Do góry

Grzyby sezon 2017

Temat zamknięty
Kataryna
3 656
Kataryna 3 656
02.08.2017, 10:11

Jak tam, sa juz? Ktos cos wie? W sumie w miare cieplo (jak na Szkocje) i na pewno mokro :)

Profil nieaktywny
mis.colargol
#102.08.2017, 10:38

Kurki juz dawno

Kataryna
3 656
Kataryna 3 656
#202.08.2017, 10:51

Gdzie tu kurki, jakos nigdy mi sie w oczy nie rzucily?

piotrek99
71 870
piotrek99 71 870
#302.08.2017, 11:07

znajdowalem w lasach pod Perth

Kataryna
3 656
Kataryna 3 656
#402.08.2017, 11:15

Czyli mozna sie wybarc w weekend :) Yuppi :)

piotrek99
71 870
piotrek99 71 870
#502.08.2017, 11:20

na rydze pewnie juz pozno :/

Kataryna
3 656
Kataryna 3 656
#602.08.2017, 11:36

O rydzach to nawet nie marze, ale jakies podgrzybki czy prawdziwki to ajk najbardziej :)

jmariusz3
Glasgow
18 041
#702.08.2017, 13:01

Rydze to pod Elgin przy drodze A941. Kurki tez tam, ale one wygladaja troche inaczej niz te w PL, temu moze w oko Ci nie wpladly Kataryna

Profil nieaktywny
mis.colargol
#802.08.2017, 13:09

sorki ale nie zdradzam miejsc,z kolei miejsce na rydze takie ze kosic mozna,ale na nie sezon pozniej.najlepiej to troche sie poruszac po laskach i odnalezc dobre miejsca.

piotrek99
71 870
piotrek99 71 870
#902.08.2017, 13:11

rydze ktore ciachalem w Bordersach o tej porze roku byly juz zwykle mocno robaczywe.

Kataryna
3 656
Kataryna 3 656
#1002.08.2017, 13:16

No to jak, za pozno czy za wczesnie na te rydze?

mis - ja nie prosze o miejscowke, ogolnie: bordersy, Highlandy, loch lomond...

Szczerze powiedziawszy to ja do grzybow blaszkowatych to ostroznie, wlaczajac rydze i kurki. Niestety musze polegac tylko na wlasnej ocenie wiec wole nie tykac jak nie jestem pewna.

Borders....tam sa ladne lasy :)

knapior
2 774
knapior 2 774
#1102.08.2017, 14:12

Na Borders na rydze własnie pora, w innych rejonach już się zaczynają. Generalnie rydze do końca października powinny sie cały czas pojawiać.

Kataryna
3 656
Kataryna 3 656
#1202.08.2017, 14:35

Mmmm, ale mi smaka na rydze narobiliscie :)

piotrek99
71 870
piotrek99 71 870
#1302.08.2017, 14:49

mysle ze to zalezy gdzie. nigdzie poza Bordersami nie natknalem sie na te rude skubance, a tam zaczynaja sie od czerwca

piotrek99
71 870
piotrek99 71 870
#1402.08.2017, 14:50

robactwo tez je uwielbia wiec trzeba trafic na swiezy wysyp

Kataryna
3 656
Kataryna 3 656
#1502.08.2017, 15:09

No nic, plana na weekend juz mam :) Co znajde to znajde. I zjem :)

pozyczona
11 676
pozyczona 11 676
#1602.08.2017, 15:47

Mi sie tez wydawalo, ze rydze to raczej pozniej, w Polsce kolo wrzesnia ale wlasnie teraz tutaj jest taka pogoda jak w Polsce we wrzesniu.....

xeno
190
xeno 190
#1702.08.2017, 16:59

We wrześniu w Pentlandach jest sporo Psilocybe Semilanceata. Nie żebym sam zbierał, znajomy mi powiedzial...

knapior
2 774
knapior 2 774
#1802.08.2017, 17:36

Jak jest sezon w pełni, to na rydze natykam się dosłownie wszędzie. W centrum miasta, na obrzerzach, na klombach, pod Premier Inn w Motherwell :P

knapior
2 774
knapior 2 774
#1902.08.2017, 17:37

Wystarczy na przełomie września/października zwiedzić trawniki koło mojego mieszkania i łysiczki nazbierasz do oporu :P

Profil nieaktywny
mis.colargol
#2002.08.2017, 19:46

rydze w bordersach to pewnie z zeszlego roku :)

knapior
2 774
knapior 2 774
#2102.08.2017, 20:39

Nie. Kolega weekend nazbierał jakies 15 litrów :)

JohnKnox
18 1
JohnKnox 18 1
#2203.08.2017, 04:49

Mozna prosic o jakies namiary gdzie sa dobre miejsca do zbierania grzybow ? :) Moze ktos sie wybiera ?

piotrek99
71 870
piotrek99 71 870
#2303.08.2017, 08:55

jasne, wszyscy chetnie wkleja swoje miejscowki, by potem nie bylo po co tam jezdzic :D

Kataryna
3 656
Kataryna 3 656
#2403.08.2017, 09:54

U mojej sasiadki na trawniku przed domem w zeszlym roku rosly podgrzybki jak konie. Jak beda w ty, roku to wrzuce zdjecie :)

W lasku kolo mnie rosna grzyby podobne do rydzy, ale nie jestem pewna czy to rydze czy opienki :( Mam tylko jedno zdjecie, nie za dobre, moze jednak ktos poradzi? Jak beda znowu to wrzuce wiecej fotek :)

piotrek99
71 870
piotrek99 71 870
#2603.08.2017, 09:57

fotka niestety nie bangla

nie pomyslalbym ze mozna pomylic rydza z opienkami :)

Kataryna
3 656
Kataryna 3 656
#2703.08.2017, 09:57

Poratujcie, Jak wkleic zdjecie z kompa? nie z internetu.

Kataryna
3 656
Kataryna 3 656
#2803.08.2017, 09:58

No nie bangla, nie bangla :) Wszystko mozna Tomek, sky is the limit :)

piotrek99
71 870
piotrek99 71 870
#2903.08.2017, 09:58

trzeba go niestety wrzucic najpierw gdzies w neta

piotrek99
71 870
piotrek99 71 870
#3003.08.2017, 09:59

sam uzywam photobucket.com

Katalog firm