Skoro masz wydruk z podpiecia pod komputer to szkoda twoich pieniedzy na zwracanie mi za paliwo za dojazd i na piwo za fatyge, zeby zrobic jeszcze raz to samo.
Wrzuc no skany z wydrukow to cos sie moze na to poradzi zdalnie.
Niestety nie mam obecnie za bardzo czasu na polcharytatywne dlubanie w cudzych samochodach bo jestem swiezo po urlopie a za kilka dni lece za ocean. A jeszcze wczesniej mam w kolejce wymiane paska rozrzadu w rodzinnym mamuskowozie.
Teraz jeszcze raz juz na spokojnie.
BSI - calkowity brak komunikacji z modulem alarmu oraz z czujkami cisnienia kol (alarm permamentny), okazjonalne bledy wskazujace na zwarcia w silniku: wtryskiwaczy, cewek, ogrzewania gornej i dolnej sondy lamda, przekaznikow. Praktycznie wszystkiego co pobiera jakikolwiek prad.
Pierwsza i oczywista informacja: zasilanie komputera, moze wariuje bo ma za malo pradu.
Tak wiec:
- sprawdz grube kable pradowe dobiegajace do kompa, moze jest jakis ulamany i jak trzesie silnikiem to robi niekontakt?
- bezpieczniki (z reguly w skrzynce kolo akumulatora, czy nie sa zasniedziale,
- z renowkie wiem, ze czasem zerwanie cieniutkiego masowego kabelka robi podobne problemy (brak napiecia odniesienia)
Jesli to niepomoze to przyczyna moze byc:
- zalanie silnika (szybki przejazd przez kaluze, myjka cisnieniowa) - nowoczesne silniki tego bardzo nie lubia.
- uszkodzenie wiazki - mogly gryzonie cos zmajstrowac np w lesie
- niekontakt na zlaczce - ulamana wtyczka
- uszkodzenie komputera.
Powodzenia!
Witam - jak w tytule, pilnie potrzebny elektryk samochodowy do Citroena C4 2.0 VTS - benzyna. Komputer pokładowy pokazuje info: Depollution system is faulty ...i wyłącza silnik. Możecie kogoś polecić?