Do góry

Prawo do glosu w Indyref2 :)

Zaloguj się by dodać komentarz
harrier
7 715
harrier 7 715
#122.06.2019, 11:34

Ciesze sie, ze - w odroznieniu od glosowania w sprawie Brexitu, kiedy to nikt nas o zdanie nie pytal - bedziemy mieli prawo do glosu w Indyref2.

omegan
3 538
omegan 3 538
#222.06.2019, 12:08

nie dadzą obejrzeć, jeśli nie płacę im i nie pozwalam wciskać sobie reklam. sorry

co do głosu w Indyref2 - jak na razie są wciąż małe szanse że do niego dojdzie. poza tym w pierwszym głosowaniu pozwolono nam brać udział więc to chyba nie jest niespodzianka? pozwolono, ale chyba jednak było błędem, biorąc pod uwagę że Polacy w zdecydowanej większości głosowali przeciwko niepodległości. Wbrew logice i naszej historii.

Pamiętam tę żenującą kampanię którą na emito serwowali byli moderatorzy. Nie było to ładne.

elcomendante
367
#322.06.2019, 12:27

Raffi "wymodlił",hehe

WILDKATncm
64 004
WILDKATncm 64 004
#422.06.2019, 12:44

'nie dadzą obejrzeć, jeśli nie płacę im i nie pozwalam wciskać sobie reklam'

Sorki, nie sprawdzilam linka - sama nie lubie, jak trzeba placic lub/I wydziwiac z jakimis rejestracjami, zeby przeczytac. Mam wrazenie, ze dawniej tego w Scotsmanie nie bylo. Np. w Heraldzie to jest jakis limit bezplatnych, w Guardianie w ogole da sie czytac bez oplat.

Jesli nie powtorza w w niusach online, to streszcze pozniej w kilku zdaniach z mojej papierowej gazety - ale sens jest jasny: bedziemy mogli glosowac, jesli dojdzie do Indyref2 :)

Raver
142
Raver 142
#522.06.2019, 12:57

To temat dla seniorów 65+ ? - macie jakieś swoje życie, czy tylko polityka i to co powinno was polaków ch..j obchodzić? Nie macie gdzie wrócić? - jakim to trzeba być debilem, aby po kilkunastu latach tutaj nie wybudować sobie domu w Polsce, nie odłożyć pieniędzy i mieć w dupie co się stanie ze Szkocją czy UK??? Ale widać srać po gaciach potraficie. Normalnie www.żalWasWchujNieudacznicy.pl

omegan
3 538
omegan 3 538
#622.06.2019, 13:06

geez raver, psycholog się o ciebie pytał. dawno nie spotkał takiego wyzwania ;]

@ harrier - dziwi mnie trochę to ograniczanie sobie czytelników przez tak bardzo opiniotwórcze w końcu media. rozumiem - żyje się min z reklam, ludzie kupują mniej gazet, więcej czyta się po necie, ale takie próby zmuszania czytelników do opłat zniechęcą więcej ludzi do tych tytułów niż zachęci do opłacania subskrypcji. sam lubię szperać w wielu źródłach, czasem wracając do takich a nie innych tytułów dość rzadko i bez sensu byłoby opłacać je wszystkie...

czy to finansowy mus, czy tylko fanaberia pazernych właścicieli?

Raver
142
Raver 142
#722.06.2019, 13:09

Widać twojego też nie, w damskich ciuchach też popierdalasz w domu - wstyd ci przyznać że jesteś zwykłą ciotą?

Raver
142
Raver 142
#822.06.2019, 13:13

Omegan - męska wegetariańska ciota z damskim nickiem - gamoniu każdy tu z ciebie już leje ze śmiechu. Puknij się w ten sojowy cymbał pederasto bo już na ciebie słów brak.

zbytnik
8 711
zbytnik 8 711
#922.06.2019, 13:15

Tomus co Ty pieprzysz, penamentnie wklejasz linki do wybiorczej, gdzie trzeba oplacic prenumerate by czytac to gowno...

