Do góry

Ok, o co kaman?

Temat zamknięty
Esha_
42 993
Esha_ 42 993
15.02.2013, 15:10

Od rana mój ponoć kaszaniasty, darmowy antywirus gada do mnie (" zablokowano złosliwy adres URL")przy każdym odświeżeniu strony, przechodzeniu na inna podstronę, itp. , itd. Problem sygnalizuje już kilku użytkowników, posiadamy różne programy antywirusowe, Kaspersky tez się wk... irytuje. ;)

Żeby nie było, że nikt nie sygnalizował.

piotrek99
78 117
piotrek99 78 117
#6116.02.2013, 11:22

madam.rose
#35 | Wczoraj - 18:55

A ty jak, ktora przeleciales, madziutkowo, chbrowa czy mandoline ?
Zapewne tylko reka pod biorkiem ruszyles, bo ty od kompa nie odchodzisz i nawet 50 nagich dup za sciana by cie nie ruszylo, jedyne co cie rusza to tepe wpisy i lajki, wowczas jestes spelniony:*

Nie za bardzo sie zagalopowujesz?

Profil nieaktywny
srup
#6216.02.2013, 17:26

podmiot przeszedl w stepa, delikatnie zwalniajac uscisk dloni a oczy zaszly mglielka zspelnienia :)

mandolina
2 423 44
mandolina 2 423 44
#6316.02.2013, 17:47

Mada.rose
Od mandoliny wara, wywloko :D

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#6416.02.2013, 22:31

Tragedia no, dramat RZal i bUL.

I co? I tak wchodzicie tutaj mimo ostrzeżeń? To już choroba :)
Nihil novi.

Administracja chciała przyoszczędzić czy się nie zna na swojej robocie, że kilka razy w ciągu roku doprowadza do takiej sytuacji?
Gdybym miał raportować jak "pracownik roku" _Esha ;P to by mi szefostwo musiało linie dodatkową podciągnąć - hotline takie. Juz o tych padach serwerów nie wspominam :|

BolehVPN+Comodo+Malwarebytes/ew.Avira i ma się w pupie. Ale co zdolniejsze "klony" i tak wiedzą co i jak.

mandolina
2 423 44
mandolina 2 423 44
#6619.02.2013, 16:37

sweet .lips/madam.rose/ butterfly vel cos tam jeszcze

Drzwiami Cie wywalaja to powracasz oknem i zalisz sie w kazdym dostepnym temacie.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#6819.02.2013, 16:47

ojej,

mandolina
2 423 44
mandolina 2 423 44
#6919.02.2013, 17:42

Slyszales tenotime, jestem esha_ hehe

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#7019.02.2013, 17:45
mandolina
2 423 44
mandolina 2 423 44
#7119.02.2013, 17:48

Na moje walentynkowe zyczenia zapewne patrzysz teraz z innej perspektywy hihi;p

mandolina
2 423 44
mandolina 2 423 44
#7219.02.2013, 17:49

A wogole gdzie jest moj blizniak syjamski, Esha_?

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#7319.02.2013, 17:55

weź sie :P

mandolina
2 423 44
mandolina 2 423 44
#7419.02.2013, 17:56

;D
spox, to sa tylko urojenia psychofanki eshy;p

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#7519.02.2013, 18:04

zakładam fanklub,

płatny wstęp!

dorobie się

mandolina
2 423 44
mandolina 2 423 44
#7619.02.2013, 20:23

fanklub !!:D
Ale czyj?

Profil nieaktywny
Fiodor.
#7729.10.2013, 01:17

aaarszenik
#46 | 15.02.13, 19:58
Taaaa, chyba krolik :/

Trafione w dziesiatke :)

Katalog firm