Do góry

Student + nie student

Zaloguj się by dodać komentarz
Adek1234
1
07.09.2017, 23:24

Witam,

Mam pytanie do was.

Jeżeli sam wynajmuje mieszkanie i jestem studentem, a wprowadzila sie do mnie teraz dziewczyna (nie studentka) to czy musimy zaczac placic council tax? Wiem o 25 % zniżce, ale rozchodzi się o to czy ona może mieszkać w tym mieszkaniu bez opłacania council taxu bez żadnych konsekwencji ? Bo przeciez mieszkanie bedzie zwolnione z placenia taxu.

Pozdrawiam

Profil nieaktywny
Incidence
#3109.09.2017, 16:31

w jakiej dzielnicy?

Profil nieaktywny
Incidence
#3209.09.2017, 16:33

infidel bez urazy dla nikogo- ale pytania jak uzyskać obywatelstwo, czy jak paszport dla wariata, czy jak zamieszkać z kobietą sa lekko z dupy wziete:)

Profil nieaktywny
Incidence
#3309.09.2017, 16:34

jak ludzie tu funkcjonują????...oprócz zakupów w tesco?

Infidel
8 614
Infidel 8 614
#3409.09.2017, 16:34

Lepsze takie niz jak dojechac na Prestwick.

Profil nieaktywny
Incidence
#3509.09.2017, 16:36

a po co na Preswick???...stamtad juz od lat nie startuja powrotne dla debili;)...chyba, żeby sie utopić;)

Infidel
8 614
Infidel 8 614
#3609.09.2017, 16:38

Nie bonc nie mila, bo ci krowa mniej mleka da.

suzi123
5 222
suzi123 5 222
#3709.09.2017, 16:39

Moze kolegow nie maja, albo maja ale koledzy tez nic nie wiedza, a i jezyka nie znaja zeby kogos spytac.Takie buty Inci..

Profil nieaktywny
Incidence
#3809.09.2017, 16:41

ja jestem bardzo miła- napisałam debili a nie kretynów:)

Profil nieaktywny
Incidence
#3909.09.2017, 16:43

oki- wytłumaczcie mi jak idiotce- jak można życ ponad np 5 lat w kraju i zadawać durne pytania?...typu powyzszych

Profil nieaktywny
Incidence
#4009.09.2017, 16:43

przecież to jakiś kabaret

Profil nieaktywny
Incidence
#4209.09.2017, 16:45

jakby co jest w gosciach:)

Profil nieaktywny
Incidence
#4309.09.2017, 16:47

ona poda no fixed adress i po ptakach:)

harrier
5 405
harrier 5 405
#4409.09.2017, 18:37

Wszyscy chetnie sie zloza, zeby sprytny Adek i jego dziewczyna mogli sobie mieszkac, nie placac za uslugi, z ktorych korzystaja. Incidence pierwsza bulnie za nich, co to dla niej. Co, Incidence tez sprytna i nie placi? To kto placi? aaa... pewnie Szkoci, a niech placa, skoro niesprytni!

A potem wielkie zdziwko, ze im uszami wylazo sprytni Polacy!

leaggga
1
#4510.09.2017, 20:11

potwierdzam, trzeba placic council tax jesli jakikolwiek z oficjalnie zarejestrowanych mieszkancow nie jest studentem. Nie wazne czy mieszka jedna osoba studiujaca i jedna nie studiajaca, czy jedna studiujaca, dwie nie studiujace, czy trzy studiujace i jedna nie studiujaca. W kazdym z tych przypadkow council tax jest do oplacenia ze znizka 25% na cale mieszkanie.

  • Strona
  • 1
  • z
  • 2

Katalog firm