Do góry

Już 60 posłów chce wyjścia UK z UE

Przeprowadzenia referendum w sprawie wycofania się Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej chce już 60 posłów. Premier grozi urzędnikom rządowym usuwaniem z posad za popieranie tego pomysłu.

David Cameron

Tzw. "Komitet 1922" to grupa parlamentarzystów, która chce wyjścia odłączenia się Wielkiej Brytanii ze struktur unijnych.

Ten trend zyskuje na sile w partii, którą kieruje premier David Cameron. Stara się powstrzymać ten wewnętrzny bunt wszelkimi środkami. Właśnie sięgnął po groźby. Zapowiedział, że każdy urzędnik rządowy, który poprze tę ideę, straci stanowisko.

Ale groźby nie skutkują. Stewart Jackson, jeden z ministerialnych doradców zapowiedział, że nie podda się presji i podpisze petycję ws. referendum.

– Są rzeczy ważniejsze od partyjnych awansów – powiedział.

Ewentualne referendum ma być głosowaniem za wyjściem Wielkiej Brytanii ze Unii. Żadne częściowe wyjście nie wchodzi w grę.

Część posłów uważa natomiast, że możliwe jest kompromisowe rozwiązanie. Chodzi o zachowanie zachowanie więzi handlowych z Unią, a wycofanie się z zobowiązań socjalno-politycznych.

Komentarze 144

Profil nieaktywny
Shaun_The_Sheep
#121.10.2011, 10:41

Konkurs na pracę z dziedziny ekonomii i finansów p.t. „Teoretyczny model uporządkowanego wyjścia ze strefy euro” został ogłoszony przez lorda Simona Wolfsona w środę 19.10.2011.
Niebagatelna nagroda w wysokości ponad 250 tysięcy funtów szterlingów wydaje się atrakcyjna choćby dlatego, że jest ona płatna gotówką i funtach a nie śmieciowym, tracącym stale na wartości euro-papierze.
(...)
http://niepoprawni.pl/blog/2456/chc...

Profil nieaktywny
Shaun_The_Sheep
#221.10.2011, 10:44

Jak donoszą media [] pracę można składać w dowolnym języku a więc zarówno po polsku jaki i w „kipu” (miejmy nadzieję). Dlatego nie pozostaje nic innego jak zachęcić naszych rodaków (zawłaszcza tych mających „kiepełe” do finansów) do wzięcia udziału w/w konkursie. Można bowiem zarówno dobrze i uczciwie zarobić ale i przy okazji uratować jakieś 500 milionów obywateli bankrutującej euro-zony przed tym o czym ostrzegał nas „prawie najlepszy minister finansów Unii Europejskiej Jan (Jacek?) Anton Vincent (no-PESEL) Rostowski”, który zalecał starać się o „zieloną kartę” dla siebie i swojej rodziny.

bus_37
Dundee
24 199 114
bus_37 Dundee 24 199 114
#321.10.2011, 11:29

Dziwne, taki temat i zero wpisow?

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#421.10.2011, 13:25

@Shaun_The_Sheep - ty jestes ekspertem od finansów, lobbystów, bankierów, spisków i czego tam jeszcze, nie startujesz?

barman00
53 1
barman00 53 1
#521.10.2011, 13:55

jestem za

Profil nieaktywny
waliza
#621.10.2011, 14:15

No to sie zaczyna. Ja uwazam ,ze to swietny moment na wyjscie z unii. Zanim sie sypnie , ten kto wyjdzie oszczedzi sobie klopotow. Umyje raczki i ma w dupie. Brytole sa chyba jednym z niewielu krajow ktory by na tym tylko skorzystal a wyjsc moze prawie bezbolesnie . Niestety teraz zacznie sie walka miedzy tymi co to widza a miedzy tymi co maja dupe przyklejona do eurostołka lub inne duze korzysci prywatne z czlonkostwa UK w UE. Brytole sobie swietnie radzili przez dziesieciolecia bez UE a teraz niestety sa krajem ktory tylko daje a nic z unii nie dostaje. Bilans na minus przynajmniej.
Jak bedzie referendum jestem za.

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#721.10.2011, 14:39

zabawne jest, kiedy "JESTEM ZA, WYJDŹMY Z UE!" krzyczą Polacy, którzy wyłącznie dzięki UE są tutaj.

Profil nieaktywny
Shaun_The_Sheep
#821.10.2011, 14:48

Ty dzieki unii ?? ;-)))))
Ja dzieki temu, ze mam fach w reku i stac ich na zatrudnianie mnie.

Profil nieaktywny
Shaun_The_Sheep
#921.10.2011, 14:49

no ale wedlug ciebie to Slonce kreci sie wokolo Ziemi - trudna dyskusja

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#1021.10.2011, 14:59

@Shaun_The_Sheep - według ciebie z kolei kupienie biletu na rajanera w promocji jest równie łatwe, tanie i przyjemne, co dostanie wizy pracowniczej. Świat nie kręci się dookoła fachowców z polski, jak pewnie już zauważyłeś, dosyć mieli swoich i generalnie nieźle sobie radzili przez stulecia bez tłumów tobie podobnych osłów.

BD.K
20 493 1
BD.K 20 493 1
#1121.10.2011, 15:03

@8
:):):)

Profil nieaktywny
Shaun_The_Sheep
#1221.10.2011, 15:04

@10 a kiedy ostatnio byles na ulicy ?

Profil nieaktywny
Shaun_The_Sheep
#1321.10.2011, 15:06

wizy pracowniczej ??? moze jeszcze "wkladka w dowod" ??

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#1421.10.2011, 15:06

@12 - a kiedy ty ostatnio byłeś na planecie zwanej "rzeczywistość"?

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#1521.10.2011, 15:08

@Shaun_The_Sheep jeśli przed przed Unią nie potrzebowałeś wizy żeby tu pracować, to ten twój "fach w ręku" oznacza co najwyżej zmywanie na czarno za 2.50 na godzinę i chowanie się za śmietnikami kiedy kontrola idzie.

Profil nieaktywny
Shaun_The_Sheep
#1621.10.2011, 15:08

no musze ci przyznac racje, to Slonce kreci sie wokolo Ziemi

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#1721.10.2011, 15:09

@Shaun_The_Sheep - wyjaśnij mi proszę, jak w jaki sposób pracowałeś tutaj legalnie przed wstąpieniem polski do UE. Idę po popcorn.

BD.K
20 493 1
BD.K 20 493 1
#1821.10.2011, 15:10

indokrynator...
bardzo poszukiwana specjalnosc na wyspach

Profil nieaktywny
Shaun_The_Sheep
#1921.10.2011, 15:10
radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#2021.10.2011, 15:11

za te wklejki doczekałeś się w końcu bana, wróć za trzy dni kiedy ochłoniesz.

