Do góry

Czwarta noc zamieszek

W Londynie noc minęła relatywnie spokojnie, natomiast reszta Wielkiej Brytanii nadal walczy z brutalnymi atakami.

fot. hozinja

Dzisiaj w nocy grupa około 40 mężczyzn zaatakowała posterunek policji w Nottingham. Do kolejnych zajść doszło na ulicach m.in. Salford, West Bromwich, Leicester, Manchesteru, Birmingham i Wolverhampton.

Z danych udostępnionych przez policję wynika, że zamieszki w innych miastach były zdecydowanie mniej intensywne od londyńskich. Łącznie ostatniej nocy aresztowano około 130 osób. Z powodu zamieszek w Birmingham zamknięto dworzec autobusowy, a w Manchesterze, przy jednej z głównych ulic spłonął sklep z odzieżą Miss Selfridge.

Tej nocy porządku w Londynie pilnowało przeszło 16 000 funkcjonariuszy policji. Z relacji mieszkańców stolicy Anglii wynika, że noc z wtorku na środę upłynęła względnie spokojnie. Do tej pory policjantom udało się aresztować prawie 700 uczestników zamieszek.

Clapham Junction, fot. George Rex

Wydarzenia ostatnich dni zaowocowały również komunikatem wystosowanym przez skrajnie prawicową grupę English Defence League (EDL), w którym sugerują, że jeśli policja nie jest w stanie poradzić sobie z rozruchami, oni położą im kres.

 

Zobacz również:
Wielka Brytania przeżywa chwile grozy. Premier David Cameron przerwał swój urlop w Toskanii, aby dzisiaj rano przewodniczyć posiedzeniu sztabu antykryzysowego Cobra. Więcej...

Tymczasem Borris Johnson wyraził swoją dezaprobatę dla postawy szefów firmy BlackBerry, którzy nie zdecydowali się wyłączyć usługi BBM (BlackBerry Messenger). Według doradcy burmistrza komunikator ten jest powszechnie wykorzystywany przez uczestników zamieszek do koordynowania swoich działań.

Bandyckie zachowania w Anglii wpływają również na resztę Europy. Wczoraj w zachodnim przedmieściu Sztokholmu doszło do zamieszek, w których młodzi ludzie powybijali okna sklepów oraz zaatakowała policjantów kamieniami.

 

Zobacz również:
W związku z trwającymi zamieszkami, Ambasada RP w Londynie wystosowała apel do obywateli polskich przebywających na terenie Londynu i innych miast Wielkiej Brytanii. Więcej...

Na kilkadziesiąt milionów funtów oceniło szkody materialne spowodowane zamieszkami Stowarzyszenie Brytyjskich Towarzystw Ubezpieczeniowych (ABI). Niestety, część sklepikarzy będzie musiała pokryć szkody z własnych środków, ponieważ nie wykupiła ubezpieczenia od tego typu przypadków.

Brytyjska policja opublikowała już pierwszą serię zdjęć przedstawiających wizerunki osób biorących udział w zamieszkach apelując o pomoc w ich identyfikacji pod numerem telefonu 020 8345 4142 należącym do Major Investigation Team. Mieszkańcy poszkodowanych miast również publikują w internecie filmy i zdjęcia, aby wspomóc policjantów w poszukiwaniu przestępców.

- Teraz poczujecie pełną moc brytyjskiego prawa. Jeśli jesteście wystarczająco dorośli, aby dokonać przestępstwa, jesteście wystarczająco dorośli, aby ponieść konsekwencje - zapowiedział premier David Cameron.

Komentarze 86

Wredny
49
Wredny 49
#110.08.2011, 13:19

Tutejsza policja ma śmieszne te "tarcze", rozmiar dużej pizzy i do tego przezroczysta ... nic dziwinego że baty zbiereją od łobuziaczków.

prodraw
296
prodraw 296
#210.08.2011, 13:53

Dezaprobata dla BlackBerry, która nie zdecydowala sie wylaczyc messengera... Czyli oplac licencje, zaplac VAT, podatek miejski, z reszty, ktora Ci zostanie - oddaj polowe na podatek dochodowy, a nastepnie bierz na barki problemy, ktore sa w gestii miasta, bo policja nie potrafi sobie poradzic z garstka buntownikow. Co by tu bylo w przypadku wojny domowej...

