Do góry

Maski w Szkocji

Zaloguj się by dodać komentarz
harrier
9 609
harrier 9 609
24.04.2020, 12:58

Z dzisiejszej prasy:

Nicola Sturgeon zapowiada, ze prawdopodobnie zalecane bedzie zaslanianie twarzy 'in limited circumstances', jednak wystarczy do tego szal lub bandana.

Nie ma wiec potrzeby zaopatrywania sie w specjalne maski czy tez - jak w Polsce - noszenia ich na okraglo.

Delirium
17 086
Delirium 17 086
#124.04.2020, 13:17

Wpadnę do twojej mieściny nakichać ci na szalik. Ty, w rewanżu, będziesz mogła nakichać na moją maseczkę.

Profil nieaktywny
zbytnik
#224.04.2020, 13:26

Nicola moze sobie pierdnac w oponke, to od rzadu w Londynie bedzie zalezec, czy mamy nosic maseczki, czy nie...

harrier
9 609
harrier 9 609
#324.04.2020, 13:32

Wlasnie robie przeglad chust jedwabnych, ktorymi sie omotam w razie potrzeby (gdybym oszalala i zapragnela udac sie w ludne miejsce), Jedyny tlum, jaki znosze, to rodacy na emito :)

Zbytnik, taki piekny dzien, cos Ci powiem: idz z tym fizjologicznym leksykonem na strone. prooosze.

Delirium
17 086
Delirium 17 086
#424.04.2020, 13:35

harrier 9 169

#3Dziś - 13:32

"Jedyny tlum, jaki znosze, to rodacy na emito :) "

oraz -warunkowo- kolejkę do kasy w H&M.

Profil nieaktywny
zbytnik
#524.04.2020, 13:38

O co Ci chodzi harrierowa ? To juz nawet pierdnac, nie mozna powiedziec pani a e ?

Profil nieaktywny
zbytnik
#624.04.2020, 13:39

Poza tym bylem na polu, ale tam nie mam wifi...

harrier
9 609
harrier 9 609
#724.04.2020, 13:46

4

W zyciu w kolejce nie stalam w H&M. Nikt w Dunfermline tam w kolejce nie stal i totez zamkneli za kare :)

5

No ale z jakich Ty nizin jestes, ze te wszystkie fizjologie tak Ci sie zwawo w jezyku odzwierciedlaja? Ja jestem z przedwojennej inteligencji, ale w peerelu bawilam sie z dziecmi plebejow. I one akustycznie zawlaszczaly przestrzen publiczna swoim darciem geby, wulgaryzmami, czkaniem, bekaniem, wiatrami itp. A jak sie zorientowaly, ze to kogos moze razic, to dopiero koncert robily ;)

I niektorzy maja to w jezyku. Czasem inteligencja i edukacja na to pomaga, a czasem nie.

omegan
8 170
omegan 8 170
#824.04.2020, 13:54

Cudze chamstwo ci przeszkadza a twoje wlasne juz nie. Ot, inteligencja przedwojenna. Dulszczyzna jako opisane zjawisko znacznie starsza jest ;)

Profil nieaktywny
zbytnik
#924.04.2020, 13:54

#7 Ja tez z inteligenckiej rodziny pochodze, moze nie z przedwojennej, ale zawsze I na codzien nawet nie podnosze glosu, nie mowiac o przeklinaniu,ale tu na forum, by cos zaakcentowac, powiedziec dosadniej pozwalam sobie na nieco frywolnosci I na tle innych userow nie jestem taki ostatni…

Wiec zluzuj majty I sie usmiechnij…:)

omegan
8 170
omegan 8 170
#1024.04.2020, 13:59

Byles robercik za chamstwo banowany ze trzydziesci razy, moze wiecej. To rekord nie do pobicia, wiec tak, jestes ostatni.

