Do góry

Najważniejsze Wydarzenie Dnia - zapodaj link

Zaloguj się by dodać komentarz
Scribe777
2 087
Scribe777 2 087
22.05.2016, 18:41

Wobec wielu wydarzen Emito bezwstydnie milczy - pomoz innym byc na biezaco z istotnymi wydarzeniami dnia/ tygodnia.

omegan
8 475
omegan 8 475
#2112130.10.2020, 15:34

bla bla bla. cienka wkretka, nie robi wrazenia. musisz sie bardziej postarac :)

omegan
8 475
omegan 8 475
#2112230.10.2020, 15:35

parytety sa o tyle zabawne, ze udowadniaja ze kobiety nie maja szans z nami w uczciwej rywalizacji i musza sie chwytac takich sztuczek by zaistniec :)

kijevna
18 429
kijevna 18 429
#2112330.10.2020, 16:26

Jak zwykle nic nie rozumiesz, ale tez nie musisz.

omegan
8 475
omegan 8 475
#2112430.10.2020, 16:40

zwykle to ty nie rozumiesz ze nie rozumiesz. ile razy to juz przerabialismy...

ale nie przejmuj sie, Iwo jest jeszcze lepsza. zawsze to jakis pozytyw :)

starykon
2 853
starykon 2 853
#2112530.10.2020, 16:44

Na cmentarz pojedzie tylko prezes, którego ból jest większy niż twój.

https://wiadomosci.wp.pl/konferencja-premiera-mateusz-morawiecki-cmentar...

starykon
2 853
starykon 2 853
#2112630.10.2020, 16:51

omegan

#21117Dziś - 14:04

a PiS probuje wyjsc z twarza z tej sytuacji

----------------------------------------------------------

No to się chyba nie uda:

https://wydarzenia.interia.pl/polska/news-inicjatywa-andrzeja-dudy-w-spr...

Profil nieaktywny
alibabka
#2112730.10.2020, 17:05

Dlaczego ma sie nie udac? PiS ma wiekszosc w sejmie, jakies glosy Lewicy nie maja znaczenia...

Delirium
17 667
Delirium 17 667
#2112830.10.2020, 17:13

Mężczyźni wymyślili dla nich pralki, suszarki, kuchenki i zmywarki, a teraz muszą jeszcze wymyślić jakieś parytety.

Sokole
6 008
Sokole 6 008
#2112930.10.2020, 19:05

Ja jestem za parytetami w kazdej dziedzinie.

83 tys mezczyzn i 3 tys kobiet w wiezieniach w UK.

80 tys ochotniczek, czy wypuszczamy 80tys faciow?

omegan
8 475
omegan 8 475
#2113030.10.2020, 19:11

ja chcialbym zobaczyc kanalarki, rybaczki, gorniczki, budowlanki, hydrauliczki itp, oczywiscie 50/50 z facetami. daruje im wojsko, samoloty i kompy, dla dobra nas wszystkich

omegan
8 475
omegan 8 475
#2113130.10.2020, 19:15

po nalozeniu podwojnego odpodatkowania na emigracje, wykorzystujac zamieszanie z kobitami, wprowadza sie kolejne buble prawne sluzace do dojenia i zasypywania dziury budzetowej.

https://next.gazeta.pl/next/7,151003,26455580,w-cieniu-ulicznych-protest...

Nałożenie CIT jako drugiego podatku od dochodów spółek komandytowych nie ma nic wspólnego z uszczelnieniem systemu podatkowego. Jest podwójnym opodatkowaniem tego samego dochodu

omegan
8 475
omegan 8 475
#2113230.10.2020, 19:18

A zeby bylo smieszniej, dudus obiecal ze nie bedzie podwyzej podatkow

money.pl/gospodarka/duda-gwarantem-braku-podwyzek-podatkow-twierdzi-premier-6527149445555841a.html

omegan
8 475
omegan 8 475
#2113330.10.2020, 19:21

Rzad w swojej madrosci zamyka cmentarze 1 11, wiec cwany narod wali na groby juz dzisiaj. Tlumy jakich swiat nie widzial. Bareja by tego nie wymyslil

elcomendante
1 811
elcomendante 1 811
#2113430.10.2020, 19:56

Moze Kazik znowu co napisze...

mam.to.gdzies
758
#2113530.10.2020, 20:47

@133

to pewnie dlatego ze jarek nie lubi tloku i dojazd do bramy za dlugo zajmuje a tak znowu prywatnie cichaczem sobie pojedzie.....

Delirium
17 667
Delirium 17 667
#2113630.10.2020, 21:03

Cichaczem na bombach, w pinć samochodów.

oktarynka
19 547
oktarynka 19 547
#2113730.10.2020, 21:31

TVP(iS) uwrażliwia swoich odborców: tydzień temu był film dokumentalny o zwolenniczce i działaczce na rzecz aborcji, która przeszła na jasną stronę, gdy przyszło wybierać; dziś film fabularny o chłopcu, który urodził się ze zdeformowaną twarzą i stawia czoło światu i ludziom.

Ech! Gdybyśmy tylko tak wszyscy włączyli media publiczne, to może lepiej zrozumielibyśmy działaczkę Pichowicz i pobudki kierujące nią i jej otoczenia... i to, że świat nie jest wcale taki zły!

Alleluja i do przodu!

Delirium
17 667
Delirium 17 667
#2113830.10.2020, 21:46

W TVPiS oglądam chyba jedynie mecze i z dumą oświadczam, że nie płacę abonamentu rtv. :] Oglądając mecz, tak na wszelki wypadek, na bieżąco sprawdzam wynik w internecie, ponieważ pamiętam, że Koreańczycy z Północy już raz zdobyli mistrzostwo świata w piłce kopanej, a nawet udało im się wylądować na Słońcu. ;)

oktarynka
19 547
oktarynka 19 547
#2113930.10.2020, 21:55

Nie trzeba oglądać, wystarczy przejrzeć program telewizyjny szukając czegoś do obejrzenia na wieczór ;]

Profil nieaktywny
alibabka
#2114030.10.2020, 22:01

Delira, kara za nie placenie Tv licensing to 1000 funtow a Ty groszem nie smierdzisz, radia se mozesz sluchac za darmo, wiec nie rtv...

Delirium
17 667
Delirium 17 667
#2114130.10.2020, 22:28

O, jakieś gówno znowu przykleiło mi się do buta.

Możesz o tym pogadać ze swoimi klonami, homofobie, ksenofobie, rasisto, szowinisto, antysemito i nazikatolu.

Profil nieaktywny
alibabka
#2114230.10.2020, 22:38

Ciekawe, czy powiedzialbys mi to prosto w twarz, a nawet jakby Ci sie wyrwalo to bys potem jechal do szpitala na skladanie szczeki...

Delirium
17 667
Delirium 17 667
#2114330.10.2020, 22:43

To nie było zaproszenie do rozmowy, wyautowany z życia homofobie, ksenofobie, rasisto, szowinisto, antysemito i nazikatolu. :)

Delirium
17 667
Delirium 17 667
#2114531.10.2020, 12:45

Nie, kurła, to musi być fejk. :(

omegan
8 475
omegan 8 475
#2114631.10.2020, 13:54

a dzisiaj:

elcomendante
1 811
elcomendante 1 811
#2114731.10.2020, 15:01

A właśnie, idziecie dzisiaj z halloweenem po cukierki?

Ja co roku chodzę, ale nie wiem czy teraz wypada, bo te covidy i tak dalej.

elcomendante
1 811
elcomendante 1 811
#2114931.10.2020, 15:58

I dlaczego tak wulgarnie?

Katalog firm