Do góry

Wyjazd do UK na rok

Zaloguj się by dodać komentarz
Mathieu9669
16
10.05.2019, 21:09

Witajcie ponownie użytkownicy. Zakładam podobny temat, ale tym razem sytuacja jest inna.

Zdecydowaliśmy z narzeczoną, że chcielibyśmy wyjechać końcem czerwca na rok. Znalazłem ciekawe ogłoszenia od agencji, która ma dobre opinie. https://pl.jooble.org/desc/6992779886884600849?ckey=hotel+anglia&rgn=532...

Praca jest dla par, zapewniają pokój, wyżywienie, tani wynajem. Kobieta chyba sprząta pokoje,a facet pomaga w kuchni czy jakos tak. Niejednokrotnie takie hotele są w małych wioskach z tego co czytałem i to jest jak dla mnie duży + bo nie potrzebujemy rozrywki, wolimy cisze i spokój. Według oferty pracą fajnie, są nadgodziny... Co sądzicie o takim rodzaju pracy ? Wymagają tylko znajomości języka i zapału do pracy. No i jak ma się teraz sytuacja ogólnie w UK ? Nie byłoby komplikacji z wyjazdem ? Pozdrawiam i proszę o informacje.

autystyczna
6 348
autystyczna 6 348
#110.05.2019, 21:14

UWAGA, ZAWIRUSOWANY LINK

#210.05.2019, 22:12

Maskara ta szuja roznosi wirusy.

Mathieu9669
16
#311.05.2019, 00:13

raffaele wypowiesz sie ?

rommfm
101
rommfm 101
#411.05.2019, 12:49

A na co im zdjecie? To jest podejrzane.

Mathieu9669
16
#511.05.2019, 17:39

Może do jakiegoś identyfikatora ? Jak wyjeżdzałem do Niemiec kiedyś, to też przy podpisywaniu umowy w Polsce robiono mi i innym zdjęcia :D

oaleksa
4
#611.05.2019, 19:41

Szukam miłego i kulturalnego faceta na sex spotkania lub stały zwiazek w wieku od 21 do 45lat.

Mam na imię Monia lat 24, wzrost 169cm,

wiecej moich nagich fotek i kontakt do mnie tu - www.zwiaz24.pl

i wyszukaj mnie po niku: Kasandra napisz do mnie i spotkajmy sie!

Mathieu9669
16
#712.05.2019, 01:10

Ogólnie znalazłem sporo ofert https://www.totaljobs.com/jobs/couple?s=header&page=2

Są to prace związane z zarządzaniem pubami, czy gospodami. Czy osoby tutaj na forum miały z tym stycznosc ? Nie chciałbym pchać narzeczonej do pracy w fabrykach po namyśle, ona waży ledwo 47 kg. Wszędzie trzeba się narobić, ale wydaje mi się, że ten rodzaj pracy jest lżejszy, a dobrze płatny. Na angielskich stronach oceniają tego typu prace od minimum 3,6 gwiazdek, do 4,5. Proszę o opinie

Infidel
10 872
Infidel 10 872
#812.05.2019, 06:30

Nie polecam.

Ja kiedys wyjechalem na taka oferte i pracowalem z mudzynami i ktoregos dnia do mnie jeden mudzyn mowi "Ty to gupi jestes" bo tym twardym gombkiem garnki mylem i zostawaly slady a przeciez jak juz sa rysy to potem np. Ziemniaki sie przykleja jak sie gotuje wiec kucharz byl zly i nie bylo nadgodzin. Siedzilismy w tym ciasnym pokoju i nic tylko seksowalismy sie, czasem nawet z dziewczyna, ale malo miejsca strasznie i czesto trzeba bylo stolik do kawy skladac, mielismy taki maly skladany, troszke chwiejacy sie ale nis dlatego, ze nogi nie byly jednakowej dlugosci, tylko akurat podloga laminat miala takiego garba troszke kolo lewej nogi naszej skladanej wersalki. A tak ogolnie to apadaj, nie spamuj cwaniaku bo cie w dupe kopne. Wogole, z ta wersalka niezje jaja, bo raz wracam do pokoju a tam na niej spi pijany Litwin i ja sie go pytam co on tu robi a on nie powiedzial nic, no bo spal przeciez.

annx90
612
annx90 612
#912.05.2019, 06:38

Jeśli chcesz przyjechać to ja polecam od razu większe miasto, bo łatwiej o pracę. W Edinburgh jeśli wam nie przeszkadza praca w hotelach to jest spoko ogłoszeń bo sezon idzie.

h200
71
h200 71
#1012.05.2019, 09:20

Infidel! Dawaj ciag dalszy :)

Delirium
3 748
Delirium 3 748
#1112.05.2019, 10:05

Od mycia garów do zarządzania, dżizys... jakie jest twoje wcześniejsze doświadczenie w tym ostatnim? :)

I gdzie te dobre zarobki, bo chyba nie mówisz o tych 50k oferowanych w Londynie do podziału na dwie osoby, za harówę minimum 50h w tygodniu, także w weekendy, przy absolutnie wszystkim i przy całodobowej dyspozycyjności czasowej, albo o 17k na głowę (£1400/m-c) dla "Menagement Couple"? :)

Skąd przekonanie, że praca przy produkcji to zawsze ciężka orka i np. układanie listka pietruszki na sałatce przy jakiejś taśmie to zbyt ciężkie zajęcie dla drobnej kobiety? :)

Harpagon
743
Harpagon 743
#1212.05.2019, 13:21

Pan i Pani bez doswiaczenia zawodowego w UK chcieliby podjąć prace odrazu najlepiej jako manager :) za 50k rocznie.