Profil nieaktywny
zbytnik
#1124.04.2020, 14:00

Nie Tomus, raz tylko gdy mi zbanowano raytoo...

omegan
8 170
omegan 8 170
#1224.04.2020, 14:06

Nie klam, sam bylem swiadkiem wielu z tych banow. Jestes cham i prostak, widac to z co drugiego twojego wpisu. Widac tez z jakiej inteligencji pochodzisz :)

Delirium
17 086
Delirium 17 086
#1324.04.2020, 14:23

zbytnik 21 364

#9Dziś - 13:54

#7 "Ja tez z inteligenckiej rodziny pochodze, moze nie z przedwojennej, ale zawsze"

Niom, gospodara na podkarpackim zadupiu i wujek w MO, do której przyjmowano po podstawówce.

Profil nieaktywny
zbytnik
#1424.04.2020, 14:30

Jak juz piszesz moja biografie Delira (zauwazylem) to zanotuj, ze nigdy nie mielismy gospodary, dopiero jak dziadki umarli to starszy odziedziczyl troche pola I dom...

Delirium
17 086
Delirium 17 086
#1524.04.2020, 14:34

No tak, gospodara po inteligenckich dziadkach na podkarpackim zadupiu. Trza było tak od razu.

Zbychu_zPlebani
5 414
#1624.04.2020, 14:34

heh, będę mógł się przebrać jak kowboj na skok na bank.

harrier
9 609
harrier 9 609
#1724.04.2020, 14:35

Omegan, ale ja nie pisze o tym, co ty uwazasz za chamstwo ( pojecia nie mam i miec nie pozadam). Pisze o - a!przemoge sie! - 'pierdzielowatosci/pierdolowatosci/pierdzistosci' jezyka, ktora razi albo i nie razi. Mnie razi. Ciebie nie razi.

Otoz mam taka teorie: nie ma w tym winy malych plebejow. Czesto ubozsi ludzie mieszkaja ciasniej, stloczeni, nie z wlasnej winy. Trudno zachowac moze dyskrecje, zycie z wszystkimi jego odglosami toczy sie na widoku. Co wiecej, podworko, ulica, musza byc anektowane jako dodatkowy pokoj, salon, bawialnia. I tam mozna szalec, wrzeszczec, smiecic, bekac i co nie jeszcze. Jesli kogos razi - no to maly plebej sie zlosci, i moze slusznie. To jest klasowe troche.

I w jezyku sie odzwierciedla.

Profil nieaktywny
szalony_mustang
#1824.04.2020, 14:37

Slyszalem, ze Australia ma juz lek na koronowirusa, inwermektyne. Zabija wirusa w 48h. Na razie przeprowadzono proby na wirusie w warunkach laboratoryjnych i w tej chwili pracuja nad ustaleniem odpowiedniej dawki leku, tak by nie szkodzil organizmowi czlowieka, a przy okazji by dawka byla tak silna by zdolac zabic wirusa. Naukowcy Australijscy przekazali wiadomosc w swiat, ale ku ich zdziwieniu malo kto jest zainteresowany testowaniem leku, bo wszystkie laboratoria pracuja nad szczepionka... hmmmm

harrier
9 609
harrier 9 609
#1924.04.2020, 14:41

Mnie upominano np., zeby zamykac buzie, jak jem, przezuwam. I koledzy - bardzo sympatyczni - na koloniach sie zorientowali, ze mnie raza paszcze otwarte, rozgadane, gdzie miela sie jadla. Wiec jak im podpadlam, to przy obiedzie celowo te gemby pelne kluskow z sosem otwierali jak najszerzej. Dobrze, ze dalej sie nie posuwali - ale to by chyba wychowawca po lbie dal, byly granice :P

harrier
9 609
harrier 9 609
#2024.04.2020, 14:42

19 to ps, do 17 ;)

Delirium
17 086
Delirium 17 086
#2124.04.2020, 14:46

szalony_mustang 3 164

#18Dziś - 14:37

"Slyszalem, ze Australia ma juz lek na koronowirusa, inwermektyne. Zabija wirusa w 48h"

Suchar z Brazylii. ;P

Inwermektyna stara jak świat:

https://natemat.pl/zdrowie/306491,iwermektyna-lek-na-covid-19-testowany-...

