Do góry

Wojna plci

Zaloguj się by dodać komentarz
pozyczona
11 676
pozyczona 11 676
25.01.2018, 21:02

Zakladam temat dla tych wszystkich walczacych, bo w prawie kazdej dyskusji skaczecie sobie do oczu, na poczatek prosze....:)

https://kobieta.wp.pl/potraktuj-mnie-jak-kawal-miecha-w-2018-nauczymy-si...

omegan
3 809
omegan 3 809
#720111.06.2019, 18:41

Nie od dzis wiadomo ze ksieza czesciej wola chlopcow. ;P

Munchybox
384
Munchybox 384
#720213.06.2019, 21:30

https://www.google.com/amp/www.edziecko.pl/rodzice/7,79353,24894903,karm...

Hipkryzja pelna geba. Jak cycki SA pokazywane I obnazane w kontekscie seksualnym, to wszystko jest ok.Kiedy matka karmi tym samym cyckiem swoje niemowle (do tego ten cycek sluzy) to czesc ludzi czuje sie obrazonych czy tez zniesmaczonych I nawet policja interweniuje.

zbytnik
10 302
zbytnik 10 302
#720316.06.2019, 19:59
omegan
3 809
omegan 3 809
#720418.06.2019, 16:50

Kobiety od lat towarzyszyły wyścigom Formuły 1, ale od tego sezonu zrezygnowano z pięknych grid girls. Zerwanie z wieloletnią tradycją wzbudziło ogromne kontrowersje a temat, choć na chwilę nieco ucichł, powraca dzięki Holandii.

Wyścig o Grand Prix Holandii w Zandvoort powróci w przyszłym roku do kalendarza Formuły 1. Jego organizatorzy chcą zadbać o to, aby był on wyjątkowy i apelują, aby kobiety powróciły na pola startowe.

Jeden z holenderskich polityków powiedział wprost i bardzo dosadnie, że tylko kompletni idioci mogą widzieć w pięknych kobietach jakiś problem. Uważa, że są one częścią motorsportu i chce, aby tradycja powróciła, licząc na to, że grid girls pojawią się w Zandvoort.

Same kobiety, które współpracowały ze światem Formuły 1 również chcą wrócić. Są oburzone, że feministki bronią ich nie pytając ich w ogóle o zdanie. Holendrzy na pewno zadbają o to, aby temat grid girls nie ucichł, ale czy ich działa wystarczą do tego, aby kobiety powróciły na tor F1, to pokaże czas.

omegan
3 809
omegan 3 809
#720518.06.2019, 16:51

biedne cukiereczki... durne ,egocentryczne i zawistne baby niszcza im zycie

Delirium
6 042
Delirium 6 042
#720618.06.2019, 16:59

Jedne kobitki chcą być oglądane, a inne wmawiają im, że nie chcą. :)

Och, jakie to stereotypowe. :D

Profil nieaktywny
Kon16
#720718.06.2019, 17:05

Ja na przyklad nie chce xd

Dr.Orlando
1 780
Dr.Orlando 1 780
#720818.06.2019, 17:10

Wmawiają bo typowa feministka to rozlazły babsztyl z oponą na brzuchu,od żarcia słodyczy i popijania to colą,do tego te małe świńskie oczka,o tępym wyrazie,przebijające się z ogromnych pulardów,które to zwać się policzkami winny

Profil nieaktywny
Kon16
#720918.06.2019, 17:12

Wlasnie przejerzalam sie w lustrze i niestety musze cie zmartwic nie masz racji xd

Dr.Orlando
1 780
Dr.Orlando 1 780
#721018.06.2019, 17:20

No bo feministyczne konie mają trochę inną budowę ciała niż femobaby

Profil nieaktywny
Kon16
#721118.06.2019, 17:25

Wystarczy spojrzec w moje profilowe

Dr.Orlando
1 780
Dr.Orlando 1 780
#721218.06.2019, 17:28

Tak jest to jest typowa aktywistka femostad stajniowych,zgadza się

Profil nieaktywny
Kon16
#721318.06.2019, 17:29
kijevna
16 366
kijevna 16 366
#721419.06.2019, 08:50

ojeeeej, no popłakały się malenstwa sypiające z laskami w typie Miss Wenezuela i zaspokojeni co noc:) podrzuciłabym chusteczki, żebyście te smarki otarli, ale mi się nie chce...

