Do góry

glodne dzieci w Polsce,czy za to odpowiada rzad?

Temat zamknięty
Profil nieaktywny
Admin grupy
dellarte
16.06.2013, 11:38

za emito powielam,ale glodne dzieci sa tego warte.
800 000 tysiecy jest niedozywionych,ale to tylko liczba,nie pokazuje dlaczego te dzieci niedojadaja ,w jakich zyja warunkach,dlaczego rodzicow nie stac na jedzenie..
jedno z wielu osiagniec rzadu,ktorymi sie nie chwali..

pod emitowskim tekstem jest komentarz-

Esha_
#2 | 14.06.13, 11:18
Spoko, już płynie pomoc z Etiopii.

kim trzeba byc ,by tak pisac o glodnych polskich dzieciach?

Rivan
5 366
Rivan 5 366
#27117.06.2013, 22:17

Czas na coco...juz przelogowany?:)

Profil nieaktywny
simply
#27217.06.2013, 22:19

głupiś maciuś

Rivan
5 366
Rivan 5 366
#27317.06.2013, 22:24

Pewnie tak...już mnie nudzisz. Ciągle to samo pieprzysz bo we łbie pusto. Miło się pisało. Żegnam i do zobaczenia nad wodą.

Profil nieaktywny
simply
#27417.06.2013, 22:36

idź w pizdu macius, ja wlasnie flaszke obalam z kolem ktoremu się córa urodziła, ty nudzisz i przeszkadzasz, mowiles ze nie chcesz ze mna lowic, zdanie zmieniles?

Rivan
5 366
Rivan 5 366
#27517.06.2013, 22:46

Idiota. Flaszke z kolesiem przed emito... nie chce łowić tylko pływać.

Esha_
42 985
Esha_ 42 985
#27618.06.2013, 01:03

Simply:

Ok.
Jutro mam bizi dzień, w piątek również, tzn. w piątek jestem zajęty mniej-więcej do południa. Zgadamy się jakoś, jeśli nie w najbliższych dniach to najpóźniej do weekendu, oczywiście o ile znajdziesz czas- każdy ma jakiś tam swój rozkłąd zajęć.

Profil nieaktywny
simply
#27718.06.2013, 11:08

#275 lubisz pływac w ubraniu?

Profil nieaktywny
simply
#27819.06.2013, 21:25

trzeba tu pocisnąc bo elastyczny za bardzo przejął sie rola i wycina wszystko, btw elastyczny wytnij se jaja ćwokui usmaż na patelni żebyś genetycznie pokrewnego kretyna już nie spłodził

Cocojambo
204
Cocojambo 204
#27919.06.2013, 22:01

simply
#278 | Dziś - 21:25
trzeba tu pocisnąc bo elastyczny za bardzo przejął sie rola i wycina wszystko, btw elastyczny wytnij se jaja ćwokui usmaż na patelni żebyś genetycznie pokrewnego kretyna już nie spłodził

Jakby mial jaja to by nie wycinal :D

Rivan
5 366
Rivan 5 366
#28019.06.2013, 22:03

Jakbys mial choć okruszynke we łbie, to byś pisał normalnie i nie lizal dupy zawszonemu.

Cocojambo
204
Cocojambo 204
#28119.06.2013, 22:04

Tinygey vel lolek z esha plakali to pousuwal niewygodne posty.
Oni maja sprane lepetyny od tvnowsko onetowego gowna to czego sie mozna spodziewac?

Cocojambo
204
Cocojambo 204
#28219.06.2013, 22:05

Ty zacznij lizac dupy kolegom co ich wydales ubeku;)

Profil nieaktywny
simply
#28319.06.2013, 22:07

rivan, narobiłes sobie tylu wrogów wsrod wedkarzy, ze niedlugo to u siebie w akwarium tylko bedziesz mógł łowic bez obawy

Rivan
5 366
Rivan 5 366
#28419.06.2013, 22:09

Pokaz mi chociaż jednego to pogadamy.

Profil nieaktywny
simply
#28519.06.2013, 22:11

ja jestem tym jednym, nie wydaje kolegow w odroznieniu od ciebie

Rivan
5 366
Rivan 5 366
#28619.06.2013, 22:12

Straszne.

Profil nieaktywny
wsadz_mi
#28719.06.2013, 22:13

Ograniczona dieta dobrze wpływa na rozwój dziecka.

Esha_
42 985
Esha_ 42 985
#28819.06.2013, 22:56

Siemka, Simply
info od ciebie dotarlo, jednak nie bardzo mialem jak odpowiedziec wczesniej.
Tak bez zbednej sciemy i napinki, troche popierdzielil mi sie rozklad zajec, do niedzieli slabo stoje z czasem, popoludniami mam wyjazdy za miasto, musze byc pod telefonem (no i, kuzwa, trzezwy), o wyjezdzie dowiaduje sie max godzine-dwie wczesniej, wracam pozno.
Propozycje spotkania oczywiscie nadal podtrzymuje (wyplynela zreszta ode mnie), problem tylko z czasem, tzn. od najblizszej niedzieli (niedziela jest troche niepewna) az do konca przyszlego tygodnia bede wolny - tydzien laby, w tym czasie dostepny jestem 24h, w dowolnym miejscu i o dowolnej porze. Wczesniej niestety nie dam rady. Sorry, komplikacji nie planowalem. :/
W miedzyczasie chcialbym ustawic jeszcze jedno spotkanie... ale o tym za pare dni.

Profil nieaktywny
simply
#28919.06.2013, 23:02

rivan , teraz serio, bo czasem żartuje, o co pozarles sie z duchem?

Profil nieaktywny
simply
#29019.06.2013, 23:02

#288 dam znać

Profil nieaktywny
simply
#29120.06.2013, 08:22
Cocojambo
204
Cocojambo 204
#29220.06.2013, 09:38

To ten co posty wicina czy tinygey?

Profil nieaktywny
simply
#29320.06.2013, 09:43

To napakowany elastyczny józef ;)

elastycznyjozef
21 107 15
elastycznyjozef 21 107 15
#29420.06.2013, 11:50

Wygląda jak twoja żona.

Katalog firm