Do góry

Do jacka05

Zaloguj się by dodać komentarz
autystyczna
3 972
autystyczna 3 972
08.11.2018, 15:30

Minela juz godzina od naszej rozmowy telefonicznej, post o ktorego usuniecie prosilam ja, jak i inny user nadal pieknie sie prezentuja na forum

Czy Twoim zdaniem propozycja obciagania, albo wyruchania sie pod remiza to jest wlasnie ta kultura, o ktora prosicie? A moze regulamin tego portalu jest pisany dla kazdego inaczej?

Obiecales mi, ze te konta zostana zablokowane, to jednak byly slowa wypowiedziane na odczepne :)

http://www.emito.net/user/180803

obiwan

#3480402.11.2018, 12:17

wal sie Madzia, najlepiej kolo remizy, kumpli napuszcze

http://www.emito.net/spolecznosc/fora_tematyczne/dyskusja_ogolna/gra_w_s...

Bardzo Ci dziekuje za dosc powazne podejscie do tematu Jacku :). Bede modlic sie goraco, zeby ktos tak potraktowal najblizsze Ci kobiety, i zeby tak samo ktos je olal jak Ty mnie dzisiaj.

Milusiego dnia.

Moze cos przeoczyles, to powtorze tutaj. PROSZE O USUNIECIE TYCH WULGARZYMOW NAPISANYCH POD MOIM ADRESEM Z PORTALU, jak i mojego konta

No chyba ze to zbyt trudne dla Ciebie. Wszak sam prowadzisz ten portal.

woskowa
2 193
woskowa 2 193
#12108.11.2018, 21:28

za nielojalnosc:/

autystyczna
3 972
autystyczna 3 972
#12208.11.2018, 21:29

no coz, dobrze ze masz tego swiadomosc :)

woskowa
2 193
woskowa 2 193
#12308.11.2018, 21:29

Muzyczny mnie nie lubi

autystyczna
3 972
autystyczna 3 972
#12408.11.2018, 21:30

lubi, lubi

woskowa
2 193
woskowa 2 193
#12508.11.2018, 21:30

Zawsze moze byc gorzej

autystyczna
3 972
autystyczna 3 972
#12608.11.2018, 21:31

woskowa i pesymizm? Jakis dziwny dzien dzisiaj

woskowa
2 193
woskowa 2 193
#12708.11.2018, 21:31

like chce dac,ale po 15 logowaniu sie poddaje.

autystyczna
3 972
autystyczna 3 972
#12808.11.2018, 21:32

widocznie niezasluzony ten like

woskowa
2 193
woskowa 2 193
#12908.11.2018, 21:34

E tam pesymizm.Zima idzie.Buro,wietrznie,mokro I zimno.

Like zasluzony !!!

autystyczna
3 972
autystyczna 3 972
#13008.11.2018, 21:36

Do zimy jeszcze ho ho, teraz jesien, jesionka. Pieknie kolorowo. Jakie buro? :)

Delirium
793
Delirium 793
#13108.11.2018, 21:37

harrier 6 519

#118Dziś - 21:0ileśtam

"Timeo Danaos et dona ferentes ;)"

Srutututu, tere-fere. ;p

caa284535
63 219
caa284535 63 219
#13208.11.2018, 21:42

U mnie leje I wieje jak cholera.Najdziwniejsze jest to,ze komary jeszcze lataja.Fakt,ze sa troche przybite,ale kto nie jest w taka pogode.

autystyczna
3 972
autystyczna 3 972
#13308.11.2018, 21:43

a ktos ty?

u mnie tez dzisiaj latal komar, kot go zjadl.

woskowa
2 193
woskowa 2 193
#13408.11.2018, 21:44

No kurde, wszedzie mnie atakuje teraz.

autystyczna
3 972
autystyczna 3 972
#13508.11.2018, 21:45
woskowa
2 193
woskowa 2 193
#13608.11.2018, 21:46

Powiadomienia tez nie przychodza.Selma lub Harrier sa blisko.

Delirium
793
Delirium 793
#13708.11.2018, 21:55

A tak serio, to rzeczywiście cosik ten JacekZeroPiąty się opiernicza.

Jacku,

w tekście poświęconym tragicznie zmarłej pilotce zgłosiłem błąd - reakcja była natychmiastowa.

Równocześnie zgłosiłem do moderacji mój wpis (omyłkowo w środek tekstu, w którym proszę o poprawienie pierwszego akapitu, wkleił mi się fragment wpisu z innego tematu- wyszedł bełkot, niestosowny z racji powagi tematu):

http://www.emito.net/artykuly/polska_pilotka_zginela_w_katastrofie_smigl...

- wpis "wisi" do dziś...

Reakcja na bład zgłoszony poprzez formularz ("zgłoś błąd"): 100/100

Reakcja na zgłoszony komentarz: brak.

Ja rozumiem, że bywasz zajęty, masz prywatne życie, ale trzeba zachować "rewolucyjnego czuja" (bo potem harrier znów będzie smutać, gdy wspomnę o... nieważne). ;) ;p

caa284535
63 219
caa284535 63 219
#13808.11.2018, 21:57

Delirium=czepiak

Delirium
793
Delirium 793
#13908.11.2018, 22:01

Kimkolwiek jesteś, całuj psa w nos :p

woskowa
2 193
woskowa 2 193
#14008.11.2018, 22:08

Lepszy nos niz pupa.Chyba jestes mily czlowiek

harrier
6 615
harrier 6 615
#14108.11.2018, 22:26

132, 138 to nie ja

Delirium
793
Delirium 793
#14208.11.2018, 23:28

Cóż, wobec braku reakcji adresata tematu, przypomniał mi się Jack Nicholson w filmowej adaptacji "Lśnienia" Stephena Kinga, popelnionej przez Stanleya Kubricka:

"Nudza Jacka takie sprawy ciagla praca brak zabawy."

:D

woskowa
2 193
woskowa 2 193
#14308.11.2018, 23:34

Uzytkownik zostal zablokowany,wiec pol roboty Jacek05 wykonal.

Denerwuje mnie,ze po kazdym komentarzu lub posluchaniu piesni musze sie logowac.Powinno byc ostrzezenie to bym ustawila latwe haslo :/

knapior
2 186
knapior 2 186
#14408.11.2018, 23:54

O ja jebię... A juz myslałem, że Hipcio i ja to przegięcie :)

Cóz, sporo mi jeszcze zostało do nauki...

Oddałes ksiązkę Delirium/Esha/Anatema?

Srup się dezaktywował sam, czy to odgórne usuniecie jego profilów?

I Srup to nie Robert, tylko jakis Jacek??

Delirium
793
Delirium 793
#14508.11.2018, 23:55

Nie oddałem. I ch-j ci do tego.

Delirium
793
Delirium 793
#14609.11.2018, 00:00

A ty dalej ciągniesz się za omegan, jak srup za autystyczną, widząc wyimaginowane związki pomiedzy polowaniami na cietrzewie i żarciem kurczaków? Tak pytam, bo ch-j mi do tego. ;p

Delirium
793
Delirium 793
#14709.11.2018, 00:06

Nikt nie stawia = pomiedzy Robertem i Jackiem, gdzieś się pogubiłeś.

Srup został relegowany z Hogwarth przez dyrekcję uczelni.

Dziewczyny dały sobie buziaczki (kopiąc się pod stołem).

Twoje "przegięcia" to jakieś 2/10 (dla uświadomienia skali: wpis #145 to jakieś 7/10) ;)

Katalog firm