Do góry

Potwierdzenie szczepień Covid-19 + INFO podróż do PL i powrót.

Zaloguj się by dodać komentarz
HermeGilda
754
23.05.2021, 10:04

Potwierdzenie szczepień Covid-19 + INFO podróż do PL i powrót.

https://www.nhs.uk/conditions/coronavirus-covid-19/coronavirus-vaccinati...

https://www.gov.uk/travel-abroad

https://www.gov.scot/news/covid-19-vaccination-status-scheme-launches/

Dwa najważniejsze linki by wdrukować potwierdzenie szczepień przeciw COVID-19 wykonane w SZKOCJI

https://www.nhsinform.scot/covid19status

https://vacs.nhs.scot/csp?id=recover_username

Jeśli jesteś zaszczepiany dwukrotnie to podaj datę pierwszego szczepienia.

Podwójne nazwiska są generalnie pisane z myślnikiem bez spacji np. : Smith-Kowalski

Inne lub podobne tematycznie podobne dyskusje na Emito.net

http://www.emito.net/spolecznosc/fora_tematyczne/dyskusja_ogolna/aplikac...

http://www.emito.net/spolecznosc/fora_tematyczne/dyskusja_ogolna/wymagan...

HermeGilda
754
#123.05.2021, 10:21

Zgłoś swoją chęć zaszczepienia się o ile do tej pory nie dostałeś zaproszenia lub je zgubiłeś lub nie byleś zarejestrowany (pominięto Cie). Tu link dla ludzie w wieku 18-29 i dla 30-latków i starszych

https://invitations.vacs.nhs.scot/

HermeGilda
754
#223.05.2021, 10:38

Szczepiąc Siebie dbam o Ciebie.

Nie bądź roznosicielem wirusa i śmierci.

Zaszczep się przeciw COVID-19.

Infidel
13 029
Infidel 13 029
#423.05.2021, 11:34

Juz nikt nie pyta o droge na Prestwick.

Delirium
23 466
Delirium 23 466
#523.05.2021, 13:43

HermeGilda, ty serio z tymi hasełkami z ulotek (#2)? W tym przypadku to tak nie działa, wiara w czipy w szczepionkach aktywowane przez maszty 5G i w redukcję populacji do 100 tys. ludków jest zbyt silna i jedyny "kompromis", jaki można uzyskać, to stwierdzenie, że w każdej bajce jest ziarno prawdy. ;)

Infidel
13 029
Infidel 13 029
#623.05.2021, 14:40

Liedys smiano smiano sie z wariatow co mowili, ze w PL laduja talibowie, albo z tych co mowili, ze incydent w zatoce swin mial zupelnie inny przebieg. Takze co do ziarem, czasem jest ich wiecej niz gullible citizen jest wstanie opierdolic na porannej grahamce serwowanej przez przychylnych mu ludzi.

Ewa53
4
Ewa53 4
#723.05.2021, 15:45

HermeGilda dzieki bardzo za informacje!!

Delirium
23 466
Delirium 23 466
#823.05.2021, 16:44

Infidel, sytuacja jest niezbyt komfortowa dla tego typu dyskusji, zawsze można odwrócić kota ogonem - zauważ, że argumentacja, której użyłeś, może być wykorzystana np. przez płaskoziemców. ;)

yayo69
37
yayo69 37
#924.05.2021, 06:46

Siemacie Ludzie !

Moze ktos wie..

1. Czy będąc tzw "ozdrowiencem" musze sie wciaz szczepić - miałem drugi raz lekkiego Covidiusza w Marcu.. Jeżeli tak to po jakim czasie powinienem bo mogę zawsze :) aczkolwiek wolalbym tego uniknac.

2. Czy jadąc do PL samochodem z UK prom/kanał musze sie szczepic i czy sa jakies specjalne restrykcje/ izolacje itp po przyjeździe do PL bedac a)ozdrowiencem b)po 1 lub 2 szczepionkach c) nie będąc wcale zaszczepionym.

3. To samo tylko ze w druga strone z PL do UK.

Wiecie wakacje się zbliżają... nie dla samego faktu żeby się zaszczepić ale kusi gdzieś wygrzać gnaty z dala od Krainy Deszczowców...

Pozdrowionka Ludziska

L

Infidel
13 029
Infidel 13 029
#1024.05.2021, 07:10

Z tego co kojarze narazie robisz dwa testy tylko nie pamietam w ktora strone ale chyba UK, jeden test po kilku dniach kwarantanny. Nie musisz miec szczepionki jak jedziesz droga ladowa, tylko negatywne wyniki.

HermeGilda
754
#1124.05.2021, 19:54

Odnośnie pytania 1. Czy będąc tzw "ozdrowieńcem" muszę się wciąż szczepić – Tak i NIE. NIE bo nikt nie narzuca Ci tego szczepienia (nie przymusz Cie do zaszczepienia).

TAK - Jest ono dalej zalecane dla tzw. ”ozdrowieńców”. Ile odczekać od choroby COVID-19? Odpowiedz od Brytyjczyka GMP (nie Polaka) (GMO=General Medical Practitioner czyli od lekarza rodzinnego) = 30 dni od pierwszego dnia bez symptomów choroby COVID-19. Ozdrowieńcom zaleca się szczepić tak jak normalnie = dwie dawki z odstępem (pomiędzy 1 i 2 dawka) zalecanym przez producenta.

yayo69
37
yayo69 37
#1207.06.2021, 08:22

Dzieki wszystkim za odpowiedzi.

