Do góry

Potrzebna pomoc

Zaloguj się by dodać komentarz
Magggie
18
Magggie 18
12.05.2020, 16:49

Zaczne od poczatku. Nie chce sie uzalac nad swoim losem ale dzis dokladnie to juz jest "dno,dna". Wraz z zona przyjechalismy do Szkocji 15 lat temu "za chlebem " jak pewnie zdecydowana wiekszosc z nas. Praca i poczatek "nowego zycia"

Piec lat temu przeszedlem nagly dosc trudny atak serca. Tak zwana "zlosliwa wiencowka" ,bezobjawowe ataki. Po prawie rocznej rekonwalescencji powrocilem do pracy. Kolejny atak przeszedlem rok temu. Pol roku pozniej wrocilem do pracy w systemie part time . W Lutym tego roku przeszedlem kolejny atak . Trzy lata temu u mojej zony stwierdzono Stwardnienie rozsiane progresywne.Jest to szybko postepujaca odmiana tej choroby. Nie poddajemy sie i walczymy z tymi "przeciwnosciami losu".

W tej chwili sytuacja jest dramatyczna bo nie starcza nam na nic a mamy jeszcze na utrzymaniu syna. Zyjemy z zasilku zony, ale cieszymy sie ze i to chociaz jest. Do tej pory jakos sobie radzilismy a teraz to juz jest totalne dno. Ja niestety nie kwalikuje sie w chwili obecnej do zadnego zasilku bo tuz przed "pandemia " tutaj ,firma dla ktorej pracowalem zrobila redukcje zatrudnienia i tak znalazlem sie tez na liscie zwolnionych.Wczesniej DWP uznalo ze nie spelniam wymogow do otrzymania zasilku i jestem zdolny do pracy.Moj lekarz twierdzi inaczej ale orzecznik DWP nie dal za wygrana. Stalem sie swego rodzaju "pilka" odbijana miedzy Job Centre a DWP. W miedzyczasie zgubili gdzies dokumenty , co w tutejszych urzedach jest raczej dosc naturalne ,albo gra na zwloke. Wiec tutaj wszystko zawislo w powietrzu przez pandemie i nie ma z kim rozmawiac. Przerobilem juz wszystkie z mozliwych kryzysowych benefitow i nie dostalismy nic bo ciagle czegos brakuje.Rozmawialismy z wieloma urzednikami ktorzy tylko odpowiadali slynne "sorry" Maja tylko ladne ,kolorowe strony internetowe i teksty ,rzeczywistosc jest juz jednak dla nas inna bo wcale nie sa chetni raczej do pomocy a szczegolnie obcokrajowcom. Ja mam o to ogromny zal do tego systemu bo przez lata ciezkiej racy i placenia ciezkich podatkow w momencie choroby zostalismy z niczym. Predzej dostanie cokolwiek narkoman i cpun niz obcokrajowiec ktory cos chociaz wniosl do tego systemu socjalnego i potrzebuje krotkiej pomocy. Sam nigdy nie bylem zwolennikiem korzystania z zasilkow socjalnych bo uwazalem ze jestem w stanie zarobic wlasnymi rekami na rodzine. Tutaj zycie jednak rzucilo mi pare klod pod nogi i juz nie moge tego przeskoczyc.

Zabraklo na podstwowe srodki. Zapozyczylismy sie (splacamy regularnie). Nie mamy juz zdolnosci kredytowej nawet dla "Chwilowek". Znajomi byli dobrzy kiedy sami czegos potrzebowali. Dobrze to poznalem ostatnio. Rodzina juz od dawna sie "wypiela" i najlepiej abys sie nie odzywal. Dawalismy sobie zawsze rade w zyciu ale teraz mamy juz totalne dno. Nie stac nas na zakupy, kombinujemy z dnia na dzien. Trudno sie do tego przyznac ale tak jest. Teraz przeraza mnie brak mozliwosci zaplacenia podstawowych rachunkow ,co kiedys nie bylo zadnym problemem. Negocjowalem i zyskalem troche czasu na zaplate myslalem ze uda mi sie cos zarobic ale nic z tego nie wyszlo i czas sie skonczyl.