Profil nieaktywny
PiotrReszcz
#2121.10.2011, 15:34

ja pieprze! :) Znowu Ci sami ludzie nadaja z na tym portalu :)
Radnor 25063 , nie ma nic bardziej cennego, jak spedzic cale zycie przed komputerem!:)

Bus_37 13000 wpisów, "niektórych ludzi nie da sie zastapic" ! :)

Bez obrazy :)

aceIDe
2 061
aceIDe 2 061
#2221.10.2011, 15:39

Radnor z owca próbujesz rozmawiac? Powodzonka lol ;O)

Profil nieaktywny
waliza
#2321.10.2011, 15:45

A co radnor powiesz na to ,że bylem tu sporo przed wejsciem do unii? Pracowalem dzieki temu jak powiedzial shaun, ze mam fach. Wejscie polski do unii i masowy zalew pracownikow z polski bardzo pogorszyl sytuacje .Nie pasuje mi to a w obecnej sytuacji jest jak jest-zyje tu i interesuje mnie co bedzie dalej z UK. Moze sie myle ale uwazam ze wyjscie z unii to bylby dobry ruch. Czas pokaze.

Profil nieaktywny
waliza
#2421.10.2011, 15:51

Edycji nie ma wiec walne jeden po drugim

Zabawny to ty jestes radnor. To ze ci ktorzy sa tu dzieki unii a sa za wystapieniem moze byc paradoksalne. Zauwaz ze nie wszyscy sa tu bo chcieli. Czesc moze byc "dzieki" unii. Bo na przyklad popierodilo sie mocno w polsce. Nieruchomosci dzieki unii poszly x3 , zarobki leza, ceny w gore itd itp. Jak zwykle widzisz tylko skrawek. I ty zarzucales mi ciasnote umyslu?

Powtorze sie po raz nie wiem kolejny- dla mnie swiat sie nie konczy na uki pl jak u ciebie. Sklada sie na niego troche wiecej. Nie tu to gdzie indziej, dam sobie rade.

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#2521.10.2011, 15:52

@waliza, zdaje się że ty 3 lata temu w restauracji pracowałeś i jeszcze płakałeś, że kazali po angielsku mówić. To ma być ten niezastąpiony zawód, dzięki któremu sciągali cię aż z polski tutaj? Już jednego mitomana mamy, wystarczy.

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#2621.10.2011, 15:56

O patrz, znalazłem nawet:

http://www.emito.net/spolecznosc/mi...

W 2008 roku kucharz gania cię ścierą za rozmawianie po polsku w pracy, więc nie wciskaj, że jeszcze przed 2004 byłeś tutaj tak świetnym fachowcem, że bez UE się obywałeś. Neurochirurg się znalazł, z Shaunem do spółki.

cropas
5 522
cropas 5 522
#2721.10.2011, 16:20

Fachowiec

ArekWis
6 122
ArekWis 6 122
#2821.10.2011, 18:08

To jest po prostu myslenie typu; ja przyjechalem jak bylo wolno a reszta won, bo przeca mnie juz z jukeja nie wyrzuca.

swingerek
850
swingerek 850
#2921.10.2011, 18:09

Niech po prostu ładnie opisze procedurę starania się o wizę i zezwolnie na pracę przed 2004 r.Takie rzeczy się pamięta i na zasłanianie się postępującą sklerozą nikogo nie nabierze.Ale chyba skończył.Myślę że nie zna smaczku spierdalania przez okna przed home office i rozmawiania szeptem przez komórkę na ulicy tak żeby przechodzący obok policjant nie usłyszał.

swingerek
850
swingerek 850
#3021.10.2011, 18:13

Ale myślę że kopa w dupę i tak nam dadzą.Może nie wygonią tych dobrze zakorzenionych,pracujących wiele lat,ale udupcą te wszystkie matki polki pobierające benefity i wszystkich kretaczy i wyłudzaczy.A przy okazji załapią się i inni.

AmadeuszMozArt
221
#3121.10.2011, 18:22

ale w Was jadu...

AmadeuszMozArt
221
#3221.10.2011, 18:22

ale w Was jadu...

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#3321.10.2011, 18:24

@swingerek - też myślę, że nasz niezastąpiony fachowiec ze zmywaka już skończył. ;-)

swingerek
850
swingerek 850
#3421.10.2011, 18:33

To fakt Amadeusz,we mnie aż buzuje.Wydaje mi się ze muszę sobie zakopcić gdzieś.Muszę wykonać telefon do koleżanki.

taktoon
26
taktoon 26
#3521.10.2011, 18:42

Mam nadzieje ze unia przetrwa jescze z 6 miesiecy.
wtedy wbijam do Skandynawii z jakim groszem.
unia sie rozpadnie to kwestia czasu,
wiec zastanowcie sie teraz co zrobicie,pisze serio.

Profil nieaktywny
kibel
#3621.10.2011, 18:53

jestem za wyjsciem z Unii i przystąpieniem do Zjednoczonych Emiratów Arabskich

taktoon
26
taktoon 26
#3721.10.2011, 19:03

hehe :)
mozemy sobie zartowac, ale pewnego pieknego dnia obudzimy sie rano, zobaczymy na bbc news komunikat o rozpadzie EU. Dobrotliwi Brytole dadza nam miesiac na zlozenie podan wizowych.
kazdy znas powinniem miec jakis plan awaryjny.

Profil nieaktywny
pryncypal
#3821.10.2011, 19:12

Ameryke odkryliscie ,ja od samego poczatku twierdzilem ze unia sie rozleci ,nie ma prawa bytu ,co do tego ze dzieki niej moglisdmy swobodnie tutaj czy gdzire indziej wyjechac to nic nie znaczy ,my powinismy siedziec w swoim kraju tam godnie zyc i pracowac ,na cholere jechac tutaj ,ale niestety wina ludzi mieszkajacych w Polsce ze takie rzady wybieraja ,ktore nie potrafia tak zarzadzac krajem ,zeby ludzie mogli w nim zyc .

Profil nieaktywny
pryncypal
#3921.10.2011, 19:14

takton ,unia nie rozpadnie sie tak odrazu troche to potrwa ,napewno wiecej niz 6 miesiecy .

urko
19 404 56
urko 19 404 56
#4021.10.2011, 20:22

specjalisci od geopolityki i ekonomii - bez mat;)ury

urko
19 404 56
urko 19 404 56
#4121.10.2011, 20:23

i prawa miedzynarodowego rotfl

urko
19 404 56
urko 19 404 56
#4221.10.2011, 20:24

radnor, dzieki 3 dni bez owcy, to bedzie cos wspanialego! :)

swingerek
850
swingerek 850
#4321.10.2011, 20:26

ja mam taką samą maturę jak ty urko,kupioną na wolumenie

urko
19 404 56
urko 19 404 56
#4421.10.2011, 20:41

mylisz sie, ja zdalem uczciwie, inaczej bym nie zdal egzaminu wstepnego do porzadnej uczelni, nie mowiac o jej ukonczeniu z wynikiem dobrym... jak widzisz, niektorzy poszli inna droga :)

cropas
5 522
cropas 5 522
#4521.10.2011, 20:54

3 dni bez owcy. Jak ja to przezyje? Bede musial na biezaco sledzic wiadomosci na "niezalezna.pl".

