Do góry

Nowe regÓły

Temat zamknięty
Profil nieaktywny
MrDustCollector
16.04.2014, 15:25

W trosce o bezpieczenstwo Wasze i nasze uprasza sie by maksymalnie skracac swe mysli. Cytatami yourteacher'a zapycha sie baza sql emito i w zwiazku z tym pierdzi coraz cieniej.
Wklejajcie tylko linki do teledyskow, pijcie malo i nie klikajcie reklam bo to porno!

Profil nieaktywny
MrDustCollector
#116.04.2014, 15:42

W o w m E b w m s p, g p n t.
http://youtu.be/2dD1_Ddn7_Q

O96541
245
O96541 245
#216.04.2014, 15:55

a niech się zapycha! na zdrowie !

Profil nieaktywny
MrDustCollector
#316.04.2014, 16:00

Od dzis "Z" to zbok, kanalia, maly ptaszek i narcyz.

Profil nieaktywny
MrDustCollector
#416.04.2014, 16:00
Profil nieaktywny
MrDustCollector
#516.04.2014, 16:55

Dla tego lysego kurdupla, ktory w nicku ma swe zadluzenie wzgledem komornika powiem tylko, ze
W o w m E b w m s p, g p n t to Walczmy o wersje mobilna Emito bo wszystko mi sie pierdoli
Reszty nie pamietam co oznacza chyba, ze jestem niepowtarzalny. :/

O96541
245
O96541 245
#616.04.2014, 17:25

AJfon ci nie nadążą? zmień na coś z androidem poczujesz się lepiej!

Profil nieaktywny
MrDustCollector
#716.04.2014, 17:36

Maly, moja nokia lumia jest szybsza od twojego trzasnietego mozgu. Ma niewypaly 300 razy dziennie, ale i tak sie ciesze, ze ma o jeden mniej niz ty.

Profil nieaktywny
MrDustCollector
#816.04.2014, 17:52

...i u i s! C m w k!

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#916.04.2014, 18:18

a s t z, p :)

Profil nieaktywny
raytoo
#1016.04.2014, 18:49

hedona jest lepsze, i jusci co mnie wkuwiasz kiciu :)

Profil nieaktywny
MrDustCollector
#1116.04.2014, 19:37

#9
asbo strasznie teskni za, pomaranczami?

paprykarz.
2 584
paprykarz. 2 584
#1216.04.2014, 19:43

O k!
Ale sie porobilo :-O

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#1316.04.2014, 19:46

11
c m w w c, b :p

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#1416.04.2014, 19:48

spiewam:
a: J T
t: c m w w d
:>

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#1516.04.2014, 19:51

10
zle, raytoo
tam stoi jak byk: i umieraj iguano syfogenna! Cmoknij mnie w kalafiorka!

Profil nieaktywny
MrDustCollector
#1616.04.2014, 19:53

H s k a, a b s p. :)

paprykarz.
2 584
paprykarz. 2 584
#1716.04.2014, 19:58

Przepraszam ze sie wtracam w ta inteligentna dyskusje ale o c k c?

Profil nieaktywny
MrDustCollector
#1816.04.2014, 20:01

Wyjasnienie dla mniej inteligentnych:
Podajemy skrot myslowy, a reszta talachajstwa ma zgadnac o co chodzilo.

O96541
245
O96541 245
#1916.04.2014, 20:02

#7 S n d M n u g e d s E e s a m d

Pozdro

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#2016.04.2014, 20:03

nieprawda, piszemy sciage ze Simbouskiej

paprykarz.
2 584
paprykarz. 2 584
#2116.04.2014, 20:07

Za trudny ten kalambur dla mnie. Wybieram pol na pol lub t d p

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#2216.04.2014, 20:12

no pacz, papryczko:) wezmy np #16:
Halabarde sobie kupilem automatyczna, ale butem sobie poradze.

widzisz? proste :)

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#2316.04.2014, 20:14

... a moze batem... podobne takie

Amitorybka
11 808 57
Amitorybka 11 808 57
#2416.04.2014, 20:23

....że Ci się jeszcze chce Hedon tak smęcić tutaj :P

Profil nieaktywny
MrDustCollector
#2516.04.2014, 20:42

Och, mam piekne adoratorki to sobie smece.

Profil nieaktywny
MrDustCollector
#2616.04.2014, 20:47

Papryka, tdp oznacza: tudziez dupe pupajcie? :|

paprykarz.
2 584
paprykarz. 2 584
#2716.04.2014, 20:57

Nie, zadne dupy czy takie tam bezecenstwa. To oznacza musze sobie zrobic drinka, tyle tylko ze po angielsku. Najlepiej pol na pol z cola

Profil nieaktywny
MrDustCollector
#2816.04.2014, 20:57

Jako ze wszyscy zly humor maja to ja zdeszyfruje post nr 16
Hedon sie kocha absolutnie, ale boi sie przyznac

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#2916.04.2014, 22:54

kropka na koncu, czyli i tak sie wiecej nie dowiemy, bro :)

popsules mi halabarde... ostal Ci sie jeno but ;)

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#3016.04.2014, 22:54

...wzglednie bat

  • Strona
  • 1

Katalog firm