Do góry

housing benefit dla osoby samotnej

Temat zamknięty
mrowa95ss
15
15.06.2016, 20:58

witam.
zastanawiam sie nad zlozeniem wniosku o housing benefit. mam 21 lat, pracuje przez agencje, zarabiam 248f tygodniowo, wynajmuje flat przez agencje i place 295f czynszu miesiecznie. czy mam jakies szanse na otrzymanie tego benefitu? jezeli tak to w jakiej wysokosci?

Profil nieaktywny
liliana2014
#115.06.2016, 21:00

To gdzie takie mieszkania tanie ze placisz mniej niz ludzie za pokój ?

raffaele2
2 904
raffaele2 2 904
#215.06.2016, 21:17

Nie dostaniesz nic,ani pensa.

raffaele2
2 904
raffaele2 2 904
#315.06.2016, 21:18

Masz council tax reduction?Jako osoba samotna mozesz sie ubiegac i dostaniesz,w szkocji ok -20.

mrowa95ss
15
#415.06.2016, 21:19

w sumie to jest pokoj z aneksem kuchennym i lazienka po drugiej stronie wspolnego z innymi lokatorami korytarza, ale w umowie z agencja jest to ujete jako flat. mam nadzieje ze zaspokoilem twoja ciekawosc... jezeli nie, to srodkowa anglia. a teraz moze bardziej do rzeczy ;)

mrowa95ss
15
#515.06.2016, 21:21

raffaele2 nie dostane z jakich powodow? "za duzo" zarabiam? za malo place? jestem za mlody?

raffaele2
2 904
raffaele2 2 904
#615.06.2016, 21:23

Za duzo zarabiasz.

mrowa95ss
15
#715.06.2016, 21:27

przeciez to minimalna. myslalem ze sie nie da mniej ;p czy po prostu za duzo zarabiam w stosunku do tego co place? to w takim razie ten zasilek nalezy sie tylko dla osob na part time?

raffaele2
2 904
raffaele2 2 904
#815.06.2016, 21:30

Wem ze to minimum ale jestes sam,nie masz dzieci czy zony na utrzymaniu, jakbys robil part time to pare groszy beda doplacac,jak na czarno lub bys poszedl bys na bezrobotne to wtedy 100 ci beda placic.

raffaele2
2 904
raffaele2 2 904
#915.06.2016, 21:30
mrowa95ss
15
#1015.06.2016, 21:42

dzieki za odpowiedz i pozdrawiam

Profil nieaktywny
raytoo
#1115.06.2016, 21:47

To gdzie takie mieszkania tanie ze placisz mniej niz ludzie za pokój ?
w Glasgow 2 lata temu placilem za mieszkanie 300£ naprzeciwko Kelvingrove, fakt, ze bez ogrzewania ale dalo sie przezyc

Profil nieaktywny
raytoo
#1215.06.2016, 21:54

a mrowa czego ty szukasz, dobrze ci sie powodzi, za 150£ sie wyzywisz, stowke na transport a reszte do skarpety ;)

Profil nieaktywny
liliana2014
#1315.06.2016, 22:12

To niezła nora musiałabyc. Mieszkać a "Mieszkać" to jest różnica.

Profil nieaktywny
raytoo
#1415.06.2016, 22:24

bylo ok jak dla samotnego faceta, z zona i dzieckiem tam bym sie nie przeniosl

Profil nieaktywny
mis.colargol
#1516.06.2016, 01:17

If you’re single and under 35, you can only get Housing Benefit for bed-sit accommodation or a single room in shared accommodation.

  • Strona
  • 1

Katalog firm