AGNESS71
13
#4621.10.2011, 22:01

PRZED UNIA JAK MIALES TAK ZWANA BIZNES WIZE TO MOGLES PRACOWAC LEGALNIE PRZEZ 5 LAT,POTEM STARALES SIE O WYDANIE DRUGIEJ,ALE TO BYLO DLA FACHOWCOW JAK KTOS PISAL NA POCZATKU.

szamanka28
246
#4721.10.2011, 22:40

kolejny powod do wyrobienia sobie paszportu brytyjskiego...

Profil nieaktywny
weeges
#4821.10.2011, 22:51

widze, ze randor zapomnial o 2 czynnikach:
- wizie pracowniczej
- o naturalizacji solidaruchow i styropianow ktorzy walczyli o wolnosc wasza i kase nasza,ktorzy przybyli to uk w latach 80;tych kiedy zomo i sb cwiczylo fizioterapie na nerkach opozycjonistow ..

ale trudno - najwazniejsza jest ue i dobrodusznosc tonego,za to ze pomogl polakom zrealizowac swoje marzenia ....

Profil nieaktywny
weeges
#4921.10.2011, 22:57

a ue - to nic innego jak gorejacy ekonomiczny trup, bez wizji i zdrowego pomyslu na przyszlosc..

widac mosci panowie komisarze ludowo-eurpoejscy nie wyciagnel wniosku z tego co sie stalo w 1991 kiedy sajuza padla.. wazne ze pokonalismy komunizm i zastapilismy go socjalizmem...

BD.K
20 493 1
BD.K 20 493 1
#5021.10.2011, 22:59

jasne
owca i waliza to "stara emigracja solidarnosciowa"
....

Profil nieaktywny
weeges
#5121.10.2011, 23:02

http://www.youtube.com/watch?v=9j6n...

a tutaj kolejny przyklad podpinania trupa pod kroplowke. jedyne co z tego wychodzi to zombie ekonomiczne, ktore wysysa forse z jeszce zyjacych ogranizmow a przy okazji infekuje inne ogranizmy swoja zombiacka choroba..

gdyby ministrowie finansow byli traktowani tak jak ksiegowi spolek, to juz dawno siedzieliby w wiezieniach...

Profil nieaktywny
weeges
#5221.10.2011, 23:04

tylko tyle w temacie grecji ;)

zaneta84
3
#5321.10.2011, 23:20

Może zamiast przekrzykiwać sie kto jest lepszy i lepiej wykształcony pomyslicie o tym co daje UE i jakie warto ści za tym stoją?heh??

zaneta84
3
#5421.10.2011, 23:20

Może zamiast przekrzykiwać sie kto jest lepszy i lepiej wykształcony pomyslicie o tym co daje UE i jakie warto ści za tym stoją?heh??

zaneta84
3
#5521.10.2011, 23:20

Może zamiast przekrzykiwać sie kto jest lepszy i lepiej wykształcony pomyslicie o tym co daje UE i jakie warto ści za tym stoją?heh??

Profil nieaktywny
weeges
#5621.10.2011, 23:34

daje ograniczenia rozwoju ekonomicznego, daje zastoj ekonomiczny, rozleniwia ludzi oraz niszczy inicjatywe gospodarcza, daje ograniczenia praw osobistych, powoduje rozwoj korpupcji,daje ci dyktat kacapow partyjnych oraz urzednikow oraz terror patologicznej poprawosci gdzie kazdy kto ma inne poglady lub myslenie od tych jedynie wlasciwych jest zaszczuwany i gnojony....

ale ty tego nie wiesze bo w telewizorni tego ci nie powiedzieli ....

Profil nieaktywny
weeges
#5721.10.2011, 23:37

http://www.ekonomia24.pl/artykul/70...

a tutaj kolejny przyklad podpinania trupa pod kroplowke. jedyne co z tego wychodzi to zombie ekonomiczne, ktore wysysa forse z jeszce zyjacych ogranizmow a przy okazji infekuje inne ogranizmy swoja zombiacka choroba..

gdyby ministrowie finansow byli traktowani tak jak ksiegowi spolek, to juz dawno siedzieliby w wiezieniach...

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#5822.10.2011, 01:58

@weeges - o niczym nie zapomniałem, pytałem tylko grzecznie jaką wizę miał nasz fachura Dziecko i drugi z nim niezastąpiony pracownik zmywakai. Waliza najwyraźniej spakował walizy i wyjechał, bo odpowiedzieć nie chce.

Nie oszukujmy się, spora część polskiej emigracji na skilled worker visa ma szanse mizerne.

zartowalem
24 298 48
zartowalem 24 298 48
#5922.10.2011, 08:22

Paszport przysiega Krolowej.

zartowalem
24 298 48
zartowalem 24 298 48
#6022.10.2011, 08:22

Paszport przysiega wobec Krolowej.

Profil nieaktywny
weeges
#6122.10.2011, 09:32

@ zar - to wlasnie planuje od kilku miesiecy ;) skoncza mi sie egzaminy w grudniu to wtedy zaczne dzialac cos w tym kierunku ;). zreszta paszpory bryt.jest mi potrzebny do zupelnie innej rzeczy niz mieszkanie i zycie w uk :)

jezeli uk wystapi z ue, to jedyne o co sie martwie, to o moj status: jak polak bedzie traktorwany przez prawo...

syn.szefa
4 144
syn.szefa 4 144
#6222.10.2011, 11:00

no dobra, 60 posłów jest za. Ale pytanie zasadnicze: którą opcję popiera Ruppert Murdoch?

fenekszuja
62
#6322.10.2011, 11:21

jak uk wyjdzie z unii to obie gospodarki dostaną po dupie (i uk i unii) tylko pytanie czy uk więcej zyska czy straci. Poza tym nie wierzę że nas wygonią. A już na pewno nie tych z własnym biznesem.

MarcusFenix
1 788
MarcusFenix 1 788
#6422.10.2011, 11:41

calkowicie zgadzam sie z radnorem, 99% Polakow zawdziecza Unii fakt ze dostali tu prace i mogli sobie kupic kompa z ktorego na emito pisza....

a jezeli chodzi o wyjscie UK z Unii.... hmmmm... 2 paszporciki sie ma to problemik nie istnieje :)

MarcusFenix
1 788
MarcusFenix 1 788
#6522.10.2011, 11:47

hehe juz nie moge sie doczekac zawszepolakow i innych
" pisowskich patryiotow " trzesacych dupskami ze do swojej ukochanej ojczyzny beda deportowani :D :D: D

Vespa82
402
Vespa82 402
#6622.10.2011, 12:40

Taa jasne, UK wystąpi z Unii i z dnia na dzień deportuje milion luda :D

swingerek
850
swingerek 850
#6722.10.2011, 13:09

Masz dwa paszporty?Chyba ten drugi to lewy wtórnik do robienia wałów i zapewne dzieki takim jak ty tacy jak ja,stąd wylecą.Ale nie martw się mam dokąd i po co wracać i nie trzęsę dupą.Za to Ty nawet mimo tych dwóch zapewne nieźle kołaczesz jajami.

