Do góry

Lista Obecności na Emito.net

Zaloguj się by dodać komentarz
Polonus
Admin grupy
7 734
Polonus 7 734
01.07.2008, 21:07

Minął miesiąc na Emito.net i nie doczekaliśmy się Prawdziwej Listy Obecności Zalogowanych Współuczestników, więc już czas najwyższy powołać do życia nowy Temat, za łaskawym przyzwoleniem mojego bliskiego Ziomala Argentum, który był Ojcem Założycielem Naszej Kochanej Listy Obecności na ŚP. Szkocja.net (http://www.emito.net/?q=pl/groups/1...), która do czasu egzekucji Naszego Portalu doczekała się dokładnie 1158 wpisów aktywnych forumowiczów, a teraz, o zgrozo (!) nasz dumny Argentum występuje tam jako jakaś... buchna ?, a mnie nazwali jeszcze gorzej, bo... inna111... Fuj ! :)

Polonus
Admin grupy
7 734
Polonus 7 734
#101.07.2008, 21:08

Jestem ! A Kto Jest Teraz On-Line ? :)

zolwik
661
zolwik 661
#201.07.2008, 22:26

hej
Sporadycznie, ale sie pojawiam-a na szkocji codziennie z taka ochota bywalem-ciezko chyba znosze zmiany;( ale nic to, dzieki starym watkom latwiej bedzie sie zaaklimatyzowac
pozdowka

Baba.Jola
5 249
Baba.Jola 5 249
#301.07.2008, 22:28

no to ja chyba muszę się tu zameldować:P

dysmonn
14 669 2
dysmonn 14 669 2
#401.07.2008, 22:28

Obecna :)

zolwik
661
zolwik 661
#501.07.2008, 22:29

no to moze jakos sie rozbuja ta impreza

Polonus
Admin grupy
7 734
Polonus 7 734
#601.07.2008, 22:35

ooo, jak miło :) wierni znajomi nie zostawią nas w potrzebie :)

Polonus
Admin grupy
7 734
Polonus 7 734
#701.07.2008, 22:36

@ zolwik - wysłałem zaproszonko do grupy swoich znajomków, ale je wyrzuciłeś do kosza ? :)

dysmonn
14 669 2
dysmonn 14 669 2
#801.07.2008, 22:37

Jak dotąd, nie ma innego sposobu na sprawdzenie kto jest online. Zapewne niebawem sie to zmieni :)
Albo bedzie trzeba wprowadzic nawyk , meldowania sie tu za kazdym razem :)

bazancik
5 163
bazancik 5 163
#901.07.2008, 22:39

Tez jestem(czasami),a na starej szkocji figuruje jako gupiopytacz...

Polonus
Admin grupy
7 734
Polonus 7 734
#1001.07.2008, 22:40

i słusznie dysmonn :) - masz smakowite wisienki :)

bazancik
5 163
bazancik 5 163
#1101.07.2008, 22:41

Mam w domu obecnie 1 kompa,bo drugi sie rozkraczyl,wiec niestety nie bede tu za duzo zagladac wieczorami poniewaz moj partner okupuje sprzet jak wraca z pracy,a zganiac go nie bede

dysmonn
14 669 2
dysmonn 14 669 2
#1201.07.2008, 22:41

Dziekuje Polunusie :) Mi samej od patrzenia na nie slinka cieknie :)

bazancik
5 163
bazancik 5 163
#1301.07.2008, 22:41

A jak na zlosc rano nikogo nie ma:(

Polonus
Admin grupy
7 734
Polonus 7 734
#1401.07.2008, 22:41

Witaj bazancik :) - a czy wiesz, że mam zaprzyjaźnionego prawdziwego bażanta, który tej zimy nocował na świerku tuż przy moim domku ? :)

zolwik
661
zolwik 661
#1501.07.2008, 22:41

powaznie-przypadkiem moze cos kliknalem, bo nie zauwazylem Twego zaproszenia-ale dzieki-milo z Twej strony

dysmonn
14 669 2
dysmonn 14 669 2
#1601.07.2008, 22:43

Bazancik- do niedawna mialam ten sam problem... Chocby sie chcialo- zgonic sie nie dalo :)