Mathieu9669
16
#1312.05.2019, 16:24

Ja na prawdę nie patrzę taką kategorią. Spokojnie, nie jestem typowym polakiem januszem, który chce przyjechać i wywieźć fortunę, zebraną najlepiej z ulicy bo pinionszki leżą. Po prostu nie znam się i szukam, bardzo mi zależy. Dlatego spytałem o opinie ;)

Mathieu9669
16
#1412.05.2019, 16:29

anxx90 dzięki, dobry pomysł ! Więc na pewno duże miasto w takim razie. Swoją drogą uważasz że rozsądniej jest szukać pracy przez polską agencję, czy tak na prawdę to wcale nie mniejsze ryzyko niż bezpośredni kontakt z angielskim pracodawcą w ogłoszeniu ?

KSta
63 447
KSta 63 447
#1512.05.2019, 16:41

Ale to nie twardego gombka wina, tylko nie dawaliscie wody do garnka. Te Ziemniaki dlatego pszywarli.

Mathieu9669
16
#1612.05.2019, 16:47

https://www.pracujwunii.pl/oferty-pracy/pracownik-produkcji/21466/ Znalazłem sporo ofert tego typu, tylko że zmiany po 12h. Obawiam się tylko, że oferty bez znajomości języka wybiera " najgorszy, najprostszy sort " ludzi że się tak wyrażę. Patologia itp. Czy nie rozsądniej w takim razie poszukać angielskich ofert ?

Kataryna
3 249
Kataryna 3 249
#1712.05.2019, 17:07

Najgorszy sort to w PL. Z ta patologia to tez troszke przesadziles. Wiekszosc ma na poczatku problemy z jezykiem. A jak u was se szkockim angielskim golabeczki?

Mathieu9669
16
#1812.05.2019, 18:02

Ze szkockim ? Podejrzewam Pani Kataryno że słabo, raczej nie znamy tego akcentu :/ Nie chodziło mi, że każdy kto nie zna języka to patologia, ale wielu takich którzy wyjeżdzają( z młodych których znam ) to osoby pijące, palące, zioło co chwilę, chamstwo, nieustanne przeklinanie. Jeżeli wyjeżdza ktoś kto się uczy, ma jakiś poziom, to język w komunikatywnym stopniu zna przeważnie. To miałem na myśli. Takie osoby na ogół nie oddają się chlaniu, niszczeniu zdrowia przez palenie i używki. Jesteśmy spokojnymi osobami. Mam złe wspomnienia z tego, co musiałem przeżyć w przeszłości w Niemczech. Czy zrozumiała Pani co mam na myśli ? Bo nie jestem pewien, czy jasno się wyrażam :D :D

Kataryna
3 249
Kataryna 3 249
#1912.05.2019, 19:59

Byc moze zle Cie zrozumialam, nie przecze. Nie bardzo mam tez kontakt z mlodymi ludzmi ktorych wyzej opisujesz. Moj angielski przed emigracja byl spoko, jednak po wyladowaniu w Dublinie zgarbilam sie baaardzo :) Co probuje powiedziec to to; nie kombinuj za bardzo, lap taka prace jaka ci sie uda na szybko. Potem jak okrzepniesz bedziesz szukac czegos lepszego. A potem jeszcze lepszego.

Mathieu9669
16
#2012.05.2019, 21:41

Super dzięki ! A wypowie się Pani jeszcze co do tego jak szukać pracy ? Przez polską agencję, czy od razu szukać w angielskiej na miejscu ?

Sokole
4 349
Sokole 4 349
#2112.05.2019, 21:46

Niepytany odpowiem: To zalezy czy masz masz NIN I konto w banku.

Jak nie, to przez agencje, wyrob papiery I szukaj czegos lepszego.

#2212.05.2019, 21:50

Ja powiem jedno jak najdalej od polskich agencji pracy,mozecie zostac na lodzie po przyjedzie,lepiej uszperac troche pieniedzy,przyjechac wynajac pokoj i wyrobic NIN i zalozyc konto w banku i szkac pracyna miejscu.

Sokole
4 349
Sokole 4 349
#2312.05.2019, 21:53

A ty rafaelle bedziesz ich utrzymywal przez te 6 tygodni bez mozliwosci rozpoczecia pracy?

#2412.05.2019, 21:54

Przeciez pisze zeby kasy uszperac aby miec sie umiec utrzymac przez te 6 tygodni.

kijevna
16 178
kijevna 16 178
#2512.05.2019, 22:04
Kataryna
3 249
Kataryna 3 249
#2612.05.2019, 23:00

Ktokolwiek ci da prace to bierz, zawsze mozna zmienic. Szukaj gdzie sie da i biwrz co daja. Ale na tym nie poprzestawaj :)

Mathieu9669
16
#2713.05.2019, 04:52

Dzięki Wam !

Mathieu9669
16
#2813.05.2019, 04:53

A czy macie jakąś Polską agencję, którą np. Wasi znajomi którzy są w Anglii polecają ? Będę szukał wśród wszelkich moich znajomych i na forach, ale chciałbym zapytać także tutaj.

Kataryna
3 249
Kataryna 3 249
#2913.05.2019, 08:24

Ale zdajesz sobie sprawe ze to jest forum Polakow w Szkocji? Dlaczego nie spytasz na jakims forum dla Polakow w Anglii?

Amitorybka1987
10 036 57
Amitorybka1987 10 036 57
#3013.05.2019, 08:34

Kataryna, emito jest na całe Uk już od jakichś kilku lat, wcześniej była szkocja.net i dlatego jest nas tutaj jednak najwiecej. :)

Katalog firm