Do góry

Barszcz dnia

Zaloguj się by dodać komentarz
Heniek_Lejer
460
23.01.2018, 11:45

lavazza 250g zeta 99 w semi chem, warto nabyc

Heniek_Lejer
460
#123.01.2018, 11:49

w tesko (not so express) na dundas street w edim daja naprzyszloroczne pierdolki (kartki, crackers itp) za 10, 15 pi

Heniek_Lejer
460
#223.01.2018, 13:54

naprzyszloroczne swiateczne pierdolki mialo byc.

harrier
6 765
harrier 6 765
#323.01.2018, 14:26

Czekaj, Heniu, jak Ty mi zerzulcono ze starojsci kartke za rok wyslesz, Ty ebenezerze skrucz,Ty!

kijevna
15 306
kijevna 15 306
#423.01.2018, 14:38

Lec, dokumentuj harrier, będziesz miala czarno na białym;)

asbo
12 560 1
asbo 12 560 1
#523.01.2018, 15:31

oj, Henio, widac, ze Ty ze stolycy... kase tak rozrzucac na prawo i lewo po teskach :) naprzyszloroczne to sie robi z nazeszlorocznych, ciulac trza kartki wszystkie od sasiadow, rodziny, kota i te 50 od dzieci ze szkoly, potem cyk karteczke swiezo z zyczeniami naklejasz tam, gdzie pogryzdane (jak ladnie pogryzdane i sie ktory nie podpisal przypadkiem, to se zostaw - bo gotowe), jak gdzie palcem tlustym od karpia zes macnal, to wez sreberko jakie przyklej albo cyk kleju ciut (nie za duzo!) i brokacik cyk - jak nowki... i siem nie nachodzisz, a tak to jeszcze na autobus wydasz (jak pada natenprzyklad); a krakersy to bierzesz i sklejasz, korony mozesz wyprasowac jak dzieciory pognioto (taniej to w sumie zlozyc i tesciowi pod pupe, zeby siedzial i film se obejrzal... lub ksiazke, prond sie tak nie marnuje... w sumie to on te kartki moze brokatem mazac- pozytek jaki), a dzieciory to i tak niegdy nie pamietajo, ze w krakersie kuleczka byla i kostka... nie dziwio sie tez mocno, ze co roku ta kuleczka... no niechze sie cieszo swientami

Antek_z_Zadupia
5 896
#623.01.2018, 17:05

ktoren semichem Cheniu?

Heniek_Lejer
460
#723.01.2018, 17:59

w broxburnie Antek. jakby co to paczke moge odpalic bom z chciwosci nabyl ponad norme nieco. bedzi m 4 zeta na 4.25 dziady podniesli i mi to na 35 inflacji nie wyglada dziady. to za 454 g

Heniek_Lejer
460
#823.01.2018, 18:00

Asbo, kurczak pieczony - ja to bezpotrzebnie zem nimi w piecu palil, buendy, buendy cholibka!

Heniek_Lejer
460
#923.01.2018, 18:32

kurcze zle napisalem - W sains na 4.25 podniesli mialo byc

Heniek_Lejer
460
#1023.01.2018, 18:47

na 3% inflacji.... chyba zaczne zarkac na to co pisze

Heniek_Lejer
460
#1128.02.2018, 09:50

jakosc barszczu tez wazna - spijalem takie czerwone wino z aldiego ostatnie za 4.99 wiec elegancko - budget version, organic i wogole.

absolutnie zaviebiste! polecam, zara wkleje nalepki obrazek albo link, takie hiszpanskie wiec tez nie za duzo "food miles" i butelkowane tamze, czyli w cysterce tu nie przywiezione.

Heniek_Lejer
460
#1228.02.2018, 09:54

ten zenek tutaj:

https://www.aldi.co.uk/toro-loco-organic-red/p/075731148677100

tyle, ze to co spijalem to byl rocznik 2016

mantaj1961
63 274
mantaj1961 63 274
#1328.02.2018, 10:05

sikacz.

takie co sie pija

Heniek_Lejer
460
#1428.02.2018, 10:41

drogo...

spijales kiedys?

harrier
6 765
harrier 6 765
#1528.02.2018, 11:47

Toro Loco sie pieknie nazywa ;)

Czemu mi dali harrier, jak ja sie czuje Toro Loco?

asbo
12 560 1
asbo 12 560 1
#1628.02.2018, 11:54

Toro Loco mialo byc po mezu :)

asbo
12 560 1
asbo 12 560 1
#1728.02.2018, 11:55

ja tam Toro Loco akurat lubie :)

asbo
12 560 1
asbo 12 560 1
#1828.02.2018, 11:55

ale dzie tu przez te zaspy aldika szukac...

mantaj1961
63 274
mantaj1961 63 274
#1928.02.2018, 12:27

spijalem rozne winka z MAdery. wiekszosc byla 1 class. slodkie i mocne. pycha

mantaj1961
63 274
mantaj1961 63 274
#2028.02.2018, 12:28

w tesco jest takie co: https://www.tesco.com/groceries/en-GB/products/251326518

nie moje ulubione, ale niezle

Heniek_Lejer
460
#2128.02.2018, 13:18

#15#17

Loco :)

Heniek_Lejer
460
#2228.02.2018, 13:46

ciekawe czy znak towarowy zastrzezony przez Lemoniadowego....

Heniek_Lejer
460
#2328.02.2018, 14:29

jak za 5 lat bedziemy robic rejuniona portalowego, w swiecie takiej normalnej fizyki co to jo z ksionrzek znamy, to sie napisze do Zygfryda von Aldiego zeby donejszyna zrobil w postaci kszynki z rocznika a my sie jusz zajmiemy szlachetnie zawartoscio - tak z przenajswietszym poZYDkiem dla kultury Planety! lol :)

harrier
6 765
harrier 6 765
#2428.02.2018, 14:55

Ino bes pul truchua zykfrydowego szczura zamkowego, kturen jusz byl zostal w polowie nabyty drogo kupna wew aldzinej mrorzonce ;)

Heniek_Lejer
460
#2528.02.2018, 14:56

jak nie zjeuczaue to organizm przyjmie Siorka :) zeby sie tylko Zygfryd trzymal te 5 latek bo drzimi Ajkija nie dal rady i tsza bedzie na twardym dupke posadzic :)

lol!

Heniek_Lejer
460
#2628.02.2018, 14:57

no i obiecona bombka z lajka !

harrier
6 765
harrier 6 765
#2728.02.2018, 14:57

https://www.theguardian.com/uk-news/2018/feb/05/aldi-customer-finds-half...

Tu masz, Heniu. Za malo Toro Loko wypilim i jeno pul szczurowego zewloka ujrzelim, a biauy myszy wewogle :/

Heniek_Lejer
460
#2828.02.2018, 15:00

aaaaaaa- znam sprawe :)

a pamietasz ptaka z tesko? zara znajde

Heniek_Lejer
460
#2928.02.2018, 15:00

bon appetit :)

Heniek_Lejer
460
#3028.02.2018, 15:01

sie bedziemy Torego czymac bez zagryhy !

Katalog firm