Do góry

Dacie mi dobrą muzykę ???

Zaloguj się by dodać komentarz
Kapi123
4
09.10.2020, 23:05

Aktualnie kocham go słuchać

bawol
188
bawol 188
#120120.11.2020, 23:16

Tak normalnie to w samochodzie jest niewygodnie, ale jak sie dach zlozy, to mogla skakac he he :)

bawol
188
bawol 188
#120220.11.2020, 23:20

Ale ja pitole zwierzenia, zaraz Delira sie czepi, posluchajmy...

bawol
188
bawol 188
#120320.11.2020, 23:22
bawol
188
bawol 188
#120420.11.2020, 23:25

Zimny psychodel, klimat i gitary z The Cure...

bawol
188
bawol 188
#120520.11.2020, 23:33

No dobra, co my tu jeszcze mamy ?

bawol
188
bawol 188
#120620.11.2020, 23:37
bawol
188
bawol 188
#120720.11.2020, 23:47

Dobra muza to dobra, na pewno nie szablonowa...

bawol
188
bawol 188
#120820.11.2020, 23:49

600 odtworzen, jestem lowca talentow he he :)

bawol
188
bawol 188
#120920.11.2020, 23:53

Godzina zero sie zbliza, trza bedzie w kime...

bawol
188
bawol 188
#121020.11.2020, 23:57

Na trzy godziny tylko, pozniej czat z Amerykankami, u nich wtedy wieczor i pogadac chca, wyrwac sugar daddy, ja tam sciemniam, ze mam kasy jak lodu, ale jak jedna przyleciala to jej nasciemnialem, ze auto mam w remoncie, nie mozemy jechac w Highlands i musimy sie bzykac w domu. He he cwany jestem...

bawol
188
bawol 188
#121121.11.2020, 00:00

Ale co tam, zobaczyla Salvadora Dali i wniebowzieta :)

bawol
188
bawol 188
#121221.11.2020, 00:03

Tydzien sie tluczenia po muzeach, czy ja wiem, czy bylo warto? Ale odwiedze USA :)

bawol
188
bawol 188
#121321.11.2020, 00:07
bawol
188
bawol 188
#121421.11.2020, 00:09

Chyba lepiej, zebym gral niz piertolil farmazony, I know...

bawol
188
bawol 188
#121521.11.2020, 00:13
bawol
188
bawol 188
#121621.11.2020, 00:15

Do zas, lece z tematem do snu...to jak Sokole moj Mohikanin :)

bawol
188
bawol 188
#121721.11.2020, 06:24

No i 3 godziny na czacie, znow wyrwany lachon, znaczy foty juz wyslala i sie chce meldowac w Szkocji he he, ja to mam zycie...

bawol
188
bawol 188
#121821.11.2020, 12:10

No juz po 12nastej, mozna grzebnac cos z czystym sumieniem...cheers :)

bawol
188
bawol 188
#121921.11.2020, 13:47
bawol
188
bawol 188
#122021.11.2020, 13:53

Ide legac, no zrobilem sie w dwie godziny, juz nie ta glowa co kiedys...

bawol
188
bawol 188
#122221.11.2020, 19:52

Monia, po co ta sciema? Szukasz milego i kulturalnego? Do teatru chcesz isc, czy na opere? Pieniadze nie smierdza czy to od milego pana, czy od chama i buraka...

bawol
188
bawol 188
#122322.11.2020, 17:42

No i jak tam? Schabowy i Familiada byli? Teraz pewnie skoki i Tyskie...

bawol
188
bawol 188
#122522.11.2020, 23:03

Co Ty Orlando pitolisz? To do mnie byl przytyk? Ja mam szerokie kontakty towarzyskie, przyznaje, wiekszosc on-line i wirtualne, ale czasami ktorys z tych wirtualnych staje sie realny i mnie np. odwiedza...W wolnym czasie, wlasnie siedze na czacie lub gram w gry, wiec sie nie nudze, tak, ze spoko wodza :)

bawol
188
bawol 188
#122623.11.2020, 20:07

No i jak? Walicie cos? U mnie juz wieczor...:)

bawol
188
bawol 188
#122723.11.2020, 20:11
bawol
188
bawol 188
#122823.11.2020, 20:11

Dobra muza i pelny kufel, to jest to...:)

bawol
188
bawol 188
#122923.11.2020, 20:17
bawol
188
bawol 188
#123023.11.2020, 20:23

Moze jakis mixik ? Ja ogarniam szerokie spektrum...

Katalog firm