Profil nieaktywny
pryncypal
#6822.10.2011, 14:18

=64 ty czlowieku jestes chyba z inej planety ,piszac takie bzdury ,po jaka cholere nam UNIA ,my powinnismy zyc w swoim kraju ,tam pracowac ,godnie zyc ,zobacz czy niemcy ,holendrzy i inni ktorzy sa w uni ,zmuszeni byli wyjwchac ?,NIE bo ich rzady tak rzadili i razadza ze zyja u siebie ,a my niestety dzieki takim jak ty ,zmuszeni bylismy wyjechac z kraju ,bo glosowaliscie pod rzad na tych samych ludzi ,ktorzy obiecali wam gruszki na wierzbie a wy to lykaliscie jak piwo i nadal lykacie ,ponownie glosowaliscie na tych samych i wy chcecie zmian na lkepsze w naszym kraju ,trzymajcie mnie .

syn.szefa
4 144
syn.szefa 4 144
#6922.10.2011, 15:37

widzisz lewarek, myslenie typu wpis 64 jest calkiem szeroko rozpowszechnione wsrod osob o waskim spojrzeniu na rzeczywistosc.
Zadowolenie z faktu mozliwosci zarabiania w obcym kraju, to jak radosc z tego, ze na oddziale chorob wenerycznych jest darmowa toaleta, zamiast martwic sie, ze ma sie kiłę.

Profil nieaktywny
pryncypal
#7022.10.2011, 15:54

=69 czasami to czlowieka szlag trafia jak sie czyta niektore wypowiedzi ,ludzie zachlysli sie zachodem ,ja prz\yznam ze tez ,ale juz tego dobrobytu mam dosc ,chcialbym wrocic do kraju ,ale niestety narazie trzeba siedziec w tym dobrobycie nadal ,gdyz rzad mamy ten sam co poprzednio wiec nie ma po co wracac ,ale tak to jest z mlodymi ,zapene znasz takie powiedzenie [swego nie znacie a codze chcwalicie ]ciekawe czy taki jeden z drugim ,gdyby w kraju teraz sie zmienilo to by zostal tu czy wrocil mysle ze to drugie .

PADI_MSDT
69
#7122.10.2011, 17:26

A jednak glosowanie nad unijnym referendum odbedzie sie juz w poniedzialek.

http://wiadomosci.onet.pl/regionaln...

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#7222.10.2011, 17:44

"=64 ty czlowieku jestes chyba z inej planety ,piszac takie bzdury ,po jaka cholere nam UNIA ,my powinnismy zyc w swoim kraju"

@lewarek, to co ty tu jeszcze robisz chłopie?! 39 milionów ludzi w tym kraju żyje jednak, a ty nie możesz wrócić i jeszcze pieprzysz, że na cholerę ci ta unia? Pakuj manatki i niech cię problem nie dotyczy.

"Trzeba tu siedzieć"? Królowa przywiązała cię do kaloryfera, że nie możesz się ruszyć? Typowa zakłamana katolska podwójna moralność. Sami fachowcy owcy spod ogona, na codzień trzęsą gaciami żeby nie kazali im zmywaków rzucić i do polski wracać, bo wiedzą że potrafią co najwyżej z mopem biegać i na pracę w Polsce najmniejszych szans nie mają. Ale do krzyczenia na UE zawsze pierwsi.

Profil nieaktywny
pryncypal
#7322.10.2011, 18:26

radnor ,,obudz sie ,bo jak dotad to snisz .

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#7422.10.2011, 20:19

@lewarek - odpowiedz konkretnie na proste pytanie - dlaczego nie wrócisz, skoro masz już dość tutejszego dobrobytu?

Profil nieaktywny
pryncypal
#7522.10.2011, 20:24

radnor gdybys czytal uwaznie to bys zauwazyl ze napisalem dlaczego narazie nie wracam ,skoro nie zauwazyles to napisze jeszcvze raz ,DLATEGO ZE WYBRALISCIE PONOWNIE TEN SAM RZAD ,KTORY ROBI WAS W BALONA DRUGA KADENCJE A DLA LUDZI MIESZKAKJACYCH W POLSCE NIC ,WIEC JAK NARAZIE TO NIE MA PO CO TAM WRACAC .czy teraz rozumiesz ?

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#7622.10.2011, 21:59

@lewarek - czekaj, bo się pogubiłem.

Wyjechałeś, bo w Polsce było ciężko. Wyjechać mogłeś dzięki UE. Nie wracasz, bo ciężko jest nadal. Wracać nie musisz dzięki temu, że Polska jest w UE. Ale UE nie lubisz. A to wszystko nasza wina, bo wybraliśmy zły rząd, przecież zanim PO było u władzy, to była w Polsce dobrobyt i wyjeżdżać nie musiałeś. Ale wyjechałeś.

Czytasz chociaż te bzdety, które produkujesz, czy razem z Shaunem i naszym niezastąpionym fachowcem od zmywakologii Walizą masz urojenia?

Fat.ED.
334
Fat.ED. 334
#7723.10.2011, 00:15

zgadzam sie z Marcusem i radnorem, wszyscy ktorym sie podoba a niedopelnili papierkow EEA1, EEA3, .....PASZPORT (moze juz za pozno), bedzie niezwykle trudno konkurowac w programach wiz pracowniczych z calym swiatem bo nawet stare kolonie beda mialy latwiej od nas a limity juz sa malutkie zdaje sie 50tys na rok - ale jak mowie jak komus sie podoba tutaj radze zaczac dopelniac papierki
Druga strona medalu, to wyrzucenie Polakow z dnia na dzien kiedy 60% z nich jest niezle zadluzona hipoteki, pozyczki samochodowe karty kredytowe - beda musieli byc niezle zdesperowani lub pod ciezkim ostrzalem opini publicznej zeby to darowac i postawic na te pieniadze krzyzyk

ps: wszystko okaze sie w poniedzialek 24/10/11 sprawa idzie pod glosowanie http://wiadomosci.onet.pl/regionaln...

syn.szefa
4 144
syn.szefa 4 144
#7823.10.2011, 00:31

no to wyobrazcie sobie co sie stanie w Szkocji z rynkiem nieruchomosci, gdy jakies pol miliona mieszkan na wynajem zostaloby opuszczone. Przeciez odbiloby sie to taka czkawka na rynku uslug bankowych, ze znowu Lloyds, RBS i inne banki wylozylyby sie na morde.
Pomijajac sprawy polskie, wyjscie z Unii nie wchodzi w rachube.
Chyba, ze pan Murdoch ruppert chce kupic sobie tanio akcje parunasty brytyjskich bankow, wtedy i owszem, jego chlopcy przeglosuja mu co trzeba...

