Do góry

CMS

Temat zamknięty
Ojciec_Swiety
53
26.01.2011, 22:17

Czy jest jakis cms ktory nie wymaga bazy danych? Chodzi mi o to ze potrzebuje wrzucic cos takiego na zwykly windows entry host a tam nie ma dostepu do mysql i jest porazka. Czy jest jalis sposob zeby to obejsc?

niepokorny
428
#126.01.2011, 22:36

??? Windows entry host ?

a obsluguje to php czy tylko asp.net ?

Ojciec_Swiety
53
#226.01.2011, 22:47

Kurcze nie wiem. Php napewno. ale czy asp.jak nie wiesz co to entry host, to ci wyjasnie. Nazwa uslugi w daily.co.uk, czyli najmniejsze co mozesz dostac zeby zaistalowac u niech swoje www a nie wystarcza ci "instant web" a z kolei vps to za duzo ;-)
Troch ewlasnie czytale. Pluck i pare innych pisanych w php ale czy to sie sprawdza ? Ijak one wygadaja w porownaniu z wordpress np???

niepokorny
428
#326.01.2011, 22:56

hmm... wydaje mi sie ze troszke masz wypaczone podejscie do zycia ale tak cale emito wyglada wiec juz
nie narzekam :)

nazwa Windows Entry Host nic mi nie mowi bo to jest nazwa handlowa daily.co.uk
googlowanie po windows entry host nie naprowadzilo na daily.co.uk
(o czym dopiero poinformowales w drugim krnabrnym poscie)

z reguly hosting oparty na windowsie daje tylko i wylacznie asp.net jako
ze do niedawna nie bylo innej mozliwosci (php/apache nie byl postrzegany jako stabilne
produkcyjnie rozwiazanie)

ten obsluguje php4 i php5 ale nie obsluguje baz danych.
rozwiazaniem jest zewnetrzna darmowa baza danych
(jesli jeszcze takie istnieja - jakis czas temu tak bylo)

albo CMS oparty na SQLite - nic nie doradze w tej chwili ale zaraz poszukam

niepokorny
428
#426.01.2011, 22:57

php5 tylko :) zle spojrzalem :p

niepokorny
428
#826.01.2011, 23:05

szukaj :

file based cms
cms no database
cms sqlite

Ojciec_Swiety
53
#926.01.2011, 23:55

poki co dzieki.

niepokorny
428
#1027.01.2011, 00:18

polecam tez cmsmatrix
niestety nie ma opcji wyszukiwania po bazie danych (tzn jest ale nie ma plikowej ani SQLite)

Infidel
13 551
Infidel 13 551
#1127.01.2011, 09:37

Najprostszy i bez bazy danych to polski - quickcms - uzylem juz w paru projktach i daje rade az milo.
http://opensolution.org/quick.cms,p... - maja tez sklep quickcart - naprawde dobry stuff polecam.

  • Strona
  • 1

Katalog firm