ewria
1
ewria 1
#6824.02.2019, 11:16

Chcesz się umówić na SZYBKI S8KS BEZ ŻADNYCH ZOBOWIĄZAŃ?

Legendarny portal otworzył ponownie rejestracje.

To najstarszy portal erot8czny do umawiania.

Tysiące zweryfikowanych profili i lata doświadczenia na rynku czynią serwis numerem jeden!

www.lovesei.pl

Delirium
5 296
Delirium 5 296
#6924.02.2019, 11:57

#12Dziś - 11:56

"Legendarny"

:D

Dawaj, kuźwa: "kultowy".

:D

Profil nieaktywny
Blazey
#7026.02.2019, 18:30

Tak zwany miecz dzihadu moze pochwalic sie liczba okolo 250 milionow ofiar. Zaczelo sie ok.1400 lat temu i trwa do dzisiaj .

Wiadomo,ze chodzi o islam czyli religie pokoju i tolerancji ;)

omegan
3 509
omegan 3 509
#7126.02.2019, 19:01

W swoim czasie Islam rzeczywiscie byl religia postepowa, tolerancyjna i pokojowa. I wtedy najechala ich chrzescijanska dzicz i wybila im to z glowy ogniem i mieczem.

Delirium
5 296
Delirium 5 296
#7226.02.2019, 19:09

Niom, pokojowa i tolerancyjna jak chrześcijaństwo.

Infidel
10 964
Infidel 10 964
#7326.02.2019, 19:30

No, kuuuurla kiedys to na bliskim wschodzie bylo.

omegan
3 509
omegan 3 509
#7426.02.2019, 19:46

Dzialo sie, nie? Niezle jaja byly np gdy krzyzowcy dla rozrywki najechali i zdobyli Konstantynopol. Chrzescijanski. Gwalcili co popadlo, wliczajac dzieci i zakonnice. Fun na calego

Delirium
5 296
Delirium 5 296
#7526.02.2019, 20:02

Rżnęli Konstatynopolotańczykowianeczki.

Infidel
10 964
Infidel 10 964
#7626.02.2019, 21:15

hehe a najlepsze jaja to byly jak np. na dlugo przed przybyciem zarazy chrzescijanskiej wyrzynali sie miedzy soba i np. wynajdywali coraz to ciekawsze sposoby zabijania. Takie tam bizantyjskie konflikty, Assasyni, Gdzie w PL jeszcze porzadnie zagrody nie mial kto z chrustu postawic hehe.

Albo nie, czekaj u nas byli Lechici i mieli latajace kurwa dywany i bron atomowa.

Sokole
4 466
Sokole 4 466
#7726.02.2019, 21:36

Urban do jakiejs poslanki powiedzial, ze jak jego przodkowie falszowali pierwsze czeki w kantorach to jej przodkowie lazili jeszcze po drzewach.

Sokole
4 466
Sokole 4 466
#7826.02.2019, 21:40

#71 muzulmanie nawracali tylko pogan. Jesli byles wyznawca chrzescijanstwa, judaizmu czy zaratustrianizmu zostawiali cie w spokoju, placiles tylko dodatkowy podatek.

Dalismy rade zmienic ich zdanie. Wyprawy krzyzowe byly wielkim sukcesem. Wkurwic kogos na 1000 lat to jest sztuka.

Infidel
10 964
Infidel 10 964
#7926.02.2019, 21:41

Pieczenie pupy lewaki.

DEUS VULT!

omegan
3 509
omegan 3 509
#8026.02.2019, 22:04

tia... kto tam ostatnio okazał się pedofilem? kardynał, jeden z najbliższych współpracowników papieża?

robert4543
494
#8126.02.2019, 22:16

Hooligan 331

#55

Dla czego ja mam udowadnuac ze nie jestem wielbladem. Ciekawe skad Faun wzial te wiadomisci?Z Wybirczej? Moze niech on najpierw wytlumaczy to co twierdzi a potem ja .

