Serwisy tematyczne
Strona głównaSpołecznośćFora tematyczneZdrowie › skracanie szyjki macicy
Jaguar Skin Jaguar Skin
Blackpool
Najwyższej jakości Tatuaże w Blackpool - Monika/MAGIC!
Przesyłarka.pl - £17... Przesyłarka.pl - £17.99 za paczki do Polski, paczki do Anglii, Szkocji i całego UK
Cała Wielka Brytania
Paczki do i z Polski za jedyne £16.99 za 31.5 kg!
ProSwim - Nauka Pływ... ProSwim - Nauka Pływania
Edynburg
Nauka pływania - kilka wolnych miejsc- ZAPRASZAMY - Edynburg

Zaloguj się i dodaj komentarz

skracanie szyjki macicy

  • Strona
  • 1
Dorota Pa
7
Dorota Pa
02.07.08, 12:51

Czesc! Własnie wróciłam z urlopu w Polsce i przed wyjazdem lekarz ginekolog stwierdził u mnie skracającą sie szyjkę macicy! Jestem w 25 tyg. a wizyte u swojej położnej( w Edinburghu) ma dopiero za 3 tygodnie. Powiedzcie co robić? Jak oni TU do tego podejdą czy położna uwierza mi na słowo i skieruje na jakąś kontrole do szpitala, czy umówi mnie z ginekologiem w szpitalu, czy zwyczajnie usłyszę że to ?normalne?Czy któraś z was miała w Szkocji podobną sytuację? To moja pierwsza ciąża a trochę sie naczytałam co oznacza skracanie szyjki; poradzcie coś!

aniaayr
11
aniaayr
#1 | 02.07.08, 14:47

nie mialam takiego problemu ani w pierwszej ani w drugiej ciazy. Zajzyj na nowaszkocja.net tamto forum jest bardziej aktywne i jest tam sporo ciezarnych i swiezo upieczonych mam, moze beda umialy pomoc.
Trzymam kciuki i pozdrawiam.

marghareta
102
marghareta
#2 | 18.07.08, 19:57

W Polsce ginekolog stwierdził u mnie to samo, dostałam mnóstwo leków m.inn. luteine, która miała mnie ochronić przed przedwczesnym porodem. Bardzo sie wystraszyłam, bo lekarz mnie nastraszył i brałam wszystko przez 3-4 dni. Po powrocie do Edi tak źle sie czułam, ze odstawiłam wszystko co mi w Polsce kazali brać, brałam tylko rozkurczowa no-spe jak szlam do pracy. Na wizycie kontrolnej jak pokazałam wszystko co dostałam w Polsce to sie za głowę złapali. Dzisiaj moja córeczka ma 6 miesięcy, urodziła sie w terminie.

Jesli jednak problem jest powazny, to watpie, ze polozna bedzie umiala to sprawdzic. Przeciez tu nie badają ginekologiczne ciężarnych jeśli nie maja do tego podstaw. Ja miałam jedno badanie w 4 miesiącu w szpitalu, bo krwawiłam i bardzo musiałam być przekonująca ze mnie zbadali, ale naczekałam sie bardzo długo w poczekalni i pokoju zabiegowym. Słyszałam, ze prywatnie jest lepiej, ale nie wiem czy to prawda.

JoanAberdeen
4213
JoanAberdeen
#3 | 28.07.08, 14:19

dont panic. powiedz swojej poloznej i tyle. to nie afryka. jak cos bedzie trzeba z tym zrobic to zrobia. jak nic to nic. stres jest grozniejszy. howgh.

JoanAberdeen
4213
JoanAberdeen
#5 | 28.07.08, 14:32

24 sierpien ale juz wiemy ze bedzie wczesniej. Maluch sie pcha na swiat i straszy rodzicow. dziekuje ze pamietasz. bardzo mi milo!

lukasz26
148
lukasz26
#7 | 28.07.08, 21:23

JoanAberdeen jak juz bedziesz po daj znac ja mam na 18 sierpnia:)ale skoro twoje malenstwo ma byc troszke wczesniej to byc moze mnie ubiegniesz:) łatwego porodu zycze!

JoanAberdeen
4213
JoanAberdeen
#8 | 28.07.08, 22:42

dam dam. bede darla sie na cala Skotlandie. dzieki dziewczyny.

garbus
20247
garbus
#9 | 29.07.08, 23:02

thugcat k
6 | 15:42, 28.07.2008

trzymaj sie!!!caluje malego lobuza:)

haha mamy cie:) Wkleje poluszce:)))

roofi26
27
roofi26
#11 | 05.08.08, 17:08

Ja mialam ten problem ale poniewaz nie robia tu badania ginekologicznego nie wiedzialam o tym pracowalam i zylam dosc aktywnie bo czulam sie naprawde dobrze niestety stracilam synka w 26 tc. Po siedmu miesacach znow zaszlam w ciaze i tym razem bylam pod scisla opieka lekarzy w szpitalu po 20 tc mialam co tydzien badanie usg dopochwowo i niestety szyjka znow zaczela sie skrac musieli mi zalozyc szew szczesliwie dotrwalam do 35 tc i urodzilam zdrowego synka.
Oszczedzaj sie duzo lez i przede wszystkim powiedz o tym swojej poloznej. Pozdrawiam

JoanAberdeen
4213
JoanAberdeen
#12 | 06.08.08, 12:34

a ja mam cesarke 18/06.

ani3czka
199
ani3czka
#13 | 12.08.08, 14:51

a jakie są objawy skracania szyjki macicy?? czy jestem w stanie chociaż to podejrzewać?? Pytam tak na wszelki wypadek

Leo25
134
Leo25
#14 | 13.08.08, 08:40

CZESC,ja miałam taki sam problem.Niestety dowiedziałam sie o tym dopiero w Polsce w ok.30 tyg.podczas badania kontrolnego.Lekarz w Polsce kazał mi lezec i oszczedac sie do konca ciazy,a tu w Szkocji gdy powiedzialamo tym poloznej ,nie widziała zadnego problemu.


Zaloguj się i dodaj komentarz
  • Strona
  • 1
© 2014 Emito.net
O nas Reklama Kontakt Partnerzy Wytyczne dla społeczności Prywatność Regulamin
Information in English: About Advertise Post a free classified ad Contact