Serwisy tematyczne
Strona głównaSpołecznośćFora tematyczneBank, biznes › SPRAWDZENIE STANU KONTA
Epilepsy Connections... Epilepsy Connections - Wsparcie dla osób z epilepsją
Glasgow
Pomoc dla Polaków z Epilepsją - Glasgow
Sikorski Polish Club
Glasgow
Miejsce spotkań Polaków w Glasgow.
Michał Driving Schoo... Michał Driving School
Edynburg
Polski instruktor nauki jazdy(ADI).Edinburgh i okolice.

Zaloguj się i dodaj komentarz

SPRAWDZENIE STANU KONTA

grochu99
21
grochu99
31.08.07, 16:53

witam, mam pytanko.  Jak moge sprawdzic stan konta posiadając karte visa debit w Lloyds'ie oczywiscie. Dodam ze niestety  nie posiadam   dostepu  internetowego  na tej karcie, a w zadnym bankomacie nie widzialem opcji takiej jak  stan konta. Z gory  dzieki za odpowiedz

Amitorybka1987
7353
8
Amitorybka1987
#1 | 31.08.07, 17:02

proponuje wybrac sie do okulisty-w kazdym bankomacie mozesz sprawdzic swoj stan konta(balance) albo jak wybierasz kase to wez rachunek(withraw cash with receipt)

angol
1189
angol
#2 | 31.08.07, 17:05

wypłacajac pieniadze pojawia ci sie n ekranie account balance - czyli ile ci zostało na koncie, lub tez robisz opcje ministatement - czyli ostatnie wpływy/wypływy na koncie...i oczywicziscie dostajesz wydruk do ręki..."withdral with recipe" chyba trzeba wcisnąć....sorki ale chyba jakies błedy mi sie wkradły bo jakos dawno angielskiego i polskiego pisanego nie uzywałem :)

angol
1189
angol
#3 | 31.08.07, 17:07

"recipe" :) ech angol, angol

grochu99
21
grochu99
#4 | 31.08.07, 17:12

dzieki  bardzo zaraz sprubuje,  obskoczylem  4 bankomaty  polskie i w zadnym takiej opcji  niewidzialem,  jak wzielem rachunek  to  byla napisana tylko  kwota ktora wybralem ^^. W każdym badz razie  ide zobaczyc jescze raz :)

radnor
Moderator
26162
16
radnor
#5 | 31.08.07, 17:13

"bankomaty  polskie"?!

angol
1189
angol
#6 | 31.08.07, 17:14

bankomaty polskie? hmm...zmykam na piwo

Amitorybka1987
7353
8
Amitorybka1987
#8 | 31.08.07, 17:16

"bankomaty polskie"?-w polskich bankomatach nie sprawdzisz stanu konta jezeli masz w Lloydsie:)

grochu99
21
grochu99
#9 | 31.08.07, 17:16

tzn. w Polsce ....

grochu99
21
grochu99
#10 | 31.08.07, 17:16

tzn. w Polsce ....

grochu99
21
grochu99
#11 | 31.08.07, 17:17

ooo wlasnie ;/ no  to mam problem

angol
1189
angol
#12 | 31.08.07, 17:17

przeslij karte, podaj pin, to Ci z Radnorem i Amitorybką sprawdzimy....:)papa

Amitorybka1987
7353
8
Amitorybka1987
#13 | 31.08.07, 17:21

angol ty to jestes pomyslowy..:) chetnie pomozemy;)

grochu99
21
grochu99
#14 | 31.08.07, 17:25

hehe ;P,  kurcze to  niema zadnego  sposobu ???

Amitorybka1987
7353
8
Amitorybka1987
#15 | 31.08.07, 17:26

 jak nie masz online banking to lipa,

radnor
Moderator
26162
16
radnor
#16 | 31.08.07, 17:28

zadzwon po prostu do banku.

m_alinka
1271
m_alinka
#17 | 31.08.07, 17:43

no to kochany na karcie masz nr tel do banku - mozesz zadzwonic i dowiedziec sie jaki masz balance. troche t trwa, i troche kosztowne:) ale bez internetu to jedyny sposob.  no i zaloguj sie na stronie lloydsa, przeciez mozesz miec dostep internetowy...

m_alinka
1271
m_alinka
#18 | 31.08.07, 17:43

no to kochany na karcie masz nr tel do banku - mozesz zadzwonic i dowiedziec sie jaki masz balance. troche t trwa, i troche kosztowne:) ale bez internetu to jedyny sposob.  no i zaloguj sie na stronie lloydsa, przeciez mozesz miec dostep internetowy...

ZeeN
United States
1143
ZeeN
#19 | 31.08.07, 17:58

a cos pokielbasilam i nie moge sie u nich zalogowac

grochu99
21
grochu99
#20 | 31.08.07, 19:11

hmm sam nie wiem teraz ...  wydaje mi sie ze nie przysłali mi  w tym tyg  kasy za przepracowane dni

grochu99
21
grochu99
#21 | 31.08.07, 19:34

a czy  jest  jakias ograniczona liczba dzienna czy tygodniowa  korzystania z bankomatu ?  i  czy moga zablokowac karte przez to ?? i czy  jest ona zablokowana na stale czy na jakis czas ?

Amitorybka1987
7353
8
Amitorybka1987
#22 | 31.08.07, 19:37

grochu99 jestes mega:) nie,nie ma ograniczenia w kozystaniu z bankomatu:)

grochu99
21
grochu99
#23 | 31.08.07, 19:57

hehehe :) no jednak cos sie syplo :P

jmariusz3
Glasgow
14964
jmariusz3
#24 | 31.08.07, 20:09

amitorybka,jest ograniczenie dzienne!!!jesli masz limit np.£200 dziennie to w polsce wyciagniesz z bankomatu jednodniowo 1000zl.

grochu99
21
grochu99
#25 | 31.08.07, 20:23

no  tez cos takiego slyszalem...  tylko problem jest  w tym ze ja wyciagnelem 50 zl ;/

jmariusz3
Glasgow
14964
jmariusz3
#26 | 31.08.07, 20:34

w czym masz problem?bankomat wyplaca Ci kase?to znaczy ze cos masz na koncie!jak nie bedziesz mial to nie wyplaci chyba proste.

grochu99
21
grochu99
#27 | 31.08.07, 20:43

kase na koncie mam, bo dostalem potwierdenie ze wplacili  mi  160 L  ale po wyplaceniu 50 zl  niemoge wyplacic reszty ...

jmariusz3
Glasgow
14964
jmariusz3
#28 | 31.08.07, 20:49

moze wczesniej wloczyl ci sie LORD,czytaj szastanie kasa.i juz nie masz co wyplacac,albo sprobuj po polnocy.

grochu99
21
grochu99
#29 | 31.08.07, 20:53

hmm szastanie kasą ?  mogl bys  bardziej sprecyzowac bo   nie slyszalem  przedzej o tym :)

jmariusz3
Glasgow
14964
jmariusz3
#30 | 31.08.07, 20:58

tak jak ja nie slyszalem o "przedzej",szastanie to wydawanie bez umiaru,cos moze dzisiej kupywales i przekroczyles ten limit 1000zl?temu sprobuj po polnocy.nowy dzien nowe mozliwosci!!!


Zaloguj się i dodaj komentarz
© 2014 Emito.net
O nas Reklama Kontakt Partnerzy Wytyczne dla społeczności Prywatność Regulamin
Information in English: About Advertise Post a free classified ad Contact