#8227.02.2019, 10:07

robert4543 - zanim przyjechałeś do Uk trzeba było sobie sprawić jakąś minimalna edukację historyczną - mozesz teraz tez poczytać sobie i odnalezc róznicę pojęć socializm i narodowysoclalizm. Co do ofiar boga, czy teś bogów - to wystarczy wejść w wyprawy krzyzowe, rozprawienie się z ruchami gnostyckimi w XII w, wojnę trzydziestoletnią, a potem czas odkryć geograficznych i eksterminacja Indian w imię boga oczywiście, historia Afryki i reszty kontynentów z wyjatkiem Antarktydy. juz prakt

robert4543
494
#8327.02.2019, 10:39

GRODUS

#82 Narodowy socjalizm czy miedzynarodowy socjalizn to jak nazwa wskazuje SOCJALIZM i nie bredz facet. jedni i drudzy nawet mieli flage z czerwonym tlem :) tylko roznili sie swastyka i sierpem i mlotem. inaczej mowiac -ten sam uj tylko w innym opakowaniu.Co do ofiar to skoro wystarczy wejsc to wejdz lic zi przekonaj nie.

robert4543
494
#8427.02.2019, 10:43
omegan
3 509
omegan 3 509
#8527.02.2019, 11:00

wiekszosc moherow juz zorientowala sie ze to totalna bzdura, ale widac ze niektorzy maja problemy z przyswojeniem oczywistych faktow :)

Chinska Republika Ludowo Demokratyczna nie jest ani republika, ani nie jest demokratyczna. Tak samo PRL nie byl republika, tak samo faszyzm nie mial nic wspolnego z komunizmem.

Tak na zdrowy rozsadek: w hitlerowskich Niemczech, wlasnosc prywatna, korporacje, prywatne banki, szlachta ze swoimi majatkami mialy sie swietnie. W komunizmie to niemozliwe. Hitler zyl dobrze z kosciolem katolickim przez wiekszosc swoich rzadow, za Stalina z kosciolow robiono magazyny. Hitler nienawidzil komunistow bardziej niz Zydow, a Watykan oraz swiatowa finansjera pomagaly mu wlasnie po to by Niemcy byly zapora dla komunizmu w Europie. To wiedza ze szkoly podstawowej, ale jak widac, niektorzy do szkoly mieli pod gorke i nie chca przyznac sie ze ich idealy sa zbiezne z tymi ktore wyznawal Hitler

omegan
3 509
omegan 3 509
#8627.02.2019, 11:05

innym dowodem ze jest to oczywista bzdura jest fakt ze komunizm z definicji jest internacjonalistyczny i nie interesuje sie pochodzeniem etnicznym, podczas gdy dla prawicy naturalnie antysemityzm i generalnie ksenofobia to norma.

robert4543
494
#8727.02.2019, 16:31

A co ty trolu z jakims antysemityzmem wyskakujesz i zmieniasz temat. Nie wkrecisz mnie w to. Sam moze jestes antysemita. Uwazam pisanie z toba za skonczone i nie pozdrawaiam . Antysemityzm powstal w CCCP jak by cie tego nie uczyli w szkole. Wygooguj sobie.

omegan
3 509
omegan 3 509
#8827.02.2019, 16:42

hahahaha :D

omegan
3 509
omegan 3 509
#8927.02.2019, 16:48

ok, zignoruj antysemityzm i odnies sie do tego co napisalem wczesniej

Profil nieaktywny
Blazey
#9027.02.2019, 18:20

Myslalem,ze wyprawy krzyzowe w tamte fyrtlu byly niczym innym jak proba odzyskania ziem utraconych przez chrzescijan. Fakt,ze kosciol katolicki z tamtych czasow tez ma na sumieniu (palenie na stosie i takie tam) ,ale po co wybielac islam na sile skoro tak nie jest. Islam jest niczym innym jak nazistowska doktryna polityczna ubrana w plaszczyk religii.

Profil nieaktywny
Blazey
#9127.02.2019, 18:22

Trzeba miec napierd.lone we lbie,aby zyc wedlug wizji cpuna,pedofila,socjopaty,schizofrenika zwanego mahometem.

omegan
3 509
omegan 3 509
#9227.02.2019, 18:45

Skad pomysl ze wyprawy krzyzowe mialy odzyskac chrzescijanskie ziemie, skoro wczesniej chrzescijanskie one nigdy nie byly?

