Do góry

Tranzyt samochodem przez Niemcy

Zaloguj się by dodać komentarz
Biteniniusz
15
26.05.2021, 07:48

Od 23/5 wprowadzone restrykcje dla podróżujących z UK. Ktoś na dniach przejeżdżał samochodem albo planuje i wie jak wyglada sytuacja?

Chaotyczny
97
#126.05.2021, 09:59

Jutro mamy prom z New Castle... za dwa dni mogę napisać ci czy były jakieś problemy z przejazdem.

Infidel
13 014
Infidel 13 014
#226.05.2021, 10:26

Jaka cena za bilet teraz przez newcastle?

Chaotyczny
97
#326.05.2021, 11:53

Za dwie osoby i kampera zapłaciłem 246 funtów ale .... + 2 x test covid 160 w Edynburgu + 2 x test 160 covid na miejscu w dfds = 576 funtów

salatin
81 4
salatin 81 4
#426.05.2021, 19:00

Pcr w Edynburgu a w porcie jaki test robisz?

Infidel
13 014
Infidel 13 014
#526.05.2021, 19:44

Dzieki za info.

Chaotyczny
97
#626.05.2021, 20:01

W porcie antigen test. Prawdopodobnie ten sam co NHS rozsyła za darmo :) Tylko DFDS życzy sobie 80f od osoby.

Chaotyczny
97
#726.05.2021, 20:02

Przepraszam 75 f cena testu w DFDS

salatin
81 4
salatin 81 4
#826.05.2021, 21:48

Dzieki wielkie.Daj znac czy nie bylo problemow przez Holandie,Niemcy i jak w Polsce z kwarantanna itd.Sam mam prom z Newcastle pod koniec czerwca ale nie jestem pewien czy pojade przez te komplikacje.

Biteniniusz
15
#927.05.2021, 12:06

Dzisiaj do niemieckiej policji dzwoniłem (tej od ochrony granic) i na około kazali jechać hehe twierdzą ze nie da rady samochodem, nawet jak tylko tranzyt. Ciekaw jestem jak w praktyce wyglada, wiec czekam na kogos kto jechał po 23/5 i moze napisać jak jest

AS11
468
AS11 468
#1027.05.2021, 12:48

Jako wzorowy obywatel przypominam jedynie, iż Polska jest na żółto, więc wyjazdy tylko w wyjątkowych sytuacjach. Wyjazd na wakacje jest zabroniony.

Biteniniusz
15
#1127.05.2021, 13:56

Wakacjami niestety nie jest mi dane nazwac tego wyjazdu tym razem..

streamate
102
streamate 102
#1227.05.2021, 14:41

powrot do rodziny zabroniony a na mecz do gdanska mozna

ja pierdo....e

Delirium
23 516
Delirium 23 516
#1327.05.2021, 15:08

Ano, pierd••isz.

Chaotyczny
97
#1429.05.2021, 05:33

Witam

My już prawie dowlekliśmy się do Polski, w tej chwili jesteśmy koło Berlina. Nie mamy jak na razie problemów .... jedynie w Mc Donalds zażądali aktualnego testu na covid max 24 godziny, starszy nie jest akceptowany.

Chaotyczny
97
#1529.05.2021, 05:38

Wczoraj jedynie widziałem celników jeżdżących od parkingu do parkingu. Kontrolowali osobówki... jedna z nich na pewno była na brytyjskich blachach ... ale niestety nie wiem dlaczego . Mijałem ich dwa razy i nie zatrzymali nas.

Biteniniusz
15
#1629.05.2021, 08:44

A wy tez na brytyjskich blachach jechaliście?

SlawekEdynburg
1 534
#1729.05.2021, 08:48

#15 relacja jak z wojny.

Biteniniusz
15
#1829.05.2021, 09:06

Czyli nie szamac w mcdonaldzie i lac pod płotem zamiast na parkingu i przejedziemy bez problemu? xd

Nieznamir
14 969
Nieznamir 14 969
#1929.05.2021, 16:59

'szamac w mcdonaldzie' są tacy debile na poziomie piśmiennym do tego? mac to tylko publiczna toaleta w każdym mieście za darmo.

w3a1443
10
w3a1443 10
#2029.05.2021, 18:30

Witam może mi ktoś powiedzieć ile trzeba czekać na wynik testu jak zrobię na lotnisku w Edim?

Biteniniusz
15
#2130.05.2021, 14:08

Mój znajomy ostatnio w przeciągu 6h dostał

Antek_z_Zadupia
7 041
#2230.05.2021, 14:52

ja w przeciągu dostałem kataru. Jednak to było krócej niż 6 godzin.

Biteniniusz
15
#2330.05.2021, 15:04

To wez sobie test lepiej zrob teraz (na autyzm)

Biteniniusz
15
#2403.06.2021, 09:12

Ok, udalo sie przejechac bez problemu. Na promie w Newcastle nie trzeba bylo dodatkowego testu bo PCR byl robiony mniej niz 24h wczesniej

salatin
81 4
salatin 81 4
#2503.06.2021, 09:26

To jak to najlepiej zrobic zeby nie robic tego drugiego testu w porcie.Prom odplywa np w niedziele o 18.30,to test jak zrobie w sobote rano to bedzie wiecej niz 24h?Musialbym robic test w niedziele rano ale jest ryzyko ze nie dostane wynikow do 18.30.Jak to zrobiles?

Biteniniusz
15
#2603.06.2021, 10:37

Ja zrobilem w Pon o 17.30 (PCR - fit to fly na lotnisku), dostalem wynki Wtorek 12.00, prom odplywal Wtorek 17.00

salatin
81 4
salatin 81 4
#2708.06.2021, 09:35

dostalem maila z DFDS juz nie trzeba robic antygenowego w porcie ,zreszta jest info na stronie przewoznika itd.Tak wiec teraz wjazd na prom do Holandii z testem PCR i dzieci powyzej 13lat.

yayo69
37
yayo69 37
#2808.06.2021, 10:25

Super odpowiedzi. Chlopaki dajcie znac jak bedziecie wracac z Pl do UK. Czy byly jakies komplikacje, czy sprawdzaja, jakie i ile kosztuja testy, czy jadac samochodem potrzebna kwarantanna, i czy mieliscie kontrabande :) ?

Udanego pobytu. Sam szykuje sie na poczatku lipca.

yayo69
37
yayo69 37
#2908.06.2021, 11:05

AAAAA.... dobra dobra tak sobie siedze i mysle ... to skoro bylo tak drogo przez testy promem to nie lepiej udac sie przez Eurotunel ? ... bo wkoncu podróżujemy swoim środkiem lokomocji nie dzielac sie z innymi..

salatin
81 4
salatin 81 4
#3008.06.2021, 11:45

Nie ma znaczenia czy prom ,tunel ,samolot ,znaczenie ma do jakiego kraju sie wybierasz i jakie on stosuje restrykcje.Holandia i Francja wymaga testu PCR od osob wyjezdzajacych z UK.

  • Strona
  • 1
  • z
  • 2

Katalog firm