Profil nieaktywny
pryncypal
#7923.10.2011, 09:09

=76 radnor tu nie chodzi o to dlkaczego nie wracam ,tylko po jaka cholere nam unia potrzebna ,dobra dzieki niej moglismy wyjechac ,ale czy chodzi o to zeby opuszczac swoj kraj i jechac do innegom kraju pracowac jako niewolnik ,ty nadal nie rozumiesz o czym ja pisze ,NATO I UNIA to byly potrzebne zachodowi nie nam ,gdyby tak nie bylo to zapomnij zeby nasz przyjeta do nich ,ty ciagle swoje .

MarcusFenix
1 788
MarcusFenix 1 788
#8023.10.2011, 11:26

Prawo do pobytu tu a posiadanie kredytu czy pozyczki nie ma ze soba nic wspolnego. Kiedys pamietam pracowalem z rodzina z Turcj ktorzy byli tu na jakiejs wizie przez kilka lat - dostali kredyt na dom ,kupili auto etc - i co roku trzesli dupu czy szef im umowe przedluzy i distana papiery zeby do UKBA wyslac i moc tu dalej mieszkac

MarcusFenix
1 788
MarcusFenix 1 788
#8123.10.2011, 11:27

Kredyt dostali przed kryzysem

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#8223.10.2011, 12:21

Gdyby UK wyszło z UE i Polacy wrócili musowo do domu
O2 by padło a na to sobie nie mogą pozwolić.

Profil nieaktywny
pryncypal
#8323.10.2011, 12:30

DzieckoWeMgle nie tylko 02 by odczolo to ,ale zastanawiam sie czy ktokolwiek zastanowil sie nad tym dlaczego przyjeto nasz kraj do UNI ,bo kazdy tylko ze dzieki niej tutaj moglismy przyjechac .

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#8423.10.2011, 12:35

Glosowalem przeciw Unii i jesli trzeba bedzie zaglosuje tak samo.
Jak zagłosuje przeciw i coś z tego wyjdzie pokaze to innym krajom droge do wyjscia z tego kołchozu

Profil nieaktywny
pryncypal
#8523.10.2011, 12:42

Dziecko nie zadalem pytania czy glosowales za czy przeciw ,tylko dlaczego unia nas przyjela do siebie .

syn.szefa
4 144
syn.szefa 4 144
#8623.10.2011, 12:46

przyjeli nas do unii, bo te organizacje, zalozona przez bylych oficerow SS i czlonkow NSDAP, powolano oczywiscie w celach charytatywnych.
Unia pomyslala sobie: "moj boze, coz za biedna ta Polska, wezmy ja do siebie, pomozmy, dajmy ludziom prace, niech maja, a co!"
A wy, niewdziecznicy, jeszcze narzekacie, ze mozecie jesc niemiecki chleb ze smalcem i mieszkac w barakach, majac darmowa opieke medyczna i opieke trzymajacego porzadek kapo.
Szok.

Profil nieaktywny
pryncypal
#8723.10.2011, 12:55

=86 dobre to .

janek.krecik
107
#8823.10.2011, 13:03

UK nie powinno wyjsc w Unii

Unia powinna UK wypierdolic w Unii

coby poziomu nie zanizac

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#8923.10.2011, 13:13

Wiadomo ze kraj który wiecej wydaje niz zarabia z długów nigdy nie wyjdzie a jak wiemy Polacy mają gdzie zarabiac. Stocznie gaz łupkowy moze ropa nawet, zakłady zbrojeniowe Łucznika RWT Radoskór, to były potęgi. Teraz kiedy wszystkie konsorcja wykupily i zastąpiły poszczególne mniejsze rodzime odkujemy się szybciej kiedy kazda zlotówka wydana na głupi jogurt wezmy Danone pchana jest do Francji czy innych?
Nad wyjsciem zastanawiaja sie ''bogatsi Brytyjczycy'' bo jest to nie korzystne.
Ale za to Polacy dostalismy kredyt no i jak to, my husaria...

MarcusFenix
1 788
MarcusFenix 1 788
#9023.10.2011, 13:20

Dzecko - ty stary jestes typowym stereotypowym polakiem.

Kurwa, wytlumacz mi - skoro tak nie cierpisz zachodu, Unii, Żydow,Uk , i czego tam jeszcze, to na jaka kurwe tu mieszkasz.??? Wypierdalaj spowrotem do Polski i tam walcz o dobro ojczyzny. Bo jakos nie widze zebys z odlegosci kilku tysiecy kilometrow byl w stanie cos zmienic w swoim ukochanym kraju.

Jestes typowy pOLACZEK - dostales szanse na lepsze zycie na Zachodzi i zamiast byc chociaz troszke wdzieczny, to plujesz jadem na reke ktora cie karmi gnido.

Profil nieaktywny
pryncypal
#9123.10.2011, 13:28

=90 co za glupoty piszesz [dostales szanse na lepsze zycie na zachodzie ] wszyscy powinnismy zyc w polsce nie tutaj ,jaka sznse dostal to ze tutaj jestesmy niewolnikami XX1wieku ,dzieki za takac szanse .

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#9223.10.2011, 13:29

Dzecko
O ile to do mnie to chce ci powiedziec że możesz mnie pocałować w moją starą, stereotypową i jakze polską dupe

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#9323.10.2011, 13:32

Pracowalem w 12 krajach europy nie czekając aż jakis gryzipiorek z urzedu da mi pozwolenie panie marcus.
Kiedy ty odliczales dni kiedy podniesiesz spakowany 3 ms wczesniej plecak ja korzystalem z owoców z pracy i dobrodziejstw Salerno

Profil nieaktywny
pryncypal
#9423.10.2011, 13:42

Dziecko to jet tak gdy ktos nigdy przedtem nie byl za granica ,wiec jsak sie wyrwal to uwaza sie niebo mu sie otworzylo ,wiec po co z takim dyskutowac .

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#9523.10.2011, 13:45

Gdybym bym był singlem panie feniks
Spedzilbym tu nie wiecej niz dwa tygodnie.

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#9623.10.2011, 13:49

Jakoś Polacy w Norwegii nie narzekają ze nie są w UE
TY TEZ NIE NARZEKAJ!!

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#9723.10.2011, 13:52

"NATO I UNIA to byly potrzebne zachodowi nie nam"

lewarek, przyjmij wreszcie do swojej zakutej pały, że unia TOBIE jak najbardziej była POTRZEBNA, inaczej siedział byś dalej w polsce i płakał jak ci źle. Bez UE nie było by w Polsce ani trochę lepiej, wręcz przeciwnie, więc nie pieprz głupot.

