Do góry

Impreza

Temat zamknięty
ti_em
85
ti_em 85
04.09.2012, 16:09

Witam!

Szykuje zakrapiana impreze na ok 15 osob i mam problem z jedzeniem. Na domowe imprezy byla robiona szamka w nadmiarze na cieplo i zimno. Wiele potraw. Mimo, ze nikt nigdy nie narzekal a wrecz chwalili to po imprezie okazywalo sie, ze przesadzilismy i znaczna czesc trafila do kosza a wiadomo takie imprezy i catering to tez troche kasy idzie - szkoda, wyrzucac. Do tego bedziemy mialy bardzo ograniczony czas na eksperymenty i stanie przy garach (dalsi goscie beda na 1 przed i trzeba ugoscic a nie przy garach stac). Z potraw na cieplo w sumie najwiecej zawsze schodzilo palek kurczaka wiec zainwestuje w to bo to duzo pracy nie bedzie z tym a co do reszty to w planie gyros, kanapeczki, koreczki i taki w sumie talerz roznosci - kielbaski sery warzywa sledziki itp. Do tego salatka z kurczakiem i jakas warzywna. Moze macie jakies propozycje od siebie? Cos na co duzo czasu nie schodzi no i budzetu nie naciagnie przesadnie - fundusze nieograniczone bo goscie wyjatkowi ale chyba mozna przygotowac niebanalne i pyszne potrawy nie wydajac przy tym majatku. Jedzenie pod wodke whiskey i piwko.

Z gory dziekuje za pomoc i rady.

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#104.09.2012, 16:35

A co, zapraszasz?

ti_em
85
ti_em 85
#204.09.2012, 16:42

Nawet gdybym chciala to jednak nie tym razem :( Przykro mi Impreza zamknieta dla najblizszych i ich osob towarzyszacych...

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#304.09.2012, 16:43

Ok, to następnym razem :-)

ti_em
85
ti_em 85
#404.09.2012, 16:48

Nigdy nie mow nigdy... obcych nie zapraszam do domu wiec trzeba to jakos zorganizowac wczesniej :P sie pomysli a teraz i tak w glowie planowanie tej uroczystosci :P

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#504.09.2012, 17:07

U mnie faworyzowali przeróżne kurczaki na patykach (Chicken Skewers).
Możesz to robić na różne sposoby.

A moje ulubione to ChcickenSkewers with Chorizo Sausage:
Piersi kurczaka kroisz na takie małe fileciki (przekrajasz piersi wzdłuż, z jednej piersi wyjdzie chyba 4-5), a Chorizo sausage na talarki (0.5 - 1cm), i potem przekładasz na patyku: filet,kiełbasa,filet,kiełbasa (i tyle starczy). Kurczak i sos chorizo jest hmmm paluszki lizać.

Honey Dijon Mustard Chicken Skewers
Tutaj, wykorzystujemy piersi jak poprzednio, tylko że nabijamy same fileciki z kurczaczka. I potem maziemy to w zaprawie: Miód, Dijon Mustard, i możemy tam dodać jeszcze posiekany Terragon który daje wyśmienity aromacik.

Chicken Legs
Do michy daj barbecue sos, parę kropel tabasco, Worcestershire Sauce, i SoySauce, troszkę oliwy i sok z cytryny. W tym maziamy nóżki z kurczaka i wstawiamy do lodówki na conajmniej 30min by fajnie się zamarnowało. Na blachę i do piekarnika na i na ok. 20m, polewając od czasu do czasu resztką sosu co została w misce.

To są bardzo proste dania, nie zajmujące zbyt dużo czasu, jakieś 10m na przygotowanie i 10-20 obróbki termicznej.

ti_em
85
ti_em 85
#604.09.2012, 17:10

Nie no palki z kurczaka obowiazkowo beda zeby dobry podklad pod kielicha byl :P

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#704.09.2012, 19:30

a gdzie kurczak ma palke?

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#804.09.2012, 19:35

chodzi o kurczaka nabitego na patyki :-)

radnor
26 179 16
radnor 26 179 16
#904.09.2012, 19:36

jedź do costco, kup trzy tacki żarcia imprezowego, zamiast stać przy garach skoro nie masz czasu.

Profil nieaktywny
ewakatiia
#1004.09.2012, 19:38

W moich rejonach na nozki kurczaka mowilo sie palki :-) a kawalki na patyku to szaszlyki:)

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#1104.09.2012, 19:43

@9
Ale tam chyba nie wpuszczaja wszystkich jak leci?

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#1204.09.2012, 19:48

viteac
#8 | Dziś - 19:35

chodzi o kurczaka nabitego na patyki :-)
----------------
na patyku widzialem kiedys lody, ale zeby kurczaka? calego?

  • Strona
  • 1

Katalog firm