Zbychu_zPlebani
4 364
#1022.06.2019, 13:24

dodatki do chrome lub chromium (ja uzywam chromium), podobne odpowiedniki w innych browsers.

user agent switcher przegladanie stron ktore kaza sobie placic, wyborcza itd...

https://chrome.google.com/webstore/detail/user-agent-switcher-for-c/djfl...

ublock origin blokowanie reklam.

https://chrome.google.com/webstore/detail/ublock-origin/cjpalhdlnbpafiam...

nano defender blokowanie wykrywania blokowania reklam :)

https://chrome.google.com/webstore/detail/nano-defender/ggolfgbegefeeooc...

Raver
142
Raver 142
#1122.06.2019, 13:37

Omeganowi stara się się puściła więcej razy niż wszystkie koty z osiedla. Doje...ła mu rogi jak stąd do Glasgow. Dlatego tak najeżdza na inne baby. Psycha zryta jak wycieraczka przed domem - żal frajerze...

Kon16
1 738
Kon16 1 738
#1222.06.2019, 15:50

A ty skad wiesz?

Amitorybka1987
10 491 57
Amitorybka1987 10 491 57
#1322.06.2019, 16:28

#5 ale sobie popuściłes... To dopiero trzeba być nieudacznikiem by wyjeżdżać tylko po to żeby sobie dom w pl wybudować :P

omegan
3 538
omegan 3 538
#1422.06.2019, 17:21

mamy przedstawiciela głębokiego rynsztoku na emito. zawstydza nawet rajtuza vel srupa. chyba że to jego kolejne konto dla wyładowywania frustracji. ale kogo to obchodzi...

harrier
7 715
harrier 7 715
#1522.06.2019, 18:23

14 Znacznie ponizej rajtuza :/

harrier
7 715
harrier 7 715
#1622.06.2019, 18:24

tzn.ten jakis raver ponizej

omegan
3 538
omegan 3 538
#1722.06.2019, 18:37

srupek miał podobne akcje wielokrotnie już wcześniej, najczęsciej kończyły się banem.

harrier
7 715
harrier 7 715
#1822.06.2019, 18:38

Szkocki rzad zapowiedzial, ze wszyscy legalni rezydenci ( a wiec nie tylko z EU) beda mogli glosowac w drugim referendum w sprawie niepodleglosci Szkocji.

( pamietam, ze my z UE Mielismy juz to prawo w 2014, ale roznie sie potem mowilo)

Wszyscy legalni rezydenci beda uprawnieni do glosowania w Szkocji na tych samych zasadach, na jakich glosujemy obecnie w tutejszych wyborach lokalnych.

Ta decyzja wprowadzi na listy wyborcow dodatkowo okolo 55 tysiecy osob.

W dalszej czesci art. o prawach wyborczych wiezniow ( osadzonych na krocej niz 12 miesiecy).

Raver
142
Raver 142
#1922.06.2019, 19:49

#13

Gdzie napisałem, że tylko po to wyjechałem? Mnie nie obchodzi co się stanie z UK a w szczególności z idiotyczną Szkocją - może tu nawet atom pier... Tylko śmieszy fakt, że większość tu nie ma do czego wracać do Polski i musi się przejmować tym, czy go do referendum dopuszczą.

autystyczna
8 227
autystyczna 8 227
#2022.06.2019, 19:54

raver, strasznie musisz tesknic za Szkocja, skoro nadal wloczysz sie po tym portalu. Lubisz sobie poczytac, jak fajnie zyje sie tu tym, ktorzy zawalczyli o siebie i zostali?

Czy wchodzisz tu po to, zeby patrzac w lustro widziec tego, ktoremu sie w Szkocji nie udalo i musial wracac do kaczospierdolinygrodu?

