Do góry

Witam!

Temat zamknięty
BasiaNowak1975
8
10.09.2014, 23:56

Witam serdecznie!
Jestem nowa w Aberdeen, mam 39 lat, nie znam języka angielskiego prawie wcale, ale trochę rozumiem. To forum przeglądam od kilku miesięcy, od chwili gdy postanowiłam opuścić Polskę. Nigdy wcześniej nie mieszkałam ani nie pracowałam za granicą. Jestem osoba samotną i bez zobowiązań. Potrzebuję pomocy Polaków z Aberdeen w przeprowadzeniu mnie przez wstępny etap pobytu tutaj, podpowiedzi co jest najważniejsze na początku, co powinnam zrobić by ułożyć sobie tu życie. Czy możecie polecić mi jakiegoś niedrogiego (najlepiej życzliwego) tłumacza z Aberdeen lub osobę, która przejdzie się ze mną gdzie należy (oczywiście odpłatnie)? Każdą propozycję pracy również rozważę jeśli tylko pojawi się taka szansa. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam, Basia.

Profil nieaktywny
Perthmen
#111.09.2014, 00:04

Witaj niuniu,od polakow to sie lepepiej trzymaj zdaleka,za 1 funta to by Ci oczy wydrapali,a za nadgodziny w pracy to by Cie zapewne zakabowali do menegera.Nie zwiezaj sie za bardzo nikomu,nie ufaj,dopiero jak pozansz gogos wartosciowego to mozesz mu cos powiedziec ale nie wszytko.Udawaj biedaczke,ze nie masz nic,nawet jak masz.
Chetnie bym Ci pomogl ale mieszkam troche daleko.Mysle ze prace to sobie poradzisz sama znalezc,podwiedzaj na poczatku agencje,a i pierwsze co musisz zrobic to wyrobic sonie NIN,(numer ubezpieczenia) oraz zalozyc konto bankowe,bez tego nikt Cie do pracy nie przyjmie.Powodzenia zycze z calego serca,obys spotkala jakas dobra dusze ktora Ci pomoze bezinteresownie.Oczywiscie nie wszyscy polacy sa tacy jak napisalem,ale wiekszosc.Pozdrawiam

BasiaNowak1975
8
#211.09.2014, 00:12