Do góry

Ferry ⛴ P&O

Zaloguj się by dodać komentarz
limonka78
18
01.07.2020, 18:34

Czy promy P&O, pływają normalnie.chce kupic bilet i niewiem.

Profil nieaktywny
zbytnik
#3101.07.2020, 19:31

Tup, tup, Siema leci znow po patyka ;)

Profil nieaktywny
mam.to.gdzies
#3201.07.2020, 19:34

szanowny uzytkowniku/czko emito pamietaj ze piszac z przegrywem srupem podbijasz licznik jego wPisow (bo czekajaca na odrobinke uwagi niedojda napewno Ci odpisze) co przeklada sie na jego masturbacje bo po kazdej nowej setce wpisow bawi sie swoim malym wackiem.....

takie ma niestety smutne zycie przegrywa....

Profil nieaktywny
Toom
#3301.07.2020, 19:35

Robercik... namaluj stateczek... buhahahaha :)

Profil nieaktywny
Toom
#3401.07.2020, 19:37

#32

Masz rację, zapomniałem... ale to fajne jak ten piesek srupek aportuje i robi co mu kazałem... :)

Profil nieaktywny
zbytnik
#3501.07.2020, 19:37

#32 Planktonie, jakbys byl konsekwentny to bys nie pisal do mnie, ani o mnie a tak codziennie kilka wpisow dziennie mi poswiecasz i dlatego juz masz 500set...

Profil nieaktywny
zbytnik
#3601.07.2020, 19:39

100 dni po piec dziennie na temat srupa i juz jest 500set ;)

Delirium
18 696
Delirium 18 696
#3701.07.2020, 19:41

Infidel 12 070

#1Dziś - 18:43

"Nie plywaja normalnie."

To prawda.

Pływają bokiem.

Profil nieaktywny
mam.to.gdzies
#3801.07.2020, 19:42

@35

pisze do ciebie czasem z nudow kiepsko jakosciowy folklorze....

@36

trzepales sie juz z tej okazji przegrywie? btw mowienie o sobie w osobie 3 ciej jest oznaka choroby psychicznej - w twoim przypadku nie jedynej....

Delirium
18 696
Delirium 18 696
#3901.07.2020, 19:43

Bukowanie biletów w ostatnich trzech miesiącach to sposorowanie piramidy finansowej.

srup.
8
srup. 8
#4001.07.2020, 19:54

Zbytnik ty dupku uzurpatorski, poslugiwaleś się moim nickiem? Byłem w sanatorium, białe ściany i dużo patyków.......

srup.
8
srup. 8
#4101.07.2020, 20:03

Robilem do kaczki wyklepanej na Żoliborzu i te kropki i wielokropki ! ........:.....:).. eeeeee

Profil nieaktywny
zbytnik
#4201.07.2020, 20:05

To Ty siema? Cncialo Ci sie mnie klonowac? Ja mam niepowtarzalny styl, nigdy tego nie uzyskasz...

Profil nieaktywny
Toom
#4301.07.2020, 20:29

Sorry Robercik... ale gdybyś wysilił ten twój ptasi mozdzek to zauważyłbyś temat Hedona dotyczącego wielokropków... :) Czytaj i chociaż odrobinę rozum to co czytasz.

Profil nieaktywny
Toom
#4401.07.2020, 20:31
srup.
8
srup. 8
#4501.07.2020, 20:42

Zaplacisz mi Roberciku za skalanie srupa, uzurpatorze od kijaszków w psim odbycie

srup.
8
srup. 8
#4601.07.2020, 20:44

Wielokropkowy przygłup kropka klonem kropki.....

...........................i jego głupia papa hehe.....:) Robercik ;)

  • Strona
  • 1
  • z
  • 2

Katalog firm