Do góry

blues;) czy ktos jeszcze slucha?

Temat zamknięty
jarek2676
9
04.08.2008, 23:07

dzem, rawa blues,nalepa,krzak,free,

garbus
20 075
garbus 20 075
#107.08.2008, 01:23

Jasne

Fletwood mac z Peterem Grenem, Chicken Shack, Mayall'a, Steamhammer i wile innych. Generalnie wole bialego niz czarnego(wiem to profanacja hehe.

Co do twoich propzoycji to nie nazywal bym dzmeu bluesowym(grali w koncu tez reggae i rocka. A jesli chodzi o Free to piewrsza plyta byla tylko bluesowa (zajebista z reszta)
Tadkiem Nalepa tez nie pogardze:)

garbus
20 075
garbus 20 075
#207.08.2008, 01:25
Profil nieaktywny
rockwino999
#307.08.2008, 03:24
Profil nieaktywny
rockwino999
#407.08.2008, 03:27
garbus
20 075
garbus 20 075
#507.08.2008, 03:33

Krzaka jakos nie lubie. Za to Winder ma fajna knajpe w chorzowie pare fajnych koncertow tam bylo.

Profil nieaktywny
rockwino999
#607.08.2008, 03:36

w/g mnie kawalek nic dodac - nic ujac [lista kowbojow]. kop, energia, spoko text, dynamika i bluesrock

garbus
20 075
garbus 20 075
#707.08.2008, 03:47

Jestem z tchow i cala mlodosc naodladalem sie przeroznych cover bandow grajacych Dzem. Stad lekke zmeczenie ryskiem i jego muyzka(do tgeoi fanatyzm tyskich fanow heh) Potem wyruszylem po klubach slaskich i z stad niechec do Silesian bluesa. Krzak da rade jeszcze ale ja mi brata tego powyzej Jasia Skrzeka puszcza to wymiotuje:)

garbus
20 075
garbus 20 075
#807.08.2008, 03:47

Chyba patrzac na literowki, nie powinienem(po winie) juz pisac dzisiaj.

Profil nieaktywny
rockwino999
#907.08.2008, 03:53

hahahaha... chyba rozumiem z tymi literowkami... z tychow... bylem tam kilka razy... jednym razem - wieczorem. jakies kretyny rzucaly petardami na dworcu kolejowym w budynku. potem uniknalem skopania twarzy [dodam, ze swojej] przez kilku [tych samych piromanow] chyba tylko dlatego, ze akurat jakas kobieta przede mna szla... do tamtego czasu myslalem, ze to miasto jest calkiem ok

garbus
20 075
garbus 20 075
#1007.08.2008, 03:55

Nie jest, bylo ale wyjechalem:) Ja tez mialem tam kilka takich przygod, to generalnie wiocha:)

Profil nieaktywny
rockwino999
#1107.08.2008, 04:00

hahaha. pamieta ktos gre 'mario' hahahahahahhah http://pl.youtube.com/watch?v=aZpD0...

garbus
20 075
garbus 20 075
#1207.08.2008, 04:02

hehe wolame Gianna sisters czy jakos takos:)

envi
656
envi 656
#1318.01.2009, 09:35

zglasza sie najwieksza fanka Dzemu i Riedla

slucham dzis tego:

http://uk.youtube.com/watch?v=Sp9Va...

:)

EdWood
3 339
EdWood 3 339
#1518.01.2009, 12:05

dzem to taki blues ze hoho:P dobrze ze nie wkleilas Pawia np albo "dzien w ktorym peklo niebo"

user 2365
#7 | 02:47, 07.08.2008

Jestem z tchow i cala mlodosc naodladalem sie przeroznych cover bandow grajacych Dzem. Stad lekke zmeczenie ryskiem i jego muyzka(do tgeoi fanatyzm tyskich fanow heh) Potem wyruszylem po klubach slaskich i z stad niechec do Silesian bluesa. Krzak da rade jeszcze ale ja mi brata tego powyzej Jasia Skrzeka puszcza to wymiotuje:)

swiete slowa jakis madry koles byl.

troche prawdziwego bluesa.

spoon
3 363
spoon 3 363
#1620.01.2009, 22:31

co prawda nie jest to blues`owa kapela, ale ten kawałek jest cudowny :)

mam nadzieję, że garbus mnie nie zjebie, jak młodego ;)

ps dzięki garbi za komentarz na yt :)

więc pojechali

Led Zeppelin Since I've Been Loving You 1973

envi
656
envi 656
#1721.01.2009, 17:42

Ed Wood
#15 | 12:05, 18.01.2009
dzem to taki blues ze hoho:P dobrze ze nie wkleilas Pawia np albo "dzien w ktorym peklo niebo"

przeciez Dzem nie gral jednolitej muzyki pod kazdym wzgledem i nie upieram sie ze gral tylko bluesa - a wkleilam takie kawalki ktore podchodza pod bluesowe, idac Twoim tokiem myslenia to powinnam wkleic whisky albo czerwony jak cegla.
Mnie ostatnio powala Amy Winehouse, niektore kawalki to prawdziwe perelki...

EdWood
3 339
EdWood 3 339
#1822.01.2009, 00:11

Plant jest booskim wokalista bluesowym a chlopaki grali muze mocno wywodzaca sie z bluesa. Jednakze przeciez mamy tu pisac o Blusie a meczycie kapelami ktore przwijaja sie w niemal kazym watku muzycznym na forum:)

spoon
3 363
spoon 3 363
#1922.01.2009, 00:57

Dzięki Ed, ale zeppelinów widzę tu pierwszy raz, jako wklejkę. I masz rację, że wszędzie pojawia się to samo. Dla odmiany

GEORGE THOROGOOD "Bad To The Bone"

EdWood
3 339
EdWood 3 339
#2018.02.2009, 20:07

troche z pogranicza gatunku, ale ten utwor jak najbardziej w temacie.

siedem
3 107 107
siedem 3 107 107
#2115.05.2009, 23:59

jesli blues , to w takim wydamiu :

algadomski
72
#2208.09.2009, 23:49

a moze to
http://www.youtube.com/watch?v=EWBJ...

cos dobrego kochani rodacy, dzem 4444ever

Profil nieaktywny
viator
#2309.09.2009, 00:09

tu jest sporo dobrych blusowych kawałków na http://www.motoszkocja.pun.pl

Yossarian.
1 915
Yossarian. 1 915
#2409.09.2009, 00:17

breakout, breakout, breakout ..... i tak w nieskonczonosc

Nieznamir
11 860
Nieznamir 11 860
#2504.03.2010, 19:51
Dyzio.
3 873
Dyzio. 3 873
#2604.03.2010, 21:14
Dyzio.
3 873
Dyzio. 3 873
#2704.03.2010, 21:15
Dyzio.
3 873
Dyzio. 3 873
#2804.03.2010, 21:17
  • Strona
  • 1

Katalog firm