Do góry

Feudal land

Zaloguj się by dodać komentarz
Kruluwna
349
Kruluwna 349
14.08.2019, 20:22

Czy ktos moze mnie oswiecic i powiedziec co oznacza? Czy jesli na takiej ziemi jest dom w ktorym mieszkamy bo kupilismy i czy jest on nasza wlasnosci@?

kijevna
16 556
kijevna 16 556
#114.08.2019, 20:40

Jesli kupiliście to macie title deeds, czy jak to sie tam nazywa i tam powinno to byc wszystko napisane, a nawet rozrysowane. Jeśli nie, to zadzwońcie do agenta, albo solicitora, żeby sprawdził i Wam wyjasnił.

Kruluwna
349
Kruluwna 349
#214.08.2019, 20:42

Nie kupilam jeszcze ale widzialam taki domek w Glasgow wiec sie pytam wiesz na czym to polega?

Kruluwna
349
Kruluwna 349
#314.08.2019, 20:43

Nie rozumiem tego od strony prawnej

Kruluwna
349
Kruluwna 349
#414.08.2019, 20:48

nie sadzilam ze jeszcze istnieje feudalizm

jmariusz3
Glasgow
17 827
#514.08.2019, 20:56

- 29 kwietnia 2008 roku Tajna Rada Wielkiej Brytanii zaakceptowała zmiany prawa prowadzące do wprowadzenia demokracji i likwidacji ostatniego w Europie systemu feudalnego na wyspie Sark.

;)

harrier
8 141
harrier 8 141
#614.08.2019, 20:58

bedziecie tenantami jakiegos Lorda ;)

jmariusz3
Glasgow
17 827
#714.08.2019, 20:58

A moze chodzi o dzierzawe ziemi?

Kruluwna
349
Kruluwna 349
#814.08.2019, 21:12

https://www.zoopla.co.uk/for-sale/details/52388771

FEUDAL """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Kruluwna
349
Kruluwna 349
#914.08.2019, 21:13

czy ktos moze mi to wytlumaczyc plizzzz

omegan
4 217
omegan 4 217
#1014.08.2019, 21:16

The feudal system of land tenure was brought to an end on 28 November 2004 when The Abolition of Feudal Tenure etc. (Scotland) Act 2000 was brought into force. On that date, the Act replaced the feudal system with a system of outright ownership of land. All superiority interests in land were extinguished.

Znaczy sie ze ktos nie usunal przestarzalego terminu z papierow, ktory nie ma obecnie zadnego znaczenia.

Kruluwna
349
Kruluwna 349
#1114.08.2019, 21:17

ok spoko dzieki to po co oni o tym wspominaja jesli nie ma znaczenia

Kruluwna
349
Kruluwna 349
#1214.08.2019, 21:18

albo jesli nie ma mocy prawnej

omegan
4 217
omegan 4 217
#1314.08.2019, 21:35

moze ktos bezmyslnie przekopiowal cos ze starych papierow? najlepiej zapytac u zrodla

Kruluwna
349
Kruluwna 349
#1414.08.2019, 21:56

dziekuje bardzo bede sie dowiadywala

Sokole
4 679
Sokole 4 679
#1514.08.2019, 23:00

fajnie dostac domek w lenno i zostac wasalem.

Pewnie na wojne trzeba chodzic w zamian i waly zamkowe umacniac.

Antek_z_Zadupia
5 984
#1615.08.2019, 19:10

oraz babe i córki na pierwonoc Jaśniepanu oddawać;)

Profil nieaktywny
Noji
#1715.08.2019, 19:13

Jak będziesz dzwoniła do agencji to zapytaj, czy musisz płacić też dziesięcine i myto za przejazd mostkiem przed domem ;)

Dr.Orlando
2 251
Dr.Orlando 2 251
#1915.08.2019, 19:23

A świętopietrze to co? Anatemą może wielebny obłożyć,a i ladacznice jakoweś monie czy kasandratty ,własnym sumptem ścigać trzeba i drzewo suche pod stos zorgować

Sokole
4 679
Sokole 4 679
#2015.08.2019, 20:33

jawnogrzesznice scigane byly tylko teoretycznie. Kler ma swoje potrzeby.

Monia jestes bezpieczna, tylko panszczyzne u biskupa musisz odrobic od czasu do czasu.

Dr.Orlando
2 251
Dr.Orlando 2 251
#2115.08.2019, 20:50

Jeśli znajdzie się człeczyna z katowskimi papierami,to tak,bo to i pewnikiem jakowyś zamtuz powstanie i monia pod dachem się chędożyć będzie,a i do biskupa w baliji przysposobi się jak trza

Antek_z_Zadupia
5 984
#2215.08.2019, 21:23

ksiądz (w lupanarze): Pochwalony!

burdelmama: Lona ma dziś wychodne prosze księdza..

  • Strona
  • 1

Katalog firm