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#310.08.2011, 14:47

at 1
Mają też duże prostokątne, na materiałach w wiadomościach było je widać, jeden szereg miał te okręgłe pizze, a drugi szereg te wielkie.

EdiSco
243
EdiSco 243
#410.08.2011, 14:47

Ta sytuacja pokazuje jak gowniane maja tutaj prawo i co sobie robia z policji czyli .... NIC!!!! Mam nadzieje ze ta sytuacja wplynie na zaoszczenie przepisow w stosunku do mlodocianych, ze wiecej bedzie mozna im zrobic niz tylko pogrozic palcem lub tarcza!!! Gowniazeria w tym kraju jest bez karna i czasem strach kolonich przejsc bo on cie pobije zbluzga a i tak ty trafisz do pudla (to tak tylko w skrocie)

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#510.08.2011, 14:49

A co tęsknisz za biciem dzieci, jak w Polsce ?

Profil nieaktywny
weeges
#610.08.2011, 15:02

spider - tesknie za pruska kindersztuba ;)

Lex11
14
Lex11 14
#710.08.2011, 15:04

Dzieci, jakie dzieci, sam bym tych skorwy.... powybijal, golymi rekami...

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#810.08.2011, 15:04

Jedź do Chin i pokrzycz hasła antyrządowe, to się nie zawiedziesz.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#910.08.2011, 15:04

poprzednie at 6

at 7
O dzieciach mówisz ?

Lex11
14
Lex11 14
#1010.08.2011, 15:09

Spider Ty jestes tepak nie z tej ziemi, nie chce mi sie z Toba gadac.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#1110.08.2011, 15:13

... a to przepraszam idę się douczyć, ale jesteś pewien/pewna, ze Twoja odpowiedź jest związana z moim pytaniem i Twoją wcześniejszą wypowiedzią ?

Gratulacje.

kamil811
136
kamil811 136
#1210.08.2011, 15:27

Spider nie porownuj bicia malych dzieci w Polsce(i nie tylko) przez pijanych rodzicow do bicia 15-17 latka z zamaskowana twarza rzucajaca w ciebie koktajt molotowa

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#1310.08.2011, 15:30

A gdzie ja coś porównywałem ?

mia81
1 061
mia81 1 061
#1410.08.2011, 15:32

''..Tymczasem Borris Johnson wyraził swoją dezaprobatę dla postawy szefów firmy BlackBerry, którzy nie zdecydowali się wyłączyć usługi BBM (BlackBerry Messenger)...''
No tak bo wszyscy mają Blackberry! Specjalnie kupili na tą okazję!

kamil811
136
kamil811 136
#1510.08.2011, 15:35

spider72
#5 | Dziś - 14:49 .A co tęsknisz za biciem dzieci, jak w Polsce ?

Ja tak to zrozumialem(moze zle)

Lex11
14
Lex11 14
#1610.08.2011, 15:41

Kamil, szkoda czasu...

czteryzero
1 788
czteryzero 1 788
#1710.08.2011, 15:43

(...) Problem reakcja rozwiązanie

Czemu w mediach nie było takiej reklamy w przypadku buntu w Grecji , Hiszpanii
czy protestów w Londynie kiedy to wyszło ok 2 milionów ludzi na ulice Londynu ?
Bo tamte protesty w przeciwieństwie do aktualnych zamieszek były wywołane
przez zwykłych ludzi nie przez wywiad na polecenie bankierów

(...)

http://poznajprawde.xtreemhost.com/...