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#9823.10.2011, 13:56

a ty lewarek jak glosowales podczas referendum?
za wejsciem do UE , czy przeciw?

no i czemu nie brales udzielu w ostatnich wyborach do sejmu?

cropas
5 522
cropas 5 522
#9923.10.2011, 14:01

gadaj z nieudacznikiem a zawsze bedzie mowil, ze wszystko jest zle i ze to musi byc czyjas wina

Profil nieaktywny
pryncypal
#10023.10.2011, 14:05

radnor ,wiedzialem ze tak odpowiesz ,wolalbym nadal siedziec w polsce ,plakac nie plakalem tam zylem na duzo lepszym poziomie niz tutaj ,bez tej cholernej uni napewno by sie zmienilo ,bo niestety mosialoby ,napewno nie na gorsze UNIA jest nam potrzebna i NATO to tego jak pisalem wczesniej przesuneli granice na wschod ,JMARIUSZ ja glosowalem przeciwko uni ,w ostatnich wyborach nie bralem udzialu bo nie bylo na kogo glosowac .ciekawi mnie ile radnor i jmariusz ile macie lat ,bo mysle ze urodziliscie sie po ustapieniu poprzedniego ustroju .

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#10123.10.2011, 14:10

97
lewarek, przyjmij wreszcie do swojej zakutej pały, że unia TOBIE jak najbardziej była POTRZEBNA, inaczej siedział byś dalej w polsce i płakał jak ci źle. Bez UE nie było by w Polsce ani trochę lepiej, wręcz przeciwnie, więc nie pieprz głupot.
a moze według Ciebie by tak było, bo to twoje slowa

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#10223.10.2011, 14:11

jak miales lepiej w PLu to czemu wyjechales?
jak glosowales przeciw to czemu wyjechales?

i powiedz mi jeszcze z jakiego powodu ludzie migruja?
np. Angole do Australii, Hiszpanie do Kanady, Japonczycy do Polski itd.

ile ty masz lat ze tak plytko myslisz? czyzby czas twoj zatrzymal sie w poprzednim ustroju?

Profil nieaktywny
pryncypal
#10323.10.2011, 14:17

jmariusz to byl moj najwiekszy blad jaki w zyciu zrobilem zostajac tutaj w kraju mialem swoja dzialalnosc zwiazana z pogrzebami ,zylo mi sie bardzo dobrze ,ale czlowiek czasami popelnia bledy za ktore potem placi .

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#10423.10.2011, 14:18

No... nawet zwierzątka w epoce lodowcowej migrowały
do unii, do unii, do unii...

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#10523.10.2011, 14:21

wiec czemu za swoje bledy obarczasz innych?
sam sobie robisz pod gorke.

Profil nieaktywny
pryncypal
#10623.10.2011, 14:25

jmariusz kogo ja obarczam za swoje bledy ?.

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#10723.10.2011, 14:30

#106 nie wracasz bo ktos wybral twoim zdaniem zly rzad.
ale to nie rzad kazal ci wyjechac, sam to zrobiles.
no chyba ze faktycznie, tak jak pisal radnor, sam nie rozumiesz co piszesz.

lewarek
#75 | Wczoraj - 20:24

radnor gdybys czytal uwaznie to bys zauwazyl ze napisalem dlaczego narazie nie wracam ,skoro nie zauwazyles to napisze jeszcvze raz ,DLATEGO ZE WYBRALISCIE PONOWNIE TEN SAM RZAD ,KTORY ROBI WAS W BALONA DRUGA KADENCJE A DLA LUDZI MIESZKAKJACYCH W POLSCE NIC ,WIEC JAK NARAZIE TO NIE MA PO CO TAM WRACAC .czy teraz rozumiesz ?

Profil nieaktywny
pryncypal
#10823.10.2011, 14:35

jmariusz rzad nie kazal mi wyjechac ,ale to wlasnie rzad stwozyl warunki zycia ludzi ze ludzie zaczelki masowo opuszczak kraj ,a ty dlaczego tu przyjechales ,napewno rzad ci nie kazal jak innym tylko jak pisalem w drugiej czesci ,a rzad wybrali ludzie sam sie nie wybral .

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#10923.10.2011, 14:40

",wiedzialem ze tak odpowiesz ,wolalbym nadal siedziec w polsce ,plakac nie plakalem tam zylem na duzo lepszym poziomie niz tutaj "

I wyjechałeś, bo chciałeś żyć w kraju którego nie lubisz na gorszym poziomie. A to wszystko przez UE, bo przecież zanim do niej dołączyliśmy, Polska mlekiem i miodem płynęła, za komuny to wogóle było lepiej bo górnicy dostawali talony na pralki.

Proponuję skończyć tę kretyńską dyskusję, specjalnie z dedykacją dla ciebie:

http://www.youtube.com/watch?v=6QQ8...

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#11023.10.2011, 14:43

wiec jeszcze raz sie lewarek pytam, czemu wyjechales majac w PL tak zajebiscie?
a teraz zwalasz wine na zly rzad.

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#11123.10.2011, 14:46

@Dziecko - kolejny zakłamany katol, który trzepie funty na unijnym zmywaku, na wakacje do polski jedzie wybudowanymi za unijną kasę autostradami do hoteli postawionych za unijne dotacje dla małych firm, a po godzinach kozaczy jak to jemu UE jest niepotrzebna.

Wklej coś jak Shaun, make my day.

Profil nieaktywny
pryncypal
#11223.10.2011, 14:49

jmariusz pisalem ze popelnilem najwiekszy blad ,ale jak to w zyciu bywa kto ma duzo chce jeszcze wiecej ,chcialem miec tam i tu ,zostalo mi tu ,Radnor niestety za komuny zylo sie ludziom lepiej zapytaj sie tych co zyli w tamtych czasach ,nie tych co mieli po 5 lat ,ludzie starsi wszyscy ez wyjatku ,mowili ze lepiej sie zylo za tamych czasow ,ja tez tak uwazam .koncze .

Profil nieaktywny
pryncypal
#11323.10.2011, 14:52

radnor za unijne pieniadze ,najpierw trzeba bylo wplacic 10baniek zeby dostac 3 banki ,fajny interes nie ?

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#11423.10.2011, 14:55

lewarek, ty w co drugim zdaniu masz inna wizje swiata, zmieniasz go o 180stopni :/
w PL mialem dobrze, ale wolalem emigrowac
unia zla, ale wyjechalem do niej.
za komuny bylo lepiej niz teraz, ale wolalem miec swoja firme.
dlugo wymieniac jeszcze :/

a tak naprawde to jestes tylko malkontent, narzekacz :/

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#11523.10.2011, 14:56

"Radnor niestety za komuny zylo sie ludziom lepiej zapytaj sie tych co zyli w tamtych czasach"

Mieszkanie z rodzicami do trzydziestki czekająć na przydział M3 w wielkiej płycie, wystawanie trzy tygodnie w kolejce po pralkę, żelazna kurtyna, mały fiat szczytem marzeń każdej rodziny, kartki na benzynę, utrzymywanie państwowych molochów, przez co nawet 20 lat po upadku tego chorego systemu ludzie wolą zmywać gary w UK, niż żyć w tym polskim dobrobycie.