Polonus
Admin grupy
7 734
Polonus 7 734
#1701.07.2008, 22:43

@ bazancik - jeśli potrzebujesz pomocy komputerowej, to są od tego Specjalne Grupy, które założyłem na Emito.net i stale je "patroluję" :)

bazancik
5 163
bazancik 5 163
#1801.07.2008, 22:44

Polonus,farciarzu,a ja je ztyle razy ganialam,a one tak szybko zapierdzielaja...A chcialam sobie tylko z bliska popatrzec bo sa sliczne

bazancik
5 163
bazancik 5 163
#1901.07.2008, 22:46

Ale jemu tam transfoemator padl czy cos takiego.No i ja na jego kompie siedzialam 3 lata wiec chamsko by bylo powiedziec"zejdz z kompa bo ja tez chce"zwlaszcza jak caly dzien siedze w domu

Polonus
Admin grupy
7 734
Polonus 7 734
#2001.07.2008, 22:46

@ zolwik - no to właśnie kliknąłem jeszcze raz w to: Zaproś do znajomych (http://www.emito.net/?q=pl/emito/fr...), więc tym razem nie wyrzucaj do kosza :)

zolwik
661
zolwik 661
#2101.07.2008, 22:47

no u mnie pod oknem to dwie bazancice ostatnio czesto goszcza - i nawet zaden samiec sie wokol nich nie kreci - az dziwne, bo calkiem niezle upierzone

zolwik
661
zolwik 661
#2201.07.2008, 22:51

Polonus - tym razem zalatwione w odpowiedni sposob

Polonus
Admin grupy
7 734
Polonus 7 734
#2301.07.2008, 23:00

@ zolwik - no_i_git :) już mi wyświetliło bardzo miły komunikat: Gratulacje! Masz nowego znajomego. :)

#2401.07.2008, 23:04

Dobrywieczór ^^
I ja się zamelduję, choć w ogóle nie ogarniam tej tendencyjnej "ulepszonej wersji" tak fajnego portalu jakim była Szkocja.net.
Jest tutaj więcej błędów niż w Microsoft Windows Vista ^^

Polonus
Admin grupy
7 734
Polonus 7 734
#2501.07.2008, 23:06

@ bazancik - tylko Samce - Bażanty są śliczne :) i właśnie taki z pięknym długim ogonem gościł tej zimy na moim świerku :) Przylatywał regularnie ok. 15:30, mościł się długo wśród gałęzi, a później udawał że go nie ma, gdy mój pies kręcił się po podwórku :)

@ zolwik - samice - bażancice są pospolite jak szare myszki, więc... "... Co się dziwisz... - słynna kwestia z kultowego polskiego filmu... Jasminum :)

Polonus
Admin grupy
7 734
Polonus 7 734
#2601.07.2008, 23:11

@ bazancik - jeśli "Twojemu" padł tylko zasilacz przy kompie, to będzie łatwa i tania naprawa... ale o takich sprawach powinniśmy pogadać na innej Grupie: Problemy komputerowe - HARDWARE (http://www.emito.net/?q=pl/groups/2...) - wystarczy tam założyć nowy Temat o właściwej dla problemu nazwie :)

Polonus
Admin grupy
7 734
Polonus 7 734
#2701.07.2008, 23:12

Dobry Wieczór @ Marek FunkyHouseMasta - czy znamy się ze Śp. Szkocja.Net ?

#2802.07.2008, 03:08

Raczej się nie znamy, bo ja jestem przykładem biernego forumowicza, a na Szkocji.net napisałem może ze siedem postów... ( w tym jeden w liście obecności ^^) tak więc i tutaj wypadało się "zameldować"

no_i_git
1 865
no_i_git 1 865
#2902.07.2008, 04:54

mozecie juz wstac?
budziki Wam szwankuja?:P

Baba.Jola
5 249
Baba.Jola 5 249
#3002.07.2008, 06:41

yyyyyy i do południa ... alergenom śmierć ... ja jestem ale co to za jestestwo:| oczy łzawią mi dalej niż cieknie z nosa:|

Katalog firm