Raver
142
Raver 142
#2122.06.2019, 20:05

Wiesz kto tu zostaje? Tylko nieudacznicy, ludzie uciekajacy przed polskimi długami itd. Nieudacznik to osoba która nie może wrócić do Polski i jest zależna od tego czy ją jakże "wielka i szlachetna" Wielka Brytania przyjmie - czy wypier...

autystyczna
8 227
autystyczna 8 227
#2222.06.2019, 20:10

Masz strasznie traumatyczne spostrzezenia. Rozumiem, nie kazdemu sie udaje. W PL teraz sporo kasy rozdaja, to jakos sobie poradzisz.

Patrzac na siebie i swoich znajomych, nie widze tu nikogo, kto pasowalby do twojego opisu.

Mam za to kilku znajomych, ktorzy maja swoje biznesy w Polsce, mimo iz sa tu dosc dlugo. Wiekszosc z nich wynajmuje swoje domy, niektorzy koncza budowy domow, domkow letniskowych itp.

Sami mieszkaja tutaj ( w swoich domach) i maja sie dobrze.

Wiec nie wiem tak do konca, po co tak krzyczysz, skoro tylko tobie nie wyszlo...

Raver
142
Raver 142
#2322.06.2019, 20:34

Wynajmują swoje domy powiadasz? Kasy brak? Nisko upadli... ale to przecież twoi znajomi wiec czego się spodziewać? Idziesz ich torem... Rewelacja.

autystyczna
8 227
autystyczna 8 227
#2422.06.2019, 20:37

Nie zgadles nieudaczniku, wynajmuja je, zeby nie staly puste i nie niszczaly, a przy okazji zarabiaja na tym ekstra kaske, ktora odklada im sie tlustymi sumkami na kontach. Wiesz co to sa oszczednosci? To takie pieniazki, ktore wplywaja na konto oszczednosciowe, bez tego opisu, ktory ty ogladasz przy swoich wplywach opieka spoleczna, czy cos w tym stylu.

omegan
3 538
omegan 3 538
#2522.06.2019, 20:49

co za płytki sposób myślenia... większość emigrantów wcale nie planuje powrotu do Polski, min przez fakt że to kraj w zbyt dużym stopniu zasiedlony przez takich raverów: ludzi agresywnych, prymitywnych, chamskich, nietolerancyjnych i ograniczonych.

Raver
142
Raver 142
#2622.06.2019, 21:14

Jak tam żonka omegan - już u kogoś? Znowu musisz zapijać cioto? Spokojnie stara wróci jak się zabawi.... jak z nią się zabawią.

Raver
142
Raver 142
#2722.06.2019, 21:19

#24

Pieniążki - jak widzę debili używających takiego zdrobnienia to aż mi się nożyk w kieszonce otwiera :) Fajnie autystyczny debilu że ci gul rośnie - innym się udaje tobie ni ch..a. Musisz mieć spore doświadczenie z opieką społeczną skoro tyle o niej piszesz - co... w Polsce ci dzieci zabrali patolu? Przykro mi.

Kon16
1 738
Kon16 1 738
#2822.06.2019, 21:24

Czy ktos tu potrafi normalnie rozmawiac?

Bez wyzwisk,bez przytaczania czyichs sekretow,spokojnie,na lizie I na temat?:-)

Kon16
1 738
Kon16 1 738
#2922.06.2019, 21:24

Na luzie mialo byc

autystyczna
8 227
autystyczna 8 227
#3022.06.2019, 21:29

Musisz byc bardzo samotny w tej cudownej Polsce, skoro szukasz kumpli na tym portalu. Nie dziwi mnie to, bo kto by chcial realnie przebywac w towarzystwie takiego ciamajdy i nieudacznika jak ty :)

Ludzie pewnie turlaja sie na twoj widok, kiedy stoisz w kolejce po zasilek :)

Pisze o socjalu w Polsce, bo pracujac w jednym z nich widzialam mase takich krzykaczy, stojacych po talony na zupe :*

Jedyne co mi rosnie, jak tak cie czytam, to litosc. Czasami trzeba sie pochylic nad biednymi ludzmi.

  • Strona
  • 1
  • z
  • 2

Katalog firm