Raj jak w pysk strzeił, faktycznie skończ już lepiej.

kris3940
489
kris3940 489
#11623.10.2011, 15:17

I po co się produkujecie ? Był sowiecki sojuz , żyłem w Polsce i dobrze , zaczął się Balcerowicz , żyłem i nie narzekałem , nastało NATO i Unia żyłem i dobrze , przyjechałem tu 6-ść lat temu , po roku przyjechali koledzy którzy baaardzo lubią Kaczyńskiego i stale plują na Tuska , ale uciekli z polskiego dobrobytu jak Kaczory byli przy władzy ( wystarczy policzyć ) to tak na marginesie dla tych co na Tuska plują i PO

Jestem w Szkocji na wiosnę przeniosę się do Angoli prawdopodobnie, bo jeszcze nie wiem , mam prawo do paszportu , ale nie mam brytyjskiego paszportu , będzie można zostać ok , nie będzie można też ok , wrócę tam gdzie DA SIĘ WRÓCIĆ , niekoniecznie musi być to ojczyzna .

I przez to referendum o obecności Brytanii w Unii z pola widzenia Wam diabli wzięli coś innego , będziecie wszyscy stąd nie uciekać a s.......ć , jak rozpiszą referendum o oderwaniu Szkocji od Korony bo jak na dziś 49 % jest za oderwaniem , a jeszcze 2-3 lata i ... zostaną tu tylko barany , bo ta Gospodarka samodzielnie istnieć nie może i po co ta kłótnia ?
Najmłodszy syn już wrócił , otworzył mały biznes w Polsce i go rozwija i mówi ojciec za rok to ja Cię będę w Polsce potrzebował , kto chce wróci , nie ma sensu szukać uzasadnień dlaczego musimy tu zostać , bo i tak każdy zrobi wedle własnego uznania

Profil nieaktywny
pryncypal
#11723.10.2011, 15:25

kris3940 masz racje nie ma co dalej dyskutowac ,bo to tylko strata czasu ,przezylismy komune ,przezyjemy unie .

Mazio
10 190 1
Mazio 10 190 1
#11823.10.2011, 16:48

Ja jestem tylko ciekaw jak UK mogłaby się nas pozbyć gdyby chciała i wyszła z UE?

Przypomnijcie sobie jak wiele macie podpisanych kontraktow - telefony na abonament, telewizje kablowe, Internet, ubezpieczenia na samochody, pożyczki - to wszystko trzeba by było opłacić zanim musielibyśmy stąd wyjechać.

Jak sobie wyobrażacie - jeśli jest wszystkich imigrantow z UE więcej niż milion i połowa przynajmniej ma takie zobowiązania jak można by tę sprawę rozwiązać? O jakich kwotach mowimy? Kto poniosłby te koszta?

Sprawa kolejna - prace - ok, jestem w stanie zrozumieć, że niektore, te najprostsze łatwo byłoby zastąpić lokalną siłą roboczą. Ale czy nie dlatego nas tu wpuścili bo Brytyjczycy nie chcą robić wielu rzeczy? Do tego dochodzi kwestia wszystkich wykwalifikowanych pracownikow - moj trening trwał rok, myślicie, że moja firma ucieszyłaby się gdybym musiał wyjechać? A przecież jestem jedynie technikiem od mieszania whisky - a co z tymi wszystkimi, ktorzy poświęcili lata na naukę skomplikowanych zawodow i osiągnęli tu sukces?
Co z ludźmi prowadzącymi biznes - generują często znaczne pieniądze do budżetu? Co ze studentami? Co z rynkiem mieszkaniowym?

Ja to widzę tak: Unia może się posypać, choć osobiście myślę, że przetrwa. Jeśli się posypie stopień skomplikowania wszelkich inklinacji prawnych i społecznych byłby tak wysoki, że chaos jaki powstałby po tym kroku mogłby zakończyć się wojną lub społecznymi rozruchami. Jeśli jednak unia upadnie to większości osiadłych tutaj imigrantow, w najgorszym wypadku, groziłaby selekcja, w wyniku ktorej jedynie najmniej przydatni zmuszeni byli by opuścić UK. Z pewnością zaś ograniczyliby napływ nowych imigrantow. W innym wypadku trudno mi sobie nawet wyobrazić jakie dantejskie sceny działyby się w tym kraju.

I jeszcze jedno: wszystkim przeciwnikom unii powiem tylko tyle: Europa bez granic, rządząca się tymi samymi prawami, wspolnie wytyczająca drogę w przyszłość to piękna idea. To, że zgrzyta to czysto ludzki czynnik. Moim zdaniem warto dać jej szansę choćby dlatego, że tak wiele już zostało zrobione i szkoda to wszystko zmarnować.

Podsumowując: nie ma co się martwić na zapas rzeczami, na ktore nie mamy wpływu. Dla mnie ta cała akcja posłow UK to czysty populizm: grają na niezadowoleniu części społeczeństwa celem osiągnięcia partykularnych korzyści.

Do tego dodam - 60 posłow z 650 deputowanych to nie jest jeszcze zbyt dużo. Pytanie dodatkowe - czy większość brytyjskiego społeczeństwa opowiedziałaby się przeciw unii?

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#11923.10.2011, 17:59

111
zapomniales dodac czegoś o bzdurnych limitach UE :)
Zapomniales dodać czegos o bzdurnych przepisach regulujacych kazdą dziedzine zycia
Przejecie euro na rzecz zlotowki jakby nie mozna bylo wprowadzic systemu dwuwalutowego.
Ponadto zbyt wczesne wprowadzenie norm CE w wyniku ktorych te zaklady ktore nie spelnialy wymagan- upadly, np przemysl polski produkujacy narzedzia chirurgiczne bardzo dobrej jakosci, to z powodu niedopelniej papierkowych kilkaset osob trafilo na bruk.
Pamietaj radnorku ze nie ma mozliwosci wytargowania najlepszych warunkow wejscia do uni gdyz zawsze ktores panstwo musi stracic wiecej by dostalo wiecej ktores
zastąpiono mechanizmy wolnorynkowe badziewiem negocjacyjno-biurokratycznym mającym charakter polityczny, gierki interesy i wpływy.
Dochodzi do tego przymus migracyjny nie tylko z Polski ale Bułgarii, Rumunii a w niedalekim czasie Maroka Izraela.
Powiekszyla sie liczba przestępstw na tle narodowosciowym.
Ponadto jesli Unia nakaze innym panstwom bojkotować Polskę czy tak sie nie stanie?
Jeżeli wyprodukujemy za dużo jajek zborza, niż nakazują nam anty-rynkowe limity produkcyjne narzucone przez Brukselę Polska (bo o niej piszę) zaplaci prawdziwie gigantyczne kary :(
Jesli nasz kraj nie dostosuje sie do zarządzeń i dyrektyw komisarzy unijnych, które będą dla niekorzystne dla naszego kraju to znowu sypną kary!!

