Do góry

czy polskie kobiety potrafia kochac ???

Temat zamknięty
30.01.2013, 17:09

tj.w tytule
czy po kilku latach szukaja nowych wrazen bo sam juz niewiem ....

Profil nieaktywny
srup
#12130.01.2013, 20:58

spojrzalem jest dobrze,wloski sa, kcesz ze mna polemizowac misiu

Esha_
42 985
Esha_ 42 985
#12230.01.2013, 21:09

cichybob321
#120 | Dziś - 20:56
Escha , czy ty chcesz sie pokazac ze jestes bardzo ynteligentny/a , czy masz zagmatwane zycie ?
_______________________________

Wyartykułuj gdzie cię boli.
Możemy też pogadać o Twoich kompleksach.

cichybob321
518
#12330.01.2013, 21:11

mnie nic nie boli, tylko smiac mi sie czasem chce jak ktos pajacuje...

Esha_
42 985
Esha_ 42 985
#12430.01.2013, 21:21

No to się śmiej.

cichybob321
518
#12530.01.2013, 21:37

no przecie sie smieje :)

asbo
12 558 1
asbo 12 558 1
#12630.01.2013, 21:42

o sluchaniu warto uslyszec czasem, bo sluchac i slyszec to dwie rozne rzeczy
i wiem... wyglada to jak maslo maslane, ale nie jezzd:)

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#12730.01.2013, 22:42

a bywa i tak

DDevil
Glasgow
1 687
DDevil Glasgow 1 687
#12831.01.2013, 04:21

łojezu to sie porobiło każdy ponad każdym doslownie

DDevil
Glasgow
1 687
DDevil Glasgow 1 687
#12931.01.2013, 04:25

esha tak polskie, bo jakby nie było polki maja wiecej oleju w glowie od brytyjek np.
a od bemki sie odczep kupilem ja jak juz bylismy dwa lata ze soba wiec mnie tu niemoralizuj cwaniaczku

Profil nieaktywny
srup
#13031.01.2013, 04:40

moze ddevil przeniescie sie na jakies private chat a nie tak przy ludziach prac domowe brudy

Profil nieaktywny
srup
#13131.01.2013, 04:41

2 lata z esha_ to musialo bolec

DDevil
Glasgow
1 687
DDevil Glasgow 1 687
#13231.01.2013, 04:44

nie z esha ... nieznam tej osoby

DDevil
Glasgow
1 687
DDevil Glasgow 1 687
#13331.01.2013, 04:44

a ty co spac nie mozesz ?

Profil nieaktywny
srup
#13431.01.2013, 04:47

ba, przeciez spie :)

DDevil
Glasgow
1 687
DDevil Glasgow 1 687
#13531.01.2013, 04:53

mie sie za to nie chce z roboty niedawno wrocilem, i tak sobie pomyslalem , potrolowalbym tu jeszcze troche

Profil nieaktywny
srup
#13631.01.2013, 04:58

o matko ale probuj

DDevil
Glasgow
1 687
DDevil Glasgow 1 687
#13731.01.2013, 05:03

matko i corko , sie kiedys mowilo

DDevil
Glasgow
1 687
DDevil Glasgow 1 687
#13831.01.2013, 05:05

gdzie mozna poznac jakies fajne dziewczyny ?

Profil nieaktywny
srup
#13931.01.2013, 05:09

tutaj, wszystkie sa fajne, najfajniejsza jest kama69 cos tam, ten krzyz na avatarze to cos znaczy ?

DDevil
Glasgow
1 687
DDevil Glasgow 1 687
#14031.01.2013, 05:14

aj daj spokoj kamie dziewczyna pomaga ludziom(chociaz sam jej nigdy o pomoc nie prosilem) a wszyscy sie jej czepiaja, ja odpuszczam jej temat. a co niby mialby znaczyc ten krzyz wg ciebie?

DDevil
Glasgow
1 687
DDevil Glasgow 1 687
#14131.01.2013, 05:15

#139
tutaj czyli gdzie ?

Profil nieaktywny
srup
#14231.01.2013, 05:20

ja jestem zajebista laska, juz mnie poznales akrzyz coz jesli srebrny to ma oparcie

DDevil
Glasgow
1 687
DDevil Glasgow 1 687
#14331.01.2013, 05:25

jest zloty chociaz nie moj . a moze to tombak , a z ciebie taka dziewczyna jak z koziej dupy tromba heh

Profil nieaktywny
srup
#14431.01.2013, 05:35

tombak z pewnoscia, jak pewnie ta beemka co sie nia chwalisz, jest po pelni to sie nie chce spac i okres

DDevil
Glasgow
1 687
DDevil Glasgow 1 687
#14531.01.2013, 05:41

nie chwale sie tylko delikatnie wspominam . daj adres to podjade i sie przekonasz sam hehehe i jak tu sie nie chwalic skoro sam prowokujesz

Profil nieaktywny
srup
#14631.01.2013, 05:47

tu gdzie mieszkam nie wjedziesz czyms wiekszym,wasko i nedy podpalaja co popadnie

DDevil
Glasgow
1 687
DDevil Glasgow 1 687
#14731.01.2013, 06:01

to podaj jakis punkt zbiorczy

Profil nieaktywny
srup
#14831.01.2013, 06:05

923 Helen st.

DDevil
Glasgow
1 687
DDevil Glasgow 1 687
#14931.01.2013, 06:05

u mnie na osiedlu tez troche nedow ale od mojego jak narazie trzymaja sie z daleka ...

DDevil
Glasgow
1 687
DDevil Glasgow 1 687
#15031.01.2013, 06:07

to przy centrum ? kojarze ta ulice ale cos mi cmi niewiem z ktorej manki tam najlepiej dojechac

Katalog firm