czteryzero
1 788
czteryzero 1 788
#1810.08.2011, 15:48

Darcus Howe dla BBC

Darcus Howe: – „Coś bardzo poważnego dzieje się w tym kraju. Nasi liderzy polityczni, policja nie mają o tym pojęcia. Wystarczy posłuchać co mówią młodzi, zarówno biali jak i czarnoskórzy, co się z nimi robi w tym kraju.„
Dziennikarka: „Przerwę panu, czy pan nie potępia tego co się dzieje?„
Darcus Howe: – „Oczywiście, że nie. Interesuje mnie jedno – do domu młodego człowieka, który ma rodziców, braci, siostry podjechała policja i odstrzeliła mu głowę!„
Dziennikarka: – „Panie Howe, musimy poczekać na oficjalne wyniki śledztwa, nie wiemy co się stało. Mówił pan o młodych ludziach, swoim wnuku…” – dziennikarka chciała zmienić temat, Howe jednak kontynuuje:
Darcus Howe: – „Nękają młodych czarnoskórych bez powodu.Mój wnuk jest aniołem, zatrzymano go bez powodu i przeszukano (…) nie potrafi nawet powiedzieć ile razy został przez policję przeszukany bez powodu„.
Dziennikarka: – „Panie Howe, ale to nie jest powód by robić zamieszki jakie obserwujemy w ciągu ostatnich kilku dni„. Wyraźnie ta dziennikurwa miała zadanie do wykonania.
Darcus Howe: – „A gdzie pani była w 1991 w Britston? … ja tego nie nazywam zamieszkami, ja to nazywam powstaniem! To samo się dzieje w Syrii, Liverpool to jest historyczny moment„.
Dziennikarka: – „Panie Howe, czy pan bierze udział w zamieszkach?”
Darcus Howe: -”Nigdy nie brałem udziału w ani jednej. Owszem, brałem udział w demonstracjach, które się skończyły konfliktem. Powinna pani mieć szacunek do starego czarnoskórego Zachodniego Hindusa i nie oskarżać mnie o to, że jestem chuliganem (…) mówisz jak idiotka”.
Dziennikarka: -”Dziękujemy panu…„

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#1910.08.2011, 15:52

at 15, 16
A Wy bijecie swoje dzieci ?
Ja bym prędzej wypałował rodziców tych dzieci, a wracając do at12, to 17 latek nie jest już tutaj dzieckiem w rozumieniu prawa. Ja odniosłem się do tych poniżej 16 roku życia, którzy w nocy powinni w domu.

A tak w ogóle to oprócz Polsatu jeszcze jakąś telewizję oglądacie ? Chyba nie bardzo, bo temat jest od kilku dni szeroko poruszany w mediach.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#2010.08.2011, 15:53

* tutejszych mediach :).

#2110.08.2011, 16:51

Dla mnie to wszystko jest smieszne....podpalili juz wiele samochodow i bodynkow, wielu ludzi pobito, wiele sklepow okradziono, a rzad sie zastanawia czy uzyc armatek wodnych czy wojska bo ktos moze zlamac reke czy noge.....hahaha....
Powinni poproscic o pomoc polska policje....hehe...oni by nalepiej wiedzieli co zrobic....

#2210.08.2011, 16:58

uzyc swojego motta "sposcic wpierdol wszystkim razem i kazdemu z osobna"!!!

#2310.08.2011, 17:03

wtedy poczoli by respekt do spoleczenstwa

cropas
5 522
cropas 5 522
#2410.08.2011, 17:06

@18

widzialem tego kolesia. brak slow. zle sie dzieje w panstwie ...

60 lat temu przyjechal do UK. Dostal chate z councilu, nie musial lepic z krowich gowien. ale to wszystko wina systemu.

xerxes
55
xerxes 55
#2610.08.2011, 17:51

spider to lewak widać od razu po wpisach,

czerwone łajno...

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#2710.08.2011, 17:54

Czerwony, to Ty masz nos :))

bus_37
Dundee
24 199 114
bus_37 Dundee 24 199 114
#2810.08.2011, 18:17

http://www.bbc.co.uk/news/uk-144813...

to wkleje tu.

Dac babie vouchery do Lidla, dobrze prawi, pas i chlosta to najlepsza metoda wychowacza.

