Serwisy tematyczne
Strona głównaSpołecznośćFora tematyczneTurystyka, podróże, przejazdy › ile kilometrów jest z Polski
Electronics & Applia... Electronics & Appliance Repair
Edynburg
Elektryk / elektronik. Naprawa sprzętu AGD, RTV, laptopy, iPhone
PEWEX
Southampton
Artykuły spożywcze, nabiał, słodycze, wędliny, polska prasa.
Anna Bohdanowicz Nai... Anna Bohdanowicz Nails
Edynburg
Profesjonalna Stylizacja Dłoni i Paznokci, Nail Art, rzeski 1:1

Zaloguj się i dodaj komentarz

ile kilometrów jest z Polski

  • Strona
  • 1
piotr
12
piotr
05.08.05, 11:07

witam wszystkich!


chcem przyjechać swoim autem ile kilometrów jest z polaki(oriętacyjnie) i ile kosztuje benzyna i gaz w szkocji???

Tadzio
72
Tadzio
#1 | 05.08.05, 12:22

Z tego co sie orientuje (kiedys to liczylem) bedzie jakies 2300-2500(do Edynburga)zalezy jaka trasa.na gaz raczej tutaj nie licz.jest niewiele stacji z dystrybutorami.pozdrawiam

piotr
12
piotr
#2 | 05.08.05, 19:50

dziękuje przyda mi się to bardzo

Piotras
858
Piotras
#3 | 11.08.05, 14:33

Eeee tam, gaz jest - trzeba tylko poszukac. Sam mam samochod na gaz i polecam. Na dzien dzisiejszy czena benzyny to ok.90p za litr a gaz 42p czyli polowa. nawet jezeli do stacji trzeba dojechac 10 mil to i tak sie oplaca (pamietaja zakupic w PL przejsciowke tzw. connector bo bez tego niezatankujesz). Na internecie mozna znalesc listye stacji gazowych (szukac 'auto gaz refueling' itp.), pary razy podawalem juz linka ale niestety bez wyszukiwarki ciezko bedzie znalesc. Co do dystansu z polski to zalezy skad i jaka trasa. Np. Ja jezdze z Warszawy do Edi a prom mam z Hollandii do Newcastle - cala traca to jakies 1600-1800KM (niepamietam dokladnie), przez Calais-Dover to juz bedzie cos ok 2500 (tak jak tedzi pisal). Zajrzyj w mape. Niemasz? Poszukaj na niecie albo idz na stacje benzynowa w PL , otworz jakas mape i poszukaj tabelki z dystansami.

piotr
12
piotr
#4 | 11.08.05, 21:32

dzięki Piotras ja jade z Gdyni i trase wytyczyłem przez francje- anglie to napewno dalej. a jak z tym promem z holandi ile kosztuje i czy się opłaca. mapy właśnie nie mam ale cośmusze znaleść (dam rade).????

Alternator
18
Alternator
#5 | 12.08.05, 10:20

chyba najlepsza metoda to www.viamichelin.com - podajesz 2 punkty i dokladnie Ci cala trase pokazuje, oblicza dystans, czas itp...

piotr
12
piotr
#6 | 12.08.05, 12:30

dzięki Alternator wydrukowałem mape wiem ile jest km. i jak długo będe jechać. dołanczam do was w połowie września. Pozdrawiam narka

Divv
18
Divv
#7 | 14.08.05, 19:43

Pozdrawiam Gdynię. Przywieź mi kamień z Kamiennej Góry.

piotr
12
piotr
#8 | 14.08.05, 22:03

ok Divv nie ma problem tyko podaj swoje namiary

Roman35
590
Roman35
#9 | 14.08.05, 23:24

z poznania do glasgow przez calais jest 1850 km

Piotras
858
Piotras
#10 | 17.08.05, 10:29

Prom z Holandii obsluguje DFDS seaways (link do polskiej strony TUTAJ). Cena jest napewno wyzsza niz za Calais -Dover ale za to masz kabine, mozna wziasc przysznic i sie wyspac (dobra opcja jak sam jedziesz). Cen niepamietam, najlepiej skontaktuj sie z nimi to powiedza ci aktualna.


Zaloguj się i dodaj komentarz
  • Strona
  • 1
© 2014 Emito.net
O nas Reklama Kontakt Partnerzy Wytyczne dla społeczności Prywatność Regulamin
Information in English: About Advertise Post a free classified ad Contact