Delirium
5 296
Delirium 5 296
#9327.02.2019, 20:07

Jak to: "nie były"? Należały do praprzodków pierwszych chrześcijan, więc były chrześcijańskie. ;)

#9427.02.2019, 21:06

robert4543 ty jednak jestes matołkiem kompletnym, ide o zakład chłopcze żeś albo ze wsi podlaskiej, albo podkarpackiego województwa (przepraszam innych jesli zabrzmiało to dyskryminujaco:)

#9527.02.2019, 21:10

robert4543 poza tym chłopcze internet może być dobrym zrodlem informacji, ale trzeba umiec wszechstronnie sie nim posługiwać, z róznych zrodel czerpac i odcedzać, jesli ty masz takie a nie inne przekonania i do tego swoj ulubiony portal, to on zawsze przyzna, ześ mądry i masz rację.

#9627.02.2019, 21:43

Blazey - kolejny nieuk.

zbytnik
8 590
zbytnik 8 590
#9727.02.2019, 21:52

omegan znowu braki z historii wychodza, islam sie pojawil 600 lat po Chrystusie, wiec ziemia swieta bardziej byla chrzescijanska niz machometanska...

Infidel
10 964
Infidel 10 964
#9827.02.2019, 21:56

Sroty groty, nalezala do Beduinow.

Sokole
4 466
Sokole 4 466
#9927.02.2019, 21:58

moi ulubieni: Jebuzydzi

Sokole
4 466
Sokole 4 466
#10027.02.2019, 21:59

ja wiem srup , ze dziennik Haeretz winil Polakow za hiszpanska inkwizycje, ale ty w bredniach ich przebiles.

zbytnik
8 590
zbytnik 8 590
#10127.02.2019, 22:04

zly dzien miales Sokole ?

omegan
3 509
omegan 3 509
#10227.02.2019, 22:32

Jezus, jeśli by istniał, żyłby na terytorium należącym do Rzymu, więc co ma do tego chrześcijaństwo? które zresztą powstało ponad wiek po jego rzekomej śmierci i jeszcze bardziej rzekomym zmartwychwstaniu...

słowem - srup, przestań się wydurniać (znowu)

zbytnik
8 590
zbytnik 8 590
#10327.02.2019, 22:42

Znow braki w logicznym mysleniu.Co ma do tego Rzym, Rzymianie podbili Zydow, Zydzi podbili plemiona wczesniej tam zamieszkujace itd. Ale dla kazdego przeciez jest jasne, ze kto byl tam wczesniej to ma wieksze prawa do tej ziemi...

Sokole
4 466
Sokole 4 466
#10427.02.2019, 23:00

Dzien mialem swietny, dziekuje, ale to nie zwalnia nas od trzymania sie faktow.

Semici zamieszkiwali te ziemie od 8000lat. Chrzescijanie w Palestynie zawsze byli mniejszoscia, muzulmanie w pewnych okresach wiekszoscia, zydzi byli tam od czasow Jozuego.

Muzulmanie byli tam nieprzerwanie od VII w do upadku Imperium Ottomanskiego w XXw. cos tam praw maja.

zbytnik
8 590
zbytnik 8 590
#10528.02.2019, 06:43

Kto sie nie trzyma faktow? Chyba omegan, napisales to samo co ja w #103

Dyskusja jest o czym innym: Czy krzyzowcy nie mieli prawa "odbijac" ziemi swietej od machometan, jak to ci ostatni byli najezdzcami...

