Do góry

koci porod

Temat zamknięty
ania.ania
979
ania.ania 979
14.05.2011, 16:00

przyjmowal ktos kiedys? bo ja w ten weekend chyba bede musiala, jakies wskazowki?

ArekWis
6 100
ArekWis 6 100
#114.05.2011, 16:09

Ja mialem male kotki. Wiec jedyne co mozesz zrobic dla swojej kocicy to przygotowac cieple ciemne miejsce gdzie bedzie mogla sie okocic w odosbnieniu i postawic gdzies blisko kuwete jedzenie i wode bo przez kilka dni jej nie zobaczysz. Reszte zrobi sama natura.

zartowalem
24 318 48
zartowalem 24 318 48
#214.05.2011, 16:13

Trzeba posmarowac kotu dupe smalcem ;)

zartowalem
24 318 48
zartowalem 24 318 48
#314.05.2011, 16:13

Zartowalem :)

nshadow.
3 372
nshadow. 3 372
#414.05.2011, 16:29

hehe niewazne co i jak jej przygotujesz bo i tak sie okoci gdzie bedzie chciala ;)

ania.ania
979
ania.ania 979
#514.05.2011, 16:53

to nie jest jej pierwszy porod, tyko zawsze chlop odpieral a w ten weekend pracuje, a ja z kocica czekamy na kocieta, a kotka rodzi w przygotowanym specjalnie pudelku, ale pewnie gdyby mogla to by urodzila w naszym lozku albo jeszcze chetniej w szawce z ubraniami

ania.ania
979
ania.ania 979
#614.05.2011, 16:57

no i zawsze rodzi w towarzystwie bo sama nie lubi

Profil nieaktywny
Trollglodyta
#714.05.2011, 17:45

w szawce z ubraniami

to trzeba spryskać jakim dezyderatem:)

Czasem mały kociak leży zawinięty w błony
i nie oddycha, musisz go delikatnie oczyścić
i masować (delikatnie opuszką palca,
po brzuszku w kierunku
od głowy do ogona)
w taki sposób jak by to robiła
kocica, przywrócisz mu w ten sposób
funkcje życiowe.
Bywa że kocica zmęczona porodem nie chce
tego robić sama

ania.ania
979
ania.ania 979
#814.05.2011, 19:17

jest juz pierwszy

zartowalem
24 318 48
zartowalem 24 318 48
#914.05.2011, 19:19

"porod kota na emito"
:))))

zartowalem
24 318 48
zartowalem 24 318 48
#1014.05.2011, 19:20

Daj mu na imie Emo :)

BD.K
20 493 1
BD.K 20 493 1
#1114.05.2011, 19:22

wklejaj, wklejaj :)

jakie Emo???

pierwszy musi byc Albert

zartowalem
24 318 48
zartowalem 24 318 48
#1214.05.2011, 19:28

A drugi zartowalem :))

ania.ania
979
ania.ania 979
#1314.05.2011, 19:29

podejrzewam ze to dziewczynka Alberta ;), jest w kolorze tabi a zdjec nie zronie bo mam ciemno w pokoju, a flaszem kocicy denerwowac nie bede

wje_wjura_kociu
28 670 17
wje_wjura_kociu 28 670 17
#1414.05.2011, 19:30

zartowalem
#9 | Dziś - 19:19
"porod kota na emito"
:))))

to nie pierwszyzna. edmunt wklejal piekne zdjecia porodowe. :)

ania.ania
979
ania.ania 979
#1514.05.2011, 19:31

kocica jest wielka jak szafa wiec podejrzewam ze moze miec tak z 7

wje_wjura_kociu
28 670 17
wje_wjura_kociu 28 670 17
#1614.05.2011, 19:31

ania.ania - to fotnij, jak bedzie juz po. :)

BD.K
20 493 1
BD.K 20 493 1
#1714.05.2011, 19:36

jakbys chciala czesc poglowia przekazac w dobre lapki,to moj piesek czeka
bardzo lubi kotki

ania.ania
979
ania.ania 979
#1814.05.2011, 19:37

ups i rozlegl sie pierd chyba bedzie nastepny

aniela1102
5 985
aniela1102 5 985
#1914.05.2011, 19:37

...Ania nie rób fot ..ja kiedys zrobiłam cały reportaz z porodu koźlatek....dziwnym faktem nikt oprócz mnie nie chciał ich potem ogladac.;-)

...ale ci zazdraszczam ...wiem jaka to frajda...nadawaj raporty.;-)

ania.ania
979
ania.ania 979
#2014.05.2011, 19:45

ten drugi to rudzinka wiec na pewno chlopiec

ania.ania
979
ania.ania 979
#2114.05.2011, 19:47

to lozysko strasznie nieapetycznie wyglada

aniela1102
5 985
aniela1102 5 985
#2214.05.2011, 19:54

..powinna je zjadac i wylizac kazdego młodego...jak dobra kotka

ania.ania
979
ania.ania 979
#2314.05.2011, 20:01

zjada wiadomo, piekne te kocieta

Profil nieaktywny
Trollglodyta
#2414.05.2011, 20:11

Gratatuluje i Gramamuluje!

Szkoda że muszę już spadać.
Później wpadne z flaszką:)

ania.ania
979
ania.ania 979
#2514.05.2011, 20:13

i nadchodzi 3 :)

ania.ania
979
ania.ania 979
#2614.05.2011, 20:33

i takie sie czorne urodzilo :)

BD.K
20 493 1
BD.K 20 493 1
#2714.05.2011, 20:38

dzizas
ta kotka po gwalcie zbiorowym?

ania.ania
979
ania.ania 979
#2814.05.2011, 20:45

e nie kocura ma jednego w dodatku bialego tego ze zdjecia w awatarze, to ona jest 3 kolorowa

nshadow.
3 372
nshadow. 3 372
#2914.05.2011, 20:45

moja kotka zawsze rodzila kolorowe. Rude kocury, czarne kotki z bialymi lapkami i biale z brazowymi plamami ;)

aniela1102
5 985
aniela1102 5 985
#3014.05.2011, 20:48

BD.K
#27 | Dziś - 20:38
dzizas
ta kotka po gwalcie zbiorowym?

..moze była .."na mieście".;-)

Katalog firm