Btw: ciekawe, że 'piewca' urody feministek od jakiegos czasu dziwnie nabral wody w usta na ten temat, a w to miejsce pisze klakier;)

omegan
3 809
omegan 3 809
#721519.06.2019, 08:59

Nahalna promocja zenskiej pilki noznej staje sie juz absurdalnie agresywna. Zabawny fakt w tym temacie - kobiety rzadziej ogladaja zenska pilke niz meska, ba, wyraznie wiecej facetow oglada nieporadne starania kobiet w footbalu w stosunku do babek.

Roznica w poziomie gry miedzy plciami jest ogromna, co oczywiscie nie przeszkadza wariatkom by wrzeszczec jakies bzdury o rownosci :)

Podobienstwa miedzy pilka nozna i innymi biznesami w temacie idiotycznych zadan placowych sa uderzajace :)

Broncocsx
64 336
Broncocsx 64 336
#721619.06.2019, 10:39

Promocja zenskiej pilki sie taka nachalnazrobila, ze az popatrzylam na Szkotki walczace z Angielkami ostatnio... wraz z ponad szescioma milionami zmanipulowanych ludkow plcu obojga :)

(zwykle futbol mnie nie rusza, jest tyle ciekawszych rzeczy - ale popatrzec, jak babki kopia, bylo przyjemnie)

Broncocsx
64 336
Broncocsx 64 336
#721719.06.2019, 10:40

*plci

Delirium
6 042
Delirium 6 042
#721819.06.2019, 12:23

Niom, a męski mundial obejrzało tylko nieco ponad 3,5 mld ludków, czyli połowa globu. Plus 309 mln w knajpach i strefach kibica.

Bilety na mecze kobiecego mundialu kosztują zaledwie 9 euro, żeby jakoś zwabić ludków na trybuny.

Profil nieaktywny
Kon16
#721919.06.2019, 12:33

A dajcie spokoj z kobieca pilka nozna xd

Pilkarze to raczej uczestnicy konkursow pieknosci tylko w meskim wydaniu a jesli chodzi o kobiety uprawiajace ten sport to cos jak facet zajmujacy sie szydelkowaniem

kijevna
16 366
kijevna 16 366
#722019.06.2019, 12:53

Tak się zastanawiam, czemu faceci ten nudny football w ogóle oglądaja, rozumiem pograć, ale oglądać, a potem jeszcze nadawac o tym przez pół szychty?

Profil nieaktywny
Kon16
#722119.06.2019, 13:16

Chca sie upodobnic do glownych bohaterow;)

omegan
3 809
omegan 3 809
#722219.06.2019, 19:11
Delirium
6 042
Delirium 6 042
#722319.06.2019, 19:22

kijevna 16 291

#7220Dziś - 12:53

"Tak się zastanawiam, czemu faceci ten nudny football w ogóle oglądaja, rozumiem pograć, ale oglądać, a potem jeszcze nadawac o tym przez pół szychty?"

Żeby nie gadać z babkami o telenowelach.

knapior
2 606
knapior 2 606
#722419.06.2019, 19:28

No akurat miłe Panie, w temacie kobiecej piłki nożnej i rządania wyrównania kasy za Mistrzostwa Świata (sic!!!) - w stosunku do piłkarzy, to lepiej sie nie wypowiadajcie (bo jak widze nie jesteście zupełnie w temacie). No, te 6 mln brzmi nieźle. Ale może na drugą ligę angielską (facetów), a nie na odwieczne derby Szkocja - Anglia :)

Tomaś jak zawsze nieco pominął, nieco zapomniał, nieco uogólnił... niby się z nim zgdzam w tym temacie, ale jak zawsze smrodek po manipulacjach zostaje...

knapior
2 606
knapior 2 606
#722519.06.2019, 19:37

Artykuł broni się sam:

http://www.sport.pl/sport/7,83709,24911907,pilkarze-zarabiaja-dla-pilkar...

Ale Tomaś musiał go "przeszlifować" na swoja modłę i znowu - mimo, że tym razem ma racje - wychodzi na szowiniste i pieniacza :P

knapior
2 606
knapior 2 606
#722619.06.2019, 19:38

Żądanie oczywiście... :(

Dr.Orlando
1 780
Dr.Orlando 1 780
#722719.06.2019, 20:27

#7220 Żeby kijewna się dziwowała i mogła sobie karpie strzelać

Delirium
6 042
Delirium 6 042
#722819.06.2019, 20:33
Profil nieaktywny
Kon16
#722919.06.2019, 20:41

Chyba lowic karpie;-)

knapior
2 606
knapior 2 606
#723019.06.2019, 20:50

No podobno karpie można...

Katalog firm