Do góry

Boris naprawi Szkocje

Zaloguj się by dodać komentarz
kupieziemie
94
03.02.2020, 11:16

Teraz jak juz mamy Brexit to sie Boris i Dominik nareszcie wezma za te Szkocje i jej ciagle zadania i toksyczny separatyzm! Rzad w Londynie przeznaczyl 5 milionow na kampanie promowania Brytyjskosci, beda flagi i wiecej pieniedzy na krzewienie Brytyjskiej kultury, wspanialej historii.

Teraz jest tez dobry czas zeby zamknac ten szkocki parlament na dobre, rozgonic tych darmozjadow i skonczy sie jeczenie o neverendum! Kilka latek minie i nie bedzie nikt pamietal o tych fanaberiach :) Ludzie znow zaczna szanowac nasza Armie, Royal Navy i RAF i znow beda chodzili dumni z podniesiona glowa!

omegan
5 156
omegan 5 156
#103.02.2020, 11:24

kiepski trolling. by trollowac, trzeba miec cos pod kopula. to nie dla ciebie

kupieziemie
94
#303.02.2020, 19:20

Tak sie sklada. ze ten Buckingham Palace i Rodzina Krolewska w ogole, przynosza ,miliardy dochodu z turystyki co to potem Szkoci dostaja czesc tych pieniedzy a i tak im malo ciagle.Nie dziwie sie moim znajomym w Anglii ze maja juz tego dosyc.

Delirium
9 868
Delirium 9 868
#403.02.2020, 19:38

kupieziemie 46

#3Dziś - 19:20

"Nie dziwie sie moim znajomym w Anglii ze maja juz tego dosyc."

Dlatego też Szkoci z całego serca wspierają Anglików w ich dążeniu do wyrzucenia Szkocji z Wielkiej Brytanii. :D

kupieziemie
94
#503.02.2020, 20:03

To sa mity ze wspieraja. Referendum w 2014 dalo odpowiedz dosc jasna. Teraz tylko nalezy uszanowac obietnice ze bylo to "once in a generation" wydarzenie. Niektorym wygodnie jest o tym nie pamietac!

Delirium
9 868
Delirium 9 868
#603.02.2020, 21:14

Całkiem niedawno jakiś Anglik zbierał podpisy pod wnioskiem o wywalenie Szkocji na zbity pysk, skoro głosowali przeciwko Brexitowi. Szkoci rzucili się tłumnie do podpisywania petycji. :D

szalony_mustang
1 520
#703.02.2020, 21:18

juz dawno twierdzilem ze w sprawie niepodleglosci Szkocji trzeba zrobic ogolnokrajowe referendum, wlacznie z anglia, walia i irlandia polnocna, tylko to zagwarantuje niepodwazalne TAK dla niepodleglosci Szkocji

kupieziemie
94
#803.02.2020, 21:34

Swieta prawda szalony_mustang!

Na szczescie Anglikow jest 11 razy wiecej wiec ci co marza o separacji Szkocji moga sie z ta wizja pozegnac :)

kupieziemie
94
#903.02.2020, 22:07

Zreszta najwyzszy czas na pojednanie - zarowno to miedzy "leavers" i "remainers" jak i miedzy szkockimi separatystami i reszta spoleczenstwa Krolestwa. Brexit stal sie faktem, nie ma odwrotu juz i teraz trzeba pracowac wspolnie na globalny sukces Wielkiej Brytanii! I to z pozytkiem dla nas wszystkich przeciez.

kupieziemie
94
#1010.02.2020, 09:44

Borys wkrotce rozpocznie kampanie promujaca Zjednoczone Krolestwo specjalnie dla Szkotow ktorzy czasami zapominaja ile zawdzieczaja Unii z Anglia! W kinach w calej Szkocji beda wyswietlane filmy ktore beda o opowiadac o naszej wspolnej wspanialej historii i nareszcie sie Szkotom rozwsietli w glowach moze i przestana ciagle jeczec o to neverendum cale. A to poczatek bo Borys sie wzial do roboty i snp za rok to juz sie nie bedzie liczyc jak ludzie zrozumieja o co chodzi!

Delirium
9 868
Delirium 9 868
#1110.02.2020, 09:57

Stary, idź do jakiejś pracy...

kupieziemie
94
#1210.02.2020, 13:34

Edukacja lezy w Szkocji przez tych separatystow, ludzie rozejrzyjcie sie!

kzielak
223
kzielak 223
#1310.02.2020, 13:45

No i co zamierzasz z tym zrobic?

Dr.Orlando
4 037
Dr.Orlando 4 037
#1410.02.2020, 14:04

O angielskiego trolla mamy co to z ambasady w Londynie nadaje i imperialnymi mu placą

kupieziemie
94
#1516.02.2020, 11:37

Juz niedlugo Borys zakonczy tez problem rozmnazania sie biedoty i kontynuacji przez nia zycia z pobierania zasilkow! Nowy doradca Andy Sabisky zostal wlasnie zatrudniony a on umie dzialac i nie przebiera niepotrzebnie w srodkach i zamierza wprowadzic przymusowa sterylizacje tych najbardziej zdeprawowanych rodzin :

"One way to get around problems of unplanned pregnances creating a permanent underclass would be to legally enforce universal uptake of long-term contraception at the onset of puberty,"

I skonczy sie zebractwo a wiadomo ze w Szkocji to najwiecej zyje ludzi na zasilkach to pewnie najpierw tu zrobi sie porzadek :)