Profil nieaktywny
mehow
#2910.08.2011, 18:30

bus : a po co sie ten pierdolony policjant smial kobita ma 500 % racji murzyn w afryce nie podskoczy do policjanta bo cała noc w celi go bedzie ruchal organutan tylko takie cuda w uk dzieci powinny zostac wyprane po dupie pienie pieknie kobita prawi :)

syn.szefa
4 144
syn.szefa 4 144
#3010.08.2011, 18:40

czteryzero, masz racje, ze biernosc policji wynika wylacznie z rozkazu.
Nakazano im stac i patrzec.
Przeciez to zaden problem dla policjantow dowolnego kraju spacyfikowac tlumek mlodocianych wyrostkow w pare minut.

Pytanie tylko o co chodzi?
Kto skorzysta na niepokojach? Czy to zwykla prowokacja, majaca na celu wywolanie rasistowskich nastrojow? Czy brievik byl ledwie pierwszym etapem masonskiej gry, a teraz mamy etap drugi?

A moze to tylko zaslona dymna, aby ludzie dyskutowali tylko o zadymach i sami zaczeli prosic panstwo o zaostrzenie przepisow i odebranie swobod obywatelskich??

Tak, czy siak, ktos za tym stoi.
I cos tu smierdzi.
Czas pokaze o co chodzilo.

Alternatywa_PL
491
#3110.08.2011, 18:41
cropas
5 522
cropas 5 522
#3210.08.2011, 18:42

@syn.szefa - tak masz racje - to jest teoria spiskowa. ruscy wyciagneli wielki magnes w UK.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#3310.08.2011, 18:44

... a te pożary to po to żeby dym zamiast mgły zrobić :))

syn.szefa
4 144
syn.szefa 4 144
#3410.08.2011, 19:23

chcesz powiedziec, spajder, ze wierzysz, ze stu mlodocianych przez cztery dni sobie grasuje po miescie, rabuje co popadnie, a szesnascie tysiecy funkcjonariuszy ma z nimi problem?

Wierzysz w to??
Powaznie?
W takim razie "72" w twoim nicku to zapewne twoje IQ.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#3510.08.2011, 19:26

at 34
Nie, 72 to liczba, do której potrafisz policzyć, a jak byś znał lokalne prawo, to może by Cię trochę oświeciło dlaczego Policja reaguje tak jak reaguje. I wiadomości krajowych stacji polecam, ale tego kraju, nie tych z Polsatu :)

petra
1 156
petra 1 156
#3610.08.2011, 19:40

SKY NEWS(15 min.temu),
Wypowiedz jednego z zadymiarzy "(...)wszyscy Polacy wracajcie do domu,zabieracie nam Brytyjczyka prace(...). Byl bialy-to tak dla rozwiania watpliwosci:))))

cropas
5 522
cropas 5 522
#3710.08.2011, 19:43
bus_37
Dundee
24 199 114
bus_37 Dundee 24 199 114
#3810.08.2011, 19:47

zadymiarz rozni sie tym od czlowiek ze jest tylko zadymiarzem i w pewnym momencie zostanie posprzatany jak liscie w moim ogrodzie, ci ludzie zyja tylko i wylacznie dlatego ze inni ludzie maja taki kaprys i taka jest moda na trzymanie ich przy zyciu, wiec wara im od polakow.

Btw, sa pierwsze wyroki.

10 tygodni i 16 tygodni... w zawieszeniu. :/

bus_37
Dundee
24 199 114
bus_37 Dundee 24 199 114
#3910.08.2011, 19:52
kamil811
136
kamil811 136
#4010.08.2011, 19:53

Spider co ty z tym polsatem ciagle?

Profil nieaktywny
mehow
#4110.08.2011, 19:57

bus : mowia ze wielu z nich nie stanie przed sadem

mia81
1 061
mia81 1 061
#4210.08.2011, 19:57

może Spider ma Polsat i nie jest zadowolony:-) heheh

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#4310.08.2011, 20:00

at 40
Bo wielu wpisuje takie głupoty, jakby wiadomości tubylczych nie oglądało, a resztę sobie dopowiedz ...

petra
1 156
petra 1 156
#4410.08.2011, 20:09

spider72
#43 | Dziś - 20:00
.
at 40
Bo wielu wpisuje takie głupoty, jakby wiadomości tubylczych nie oglądało, a resztę sobie dopowiedz ...
-----------------------------------------------------------
Nie baw sie w dyplomacje czy polityczna poprawnosc("nasi"tego nie lubia).Nazwijmy sprawe po imieniu,nie znaja jezyka,ot co!!!!

