Do góry

pierozki :(

Zaloguj się by dodać komentarz
Freya
1 596
Freya 1 596
04.11.2019, 15:14

czy ktos wie czemu od dluzszego czasu pierogow z kapusta I grzybami 'U Jedrusia' nie ma w zadnym sklepie? ani polskim ani Tesco itp gdzie zawsze dotychczas byly https://u-jedrusia.pl/en/portfolio-item/dumplings-with-cabbage-and-mushr... A moze ktos widzial? nie moge znalesc zadnych ktore bylyby rownie smaczne :(

Freya
1 596
Freya 1 596
#9129.11.2019, 10:19

:D ktos tu sie zdenerwowal , have a nice day Janusz :D

zbytnik
14 824
zbytnik 14 824
#9229.11.2019, 10:21

Wypiertalaj Siema, ja jom yebie, z wiekszym polotem niz Twoje chamskie teksty...

Freya
1 596
Freya 1 596
#9329.11.2019, 10:22

Ciesze ze Zbytnik ze prowadzisz takie posh zycie na Govanie . :DDDDDDDD

te komentarze 'made my Friday' dzieki Zbytnik i Siema

Siema
522
Siema 522
#9429.11.2019, 10:27

Wypierdalaj Srupie to możesz swojej starej matce powiedzieć jak ci zadzwoni z życzeniami na święta pajacu emitowy :)

zbytnik
14 824
zbytnik 14 824
#9529.11.2019, 10:32

Freya nie I jescze raz nie, zyje w poblizu Govan, w dobrym zadbanym flacie, nie kazdy tam to obskora, poza tym to tak jam mowilem, promujesz ochydny product a znam sie na pierogach to wiem co mowie...

zbytnik
14 824
zbytnik 14 824
#9629.11.2019, 10:34

Siema kmiocie z czworakow, mialem Twoja matke jak ja pies porzucil, wypiertalaj z forum chamie ze sloma z gumiakow...

Siema
522
Siema 522
#9729.11.2019, 10:39

Czekaj już wypierdalam z forum. Aaaaa.... jednak nie :) Mam na cie wyjebane emitowy błaźnie. Pisz trochę sensowniej baranie po podstawówce.

zbytnik
14 824
zbytnik 14 824
#9829.11.2019, 10:42

Pojebie, blazny byly madre, lyknij troche historii a nie tylko elajkulatu z publicznych toilet, a teraz wypierd...

Siema
522
Siema 522
#9929.11.2019, 10:54

Z tego co wiem wypierd to była ksywa twojego starego w zakładzie jak nosił kawę i podawał papier toaletowy pracownikom.

zbytnik
14 824
zbytnik 14 824
#10029.11.2019, 10:58

pomylilo Ci sie, twoj stary podawal chusteczki do nosa twojej starej jak nie polknela, kiedy robila loda mojemu...sprawdz w pamietnikach

Siema
522
Siema 522
#10129.11.2019, 11:00

Jak tam twój stary, nadal nie żyje?

zbytnik
14 824
zbytnik 14 824
#10229.11.2019, 11:03

jest oki, na podroz sie wybiera dookola swiata, mowi, ze Twoja stara wezmie, zacznie od anala, potem obroci cala dupe...

Siema
522
Siema 522
#10329.11.2019, 11:05

Zdałeś test :) Jednak po podstawówce jesteś. Na której klasie zakończyłeś naukę, bo obstawiam, że na piątej. Co za debil :)

zbytnik
14 824
zbytnik 14 824
#10429.11.2019, 11:09

siedzialem kilka lat w czwartej, nie moglem przeskoczyc tej nauki o czlowieku, podobno debile rodzily sie pozniej

zbytnik
14 824
zbytnik 14 824
#10529.11.2019, 11:11

opowiedz Siema cos o sobie, dlaczego Cie matka walila patelnia po glowie, albo czego Tatus mial zly dotyk w nocy ?

Siema
522
Siema 522
#10629.11.2019, 11:15

To ma być śmieszne? Zieeeew

Daj coś chociaż z poziomu szkoły średniej bo od tych twoich wypocin z poziomu podstawówki można zasnąć.

zbytnik
14 824
zbytnik 14 824
#10729.11.2019, 11:19

jep sie, nie jestem Twoim meksykancem...

Delirium
7 492
Delirium 7 492
#10901.12.2019, 21:44

Te, Monia, a pierogi z kapustO masz? Albo lepisz?

#11002.12.2019, 00:47

Kupilem dziś kabanosy z krakusa w Asda,taka milem srake ze myslalem ze mi tylkek rozerwie,a co do pierogow to w asdzie sa u jedrusia.Po dzisiejszej srace po kabanosach juz nic z polskich produktow nie kupie w asda.

#11102.12.2019, 00:49

Zbytnik po co piszesz do tego trupa,wynaturzenia spolecznego,przeciez to jest tyle wart co gowno wysrane i splukane w kiblu.

Siema
522
Siema 522
#11202.12.2019, 04:10

O sraka raffalala się obudziła. #110 Dupa to cię szczypie po czymś innym jak ci ją koledzy z pokoju przepychali. Co za pajac :)

Zbychu_zPlebani
4 634
#11305.12.2019, 13:35

#110

te kabanosy z krakusa mogly byc z psa. marka krakus nalezy do chinczykow.

http://www.wh-group.com/html/bp_europe.php

Siema
522
Siema 522
#11405.12.2019, 15:21

Raffalala nie takie rzeczy już opierdalał. Ostatnio gadał, że robił mielone z cziłały od sąsiada którego mu w nocy podjebał z ogródka. Gadał, że nic się nie zmarnowało nawet z łap zrobił "śląski galert" a ze skóry zrobił rękawiczki bo są dobre w pracy na fiszerni. Także to nie psina mu "w dupie stanęła" tylko coś innego :)

zbytnik
14 824
zbytnik 14 824
#11505.12.2019, 16:14

psina nie jest taka zla, mieso jakosciowo lepsze od szprycowanej antybiotykami wieprzowiny czy hormonami wolowiny, Koreancy I Chinczycy sobie chwala...

Zbychu_zPlebani
4 634
#11605.12.2019, 16:18

Na świątecznym stole w Szwajcarii będą pyszności z kotów. Mniam mniam.

zbytnik
14 824
zbytnik 14 824
#11705.12.2019, 16:20

he smalec z kota to jeszcze moj dziadek robil a skorka najlepsza na reumatyzm..

zbytnik
14 824
zbytnik 14 824
#11805.12.2019, 16:37

Francis Ngwa-Niba, dziennikarz BBC, odwiedził wioskę Batibo, gdzie był naocznym świadkiem przygotowywania posiłku. Kota "włożono do worka i uderzano w niego tak długo, aż zwierzę nie żyło". Na pytanie o smak potrawy jeden z mężczyzn odpowiedział "kocie mięso jest bardzo, bardzo słodkie. Polecam wszystkim, żeby spróbowali, bo takie danie sprawia, że nigdy nie będziecie cierpieć z powodu gorączki". Inny amator kociego mięsa, Pa Adangwa John, twierdził, że przynosi ono szczęście.

- Zjadłem mięso kota zanim poszedłem oświadczyć się mojej ukochanej. Oczywiście została moją żoną! - twierdzi.

Katalog firm