Do góry

kurs na trenera pilkarskiego/kurs sedziowski.

Temat zamknięty
piotrek7988
30
07.04.2020, 15:15

witam,

chcialbym sie dowiedziec jak , zrobic kurs na trenera pilkarskiego bedac za granica? potrzebuje pomocy krok po kroku.

Infidel
12 464
Infidel 12 464
#107.04.2020, 15:23

Za jaka granica jestes?

piotrek7988
30
#307.04.2020, 16:09

mieszkam na codzien w szkocji.

piotrek7988
30
#507.04.2020, 16:46

szukam osoby ktora wie jak to sie zalatwia bedac w uk np I czy nie warto starac sie robic je tutaj ? czy wymaga przyjazdu do pl?

sheen1
2 854
sheen1 2 854
#607.04.2020, 17:04

komp, konsola i Fifa lub też w Twoim przypadku Football manager.

piotrek7988
30
#707.04.2020, 17:06

kazde dziecinne komentarze sa zbedne.

camperboy
210
camperboy 210
#807.04.2020, 17:15

Moze nie rob tego kursu skoro nie woesz jak sie do niego zabrac? Nastepne pytanie bedzie jak go masz zdać i czy znamy odpowiedzi?

piotrek7988
30
#907.04.2020, 17:21

wiem czego chce I dlatego chce zaczerpnac wiedzy jak to dziala bedac za granicami Polski.

Sokole
6 864
Sokole 6 864
#1007.04.2020, 17:25

gdzie chcesz byc tym trenerem, tutaj czy w Polsce?

piotrek7988
30
#1107.04.2020, 17:27

max 5 lat I zjezdzam do polski. wiec chcialbym teraz zaczac juz nauke I praktyki mialbym tutaj na miejscu.

Sokole
6 864
Sokole 6 864
#1207.04.2020, 17:32

to chyba powinienes zapytac w PZPN-ie jakie kwalifikacje honoruja.

piotrek7988
30
#1307.04.2020, 17:35

czekam na odpowiedz z PZPN. pisze tutaj bo moze juz ktos przechodzil I chce sie wymienic swoimi doswiadczeniami.

  • Strona
  • 1

Katalog firm