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#4510.08.2011, 20:11

at 44
Dobra, wygląda na to, że większość tutaj to Mietki z taśmy :P.
Osiągnęłaś właśnie szatański numer postów :)

petra
1 156
petra 1 156
#4610.08.2011, 20:18

Zmieniam,zanim cos zlego sie zdarzy.Teraz juz 667:))))Ufff

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#4710.08.2011, 20:20

swoją drogą ciekawe gdzie oni upchną tych 700 aresztowanych

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#4810.08.2011, 20:23

Nigdzie, większość z nich to dzieciaki, więc dostaną wyroki w zawiasach, zamkną tylko tych, którzy już wcześniej miele wjakieś wyroki.
Całe to straszenie w telewizji, to po prostu straszenie, żeby się dzieciaki przestraszyły.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#4910.08.2011, 20:24

... a aresztowanych upychają i zwalniają na bierząco po spisaniu danych i ustaleniu podstawowych faktów.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#5010.08.2011, 20:44

no tak, czyli te dzieciaki będą się tylko śmiały z tego zajścia, i przechwalały się ile kto nakradł.

#18
to typowa rozmowa z czarnym, niczym się nie różni od wszystkich jakie ja z nimi odbyłam. Nieodłaczny podział na czarnych i białych, zaakcentowanie braku szacunku. Jak im tutaj tak źle to niech spierdalają do Afryki poskakać po drzewach. Będzie jaśniej w Europie. Nie żebym była rasistką :)

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#5110.08.2011, 20:44

no tak, czyli te dzieciaki będą się tylko śmiały z tego zajścia, i przechwalały się ile kto nakradł.

#18
to typowa rozmowa z czarnym, niczym się nie różni od wszystkich jakie ja z nimi odbyłam. Nieodłaczny podział na czarnych i białych, zaakcentowanie braku szacunku. Jak im tutaj tak źle to niech spierdalają do Afryki poskakać po drzewach. Będzie jaśniej w Europie. Nie żebym była rasistką :)

czteryzero
1 788
czteryzero 1 788
#5210.08.2011, 20:46

at 30

USA ma juz swoj Patriot Act, tak ze wprowadzenie czegos podobnego w Europie znacznie moze przyspieszyc wprowadzanie
"reform" rekami przywodcow panstw sponsorowanych przez kryminalnych kolegow z Wall Street.

Christina Patterson
The Saturday Column

Saturday, 16 July 2011

(...) It's quite strange when you live in a country which is meant to be run by a government you elect, and that's meant to tell other people what to do, and does tell other governments what to do, and that government is told what to do by someone who hasn't been elected. (...)

http://www.independent.co.uk/opinio...

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#5310.08.2011, 20:47

Przemoc rodzi przemoc, ta zastosowana na tych dzieciakach wróciłaby wkrótce - najlepiej byłoby kazać im odbudować zniszczenia, w czynie społecznym, przez całą przerwę wakacyjną.

Profil nieaktywny
Careless2010
#5410.08.2011, 20:54

nie no jaka hipokryzja. NiedaWNO WIELU Z WAS BRONILO POLICJI W UK. a TERAZ PROSZE , AZ NIE DOWIERZAM

czteryzero
1 788
czteryzero 1 788
#5510.08.2011, 21:03

@18

Akurat w tym przypadku pudlo.