Jezeli ktos mialby dobre serce i checi to bede ogomnie wdzieczny za wszelka pomoc. Moge w zamian chetnie pomoc na przyklad w naprawie samochodu Jestem elektrykiem samochodowym.Chociaz bardziej znam sie na ciezarowkach i autobusach Nie moge na razie podjac zadnej wspolpracy z warsztatami chociaz szukam pracy ale zdrowie nie pozwala na systematyczna prace na razie ,a po drugie panujaca pandemi spowolnila wszystko. Moje Cv jest juz chyba we wszystkich agencjach pracy i nikt sie nie odezwal ,a aplikowalem na wszystkie mozliwe stanowiska. Moze ktos ma jakas prace ,naprawa maszyn ,elektryki domowej (znam sie na tym ale nie mam uprawnien) Jestem swego rodzaju zlota raczka. Bede ogromnie wdzieczny za wszelka pomoc i w przeciwienstwie do innych ja licze na zyczliwosc rodakow, kiedys sam pomagalem i chociaz wyszedlem na tym jak wyszedlem to i tak wierze w Polakow. Mieszkam w Motherwell.

sheen1
2 793
sheen1 2 793
#9217.05.2020, 13:45

jak widzę jednemu tu najbardziej żal dupę ściska. ;-)

watchmysteps
140
#9317.05.2020, 13:50

Sheen to bylo do mnie?klamczuszku?

Mam te wpisy tutaj wrzucic.?

sheen1
2 793
sheen1 2 793
#9417.05.2020, 14:13

ojoj ojoj, degenerat czarną teczkę otwiera, wyślij skany z wydruków. ;-)

watchmysteps
140
#9517.05.2020, 14:16

No widzisz klamczuszku.Juz 4 razy zlapalem cie na klamstwie,bezwzglednym klamstwie.Zlapalem cie za reke,a ty mowisz ze to nie twoja reka.

sheen1
2 793
sheen1 2 793
#9617.05.2020, 14:17

to nie moja ręka ;-)

watchmysteps
140
#9717.05.2020, 14:19

Tak,wiem.Juz sie o tym przekonalem.Ale nie wiem czy nie wiesz,ale tracisz wiarygodnosc nie tylko w moich oczach.

sheen1
2 793
sheen1 2 793
#9817.05.2020, 14:20

a wiesz też że mam Ciebie głęboko w dupie a tym bardziej Twoją wiarygodność?.

sheen1
2 793
sheen1 2 793
#9917.05.2020, 14:22

poproszę, u kogo wiarygodność straciłem, wykluczając jozka. i jego klony? ;-))

watchmysteps
140
#10017.05.2020, 14:22

tak,wiem o tym.A mnie to lotto.

Nie wiem czy tez wiesz ze ten post pewnie rodzina maggie tez czyta?Jak myslisz?

Moze nie robmy im przykrosci.

sheen1
2 793
sheen1 2 793
#10117.05.2020, 14:23
watchmysteps
140
#10217.05.2020, 14:24

''poproszę, u kogo wiarygodność straciłem, wykluczając jozka. i jego klony? ;-))''

A to sie okaze w przyszlosci.Pewnie niedlugiej.Tak samo szybko jak i narcyz wyszedl.

sheen1
2 793
sheen1 2 793
#10317.05.2020, 14:25

;-)))

pozeracz
11 407
pozeracz 11 407
#10418.05.2020, 16:51

watchmysteps

Zgaduję, że w ramach pomocy odmówiłeś trzy zdrowaśki. To bardzo miłe z Twojej strony. Jeżeli chcesz, to mi też pomóż.

Fenkju from de montejn.

Delirium
14 676
Delirium 14 676
#10518.05.2020, 17:25

Tank U.

Inglisz, kurna.

jandol80
14
#10719.05.2020, 10:32

Chętnie pomogę, dorzucę się, numer konta potrzebje

czajnik321
1 469
czajnik321 1 469
#10819.05.2020, 10:45

Ma emaila w profilu, napisz do niego...

Katalog firm