Serwisy tematyczne
przeprowadzki edynbu...
Edynburg
Przeprowadzki Edynburg/Szkocja/UK
Architekt - Aleksand... Architekt - Aleksandra Moroz
Edynburg
Projektowanie i pomoc w zakupie nieruchomosci.
tradecut tradecut
Edynburg
Tarde Cut Twoj Fryzjer

Benefity na poważnie! Zasiłki, pomoc społeczna w UK


Zaloguj się i dodaj komentarz

20 tydzien ciazy

  • Strona
  • 1
daddy big
32
daddy big
27.01.09, 15:14

witam moja dziewczyna jest w 20 tygodniu ciazy (nie pracuje) czy w tej chwili moze sie ubiegac o jakis benefit - lub o jaka kolwiek pomoc ??

daddy big
32
daddy big
#2 | 27.01.09, 15:38

szlyszalem ze juz cos jest dla kobiet w tym czasie. jesli nie teraz to kiedy?

Karol
Administrator
1
Karol
#3 | 27.01.09, 15:43

Tu znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytania http://www.emito.net/poradniki/zasi...

BLEEEEEEEEEEEE -----
167
BLEEEEEEEEEEEE -----
#4 | 27.01.09, 15:44

ja niemam pojecia ja bralam tylko maternity allovens (niewiem jak to sie pisze)i mozna go pobierac 11 tyg.przed urodzeniem.jedz lub zadzwon do many maters tam przyjmuje polka i ona mi wszystko zalatwiala to jest wszystko bezplatne na govanie to ich numer mozesz sie umowic na spotkanie 01414455221 albo w kazdy pon bez wczesniejszego umowienia na spotkanie najlepiej byc tam juz od 7 rano a otwieraja o 9 bo mnustwo ludzi do niej czeka ona napewno wam wszystko pozalatwia.

paranormalny ....
64
paranormalny ....
#5 | 27.01.09, 15:45

Powodzenia ;)

paranormalny ....
64
paranormalny ....
#6 | 27.01.09, 15:49

mama21 ( Maternity Allowance ) ;)

daddy big
32
daddy big
#7 | 27.01.09, 16:06

ok dzieki poczytam napewno ale moze jest lub byla jakas dziewczayna w podobnej sytuacji jak ja?

daddy big
32
daddy big
#8 | 27.01.09, 16:20

a gdzie znajduje sie to MANY MATERS ? ja jestem z aberdeen czy tu tez jest ten oddzial ?

BLEEEEEEEEEEEE -----
167
BLEEEEEEEEEEEE -----
#9 | 27.01.09, 16:22

dzieki;-) a tego to juz niewiem niezwrucilam uwagi z kad jestes,powodzenia

BLEEEEEEEEEEEE -----
167
BLEEEEEEEEEEEE -----
#10 | 27.01.09, 16:22

ale wiesz co zadzwon do nich i spytaj to ci powiedza

mila1345 Para
2
mila1345 Para
#11 | 23.05.10, 14:37

Ja jestem w 20 tyg ciazy prowadze wlasna dzialalnosc gosp-sprzatanie nie mam za duzo ofert i jeśli za kilka tyg nie bede już pracowac to przysluguje mi jakis zasilek jakas pomoc finansaowa??? Pomozcie

Geliebter1982
5
Geliebter1982
#12 | 23.05.10, 14:49

z tego co pamietam kazda kobieta w ciazy moze ubiegac sie i na 100% otrzyma 190f. Jednak to dopiero po 25 tyg a benefit nazywa sie Health in Pregnancy Grant .

Geliebter1982
5
Geliebter1982
#13 | 23.05.10, 14:57

mila 1345 jesli prowadzisz wlasna dzialalnosc zeby otrzymywac "macierzynskie" wystarczy ze bedziesz ja tylko utrzymyac nie majac wogole dochodow a jedynie placac podstawowe stawki ubezpieczenia itd. Okolo 12f miesiecznie jednak mysi to byc placone ,nie jestem pewny ale chyba 26 tyg przed data porodu.

sansess
169
sansess
#14 | 25.05.10, 10:09

Podaję bardzo fajną stronkę na której, każda przyszła mama znajdzie odpowiedzi na swoje pytania.
http://dzieciak.co.uk/index.php?kat...
Pozdrawiam


Zaloguj się i dodaj komentarz
  • Strona
  • 1
© 2014 Emito.net
O nas Reklama Kontakt Partnerzy Wytyczne dla społeczności Prywatność Regulamin
Information in English: About Advertise Post a free classified ad Contact