Mozna oceniac wedle powiedzenia, jezeli chcesz zabic kilka much
jednoczesnie to uderz w twarz kapciem dziecko z trzeciego swiata.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#5610.08.2011, 21:20

doświadczenie podpowiada mi, że dziecko dostałoby w twarz, ale muchy rozleciałyby się, po czym osrały i mnie i ciebie.
Pozostanę zwolenniczką pracy ;)

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#5710.08.2011, 21:26

PS. mam nadzieję że rozumiesz przenośnię :)

czteryzero
1 788
czteryzero 1 788
#5810.08.2011, 21:30

at 57

;)

nshadow.
3 372
nshadow. 3 372
#5910.08.2011, 21:30

zdjecia z zadymy... troche takie inne niz wszystkie ;)

http://photoshoplooter.tumblr.com/

Profil nieaktywny
kibel
#6011.08.2011, 13:29

http://epetitions.direct.gov.uk/pet...
Petycja o pozbawienie benefitów uczestników zamieszek

gabisia75
372
gabisia75 372
#6111.08.2011, 15:09

spider, masz tu bachory poniżej 16 roku; wiesz jestem w tym przypadku za użyciem siły i to takim porządnym łomotem

masz tu część grup takich małolatów, działające w różnych częściach Ediego:
YPD - young pilton derry
YMD - young mental drylawer
YLT - young leith team
WC - waterfront crew
YMG - young mental grantoner
http://www.bebo.com/Profile.jsp?Mem...

gabisia75
372
gabisia75 372
#6211.08.2011, 15:11
Profil nieaktywny
Konto usunięte
#6311.08.2011, 15:40

at 61
A ja jestem za łomotem dla ich rodziców.

gabisia75
372
gabisia75 372
#6411.08.2011, 15:50

rodzice swoją drogą, a gówniarze swoją. Ale prawda jest taka, że to niestety czy nam się to podoba czy nie w dużej mierze wina tutejszego prawa. Gdyby tacy wiedzieli, że odpowiedzą za swoje czyny, będą karani w adekwatny sposób to nie było by czegoś takiego. W tych wypadkach często policja jest bezradna, a rodzice albo są zachlani, zaćpani, albo sami bezradni.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#6511.08.2011, 15:58

A kto jest odpowiedzialny za ukształtowanie/wychowanie dziecka i wpojenie mu podstawowych wartości społecznych ?
Skoro rodzice nie mieli czasu na wychowanie dzieci i wychowywała je ulica, to do kogo pretensje ?
Ale jak służby społeczne chcą odebrać takie dzieci rodzicom, to zaraz też wielka afera, wystarczy poczytać wątki z "bohaterskim detektywem" i prawami rodziców. Oprócz praw są jeszcze obowiązki.
It just can't be both ways.
Oczywiście, że takich dzieci nie wolno zostawić teraz samopas, ale znęcanie się nad nimi też nie pomoże. Na szczęście łatwo dzieciaki przestraszyć demonstracją siły, ale problem nie rozwiązany i tak powróci.

radekone
2 588 10
radekone 2 588 10
#6611.08.2011, 16:00

Cameron dobrze zrobil, ze nie nakazal strzelac do ludzi, nawet jesli sa to ostatnie kanalie.
Kilku by zginelo a z reszty zrobiono by ofiary systemu i chodzace nieszczescia i tylko poszerzono by w ten sposob ich bezkarnosc, nie mowiac juz o skali nienawisci jaka by temu wszystkiemu towarzyszyla.
Zamiast tego ma poparcie calego spoleczenstwa i dobra sytuacje wyjsciowa do zabrania sie za cala ta holote.

Inna sprawa, ze jakby gowniarzom wybudowac boiska i silownie to przynajmniej czesc z nich mialaby sie gdzie wyzyc.

gabisia75
372
gabisia75 372
#6711.08.2011, 16:09

spider, tylko to temat bez dna, bo rodzice rodziców itd też kiedyś byli "odpowiedzialni za ukształtowanie/wychowanie dziecka i wpojenie mu podstawowych wartości społecznych", choć taki dzieciak nie koniecznie musi pojawić się tylko w rodzinie przesiąkniętej patologią. I tak w kółko :)

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#6811.08.2011, 16:14

at 66

Inna sprawa, ze jakby gowniarzom wybudowac boiska i silownie to przynajmniej czesc z nich mialaby sie gdzie wyzyc.
============================================