Nie bedzie podatnik dokladal sie do pijawek nareszcie.

kupieziemie
94
#1621.02.2020, 09:05

Teraz nawet i Paul Golding, ktory jest liderem ugrupowania Britain First dolaczyl do Konserwatystow, ze wzgledu na Borysa. Prawdziwi patrioci dostrzegaja cechy przywodcy i polityka ktory uszanuje wynik referendum, bo 17.4 miliona ludzi wyraznie powiedzialo "dosc"! I w Szkocji tez slyszy sie glosy rozsadku ze trzeba sie pogodzic z porazka i poprzec Rzad dla lepszej przyszlosci Wielkiej Brytanii ktora my tez wybralismy na swoj dom.

azteca
149
azteca 149
#1721.02.2020, 19:47

@kupieziemie

Czy ty masz jakiekolwiek pojęcie o gospodarce, budżecie (wydatkach i przychodach), obronności i całej otoczki na jakiej bazuje funkcjonowanie państwa?

Jednym zdaniem (pięć wyrazów) - Niepodległa Szkocja = Katastrofa dla Szkocji

kupieziemie
94
#1822.02.2020, 08:23

@azteca

Przeciez ja caly czas mowie zeby zatrzymac ten caly separatyzm! Pewnie ze Szkocja nie ma zadnych szans i bez Anglii poszlaby na dno. Wielka Brytania jest naszym Krajem i to w niej mieszkamy dlatego trzeba stanac murem za Borysem i rzadem. Zadnej niepodleglej Szkocji NIGDY nie bedzie! Nikt tego nie chce a i tak zadnej zgody nie bedzie z Anglii. Mialo byc "once in a generation" referendum tylko ze sturgeon o tym nie pamieta i caly czas robi wszystko zeby zniszczyc UK.

W Anglii ludzie maja dosyc tego jeczenia sturgeon i innych a ten szkocki parlament i tak bedzie rozwiazany przez Borysa i wtedy moze sie skonczy problem raz na zawsze.

Antek_z_Zadupia
6 047
#1922.02.2020, 10:05

Do not feed the troll!

https://gph.is/g/Z8pKY8k

Antek_z_Zadupia
6 047
#2022.02.2020, 10:07

<iframe src="https://giphy.com/embed/Qu7IwQIHS5rsZlxFjH" width="480" height="253" frameBorder="0" class="giphy-embed" allowFullScreen></iframe><p><a href="https://giphy.com/gifs/futurithmic-Qu7IwQIHS5rsZlxFjH">via GIPHY</a></p>

Munchybox
669
Munchybox 669
#2122.02.2020, 10:07

#18 Nie tylko Szkocja odejdzie z Unii ale rowniez Irlandia sie zjednoczy.

Posluchaj sobie wspanialej przywodczyni Sinn Fein. Z drugiej strony, PM UK to przeambicjonowana mirnota, z bardzo waskim horyzontem, w dodatku rasista I klaun.

Antek_z_Zadupia
6 047
#2222.02.2020, 10:07

...no tak, wklejać to cza umić.

shel
357
shel 357
#2322.02.2020, 10:09

kupieziemie jest trollem może nawet opłacanym, nie ważne, ważne za to jest to, że ktoś jednak boi się głosów imigrantów skoro zlecono mu trollowanie :)

Munchybox
669
Munchybox 669
#2422.02.2020, 10:16

No tak, Antek, jak cos nieumiejetnie wkleilam to doprecyzuj, poprawie.

Siemano
85
Siemano 85
#2522.02.2020, 10:29

Ten kupieziemie to by w PiSie błyskawiczną karierę zrobił. Jakby tak lizał jaja "prezesowi" jak teraz liże Borysowi to Kurski by wyleciał z TVP i zastąpiono by go kupieziemie!... :)

harrier
8 571
harrier 8 571
#2622.02.2020, 11:09

24

Munchy, Antoniemu zle wkleilas w 20 i siem rzuca :))

Antek_z_Zadupia
6 047
#2722.02.2020, 11:55

Munchybox

#24Dziś - 10:16

No tak, Antek, jak cos nieumiejetnie wkleilam to doprecyzuj, poprawie.

...............................................

A to Ty nie wiesz, ze mnie sie najlepiej mówi do samego siebie? ;)

22 było do 20

pozeracz
11 259
pozeracz 11 259
#2822.02.2020, 12:30

kupieziemie.

Czy kupiłeś już żiemię? Jak nie, to chyba w B&Q jest promocja. Taką do krtofli też dostaniesz. Zasyp się nią i czekaj na efekty. Będa lepsze od Twojej aktywności na forum emito.

kupieziemie
94
#2922.02.2020, 19:27

#21

Zadna Irlandia sie nie zjednoczy. Moga sobie terrorysci z Sinn Fein wyobrazac ze Ulster tak chetnie pozwoli sie oderwac od Korony he, he. Przekonaja sie bardzo szybko ze to zly pomysl :) Irlandia Polnocna jest bardzo lojalna Krolowej i elity spoleczne czuja sie bardziej Brytyjskie niz przecietny Anglik nawet! Ten numer nie przejdzie.

Sokole
5 006
Sokole 5 006
#3022.02.2020, 20:00

#29 no teraz to juz breszysz po calemu.

NI murem za Londynem tylko wybrali wiecej poslow republikanskich niz lojalistow?

  • Strona
  • 1
  • z
  • 2

Katalog firm