Delirium
5 296
Delirium 5 296
#10628.02.2019, 08:02

Widzę, że klawiatury zostały najechane przez przedstawicieli sekt religijnych - w tym momencie, jak zawsze, kończy się logiczna dyskusja. :)

omegan
3 509
omegan 3 509
#10728.02.2019, 08:31

Bredzisz rajtuz. Jak muzulmanie mogli byc najezdzami, skoro mieszkali tam spokojnie od kilkuset lat przed najazdem barbarzyncow z Europy? Bardzo dobrze zreszta traktowali mniejszosci religijne i pielgrzymow, czego nie mozna powiedziec o dzikusach z krzyzami na plaszczach.

zbytnik
8 590
zbytnik 8 590
#10828.02.2019, 08:48

napij sie kawy albo co bo kompletnie mylisz pojecia, najezdzcom jest ten kto najechal I jego panowanie na danym obszarze wcale nie legitymizuje jego obecnosci..

to tak jakby Ci ktos zajal chate jak wyjechales na wakacje a pozniej by powiedzial, ze jest jego bo on tu dwa miesiace spokojnie mieszkal...

zbytnik
8 590
zbytnik 8 590
#10928.02.2019, 08:50

Machometanie opanowali ziemie izraelskie w polowie VII wieku I sprowadzili Arabow, dlaczego, pozniej krzyzowcy nie mieliby tego samego zrobic I np. sprowadzic Europejczykow ?

omegan
3 509
omegan 3 509
#11028.02.2019, 09:17

nie masz pojecia o tym co piszesz i osmieszasz sie wlasciwie w kazdym wpisie, a mi sie nie chce ciebie znowu edukowac

idac twoim tokiem myslenia, powinnismy oddac Polske germanom, bo przeciez oni byli tam pierwsi, a mysmy najechali te ziemie.

to samo na Wyspach. germancy czyli Anglowie, Sasi, Saksonowie, Normanowie z Francji oraz z Norwegii powinni natychmiast opuscic te ziemie, bo one naleza sie Celtom :D

bzdura na resorach, ale calkiem smieszna

omegan
3 509
omegan 3 509
#11128.02.2019, 09:18

mahometanie spowadzili Arabow :D

buhahahaha xD

zbytnik
8 590
zbytnik 8 590
#11228.02.2019, 09:52

To zalezy od podejscia kto jest prawowitym wlascicielem ziem, wg mnie I pewnie wielu innych prawowitym wlascielem ziem okreslanych jako "ziemia swieta" sa Zydzi, ale jesli Machometanie ich podbili to sie pytam dlaczego nie mozna bylo podbic Machometan ? Oni byli tez przyjezdni

zbytnik
8 590
zbytnik 8 590
#11328.02.2019, 09:54

To ja cie wyedydukuje ignorancie, w tamtych rejonach mieszkaly ludy semickie, nie majace z Arabami wiele wspolnego, Arabowie przed ekspansja mieszkali tylko na polwyspie Arabskim...

omegan
3 509
omegan 3 509
#11428.02.2019, 10:26

hahaha :D

Arabowie (arab.: عرب ’Arab, w pierwotnym znaczeniu: „koczownik”) – grupa ludów pochodzenia semickiego

omegan
3 509
omegan 3 509
#11528.02.2019, 10:27

jestes niemal tak zabawny jak kijewna gdy sie rozpedzi

zbytnik
8 590
zbytnik 8 590
#11628.02.2019, 14:50

Znowu dostales becki i nieudolnie zmieniasz temat,co mnie obchodzi, co znaczy slowo Arab?

Powtarzam Ci jeszcze raz, przed Machometem, Arabowie zyli tylko na polwyspie Arabskim...

omegan
3 509
omegan 3 509
#11728.02.2019, 16:25

lol na serio nie kumasz?

poza tym nawet jezeli tak, to co z tego?

zbytnik
8 590
zbytnik 8 590
#11828.02.2019, 16:58

no to, ze w #109 mam racje a nie zadne ha, ha...

omegan
3 509
omegan 3 509
#11928.02.2019, 17:17

Nie masz racji, to jasne nawet dla 6-to klasisty.

Ale wyjasnij. Kim byli ci mityczni mahometanie i w jaki sposob sprowadzili tam Arabow na kilkusetletnia okupacje okolic Jerozolimy?

XD

Infidel
10 964
Infidel 10 964
#12028.02.2019, 18:05

Przyjechali po benefity.