I to jest część problemu. Gdyby Ci co tak gloryfikują rozwiązania siłowe (wątpliwe moralnie, bo większość sprawców to dzieci) oglądali lokalne programy i komentarze, a nie tylko "sensacyjne i widowiskowe" kawałki, może dowiedzieli by się, że w pierwszym zapalnym regionie londynu w ramach oszczędności zlikwidowano 5 z 6-ciu świetlic młodzieżowych (o ile dobrze pamiętam), redukując przy tym ilość patroli policyjnych na ulicach. Jedno i drugie było podyktowane cięciami budżetowymi. Tak więc wysłano dzieci z klubów gdzie miały opiekę i zajęcie na ulice, gdzie są znudzone i pozostawione samopas, zabierajć z niej jednocześnie służby porządkowe. Jak taki dzieciak mógł sobie pograć na świetlicy w poing ponga czy na x-boxie, bo w domu nie miał z uwagi na ubóstwo, tak teraz na ulicy może co najwyżej kamienie pokopać, albo czyjąś twarz, aby na wymarzonego x-boxa zdobyć środki, albo wziąć go sobie ze sklepu. To oczywiście uproszczenie, ale oddaje schemat zjawiska.

Profil nieaktywny
mehow
#6911.08.2011, 16:40

miejsce dzieci jest w szkole a nie w swietlicy te tepaki nawet sa niepismienne nawet ciezko im sie wyslowic

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#7011.08.2011, 16:46

at 69
A Twoi rodzice też byli rasistami, czy tylko Twoi koledzy z podwórka ?
Wakacje są tępaku i szkoły są zamknięte, jeden z przyczynków do problemu znudzonych dzieci prowadzących do problemu.

Profil nieaktywny
mehow
#7111.08.2011, 16:50

Sam jestem rasitą tępaku co maja wakacje tego że ta tępa banda bękartów nie potrafi czytać i pisać oraz logicznie myśleć nie liczy się szkoła tylko nowe PS3 i iphone

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#7211.08.2011, 16:53

To że jesteś rasistą, to pokazałeś nie raz w ciągu ostatnich kilku dni swoimi wpisami. Do reszty się nawet nie odniosę, bo pisałem o tym kilka postów wcześniej, jak jeszcze nie złapałeś, to już nie załapiesz i jesteś dla mnie tępakiem - sorry.

Profil nieaktywny
mehow
#7311.08.2011, 17:05

Gdybym mógł to bym cie zabił

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#7411.08.2011, 17:12

Uważaj co mówisz, bo mogę Ci narobić małego gnoju.

Profil nieaktywny
mehow
#7511.08.2011, 17:23

Patrzac na wyroki sadowe jakie dostaja te bekarty obawiam sie ze ty moglbys miec wiecej problemow :) zastanow sie jeszcze raz w ktora strone zaczyna dzialac w tym kraju prawo i bezradna policja przypomnij sobie co sie dzialo w polsce z szabrownikami w czasie powodzi w 97 czy 2001 roku i poogladaj dzieci z rodzicami ktora wychodza z sadow i maja dalej wyjebane na prawo w tym kraju

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#7611.08.2011, 17:36

Nie strasz dzieciaku, bo widać po tym żeś dzieciak. Za to Tobie mogę narobić nieprzyjemności, wystarczy że zgłoszę Twoje groźby gdzie trzeba. Siedzieć za to na pewno nie pójdziesz, ale możesz mieć inne nieprzyjemności i komplikacje, na prawdę Ci na tym zależy ?