W zwiasku ze zmianamu w zeszlym tygodniu nadal poszukuje informacji jak wyglada podroz SAMOCHODEM przez Newcastle (prom), Dover (prom) lub tunel.

Co potrzeba miec podrozujac samochodem?

Z tego co wiem odpadaja testy.

-Zostaje tylko test w Polsce?.. I chyba po powrocie i tutaj jest kolejne pytanie.

-Wracam do UK no i co dalej.. w Angli sa testy po 40 dyszki a ze mieszkamy w Szkocji cos okolo (£178 jeden).

- I rowniez kwarantanna 10 dni jadac samochodem?

-Co z przejazdem przez inne kraje? mozna sie zatrzymac wstapic na obaiad gdzies bo z dzieciakami to inaczej bedzie trudno.

Ktos? Cos?

*Sadze ze odpowiedz do tego posta bedzie pomocna dla innych ktorzy mimo wszystko planuja urlop w Polsce bo na inne kraje nie ma co nawet patrzec ze wzgledu na obostrzenia. Nawet specjalnie sie zaczepilem raz bedac totalnie anty..

Kataryna
4 582
Kataryna 4 582
#1307.06.2021, 08:46

Mysle ze nikt nic, kazdy siedzi grzecznie na du.zie,

Sama chetnie sie wiecej dowiem.

Delirium
23 466
Delirium 23 466
#1407.06.2021, 09:00

Sądzę, że odpowiedź na niemalże wszystkie pytania z tego posta padła parę dni temu na rym forum, wystarczy zadać sobie minimum trudu porównywalnego z beknięciem lub pierdnięciem:

http://www.emito.net/spolecznosc/fora_tematyczne/turystyka_podroze_przej...

Delirium
23 466
Delirium 23 466
#1507.06.2021, 09:00

*na tym

bodowy
7 323
bodowy 7 323
#1607.06.2021, 09:44

Delicjuszu:P

Sytuacja zmienia sie dosc dynamicznie, wiec ten tego.

Podpinam sie pod watek z prosba do wszystkich ludzi dobrej woli o aktualizacje sytuacji. Na promach i w tranzycie. W drodze tam, i z powrotem.

Oczywiscie podrozujemy w waznych sprawach rodzinnych i zawodowych.

Dziekuje pieknie!

Deli, wypij kawe :P

yayo69
37
yayo69 37
#1722.06.2021, 10:33

Panowie i Panie. Jak sprawa stoi z kontrabanda ? Ktos byl trzepany na przejsciu czy tylko o szczepienia pytaja?

goodboy
153
goodboy 153
#1822.06.2021, 18:35

Od jutra w Polsce obowiazkowa 7-dniowa kwarantanna dla wszystkich przyjezdzajacych z Wielkiej Brytanii Po 7 dniach test i jesli wynik negatywny mozna wyjsc na zewnatrz :)

bodowy
7 323
bodowy 7 323
#1922.06.2021, 18:36

jprdl - musiales?

bodowy
7 323
bodowy 7 323
#2022.06.2021, 18:40

#18

dobra, podaj zrodlo... na gov.pl nic nie widze

goodboy
153
goodboy 153
#2122.06.2021, 18:58

Jeszcze Dzisiaj pan premier ma podpisac rozporzadzenie a nastepnie zostanie ono opublikowane w dzienniku ustaw aby moglo obowiazywac od jutra

goodboy
153
goodboy 153
#2222.06.2021, 18:59

Na kazdym portalu juz o tym trabia

bodowy
7 323
bodowy 7 323
#2322.06.2021, 19:24

heh, musialem wejsc na polski portal :)

rzeczywiscie, maszkaron krzywousty... zobaczymy czy mu sie pioro nie zlamie.

Byloby dosc klopotliwie, jakby wprowadzil te obowiazkowa kwarantanne.

goodboy
153
goodboy 153
#2422.06.2021, 19:43

Tymczasem Wielka Brytania ma zdjac Polske z amber listy i umiescic na zielonej

:-)

MrPenguin
1
#2522.06.2021, 20:22

Z tego co właśnie przeczytałem na interii, osoby w pełni zaszczepione nie podlegają obowiązkowej kwarantannie. Potwierdził to pan niedzielski na Twiterze.

Delirium
23 466
Delirium 23 466
#2622.06.2021, 20:40
kzielak
275
kzielak 275
#2722.06.2021, 20:47

#24 a po tygodniu jak juz wszyscy wyjada wciagna Polske na czerwona

yayo69
37
yayo69 37
#2823.06.2021, 10:49

Zmiana dotyczy osob nie zaszczepionych oraz osob ktore nie przeszly choroby.

Jezeli byles szczepiony badz jestes ozdrowiencem na 6 miesiecy liczac od konca kwarantanny zmiana Cie nie obowiazuje.

Ososby zaszczepione maja byc traktowane jak z kraoju zielonego czyli tylko 1 test na przyjazd i zwolnienie z kwarantanny.

maya2002
2 625
maya2002 2 625
#3005.07.2021, 06:51

#8 Kramar ...wklej caly artykul, wyjales jedno zdanie z kontekstu duzego i w pelni tlumaczacego, zrozumialego artykulu

Katalog firm