Tak wygląda własnie unijny rynek Radnora
Ze nie wspomne o przymusowym odejsciu rolnictwa od natury na rzecz rolnictwa przemyslowego, gdzie wazne jest na szeroką skalę i z zyskiem, Za tym idzie wzrost zachorowan na wszelkie schorzenia.

Sluchajcie Kamila

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#12023.10.2011, 18:11

nie wspomne nawet o zwiększonej podatnosci Polski na dzialania sluzb spec panstw trzecich, w sprawach (wywiadowni gospodarczej, prowokacji politycznych,, czy nie wspomnę o sztucznym generowaniu napięć wewnątrzkrajowych czy wzmorzoną manipulacją opinią publiczną (o zabarwieniu orientacyjnym czy narodowosciowym) zapomnialem tez o tym ze placimy za bardzo szeroki rozrost administracji publicznej, ale co tam, jest nam dobrze

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#12123.10.2011, 18:33

Dziecko, siedzisz tutaj i zarabiasz funty bo UK i Polska są w UE. Wróć nad wisłę i tam agituj, zakłamany katolu. :)

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#12223.10.2011, 18:35

Unijni urzednicy uratują spekulantów czy zwykłych ludzi?

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#12323.10.2011, 18:37

Ciebie uratowali, inaczej jęczał byś w polsce, że do pierwszego przeżyć nie można. Bo co innego taka moherowa łajza potrafi? :)

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#12423.10.2011, 18:40

121
A dotrze do ciebie inna prawda poza twoją własną?
Mnie tu nie było ale we Włoszech teraz jest gorzej niz bylo wtedy.
W Norwegii wyciskalem w 3 tyg tyle co w Polsce w pół roku
Słabo jest bardzo ale poki co trzeba siedzieć w zombilandzie kraju którym ludzie chodzą jak sterowane samochodziki radiem

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#12523.10.2011, 18:41

Czy swoimi epitetami probujesz mskierowac rozmowe na swoj poziom? Bo widze ze bardzo sie ku temu starasz.

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#12623.10.2011, 18:42

Ale Norwegia nie jest w Brukselce nie szukaj jej tam, nie znajdziesz.
Jedz pokochasz i o ile jestes single to juz tu nie wrocisz

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#12723.10.2011, 18:42

O, kolejny któremy wszędzie było lepiej, ale od lat w UK siedzi, to już się nudne robi.

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#12823.10.2011, 18:55

moze najpierw skomentujesz moje slowa o dobrodziejstwach unii a potem przejdziemy dalej

Ale dobrze już, uszanuje twoje zdanie ty wiesz najlepiej jesteś alfa i beta i
Guru Meditation jesteś

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#12923.10.2011, 18:58
Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#13023.10.2011, 18:58
Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#13123.10.2011, 18:58
Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#13223.10.2011, 19:03

Unia Europejska to nic innego jak ZSRR

swingerek
850
swingerek 850
#13323.10.2011, 20:43

Temat wrzący niczym woda w garku.A wszystko można sprowadzić do jednego mianownika.Trzęsiecie porami przed niepewną przyszłością,mimo waszych sztucznie pewnych wirtualnych min.

Fat.ED.
334
Fat.ED. 334
#13423.10.2011, 21:20

mam nadzieje ze nasz rzad wysle po nas jakiegos Antka 225 zebym mogl wziasc palete cidera bo to jedyna dobra rzecz tutaj no gravy tez ; )

Fat.ED.
334
Fat.ED. 334
#13523.10.2011, 21:30

DzieckoWeMgle
#132 | Dziś - 19:03
.
"Unia Europejska to nic innego jak ZSRR"

--uuuu kolego zmien piguly bo sie uodporniles na te ostatnie co ci zapisal el doktore

ozzy25
108
ozzy25 108
#13623.10.2011, 21:34

Jeżely Anglicy wyjdą z UE a Szkoci z UK ,czy wtedy Szkoci wydą i z UE lub zostaną. A może się uda coś z tego wykombynowacz?
Może tylko wojny ,powódżi,choroby i reszta zła na tym świecie pomogą nam żeby się ponownie zjednoczyli!

Fat.ED.
334
Fat.ED. 334
#13723.10.2011, 21:41

do Marcusa jak prawo pobytu nie ma sie do kredytu bank daje ci kredyt jesli masz prawo pobytu ( zapytanie jest w kazdym wniosku) wiec prawo pobytu ustaje nie z twojej winy nie mozesz podjac pracy wyjezdzasz i piekla nie ma bo nie moga scigac cie na terenie EU lub innego panstwa bo nie maja do tego prawa, wiec wygrali ci co zainwestowali te pieniadze np w kraju czyz nie ?

Fat.ED.
334
Fat.ED. 334
#13823.10.2011, 21:45

jutro robie dolewe do mojej pozyczki ale po glosowaniu ; )

matcheek
532
matcheek 532
#13924.10.2011, 02:29

Przyznaje, dzięki wstąpieniu Polski do UE, mogłem tu studiować nieodpłatnie i uzyskać dyplom jednej z czterdziestu najlepszych uczelni na świecie. Raczej ciężko mi sobie wyobrazić, żeby udało mi się to osiągnąć w sytuacji kiedy Polska nie jest członkiem UE. Co jednak nie zmienia faktu, że UE jest niesterowalnym euro kołchozem. Gratulować tylko Brytyjczykom, że zostali przy funcie i nie wprowadzili Euro.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#14024.10.2011, 15:06

I co bylo to glosowanie juz? Jaki wynik, bo nie wiem czy pakowac sie juz czy nie?

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#14124.10.2011, 15:49

OOO Łyśniewski kope lat!

Profil nieaktywny
Shaun_The_Sheep
#14224.10.2011, 16:39

no i co ja takiego zrobilem ?
spalilem Koran ?
podarlem Biblie ? (@20)

Profil nieaktywny
Shaun_The_Sheep
#14324.10.2011, 16:42

czy moze bluznilem, negujac nieomylnosc "papierza" ?
i zostalem za to przykladnie ukamieniowany

Profil nieaktywny
Shaun_The_Sheep
#14424.10.2011, 18:40

to dla tych ktorzy strasza, ze nas wyrzuca (np #37)

Population seven billion: The future for the UK's children
24 October 2011 Last updated at 09:22
http://www.bbc.co.uk/news/uk-154269...

ten kto umie sluchac, uslyszy jaki jest tego przekaz, nie tylko podklad muzyczny