Zbychu_zPlebani
5 414
#2224.04.2020, 14:51

#19

co do jedzenia to wkurwia mnie taki "polski obyczaj". jem se kanapki które przygotowała mi żona na kantynie. i co jakiś Polak wchodzi to mówi mi "smacznego" i czeka kiedy mu odpowiem "dziękuję". a ja ni uja w milczeniu jem.

według savoir vivre to "smacznego" mówi gospodyni podając gościom posiłek, no ale do ludzi to nie dotrze.

Delirium
17 086
Delirium 17 086
#2324.04.2020, 15:04

#22: Notorycznie ignoruję, doprowadzając ludzi do "białej", gdy wyłuszczę im powód mojego milczenia. :)

harrier
9 609
harrier 9 609
#2424.04.2020, 15:09

Tez bym chyba milczala, choc wczuwam sie, ze ludz ma moze dobre intencje:

a. chce powiedziec cos milego, zyczliwego

b. daje znac, ze widzi, ze Zbychu je i on mu nie bedzie przeszkadzal ( poza zyczeniem 'smacznego').

Dobrze, ze natret nie pyta, z czym masz chleb, i nie chce sie zamieniac :))

Profil nieaktywny
zbytnik
#2524.04.2020, 15:10

Jesli juz o jedzeniu to mi sie przypomnialo...Mowilem Wam juz, ze jestem przewodnikiem beskidzkim, no I tak kilka razy do roku mielismy z naszymi kolegami przewodnikami wyjazdy szkoleniowe w teren…Byl taki zwyczaj, ze jak autobus przejezdzal szyny kolejowe no to sie otwieralo flaszke…

Pewnego razu jechalismy w Pogorze Ciezkowickie, nasralo przejazdow kolejowych I pod koniec kolega nie wytrzymal, zwrocilo mu, krzyczymy na caly autobus ma ktos reklamowke? Zero odzewu, on trzyma reke na twarzy, przez palce przecieka, policzki wydymane…

Uplynela chwila, moze dwie, patrzymy, twarz mu sie rozjasnila i : koledzy juz nie trzeba, co bede brudzil reklamowke mowi, przelykajac :) twardy byl...

harrier
9 609
harrier 9 609
#2624.04.2020, 15:16

Zlosc biednego plebeja, ktory znow sie opaskudza publicznie, choc tak sie staral - jedyne wyjscie, to upierac sie, ze to bardzo zabawne: womity, ekskrementy, wiatry, anale, najlepiej zeby wszystko naraz, jak w 'historyjce'. ktora tu z piec razy opowiadales, pod roznymi nickami. Biedny ty. No ide sobie ;)

Profil nieaktywny
zbytnik
#2724.04.2020, 15:18

Tak harrier to bylo especially for u, he he pani a e :)

Profil nieaktywny
szalony_mustang
#2824.04.2020, 15:20

mnie doprowadza do bialej goraczki, gdy ktos mlaska podczas jedzenia.

Profil nieaktywny
zbytnik
#2924.04.2020, 15:21

Jesli chodzi o plebejskosc to nie mam kompleksow, mam wieksza inteligencje I wiem wiecej, niz wielu potomkow "przedwojennej inteligencji"...

Delirium
17 086
Delirium 17 086
#3024.04.2020, 15:26

Tak, wiemy, zbytnik: pochodzisz z inteligenckiej rodziny podkarpackich chłopów małorolnych, wujek zaciągnął się do milicji zaraz po podstawówce, twoja inteligencja sięga największej depresji w okolicach Tczewa, a ty wyrywałeś bankomaty i siedziałeś dwa dni w więzieniu.

Katalog firm