Do góry

Łyżwiartswo figurowe w Szkocji.

Zaloguj się by dodać komentarz
xlady
Admin grupy
2 588
xlady 2 588
03.08.2019, 00:05

Zastanawiam się, dlaczego jest tak małe zainteresowanie tym pięknym sportem.U nas na lodowisku nawet maluszki juz zaczynają trenowac ale wciąż np wśród Polaków to mało popularny sport. Fakt , jest to bardzo drogi sport ale jesi dziecko poczuje, ze sprawia mu to radość, to warto się poswięcić, bo rozwija pod każdym względem.

Profil nieaktywny
Defqon
#103.08.2019, 11:27

Bo to Szkocja - odpowiedź najprostsza z możliwych. Takich pytań jak twoje można zadawać w nieskończoność: dlaczego jest tu małe zainteresowanie skokami narciarskimi, bobslejem, hokejem, zjazdy narciarskie (slalomy), snowboard, itd...itd... Tutaj najpopularniejsze sporty to:

- golf

- piłka nożna

- rugby

- snooker

- krykiet

No i nie można zapominać o Bingo i kasynach - bo to ulubiony sport zwłaszcza starszych tu "zawodników".

harrier
8 202
harrier 8 202
#203.08.2019, 14:15

Ja rozumiem, ze xlady nie zastanawia sie, czemu lyzwiarstwo figurowe jest malo popularne w Szkocji - pisze, ze u niej ( w Szkocji) juz maluszki trenuja, a Polacy ( w Szkocji I nie w Szkocji) jakos sie nie pasjonuja…

Sama jestem niesportowa, ale lyzwiarstwo figurowe ogladalam wieki temu w TV, z racji piekna tego sportu.

A czemu nie jest popularniejszy?

Po czesci pewnie dlatego, ze kosztowny, a tzw.'zwrot z inwestycji' niepewny. No I moze nie kazdy ma lodowisko blisko?

baczek29
1
#303.08.2019, 15:37

xlady

lyzwiarstwo figurowe to sport bardzo drogi....skad wiem?

a no bo zaiwaniam na to zeby moja corka mogla jezdzic i niestety zaczelam sie zastanawiac nad plywaniem. Nie tylko koszty treningow sa wysokie. Zawody, odpowiedni stroj, lyzwy, wyjazd plus akomodacja, koszty zapisu na zawody itp itd wiec z przykroscia musze stwierdzic ze samo poswiecenie bez wystarczajacego zaplecza finansowego jest niewystarczajace.

xlady
Admin grupy
2 588
xlady 2 588
#405.08.2019, 00:50

baczek29

#3

Nie musisz mi tego tłumaczyc:) Moja corka trenuje do ponad 2 lat, ma lekcje one in one z trenerka od samego poczatku. Wiem ile kosztują lekcje, klub czy stroje. Moja corka jezdzi na zawody, wiec koszt kazdego występu to po miedzy 50 a 60f tylko za udział plus dla trenerki zazwyczaj 50f.Sukienka to 300f na program czyli do kilku wystepow na rok zazwyczaj do 7 wystepów. Dojazd na zawody i hotele. Kosztuje to kilka tysiecy rocznie ale warto. W moim klubie mam tylko dwie Polki, moja corka i inna dziewczyna na wyższym poziomie, inna dziewczynka nadal sie uczy. Sa lekcje grupowe duzo tańsze, warto spobowac bo to pięky sport i rozwija ogolnie. Moje dzieci trenuja tez pływanie od 4 lat, syn dodatkowo piłke nozna i hokey o córka łyzwiastwo. Lepiej chyba wydac pieniedze na dzieci niz na własne zachcianki.

xlady
Admin grupy
2 588
xlady 2 588
#505.08.2019, 00:53

harrier

#2

Lodowisk jest pełno w Szkocji.

Alojzica
18 015
Alojzica 18 015
#605.08.2019, 00:56

Nie prawda...ja uwielbiam łyżwiarsto figurowe i chętnie uprawiam...niekoniecznie figurowe ale moje maleństwo lubi lyzwy:)

Alojzica
18 015
Alojzica 18 015
#705.08.2019, 00:59

Ja w ogóle uwazam, że łyzwiarstwo figurowe- szczególnie pary sportowe sa najbardziej spektakularnym i trudnym sportem:)

Alojzica
18 015
Alojzica 18 015
#805.08.2019, 01:01

Ale mój sie woli wspinać...so łyżwy tylko tak sobie

Alojzica
18 015
Alojzica 18 015
#905.08.2019, 01:06

a nasza piekna polska para na olimpiadzie...srebro....

