Do góry

Air bridge do Niemiec

Zaloguj się by dodać komentarz
Murzyn
123
Murzyn 123
25.06.2020, 16:17

Wstępnie na BBC napisali że ludzie lecący z m.in. Niemiec nie będą mieli kwarantanny. Czy ktoś zna więcej szczegółów? Przecież każdy kto chce polecieć do Polski, Czech czy Austrii może sobie lecieć przez Niemcy.

Kataryna
4 066
Kataryna 4 066
#125.06.2020, 17:46

Ja na przyklad :) Nie, nic nie slyszalam ale byloby spoko

Profil nieaktywny
Siema2
#225.06.2020, 17:52

Ja też nie znam więcej szczegółów ale znam kogoś kto też nie zna... ;)

zarodnik
1 462
zarodnik 1 462
#325.06.2020, 18:10

Siema nie smiec, tylko ic sie podrapac po swojej bikini ;)

Delirium
16 485
Delirium 16 485
#425.06.2020, 18:25

Srup aka, zarodnik aka pozyczona aka zbytnik aka zulf aka mietekz aka JednaPolska aka czajnik aka szczytek, znajdź sobie jakąś pracę.

:P

zarodnik
1 462
zarodnik 1 462
#525.06.2020, 18:28

Delira lajkuje odpadowi, ostatnie okrazenie...

Profil nieaktywny
Siema2
#625.06.2020, 18:29

Robercik wkurwiony bo mu Duduś przegrywa w wyborach z Trzaskowskim... hehehe :) Taki ból dupy... :)

Profil nieaktywny
Siema2
#725.06.2020, 18:34

Niech ci Robercik do tej pustej pisowskiej główki w końcu dotrze... Trzaskowski jest już praktycznie nowym prezydentem a ty odpadzie lepiej już teraz lać do apteki po maść na ból dupy... heheheh pajacu emitowy... :)

szczecinek
37
#825.06.2020, 20:22

Do siema 2 Trzaskowski jest chyba twoim prezydentem , a pajaca zobaacz w lustrze.

Profil nieaktywny
Siema2
#925.06.2020, 20:30

Oooo... szczecinek... hahah :) A ty pajacu kupiłeś już maść na ból dupy... pisowska amebo? Hehehe :) Boli was to zacofane pisiory... ale musicie się dzbany przyzwyczajać do nowego prezydenta Trzaskowskiego... booooli was hehehe .... :)

Profil nieaktywny
Siema2
#1025.06.2020, 20:39

Słyszę wycie?... znakomicie... :):):) Pisiory :) Dzisiejsza sondaż daje już 48 procent dla Trzaskowskiego

Jak wynika z badania IBRiS, zwycięzcą drugiej tury okazałby się Rafał Trzaskowski. Kandydat Koalicji Obywatelskiej zdobyłby 46 proc. głosów, a Andrzej Duda mógłby liczyć na 45,2 proc. poparcia; niezdecydowanych jest 8,8 proc. ankietowanych.

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-06-24/duda-trzaskowski-w-ii-tur...

szczecinek
37
#1125.06.2020, 20:59

Siema 2gratuluje Ci nowego pre. A na powaznie ile ty masz lat.

zarodnik
1 462
zarodnik 1 462
#1225.06.2020, 21:06

Siema ma 40sci, zobaczyl smuge cienia, krazy po dzielnicach w poszukiwaniu bolca, szuka swojej tozsamosci plciowej po tym jak jego stara sie puscila, ze sfora bezpanskich psow...;)

Profil nieaktywny
Siema2
#1325.06.2020, 21:19

Ale was zacofane pisiory skręca z bólu... hahaha i prawidłowo... pisowskie dzbany umysłowe... sracie pod siebie ameby... :)

Profil nieaktywny
Siema2
#1425.06.2020, 21:21

Robercik... jak tam twoja była osiedlowa kurw@ pewnie sypie się lepiej niż zamek w Malborku... rogaczu... heheheh :) :)

zarodnik
1 462
zarodnik 1 462
#1525.06.2020, 21:25

Moja byla, to moja byla inic mi do niej, ale Twoja obecna juz kazdy ned mial na dzielni, ty dalej myj rowa i czekaj na kumulacje ;)

Profil nieaktywny
Siema2
#1625.06.2020, 21:30

Aaaa... ty masz teraz kota tylko jak twój prezes... kobiete to ty ostatnio ma czacie widziałaś i to taką z Tajlandii... co spacje na klawiaturze wciskała swoim wackiem... :)

zarodnik
1 462
zarodnik 1 462
#1725.06.2020, 21:37

Lece w kime planktonie, cinkis jak zawsze, podrap sie po swojej bikini...;)

Profil nieaktywny
Siema2
#1825.06.2020, 21:38

Robercik... tylko nie męcz ręki za dlugo... :) :)

Profil nieaktywny
Siema2
#1925.06.2020, 21:39

Samotny odpadzie... :)

  • Strona
  • 1

Katalog firm