Do góry

Arena w pierdlu.

Temat zamknięty
Profil nieaktywny
Admin grupy
Tupecik
25.01.2014, 19:08

Panie i Panowie!
W prawym narożniku stoi Suchoklates - mistrz pierdu-pierdu i wklęsłej klatki piersiowej!
W lewym narożniku nasz promowany i niepooookonany Raytoo!

Jak jeszcze sobie ktoś chce dać w ryja to dobre miejsce. :/

inference
1 738
inference 1 738
#125.01.2014, 19:13

To ja tylko skoczę po piwo
i czipsy ;)

Profil nieaktywny
ItakFigurowicz
#225.01.2014, 19:15

A ja po gumki.

Profil nieaktywny
ItakFigurowicz
#325.01.2014, 19:15

A ja się siłuję na rękę.

Profil nieaktywny
suchoklates
#425.01.2014, 19:16

Nie walczę z parówą w rajtuzach.

Profil nieaktywny
raytoo
#525.01.2014, 19:16

mam czas na 3 rundy, ogolnie sie nie bije z taka niska waga

Profil nieaktywny
suchoklates
#625.01.2014, 19:19

Sciagaj rajstopy cieciu i walcz

Profil nieaktywny
suchoklates
#725.01.2014, 19:20

Co prawda nie bije kalek ale dla ciebie zrobię wyjatek. Ważę 99.9

inference
1 738
inference 1 738
#825.01.2014, 19:20

ItakFigurowicz
#2 | Dziś - 19:15
A ja po gumki.
____

Myślisz, że będą się później
godzić? :)

Menelaios
2 068 23
Menelaios 2 068 23
#925.01.2014, 19:20

hie hie:)

Profil nieaktywny
raytoo
#1025.01.2014, 19:22

zenada gosc nawet z gumki nie potrafi strzelac

Profil nieaktywny
suchoklates
#1125.01.2014, 19:22

Taka rada od piarowca. Naciagnij rajtuzy na łeb. Będziesz poważniej wyglądał

Profil nieaktywny
ItakFigurowicz
#1225.01.2014, 19:23

Niezły pierdel się tu zrobił.

Profil nieaktywny
raytoo
#1325.01.2014, 19:24

sucho cos tam zostan

Profil nieaktywny
Admin grupy
Tupecik
#1425.01.2014, 19:25

#12
To zwykly chwyt marketingowy. Oni beda sie klocic w nieskonczonosc, a mi nabija punkty na najpopularniejsza grupe na Emito! :/ Bez odbioru! :/

Profil nieaktywny
suchoklates
#1525.01.2014, 19:27

Jedyne co ci mogę nabić to guza na twym pustym łbie hedon

Profil nieaktywny
raytoo
#1625.01.2014, 19:27

ja wam obu jelopy

Amitorybka
11 808 57
Amitorybka 11 808 57
#1725.01.2014, 19:31

słodki jesu, ale wypas macie w tym pierdlu :-)

Profil nieaktywny
raytoo
#1825.01.2014, 19:31

ty wiesz co ja wiem i na co pozwalam hedon?

Profil nieaktywny
raytoo
#1925.01.2014, 19:32

sa krowki, jest dobrze, parowa tylko maci

Profil nieaktywny
ItakFigurowicz
#2025.01.2014, 19:32

Przeciwnicy kłębią się w jednym narożniku.
Właśnie rozlega się znajomy motyw muzyczny. Ręce widowni unoszą się w górę a usta otwierają w niemym zachwycie...

Profil nieaktywny
Admin grupy
Tupecik
#2125.01.2014, 19:33

To dajcie sobie buzi i idzcie spac chlopaki, skoro walka wam sie znudzila! :)

Profil nieaktywny
suchoklates
#2225.01.2014, 19:33

Jaki rozmiar rajstop nosisz? Wolisz takie ze szwem czy kabaretki?

inference
1 738
inference 1 738
#2325.01.2014, 19:34

Amitorybka1987
#17 | Dziś - 19:31
słodki jesu, ale wypas macie w tym pierdlu :-)
____

Przecież tu największa
patologia się gromadzi ;)

Profil nieaktywny
raytoo
#2425.01.2014, 19:34

szyje po glowie

inference
1 738
inference 1 738
#2525.01.2014, 19:35

Jaki rozmiar rajstop nosisz? Wolisz takie ze szwem czy kabaretki?
____

Kabaretki są fajne.
Albo pończochy,
jakby ktoś chciał
porady ;)

Profil nieaktywny
raytoo
#2625.01.2014, 19:36

skad ci przyszlo na mysl kabareciarzu ze rajstopy nosze, odepnij sie od pasa od ponczoch

Profil nieaktywny
ItakFigurowicz
#2725.01.2014, 19:38

Ależ walka!!!

Image and video hosting by TinyPic

Profil nieaktywny
ItakFigurowicz
#2825.01.2014, 19:39

Cóż za wymiana ciosów!

Profil nieaktywny
raytoo
#2925.01.2014, 19:40

zreszta przypasany do sztangi to bedzie nastepny film braci coen

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#3025.01.2014, 19:42

inference
#25 | Dziś - 19:35

Jaki rozmiar rajstop nosisz? Wolisz takie ze szwem czy kabaretki?
____

Kabaretki są fajne.
Albo pończochy,
jakby ktoś chciał
porady ;)
_______________
ponczochy mnie tu zostawic w spokoju, do ponczoch to trzeba miec jaja (jak suzi, o);P

Katalog firm