Do góry

Happy St Andrew's day!

Zaloguj się by dodać komentarz
panalberiko
1 978
panalberiko 1 978
30.11.2018, 10:31
harrier
6 765
harrier 6 765
#130.11.2018, 16:11

Szkocki hazbend tez to lubi… moze go zapisac na emito, zeby polajkowal osobiscie?

:))

Profil nieaktywny
rzulf3
#230.11.2018, 16:28

Dawaj go, zaloz mu temat bo slawny juz jest ;)

harrier
6 765
harrier 6 765
#330.11.2018, 16:29

No musi po polsku cos najpierw przyswoic, bo jak bedziesz obelgi miotal, rzulfiu, to nic nie skapuje :P

Profil nieaktywny
rzulf3
#430.11.2018, 16:31

Kilka slow po ingliszu kumam a takie na f... to juz calkiem

harrier
6 765
harrier 6 765
#530.11.2018, 16:36

Nieno, kufa, kufa to rozumie, bo go ostrzeglam przed kurwujacymi Polakami, ze nie warto sie bratac :P

omegan
1 204
omegan 1 204
#630.11.2018, 16:38

dlaczego Polakami? najwięcej bluzgów tutaj pada z klawiatury twojej psiapsióły.

Profil nieaktywny
rzulf3
#730.11.2018, 16:42

Znow Ci sie powalilo Tomus, przeciez czytasz autystyczna, np. dzisiaj.

harrier
6 765
harrier 6 765
#830.11.2018, 16:53

6

W miejscu publicznym, Tomek. Zdarzalo sie nam napatoczyc na kurwujacych sobie glosno rodakow I moj mial pierwszy odruch rozanielenia totalnego 'O! Polacy!' ( bo rozpoznaje po dzwiekach, ze to polski). Pan bluzgajacych raczej sie nie spotykalo, no ale moze nie chodzimy w takie miejsca ;)

panalberiko
1 978
panalberiko 1 978
#930.11.2018, 22:20

oredzie pani premier takze (tlumaczenie belkotliwej mowy-trawy zawarte w napisach)

;feature=youtu.be
asbo
12 560 1
asbo 12 560 1
#1030.11.2018, 22:28
omegan
1 204
omegan 1 204
#1130.11.2018, 22:38

panie z kraju nadwiślańskiego bluzgające publicznie, zdarzyło mi się niestety spotkać nie rzadziej niż faciów.

w autobusach, w barach, w sklepach, w czasach gdy jeszcze pracowałem w agencji, na początku mojej przygody w Szkotlandzie. Płeć w takich sprawach nie gra roli.

Ach ten neofeministyczny seksizm ;]

omegan
1 204
omegan 1 204
#1230.11.2018, 22:39

* w pracy, gdy jeszcze pracowałem w agencji

harrier
6 765
harrier 6 765
#1330.11.2018, 22:53

Ale w czym Ty seksizm widzisz? Skoro nie natykam sie na wulgarne I glosne kobiety, to co Ci zrobie? Ty sie natykasz czy natykales - no, moge tylko wyrazic wspolczucie, bo wulgarnie halasujacy ludzie, demonstrujacy przez jezyk swoja plugawa wizje swiata, to nic przyjemnego.

asbo
12 560 1
asbo 12 560 1
#1430.11.2018, 22:55

ja siem natykam codziennie... nie poradze, zem wulgarna i halasliwa :)

mantaj1961
63 274
mantaj1961 63 274
#1530.11.2018, 22:57

Na emito nie widac, nie martf siem ;)

asbo
12 560 1
asbo 12 560 1
#1630.11.2018, 23:00

odętchuam

mantaj1961
63 274
mantaj1961 63 274
#1730.11.2018, 23:03

Uzylam kiedys slowa 'bloody' - tak dla ekspresji, no 'krwawy', mysle, jak 'bloody Mary', coz takiego? I uomujbobrze, jaka mina! wiec po angielsku tez sie ladnie wyrazam na wszelki wypadek :))

asbo
12 560 1
asbo 12 560 1
#1830.11.2018, 23:07

bloody najlepiej sie ostatnio prezentuje w 'aye aye I'm this bloody foreigner' ;)

mantaj1961
63 274
mantaj1961 63 274
#1930.11.2018, 23:11

ja sie nie przyznaje, ze wepchlam sie bez kolejki do ichniego dobrobytu ;)

mantaj1961
63 274
mantaj1961 63 274
#2030.11.2018, 23:50

Dziele sie moim najwiekszym szkockim odkryciem: Muriel Spark. Czytam jej 19.powiesc, 'Symposium'.

Dwa cytaty na dobranoc:

1.'Hilda was not a feminist. She was above and beyond feminism. She had no need of a tame husband to help her with domestic chores, she had no domestic chores.'

I strone dalej:

2. 'He wore tinted glasses and came into the room with that stiff, correct, Jaruzelski walk that we used to see on the television when the Polish news came up.'

.

Akcja tego fragmentu w St Andrews :)

#2130.11.2018, 23:52

Thank You Rita.

harrier
6 765
harrier 6 765
#2230.11.2018, 23:53

Moze byc I Rita ;)

kijevna
15 306
kijevna 15 306
#2301.12.2018, 01:00

Swiat wg. tomeczka - tam gdzie wystepuja negatywy kobiety nie ustepuja facetom, w pozytywnych rzeczach faceci najlepsi. Jak napisales kiedys - nie jestes obiektywny: z tlumu bluzgajacych wylowisz jedna babke, bo tego twoj walniety mozg szuka i rozdmuchasz zjawisko ponad stan rzeczywisty i proporcje.

harrier
6 765
harrier 6 765
#2401.12.2018, 01:15

Moze jak go te kobitki widza, to cos im sie robi I zaczynaja klnac jak szewce?

;)

Profil nieaktywny
rzulf3
#2501.12.2018, 05:40

Minus 12 dzisiaj u mnie, strach wyjsc do Stokrotki a tu czeba.

  • Strona
  • 1

Katalog firm