Alojzica
18 015
Alojzica 18 015
#1005.08.2019, 01:07

co prawda lata temu ale jednak:)

Alojzica
18 015
Alojzica 18 015
#1105.08.2019, 01:09

a Pluszczenko ma juz następce:)....co prawta nikt tak nie zrobi z gracją poczwórnego tulupa ale już się znalazł taki:)

xlady
Admin grupy
2 588
xlady 2 588
#1205.08.2019, 01:21

Alojzica

Pluszcenko ma właso szkołe i słynnie z pirueta Bellanam jako jeden z nielicznych mężczyzn go wykonał. Co do skoków to akurat teloop jest łatwym skokiem.Teraz mezczyzni pracują nad 5 obrotow Axlel, ktory jest najtrudniejszym ze skokow bo wykonuje sie 1.5 obrotu, wspomiany wcześiej toelook to pełny obrót, 2 z najłatwiejszych

xlady
Admin grupy
2 588
xlady 2 588
#1305.08.2019, 01:30

Nastepców Pluszczenko jest wielu i wykonują trudne kombinacje. Ale żaben nie powtozył jego wyczynu z Bellman spin. Sam wspominał w wywiadzie ze kosztowało go to wiele operacji. Teraz rządzi Eteri Tutberidze team.Wszyskie jej dziewczyny sa nie do pokonania. Evgenia Medvedeva opusciła trerke po przegranej na Olimpiadzie z Aliną. Ale Eteri ma wyśmienity skład na nastepny sezon.

Alojzica
18 015
Alojzica 18 015
#1405.08.2019, 01:33

Ale powiem Ci, że widziałam co robi na lodzie jego 4letnia cora i to jest juz maly talent po tatusiu:)

xlady
Admin grupy
2 588
xlady 2 588
#1505.08.2019, 01:35

Alojzica

#7

Lyzwiarstwo w parach jest łatwiejsze, bo mozesz opierac sie na partnerze.Singel położy program jak jest z stresie. Skok sie ie uda, piruet wypadnie złe. W parach, partne ratuje syruacje.

Alojzica
18 015
Alojzica 18 015
#1605.08.2019, 01:36

Zn ja go uwielbiam, bo on potrafi z wystepu zrobić sztuke i sie tym bawi...sex bomb rozbawił mnie do łez mimo kroczkow, piruetów i skoków:) jakby nic nie ważył i jakby to nie był lód:)

xlady
Admin grupy
2 588
xlady 2 588
#1705.08.2019, 01:37

11

Alojzica

Zenia ma syna Sasze :D

Alojzica
18 015
Alojzica 18 015
#1805.08.2019, 01:37

Ale w parach sportowych musza sie rozpędzić;)...i jak w zyciu- dziewucha jest rzucana:)

Alojzica
18 015
Alojzica 18 015
#1905.08.2019, 01:39

To syn?...oki to ma fryzure po tatusiu:)

xlady
Admin grupy
2 588
xlady 2 588
#2005.08.2019, 01:39

Tam Zenia jest,był doskoałym łyzwiarzem. Ale ego epoka przeminała. Nie powinien tez tak Sashe naciskac bo to mały chłopiec.

Alojzica
18 015
Alojzica 18 015
#2105.08.2019, 01:40

albo urode po mamusi:)

xlady
Admin grupy
2 588
xlady 2 588
#2205.08.2019, 01:40

Dokładie tak, ma fryz ojca :)

xlady
Admin grupy
2 588
xlady 2 588
#2305.08.2019, 01:42

Od kiedy zobaczyłam Sashe na lodzie powiedziałm jedno:" Syn ojca nie przeskoczy a presja moze go tylko zniszczyc" Nie powinnien go Zenka cisnac w tym kierunku moim zdaniem.

Alojzica
18 015
Alojzica 18 015
#2405.08.2019, 01:42

Zn nie wiem...jak on się w zasadzie na łyżwach urodził i jest dobry w wieku 4 lat...czy tm 5ciu...może to lubi?

Alojzica
18 015
Alojzica 18 015
#2505.08.2019, 01:43

ja np nie lubie się wspinac a moj na lampe włazi i wspina sie gdzie może...natury nie powstrzymasz:)

Alojzica
18 015
Alojzica 18 015
#2605.08.2019, 01:45

łyzwiażem nie bedzie ale może zdobędzie K2 i na sankach zjedzie:?

xlady
Admin grupy
2 588
xlady 2 588
#2705.08.2019, 01:47

haha moj maz ma tak.Co gora to trzeba zaliczyc. Ja tam wole spokoj swiety. A wracajac do Zenki i Sachy to uwazam ze konkurencja syn ojciec jest zbedna. Byl jest i niech zoistanie w rodzinie jeden Mistrz.

Alojzica
18 015
Alojzica 18 015
#2805.08.2019, 01:48

Talent się dziedziczy zazwyczaj w genach...a mały juz jest dobry...łyzwiarstwo i gimnastyka to niestety wymagajace sporty....

Alojzica
18 015
Alojzica 18 015
#2905.08.2019, 01:49

Zawsze tak mówie do córki jak cos lepiej narysuje:)

Alojzica
18 015
Alojzica 18 015
#3005.08.2019, 01:51

ja na szczescie musze kupować tylko ołówki i farby i ew opatrywać zbite kolanka;)

  • Strona
  • 1
  • z
  • 2

Katalog firm