Do góry

Jaki utwor kreci sie w waszym odtwarzaczu....?

Zaloguj się by dodać komentarz
Dawid
185
Dawid 185
14.11.2006, 14:26

Niewazne czy komp, iPOD, wieza, magnetofon Kasprzak, 'gramofon' Balbinka...

Wazne co kręci sie u Was właśnie TERAZ :D

i tak np. u mnie

płytka

dEUS - Pocket Revolution

Nieznamir
15 172
Nieznamir 15 172
#6684106.10.2021, 20:05
woskowa
8 202
woskowa 8 202
#6684206.10.2021, 21:06

15 pokazywalam, kulturalnie :/

Karol
Admin
4 493 15
Karol 4 493 15
#6684306.10.2021, 21:18
Nieznamir
15 172
Nieznamir 15 172
#6684406.10.2021, 21:56

''Pero hoy es muy tarde para decirte que estoy cambiado

Me duele, me duele que ya no estas aqu'

śpiewam to parę lat, ale teraz widzę że nawet cambiado, to było obiado u mnie. reszta w ogóle to nie wiem. 'mut tarde' dałby sobie rękę uciąć, że laska śpiewa musztardę. trzeba się było języków uczyć a nie ruskiego. najgorsze ze wszyscy szkoci i szkocice moja wersję tez śpiewają. lingwistyczny kretyn da drodze do stworzenia języka kreolskiego.

Fiszka
1 927
Fiszka 1 927
#6684506.10.2021, 21:57
Nieznamir
15 172
Nieznamir 15 172
#6684606.10.2021, 22:27

pokasowali mi tyle postów niewinnych, ze odpływam na jakiś czas, aż mi wkurw na emito przejdzie. bywajcie dziewczyny, chłopcy muszą niestety odpłynąć już na łodziach z naszego puebla. w poszukiwaniu chleba i szczęścia. te opuncje która stoją na stołach, to ode mnie.

Karol
Admin
4 493 15
Karol 4 493 15
#6684706.10.2021, 22:51
Karol
Admin
4 493 15
Karol 4 493 15
#6684806.10.2021, 22:54
Karol
Admin
4 493 15
Karol 4 493 15
#6684906.10.2021, 23:08
woskowa
8 202
woskowa 8 202
#6685007.10.2021, 10:02

Aww Nieznamir. Udalo im sie zlamac takiego twardziela ;D

woskowa
8 202
woskowa 8 202
#6685107.10.2021, 10:17
woskowa
8 202
woskowa 8 202
#6685208.10.2021, 17:30
oktarynka
22 065
oktarynka 22 065
#6685308.10.2021, 23:48
oktarynka
22 065
oktarynka 22 065
#6685408.10.2021, 23:55
oktarynka
22 065
oktarynka 22 065
#6685508.10.2021, 23:58
kurcze.blade.
1 562
#6685610.10.2021, 10:09
Xorso
496
Xorso 496
#6685710.10.2021, 15:10
Xorso
496
Xorso 496
#6685810.10.2021, 15:11
Nieznamir
15 172
Nieznamir 15 172
#6685911.10.2021, 02:12

'Aww Nieznamir. Udalo im sie zlamac takiego twardziela ;D'

tam dałem lajka, za ta wykurwistą wokalistkę, nie za ten żarcicczek. kto to jest? ta pani co przed tym dziwnym wrzeszczącym gościem śpiewa. az mi mózg przyjemny elektryczny dreszcz przeszedł. jak takiego draga wymyslą, zostaje ćpunem jak w bonie dydy

Nieznamir
15 172
Nieznamir 15 172
#6686011.10.2021, 02:20

#66854

szkoda ze to cale nie jest 'po polskiemu'. rzadko takie przyjemnie bujanie z ojczystym słyszę. kurcze piosenki nie komentuje, bo ona nie lubi zbędnego pierdolenia hmm cos se wkleję i spadam robić sos fajniejszego niż emito. ja wiem będę nosił garnek z kuchni do przedpokoju i z powrotem.

kurcze.blade.
1 562
#6686111.10.2021, 11:28
woskowa
8 202
woskowa 8 202
#6686211.10.2021, 13:39
kurcze.blade.
1 562
#6686311.10.2021, 16:26
Nieznamir
15 172
Nieznamir 15 172
#6686411.10.2021, 20:09

pamiętam ze nie lubiłem tego Kasabian, aż do ich brawurowej ucieczki maluchem.

kurcze.blade.
1 562
#6686511.10.2021, 20:46

Nigdy się nie zastanawiałam od kiedy ich lubię i za co konkretnie.

woskowa
8 202
woskowa 8 202
#6686612.10.2021, 18:57
Nieznamir
15 172
Nieznamir 15 172
#6686712.10.2021, 23:51

moj hicior na kuchni ze dwa, trzy lata temu.

Nieznamir
15 172
Nieznamir 15 172
#6686812.10.2021, 23:53

Śliczny chłopczyk z idola

oktarynka
22 065
oktarynka 22 065
#6686913.10.2021, 00:20

Śliczny chłopczyk z idola

(wiem, niedawno wrzucałam, ale zaginęło pomiędzy wywodami sizzle)

Nieznamir
15 172
Nieznamir 15 172
#6687013.10.2021, 01:21

to mnie zachęciło właśnie. wierze w moje sny trala trala li, to nawet lubię.

Katalog firm