Profil nieaktywny
mehow
#7711.08.2011, 17:43

Carry One tylko się nie odszczekuj za miesiąc prowadź sprawę do końca dla mnie temat zakończony

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#7811.08.2011, 17:46

Na dzieciaków szkoda czasu.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#7911.08.2011, 19:32

#73
lecz się.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#8011.08.2011, 21:25

mehow właśnie tacy ludzie jak ty nauczyli tych dzieciaków tego, co wyprawiają teraz. Rodzice są odpowiedzialni za wychowanie dziecka. Fakt, że na jego wychowanie ma wpływ wiele innych czynników tj. np. środowisko w jakim sie wychowuje ale są to czynniki pośrednie.
Spider ma rację mówiąc, że "pas i chłosta" nie jest metodą wychowawczą. Tylko Spider w jednym się z tobą nie zgodzę - co to znaczy być rasistą wg Ciebie - Afrykanie naprawdę stanowią znaczny odsetek przestępstw nie tylko w UK. Czy ktoś kto to stwierdza jest wg Ciebie rasistą? Być może wynika to z ich kompleksów odnośnie koloru skóry - wszędzie doszukują się oznak rasizmu, a to wzbudza w nich niechęć do białych co z kolei prowadzi do łamania prawa. Skoro są tacy nieszczęśliwi żyjąc wsród nas niech wracają.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#8112.08.2011, 09:13

Rasistą dla mnie jest ten, kto jest do innej rasy uprzedzony i wyraża stronnicze opinie z tego powodu.
Najczęściej Ci sami oskarżają o rasizm, nitolerancję narodową tubylców wobec Polaków i mechanizm jest taki sam, jak ten z powodu którego płaczą kolorowi.

ananas
3 223
ananas 3 223
#8212.08.2011, 10:34

spider
masz racje, cokolwiek powiedziales lub jeszcze powiesz
jak kazdy inny gej w tym kraju
racje przyznana odgornie
z urzedu...

My durnowaci, placacy podatki i kredyty gowno wiemy o zyciu. Nasza przyszlosc tez jest gowniana. W dupie bylismy i gowno wiemy. Nasze dzieci beda tworzyc kiedys zasrany margines spoleczny kazdego spoleczenstwa.
Prawda jest tylko jedna.
Pobabrancy, geje, muzulmanie, czarni, niegrzeczne dzieci oraz inni beneficiarze zawsze maja racje.
Spoleczenstwo, cokolwiek to slowo znaczy, powinno zawsze trzymac strone krzywdzacych. Oczywiscie tylko ze wzgledu na Ciebie. Na twoje gejowskie poglady. Powinnismy tez oddac nasze dzieci pod Twoja opieke. Zebys im tez nawciskal swoje gowniane teorie do glowy ktore ulecza swiat.

Ty nasza skarbnico madrosci...
Swiat byl i bedzie.
Byl jaki byl. I bedzie taki sam jak byl.
Dlatego ze sa jeszcze ludzie ktorzy wiedza co to tradycja. Historia. Co to znaczy podtrzymanie gatunku.
Dlatego ze kazdy z nas wie ze trafiaja sie takie cudaki jak ty. I wiemy ze to nic nie zmieni.

Poszukaj mgly, pokrzywdzonych mordercow, gwalcicieli i pomoz im. Czekaja na Ciebie. A od reszty sie odpierdol.

ananas
3 223
ananas 3 223
#8312.08.2011, 10:38

moze dodam
uwazam ze pozadny wpierdol gdzies na miescie od nedzika uleczylby tez ciebie. Czego szczerze jako metody leczniczej ci zycze...

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#8412.08.2011, 10:42

Następny jasnowidz. Sorry, ale z nedzikami nie mam do czynienia w żadnym aspekcie mojego życia tutaj, więc płonne twoje nadzieje, ale to ze jesteś dzieciak, to doskonale pokazałeś.
I mnie nie strasz, bo się sam zesrasz, dzieciaków się boję.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#8512.08.2011, 10:43

* nie boję.

petra
1 156
petra 1 156
#8612.08.2011, 11:08

ananas
Prawda jest tylko jedna.
Pobabrancy, geje, muzulmanie, czarni, niegrzeczne dzieci oraz inni beneficiarze zawsze maja racje.
------------------------------------------------------------
Zapomniales jeszcze dodac niepelnosprawnych i chorych na HIVa......
Lecz sie chlopie!Jakies kompleksiki mamy?paskudna "facjata",niski wzrost,odstajace uszy czy brak wyksztalcenia???